< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » zijn er nog mama's uit Balen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
zijn er nog mama's uit Balen?
16/01/2008 @ 19:39

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,

joke, dat weet ik wel hoor dat je het niet slecht bedoelde, ik vond het zelfs een grappige opmerking. voor jullie erbij waren grapte we steeds dat senne tijs wel snel zou inhalen, ik was blij dat er nog een kleintje bij was ( anja begrijp me niet verkeerd want ik hoop echt dat wouter toch ook nog goed groeit hé meid!).en nu werd er getuypt dat senne klein was in verhouding met vincent.maar ik vind wel dat de kindjes tegenwoordig precies allemaal groter en struizer zijn. ik lees echt veel verhalen over zulke grote kindjes en dan denk ik toch vaak aan jullie hoor. mijn rug doet nu al zzer van tijs en jullie moeten hen nog zolang rond dragen. jef was op zijn eerste verjaardag ook al ruim 11 kilo!je mag gewoon apetrots zijn op jouw stoere bink!!!

ben blij dat de kindjes in bed liggen, nu hopen dat ze alletwee in eigen bed willen blijven liggen.tijs hing vandaag letterlijk aan mijn been.alleen toen we daarstraks buiten gingen spelen waren ze toch anderhalf uur erg rustig. het word dus tijd dat het langer licht is en warmer wordt.

groetjes
evi

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 20:52
Ikje

Online Status Bekijk profiel
Hey Evi, ik begrijp je hoor. Tuurlijk gaat hij groeien, ben al blij dat Tijs zo'n goei groeischeut gekregen heeft!

En dat ivm de gezinsbond, wel das telepathie denk, want het zat daarjuist allemaal in de bus toen ik thuis kwam.

Groetjes
Anja

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 21:20
Karen

Online Status Stuur bericht
ik kan alleen maar Evi gelijk geven: kijk naar ons Lotte, een sprietje toen ze geboren werd en een MOEILIJKE eter(soms waren er dagen dat ze enkel een klein potje danone platte kaas at) en wij ons maar druk maken: en nu is ze een gezonde lange spriet van 9j..dus tja
Onze Seppe was ook een dikkertje toen hij geboren werd en is nu nog steeds een brok van een kerel, maar dik zou ik hem toch niet noemen...
ken je het gezegde: iedere vogel zingt zoals hij gebekt is...
Of ze nu dik of dun zijn en klein of groot ik zou ze voor geen seconde willen missen

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 21:21

sorry anja,

ik had nog nie gereageerd. mijne comuter staat overdag bijna niet meer op. das de enige manier om kleine handjes ervan af te houden.

even reclame maken want zaterdag kunt ge met de gezinsbond goedkoper gaan zwemmen in tongelreep.voor meer vragen weet ge me te vinden hé!

net al nen hele tijd met jef bezig geweest. vooorlopig is het terug stil.

en trouwens anja wouter is nog steeds groter dan tijs! dat wilt zeggen dat ook hij gegroeid is!

groetjes
evi

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 12:55
lente

hoi allemaal,

joke: bedankt he, jij bent dus al gaan kijken.

hier voor de rest niet veel nieuws, ons poppeke is aan de beterhand, gisteren op controle geweest en haar longeskes klonken al veel gezonder, moet nog steeds blijven aerosollen, 2 keer per dag tot zondag en vanaf dan nog maar 1 keer per dag. volgende week moet ik nog is op controle.

groetjes!

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 16:09
joke vleugels

ben ook trots op mijn zoontje !

Lente: ja, was er al vaak gaan "gapen" en nu weet ik wie jullie zijn. Ik dacht al dat ik dat kindje van ergens kende en nu weet ik dat het Nymphe was

groetjes

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 20:42
wendy verachtert

Hoikes,

Ik zal ook eens een teken van leven geven. de voorbije dage nis het weer heel druk geweest, en vooral in teken van mezelf. Maandag gaan shoppen in de ikea en s avonds een leuke training van janbibejan, was pas om 1u30 thuis. dinsdag om 6u er weer uit en een dagje Leuven, in de vm Gasthuisberg, in de nm shoppen. Gisterenmorgen naar mijn therapeute, wat weer deugd deed en in de namiddag naar de markt in Lommel. Vandaag was het minder, de weeklijkse poetsdag. Maar het resultaat mag er zijn, de speelkamer krijgt meer en meer vorm en vooral orde.

Stan, nog een late, maar hele gelukkige verjaardag.

Nina, ook voor onze kapoen natuurlijk drie dikke kussen.

Evi, heb je het wit hemd al gevonden? Ik ben reuze benieuwd naar het resultaat.

Katrien, weer groot feest. En blijkbaar al veel geregeld
.

Ben der vandoor, morgenvroeg heb ik een sollicitatiegesprek voor een job in het weekend voor een nieuw berdrijf dat ze aan het op starten zijn. Dus allemaal .

Groetjes,
Wendy&co

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 10:04
joke vleugels

hoi hoi,

wendy: veel succes !! Als ze nog iets voor mij hebben, ik zoek ook iets anders...

het gaat niet zo lekker met deze mama, ben emotioneel precies een wrak. Ik heb het nu veel moeilijker om Vincent achter te laten. Hopelijk is het maar een tijdelijk probleem

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 10:15
Katrien

Wendy, een hele gelukkige verjaardag voor Vincent

Joke, oei, dat is minder meid... Hoe komt het zo ineens? Troost je met de gedachte dat er heeeeel veeeeeel mama's hun kindje moeten achterlaten als ze naar het werk moeten. En voor je kindje zelf maakt dat niets uit hoor! Die zijn nog klein, die amuseren zich wel bij de oppas! En het super voordeel, als je dan thuiskomt, wacht er direct een lachend gezichtje op je

Groetjes, Katrien, Lore en Senne

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 10:39
joke vleugels

nog een gelukkige verjaardag voor Vincent!

Vincent huilde gisteren heel erg toen hij me zag. Was nog niet goed wakker en de schoonmoeder zei toen dat hij van haar was nu. Ik heb het er moeilijk mee.

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 10:47

hoi,

hieper de piep voor vincent!!!!en hoe ging de sollicitatie?
ik heb ondertussen een wit hemdje van mijn nichtje.

joke, ik had dat ook vaak hoor, de ene moment vond ik het niet erg maar op het ander ogenblik kon ik enorm wenen omdat ik hem moest achterlaten.misschien komt het ook omdat vincent nu even wat moeilijker at enzo, dat je onbewust bezorgder bent.het komt wel goed!dikke .
wat voor werk zoek jij?

groetjes
evi

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 10:50

oja joke,
jef huilde ook steeds als hij me terug zag. twas steeds een hele ontlading omdat hij me terug zag. eigenlijk dus blijdschap die ze niet weten uit te leggen..ik hoop dat het bij jou ook zo is. het gebeurde met momenten.ik denk dat het kind gebonden is want tijs heeft dit nog nooit gehad.
wat bedoelde je schoonmoeder met hij is nu van mij...

groetjes

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 10:55
joke vleugels

ik weet ook niet wat ze er mee bedoelt, maar ik nam het haar niet in dank af. Ze wilde niet dat ik hem pakte, dus denk dat ze bedoelde dat hij nu liever bij haar was dan bij mij.

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 11:01

ohh schoonmoeders hé!

laat ze maar in de waan dat ze denkt dat vincent liever bij haar is!hij weet wel beter ook al kan hij het nog niet uiten!
ik snap je reactie wel hoor!

hier heeft jef ook eens gezegd dat hij moekes schat was nadat ik vroeg of hij mijne schat was.ik kookte haast over van woede.
en hij zegt het niet meer hoorzorgde ik wel voor.

groetjes
evi

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 11:51
lente

hoi,

ook gelukkige verjaardag voor vincent!

joke: ik heb het er ook heel moeilijk mee om ons nymphe achter te laten, in die 7 maand dat ze er is heb ik haar denk ik is 3 keer een uurtje of 2 achter gelaten, voor de rest ben ik constant bij haar. en als ze me dan is wegkrijgen denk ik elke seconde aan haar. ik ga ni werken, as je moet werken kan je natuurlijk ni anders he. komt wel goed hoor, je kleine ventje ziet je doodgraag, hij weet mischien ook met zen emoties geen blijf.

groetjes!

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 12:45
Karen

gelukkige verjaardag Vincent..

@joke, heb je haar al gezegd dat je je daar ongelukkig bij voelt ?
Ik had in het begin heel moeilijk toen Ingrid (OM)zei dat ze haar mama noemde...maar als je er erover nadenkt is dat eigenlijk best goed: dat ze zich ook ergens anders thuisvoelt...nu gaat ze ook nog steeds graag hoor, maar vergis je niet de kleintjes weten wie hun mama is!
Ik heb de indruk dat je werk je zoveel tegensteekt dat je je alles begint aantetrekken en véél te gevoelig word(ik spreek uit ervaring !)
Wat soort werk zoek je ? part time ?...hoe is je talenkennis ?want ik denk dat een gelukkige mama begint bij het je lekker in je vel voelen (ook op je werk) en natuurlijk voelt hij dat, als je gestresst van je werk komt voelt hij dat aan en begint hij te wenen van de spanning die hij aan je voelt...
Dus eerst even ontstressen en dan hem gaan halen

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 13:02
joke vleugels

jullie zijn allemaal zo lief.
het gaat al een stuk beter.

Ik werk halftijds. Ze hadden me beloofd dat ik aangepaste uren kreeg zodat ik het kon combineren met de zorg voor vincent. Maar nu bellen ze me vaak dat ik om half 6 smorgens moet beginnen. Ze veranderen de uren constant zodat ik steeds maar opnieuw moet rondbellen om opvang te vinden. Ik heb geluk dat mijn schoonmoeder dat wil doen, maar voel me er soms wel slecht bij. Zo kan ik vandaag om 15u tot 19u werken, normaal was het van half 10 tot half 2. Dus nu ga ik ander werk zoeken, maar is niet zo simpel.

dikke knuf allemaal

[Laatst gewijzigd door joke vleugels - 18/01/2008 @ 13:08] - Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 13:26
Karen

joke

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 08:30
Karen

heb hele hetze opgestart op het limburg forum
Wat een kortzichtige rotmentaliteit hebben sommige mensen: bah

Ben blij dat ik met jullie meeschrijf

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 14:38
katje

Goeie namiddag dames van Balen,

Sorry dat ik hier zo kom binnen vallen,maar er moet me toch iets van het hart!
Ik had via via vernomen ,dat Karen hier iets over ons topicje gepost had.

Ik ben dus één van die dames.

Ik wou eigenlijk eens weten ,wat jullie ervan zouden denken,als er hier plots een wild vreemde binnen stormt.
En komt posten zoals Karen dat heeft gedaan?

Hier is dan Karens post van bij ons!

sorry hoor,ik lees hier regelmatig mee maar het stoort me dat er veel limburgers zijn die voor alles en nog wat naar het zieke,nhuis hollen...
als je kind serieus valt bel je of ga je naar de dokter...maar je hoeft echt niet voor elke dikke buil naar het ziekenhuis hoor...uiteraard wel als ze (even) bewusteloos zijn, maar als ze de longen uit hun lijf brullen...

Waarom karen plots zo komt binnen stormen ,met haar idee over ons limburgers,is nog steeds de vraag??

Want er had gewoon net iemand voor haar gepost! En die post ging over dat meisje haar dochtertje wat gevallen was en er een dikke buil met onderhuids bloed aan over had gehouden !
En dat meisje had gewoon naar de Ha gebeld om te vragen of dat kwaad kon.

Ikzelf vind het vervelend,dat ik jullie hier ben komen storen voor zoiets!
Maar vond het niet echt redelijk van Karen ,om hier te komen posten dat sommige van ons een kortzichtige rotmentaliteit hebben.

Zonder erbij te zeggen ,hoe het komt dat we boos reageerde!

Bij deze wens ik jullie mama's en kindjes nog veel plezier in het nieuwe jaar.

Groetjes katje.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >