Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/10/2007 @ 16:07 esther | ja renate, lekker uitrusten en niet teveel druk maken over dingen. bij mij ging de bevalling ook makkelijk, ik was ook meteen daarna hersteld. vooral niet teveel luisteren naar horror verhalen, merk dat mijn collega's daar nogal van houden. heb jij eigenlijk al een andere baan nicci? doeg! esther |
| 10/10/2007 @ 16:04 esther | voor jezelf beginnen, wat zou je willen doen dan? ik ga het nog even proberen van die kant en klare melk, dat is natuurlijk wel het makkelijkst. ik heb een flessenwarmer maar wilde die niet meenemen want we zitten in een appartement. dus dan warm ik het daar op en als we op stap gaan neem ik heet water mee in de thermoskan. ik ben heeeeel benieuwd hoe het gaat! hopelijk wil ze een beetje slapen, groetjes, esther |
| 12/10/2007 @ 22:01 Renate | Hey Hallo, Hier ben ik nog eens een keer! We zijn nog steeds in afwachting! Heb sinds woensdagmiddag zwangerschapsverlof en ik moet zeggen het bevalt me prima! Ik heb me nog geen moment verveeld! Wat schoonmaken, nog wat klusjes doen, wat winkelen en lekker uitrusten of lekker in bad gaan liggen als ik zin heb!!! Heerlijk!!! Verder zijn we er helemaal klaar voor. Ik maak me geen zorgen om de bevalling. Wat komt dat komt... kindje zal er toch uit moeten! Ik kijk er eigenlijk wel naar uit. Kan niet meer wachten tot ik hem of haar in mijn armen kan houden! Ben zo benieuwd!!! Ik hou jullie op de hoogte, ik heb nu weer wat meer tijd (eventjes)! Renate |
| 14/10/2007 @ 11:12 nicci ![]() | Renate lekker dat het allemaal nog zo goed gaat. Weten jullie nou eigenlijk wat jullie krijgen?? ![]() ![]() |
| 24/10/2007 @ 21:22 Renate | Nee, we weten niet wat we krijgen!! Ben wel heeeeel benieuwd. Ook wanneer het komt!! Van de ene kant mag hij/zij nog wel even blijven zitten en van de andere kant wil ik hem/haar zo graag vasthouden!! Er zit niets anders op dan afwachten!! Groetjes Renate |
| 28/10/2007 @ 18:59 Renate | Jawel, ben nog wel redelijk mobiel. Begint wel iets moeilijker te worden. Ben wat sneller buiten adem en merk dat ik niet te veel hooi op mijn vork moet doen. Dat valt niet altijd mee als je zo'n schoonmaakdrang hebt!!! Verder kan ik wat slechter slapen. Heb geregeld snachts en overdag last van wat buikpijntjes. En ik moet zoooo vaak naar de wc!!! Echt verschrikkelijk!!! Ik ben zo benieuwd hoe en wanneer de bevalling zich aandient! |
| 14/11/2007 @ 14:35 nicci ![]() | Nog geen nieuws van Renate, jammer nog even geduld hebben!!! |
| 15/11/2007 @ 12:07 esther | ja, spannend he! jammer he, die lastige periodes. femke was ook laatst 's nachts wakker, dat wordt ze echt nooit. en gisteravond werd ze om half 9 wakker doordat mijn broer en mijn neefje weggingen, toen duurde het weer tot half 11 voordat ze in slaap viel! ben benieuwd wanneer we iets van renate horen! groetjes, esther |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

gestopt met pil en niet ongesteld worden

. ze heeft nu ook al een kies, anderhalve week van die heerlijke luiers gehad en 3 nachten wakker geweest. Nog een aantal kiezen te gaan, pff