< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » zijn er nog mama's uit Balen?

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
zijn er nog mama's uit Balen?
10/04/2008 @ 15:28
lente

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
anja: ik vrees dat ik je daarvoor geen raad kan geven, zover zijn we hier nog lang niet
wel goed dat hij zo graag naar school gaat he.

katrien: amai seg een pauw in uwe hof, da maakte ook ni alle dagen mee he, das weeral ferm voor de kindjes he.
wij zitten hier zo mee wilde eenden, die komen elke dag brood halen, ze staan dan aan de achterdeur te wachten, als ze gegeten hebben wandelen ze terug weg, vraag me ni naar waar ze gaan, onze hof is nog ni afgemaakt dus ze kunnen tot aan de deur komen he onze woef is er al dikwijls achter gegaan en dan gaan ze vliegen en staan ze hier de volgende dag weer, wij hebben lekker brood denk ik
ons nymphe is helemaal genezen, ze kan trouwens van gisteren helemaal alleen van liggen naar zitten gaan! flink he, en ik natuurlijk weer fier he
ook deed ze gisteren aan tafel ineens bravo, ze klapte flink met haar 2 handjes tegen elkaar! zo schattig! wij doen altij bravo voor haar als ze flink gegeten heeft en gisteren deed ze het zo maar spontaan achterna!
voor de rest alles goed hier.

hoe gaat het mee de rest?
aan al degene die een tijdje ni meeschrijven: vele vele groetjes!

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 14:53
Ikje

Online Status Bekijk profiel
Evi: Al wat beter? Jef he niet gekregen? Ik hoop van niet hé, zo ziek ocharmekes.....

Katrien: een pauw! Waauw, Lore zal nogal kunnen kijken hebben, dat zie je niet elke dag in't echt hé. Wouter heeft dat in een boek en hij weet dat de pauw een grote mooie staart heeft. Maar we hebben zen nog nooit in't echt kunnen laten zien.

Hier gaat het zijn gangetje. Wouter doet het nog steeds flink op school. Hij gaat heel graag, alleen op school droog zijn, das een probleem. De wc'tjes zijn daar zo groot hé, hij heeft daar bang op en doet dus gewoon in zijn broek. Nu krijgt hij wel een pamperbroekje aan, maar ja die kan dat geen ganse voormiddag uithouden, dan loopt die gewoon over. Nu ga ik morgen een potje en een wcbrilverkleiner meenemen. Hopelijk lukt het hem dan wel. Hij heeft er precies echt wel problemen mee, ik krijg hem thuis 's morgens amper van het potje, hij moet en zal kaka doen!!!! Ookal komt er niks, hij blijft zitten. Ik moet al bijna smeken eer hij eraf wil.
Als iemand tips heeft........
Groetjes
Anja

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 09:46
Katrien

Lente, hoe is het nu met Nymphe?

Joke, Vincent nog brokkenpiloot gespeeld? Ja, je kan je handen vol hebben soms hé.

Anja, doet Wouter het nog steeds flink op school? Goh, morgen zit z'n eerste schoolweek er al weer op!

Evi, hoe is het ginder meid? Geraken jullie genezen? We missen je hier hoor!!!

Gisteren even serieus verschoten! Ik kwam terug van de winkel, zet de kindjes binnen, breng m'n boodschappen naar binnen en steek ze in de kast, ga naar m'n wasrek om te zien of m'n was droog is, kijk door het venster, zit er toch wel niet een pauw in onze tuin!

En die liep echt overal rond, ik durfde echt niet buiten gaan Had maar snel de deur van de veranda ook dichtgedaan, stel je voor dat die binnen zou komen

We hebben er mooie foto's van getrokken (door het raam weliswaar), en Lore heeft haar ogen de kost gegeven. Na zo'n 45 minuten is de pauw dan maar naar ons Hanne haar overburen gegaan, en heeft daar nog een hele tijd rondgelopen.

Heb geen idee waar dat beest vandaan kwam, ik ken niemand in de geburen die pauwen heeft...

Groetjes, Katrien, Lore en Senne

Link naar deze reactie
08/04/2008 @ 12:47
lente

anja: flink seg van wouter! da moet toch raar zijn he, je kindje zo achterlaten! ze worden zo snel groot!

sonja: veel beterschap voor tuur!

joke: gij hebt wel echt een hevig bazeke he, hier gaan het voorlopig nog, het enige wa ze voort doe in bed is op haar poep gaan zitten. recht trekken doe ze nog ni.
hoe was het mee de sollicitatie?

ben net is naar mol geweest, druk daar seg, ma zo'n ferm weer!
ons nymphe heeft het anders weer zitten, snotteren, tranende oogjes, vuurrode kaakjes. hopen da hte daarbij blijft en da het weer ni op haar longen komt.

groetjes!

Link naar deze reactie
08/04/2008 @ 11:16
Ikje

Sonja: Veel beterschap voor Tuur! Ja als ik mocht gaan zwemmen zou ik ook wel genezen zijn zalle....

Joke; ja wat een ventje joh!! Geniet er maar van, die zal rap op eigen benen staan.....

Hier is WOuter weer flink vertrokken, hij zei tegen de juf dat hij kwam schilderen en cake eten (gisteren was er eentje jarig en ze hadden een feestje met cake gehad).

Onze Pieter was ook onmiddellijk aan't spelen met parels in de klas. Nu deed hij moeilijk om met mij mee te gaan.....

Ik hoop dat het voor Wouter wel meevalt en dat hij zo graag blijft gaan. Ze werken rond de lente deze week en hij heeft een potje met bloemekes mee en de mama's moesten prentjes uitknippen.
Er zitten windpokken in de klas, dus we gaan rap prijs hebben denk ik.

Evi: bij jullie al wat beterschap in zicht?

Groetjes
Anja

Link naar deze reactie
08/04/2008 @ 10:20
joke vleugels

hela,

sonja: ik ga sebiet solliciteren se. Ben zenuwachtig ! Veel beterschap voor Tuur !!!

Onze Vincent is nie meer te doen. Hij probeerde net uit zijn schommelpaardje te klimmen. één voetje op het zitje en hop er zat al een beentje over...
Pf wa een vermoeiend kind.

Voor de rest alles goed bij iedereen?

Link naar deze reactie
08/04/2008 @ 10:13
Katrien

Veel beterschap voor Tuur!

Link naar deze reactie
08/04/2008 @ 09:47
Sonja

Ola, onze Tuur is thuis, ziek!
Opgestaan met allemaal korsten in zijn neus, hoesten tot hij overgaf... en toch wou ie gaan want we zouden deze avond gaan zwemmen.
Hij heeft nog een uurtje geslapen in de zetel en nu is ie toch flink aan het spelen.

Ik ga dan toch maar proberen mijn boodschappen te doen die ik wou doen, ik zal hem goed induffelen dan moet dat lukken hé.

Anja, en hoe heeft Wouter het de tweede dag gedaan?
Even flink als gisteren?

En verder, alle kindjes terug naar school of mama's aan het werk?

Joke, heb je al nieuws van je job waarover je vorige week een beetje nieuws gekregen had?

Groetjes,
Sonja

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 14:25
Ikje

Katrien: Wouter slaapt nog ieder middag, dus ik ga hem dan halen. Als hij het aankan en zelf aangeeft dat hij nog terug wil gaan, dan mag dat wel natuurlijk. Maar ik denk dat dat nog wat zal duren.

Joke: manmanman, Vincent ook bijna een brokkenpilootje..... Hopelijk gaat hij in het vervolg flink blijven liggen hé....

Groetjes
Anja

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 13:38
Katrien

Allé Anja, 't zit er al op voor Wouter Gaat hij dit schooljaar maar halve dagen gaan? Of ga je nog afwachten?

Joke, kan het geloven dat je geschrokken bent! Misschien zonder slaapzak laten slapen in 't vervolg? Want nu Vincent kan kruipen, gaat hij misschien nog wel eens proberen om uit z'n bed te komen, en dan kan hij zich wat beter zetten...

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 13:16
Ikje

Onze WOuter is weer thuis. Hij is heel flink geweest. Eerst ging het heel goed, tijdens de speeltijd was hij gevallen en toen heeft hij een tijdje moeten wenen. Toen het weer over was deed hij weer flink mee.
Ik was toch blij dat hij er weer was hoor.
Morgen ging hij toch terug zei hij, dus hopelijk zegt hij dat morgen ook nog.
De juf praatte er ook heel positief over.

Ben blij dat die eerste school ervaring achter de rug is. Nu maar hopen dat het snel gaat wennen.
Groetjes
Anja

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 10:10
joke vleugels

helaba,

Anja, dat doet wel raar zeker, je kindje voor de eerste keer naar school?

Sonja, goed dat Tuur aan de beterhand is !

Hier is Vincent bijna uit bed gevallen. Hij was met slaapzak en al naar het voeteinde gekropen en daar gaan rechtstaan. Nu hebben we geen spijlenbedje, maar eentje van toen davy klein was. Dat is vrij laag, dus meneer lag er bijna uit. De schrik van mijn leven...

groetjes

[Laatst gewijzigd door joke vleugels - 07/04/2008 @ 12:45] - Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 09:51
Katrien

Anja, Wouter is het gewend om met kindjes te spelen hé, van bij de onthaalmoeder. Het schooltje zal ook wel meevallen voor hem! Hij zal deze namiddag waarschijnlijk wel goed slapen

Sonja, oei oei, wat traantjes bij Tuur... Maar wel flink van hem dat hij toch naar school is gegaan Ik denk dat Lore ook wel ons ma de oren van haar hoofd heeft gezaagd om toch maar niet te moeten gaan... Ach, eens ze in de klas zijn, zal het wel weer meevallen!

We hadden gisteren trouwens juf Margot nog zien wandelen toen we naar de speeltuin fietsten. Toen riep Lore toch uitbundig "tot morgen" , maar ja, dat was gisteren hé...

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 09:44

Onze Tuur is naar school, maar heeft heel veel gehuild!
Ik heb met hem te doen! Ocharme.
Hij is niet 100% ok, maar hij is toch gegaan, tegen zijn zin!
Ik ben benieuwd.

Veel werkplezier!

groetjes,
Sonja

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 09:41
Ikje

Sonja: ik was met onze andere auto, mss ook daardoor dat je me laat herkende.

Evi: veel beterschap voor jullie beiden hé, nu maar hopen dat Jef het niet krijgt hé.

Wouter is flink naar school. Zijne jas kon niet rap genoeg uit zijn. En weg was hij. Zijn klasje binnen en op verkenning.
Natuurlijk leuk dat het zo gaat, maar mama keek toch efkes achterna hoor.
Ben benieuwd als ik hem deze middag ga ophalen.

Groetjes
Anja

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 09:15
Katrien

Anja, is Wouter fijn naar school vertrokken? Zonder traantjes?

Evi, hoe is het met je kleine ventje? Al wat beter?

Sonja, Tuur naar school geraakt vandaag? Of is hij nog zieker geworden?

Link naar deze reactie
06/04/2008 @ 21:50
Sonja

Hallo,

Anja, ik had je net op het laatste nippertje herkend!
Sorry, ken wel al wat mensen in Wezel maar niet altijd de bijhorende wagen!!!

Pfff, Marc is al een hele week ziek en het is nog niet beter.
Ook Tuur is ziek van zijn logeerpartijtje thuisgekomen.
Hopelijk kan ie morgen naar school.
Hij kijkt er naar uit!!!

Dikke voor Wouter zijn eerst dag school! Suc6 jongen!!!

Fijne avond allemaal.

Sonja

Link naar deze reactie
06/04/2008 @ 16:00
Katrien

Anja, 't zijn niet altijd zo'n goei slapers hoor, maar een mens mag het toch al eens vermelden als ze een keertje wel flink hebben geslapen

Wouter helemaal klaar om morgen z'n eerste schooldagje te beginnen Ben echt benieuwd hoe hij het gaat doen!

Ooh Joke, misschien een nieuwe job! En dan nog in Balen! Laat iets weten als je mag beginnen hé

Wij zijn deze namiddag op de fiets gesprongen met z'n allen, en zijn naar de keiheuvel geweest. 't Was er eigenlijk het weer wel voor hé, als het zonnetje erdoor kwam, was het echt zalig buiten!

Link naar deze reactie
06/04/2008 @ 15:04
Ikje

Joke: jezelf in het nieuw gestoken, meid!!! Kan fijn zijn hé, geniet er maar van. Fijn dat je mss een nieuwe job hebt! Je ziet hé, het komt allemaal wel op zijn pootjes terecht hoor.... Veel succes, ik zal alvast voor je duimen
En Vincent: bravo hoor!! Kruipen maar nu hé, laat de mama maar achter jou hollen nu

Katrien: je hebt toch wel goei slapers hé, (ben jaloers)
Geniet er maar van!!!

Karen: veel beterschap voor Seppe, ja man, dat moet pijn doen hoor.....

Lente: geniet nog van je rustig weekendje ......

Sonja: ik was het zaterdag hé (mocht je me niet herkend hebben...)
Leuk je weer eens te zien!

Evi: veel succes hé (je hebt ook nog mail...)

Hier is Wouter zijn laatste dagje om voorbij. Hij vond het fijn, hij had 's middags frietjes gekregen en hij kreeg echt een heel mooi cadeau (echt sjiek, amaai als ze dat daar allemaal krijgen!)
Hij heeft een hele mooie bos bloemen afgegeven (kom hem amper dragen), met een leuke foto met een tekstje. Voor zijn vriendjes had hij een leuk drankje, verpakt als een ventje, met een koekjes neus (veel werk aan gehad, maar het was echt mooi) En ze waren allemaal content.
Zaterdag met hem naar de kapper geweest, kan hij fris naar school, want hij leek stillekesaan op een zombie
Vandaag wat zitten rommelen en opruimen, overal wat plaatsmaken hé, als we binnenkort verhuizen, dan moeten onze meubels ergens kunnen staan.....
Ahja, Katrien: Pieter sliep vandaag tot 7.40u !!!! Hij is hier ook komen lezen denk ik

Allé, dat was't....
Groetjes
Anja

Link naar deze reactie
05/04/2008 @ 16:51
joke vleugels

hallo,

We zijn vandaag gaan shoppen en ik heb een nieuwe jas en nieuwe schoenen. Ben zo blij als een klein kind. Was zoooo lang geleden dat ik nog eens tijd had voor mezelf.

Ik heb vandaag nog telefoon gehad en ik heb mss ander werk. Voel me zo blij. En dan kom ik in Balen werken. Meer wil ik er nog even niet over zeggen. Is niet zeker dat ik het heb.

Vincent kruipt !!! Ben best wel fier, alleen is de rust nu écht over.

Karen, hopelijk geneest het snel.

Katrien, we hebben de kamer ook verduisterd, dat helpt echt. Hij wordt nu soms pas wakker om half 9. Zo leuk.

sonja, succes met je nieuwe job.

En voor diegene die even niet meer willen meepraten hier. Ik ga jullie best wel missen. Was zo fijn de evolutie van jullie kindjes mee te volgen. Maar ik begrijp jullie volkomen.

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >