volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 08/04/2008 @ 10:13 Katrien ![]() | Veel beterschap voor Tuur! Groetjes, Katrien, Lore en Senne |
| 08/04/2008 @ 09:47 Sonja | Ola, onze Tuur is thuis, ziek! Opgestaan met allemaal korsten in zijn neus, hoesten tot hij overgaf... en toch wou ie gaan want we zouden deze avond gaan zwemmen. Hij heeft nog een uurtje geslapen in de zetel en nu is ie toch flink aan het spelen. Ik ga dan toch maar proberen mijn boodschappen te doen die ik wou doen, ik zal hem goed induffelen dan moet dat lukken hé. Anja, en hoe heeft Wouter het de tweede dag gedaan? Even flink als gisteren? En verder, alle kindjes terug naar school of mama's aan het werk? Joke, heb je al nieuws van je job waarover je vorige week een beetje nieuws gekregen had? Groetjes, Sonja |
| 07/04/2008 @ 09:44 | Onze Tuur is naar school, maar heeft heel veel gehuild! Ik heb met hem te doen! Ocharme. Hij is niet 100% ok, maar hij is toch gegaan, tegen zijn zin! Ik ben benieuwd. Veel werkplezier! groetjes, Sonja |
| 06/04/2008 @ 21:50 Sonja | Hallo, Anja, ik had je net op het laatste nippertje herkend! Sorry, ken wel al wat mensen in Wezel maar niet altijd de bijhorende wagen!!! ![]() Pfff, Marc is al een hele week ziek en het is nog niet beter. Ook Tuur is ziek van zijn logeerpartijtje thuisgekomen. Hopelijk kan ie morgen naar school. Hij kijkt er naar uit!!! Dikke Fijne avond allemaal. Sonja |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

zijn er nog mama's uit Balen?

onze woef is er al dikwijls achter gegaan en dan gaan ze vliegen en staan ze hier de volgende dag weer, wij hebben lekker brood denk ik

Ik moet al bijna smeken eer hij eraf wil.
Ja, je kan je handen vol hebben soms hé.
Had maar snel de deur van de veranda ook dichtgedaan, stel je voor dat die binnen zou komen 

, maar ja, dat was gisteren hé...
)