< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » gestopt met pil en niet ongesteld worden

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
gestopt met pil en niet ongesteld worden
09/10/2007 @ 16:07
esther

ja renate, lekker uitrusten en niet teveel druk maken over dingen. bij mij ging de bevalling ook makkelijk, ik was ook meteen daarna hersteld. vooral niet teveel luisteren naar horror verhalen, merk dat mijn collega's daar nogal van houden.
heb jij eigenlijk al een andere baan nicci?
doeg!
esther

Link naar deze reactie
10/10/2007 @ 11:34
nicci

Online Status Stuur bericht
ja esther sinds juni juli heb ik 2 dagen gewerkt en sinds september werk ik er 3. Wel erg leuk maar heb toch nog steeds de kriebels om voor mezelf te gaan beginnen.
Trouwens esther; als ik mijn meisje koude melk (poedervorm) voor zet wilt ze ook niet hoor(lost poeder ook niet goed op). maar dit is er speciaal voor gemaakt(kant en klare pakjes). Ik deed het met zwemmen ook altijd in zilverfolie dan blijft het lekker lang warm. Heb daarna bij Prenatal een warmhouder gekocht.Neem je de waterkoker mee of heb je een flessenverwarmer? Want dat is dus ook erg handig om zoiets mee te nemenop vakantie.Anders ben je altijd afhankelijk van een restaurant ed. In Turkije bv gebruiken ze geen magnetron.

Link naar deze reactie
10/10/2007 @ 16:04
esther

voor jezelf beginnen, wat zou je willen doen dan?
ik ga het nog even proberen van die kant en klare melk, dat is natuurlijk wel het makkelijkst. ik heb een flessenwarmer maar wilde die niet meenemen want we zitten in een appartement. dus dan warm ik het daar op en als we op stap gaan neem ik heet water mee in de thermoskan. ik ben heeeeel benieuwd hoe het gaat! hopelijk wil ze een beetje slapen,
groetjes,
esther

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 22:01
Renate

Online Status
Hey Hallo,

Hier ben ik nog eens een keer! We zijn nog steeds in afwachting! Heb sinds woensdagmiddag zwangerschapsverlof en ik moet zeggen het bevalt me prima! Ik heb me nog geen moment verveeld! Wat schoonmaken, nog wat klusjes doen, wat winkelen en lekker uitrusten of lekker in bad gaan liggen als ik zin heb!!! Heerlijk!!! Verder zijn we er helemaal klaar voor. Ik maak me geen zorgen om de bevalling. Wat komt dat komt... kindje zal er toch uit moeten! Ik kijk er eigenlijk wel naar uit. Kan niet meer wachten tot ik hem of haar in mijn armen kan houden! Ben zo benieuwd!!! Ik hou jullie op de hoogte, ik heb nu weer wat meer tijd (eventjes)!

Renate

Link naar deze reactie
14/10/2007 @ 11:12
nicci

Renate lekker dat het allemaal nog zo goed gaat. Weten jullie nou eigenlijk wat jullie krijgen??

[Laatst gewijzigd door nicci - 14/10/2007 @ 11:13] - Link naar deze reactie
21/10/2007 @ 20:29
esther

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,
ja, nu is het nog rustig! geniet ervan, straks wordt het helemaal leuk. vorige week was ik op kraamvisite bij een collega, kindje van 1,5 week. ik kon me niet voorstellen dat femke zo klein was geweest. terwijl ze nog een kilo minder woog bij de geboorte. wij zijn terug van vakantie, het vliegen ging heel goed, ze heeft niet gehuild en op vakantie was ze ook erg lief. ze wordt wel een enorme deugniet en zo nieuwsgierig. ze kruipt nog niet maar alles wat in haar buurt komt wil ze hebben en ze kan ook boos worden als dat niet lukt of als ze het niet mag. op het strand spelen vond ze heerlijk. bij terugvlucht moesten we alleen een uur wachten op het onderstel van de kinderwagen, terwijl we die in fuerteventura bij de gate hadden afgegegeven, verder alles perfect. renate geniet er nog even van, jullie weten niet wat je krijgt toch?
groetjes,
esther

Link naar deze reactie
24/10/2007 @ 20:04
nicci

Ik was ook op kraamvisite geweest en kon me ook niet voorstellen dat mijn meisje zo klein is geweest, het is zo raar.
Esther kan je dochter al wel goed zitten? Dus de vakantie was lekker?

Ons meisje begint eindelijk goed te bewegen beetje kruipen en ze ging vandaag van haar buik, op haar billen zitten. Weet niet hoe ze het heeft gedaan, maar ik stond wel versteld.

Link naar deze reactie
24/10/2007 @ 21:22
Renate

Online Status
Nee, we weten niet wat we krijgen!! Ben wel heeeeel benieuwd. Ook wanneer het komt!! Van de ene kant mag hij/zij nog wel even blijven zitten en van de andere kant wil ik hem/haar zo graag vasthouden!!
Er zit niets anders op dan afwachten!!

Groetjes Renate

Link naar deze reactie
26/10/2007 @ 10:33
esther

hoi,
femke kan nog niet zitten, tenminste, als je haar neer zet blijft ze soms netjes zitten maar ze duikelt ook vaak naar voren. ze lijkt wel te gaan kruipen, ze zit nu op knietjes en handen, helemaal overeind, leuk! jade is alweer zo groot he, bijna een jaar, wat gaat het hard!
vakantie was heerlijk ja, lekker weer, veel in de zon gelegen en vaak naar het strand gegaan. de golven vond ze wel heel spannend maar zolang ze hoog in mijn armen was vond ze het wel leuk.

spannend hoor renate! laat maar komen of niet? ik zal weer eens wat vaker gaan kijken want kan nu ieder moment raak zijn! ben je nog een beetje mobiel? geniet je nog van je verlof?

groetjes,
esther

Link naar deze reactie
28/10/2007 @ 18:59
Renate

Online Status
Jawel, ben nog wel redelijk mobiel. Begint wel iets moeilijker te worden. Ben wat sneller buiten adem en merk dat ik niet te veel hooi op mijn vork moet doen. Dat valt niet altijd mee als je zo'n schoonmaakdrang hebt!!! Verder kan ik wat slechter slapen. Heb geregeld snachts en overdag last van wat buikpijntjes. En ik moet zoooo vaak naar de wc!!! Echt verschrikkelijk!!! Ik ben zo benieuwd hoe en wanneer de bevalling zich aandient!

Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 17:32
esther

doe maar lekker rustig aan renate. hm, schoonmaakdrang, wie weet is dat een eerste teken? ;)
maar de 1e is meestal wat later, rustig afwachten maar.
femke is enorm aan het veranderen, ze wil ontzettend veel opeens, kan zichzelf even wat minder makkelijk vermaken. zodra ik wat drinken of eten (voor mezelf) pak of een boek, wil zij het ook hebben. wel grappig dat ze nu opeens echt zo'n mensje is maar ik moet er ook nog een beetje aan wennen. ze lijkt er zelf ook een beetje aan te moeten wennen, heeft veel meer aandacht nodig. wat gaat dat snel he, 7 maanden is ze pas, maar ze kan nu al zoveel!
groetjes,
esther

Link naar deze reactie
03/11/2007 @ 13:17
nicci

Renate ik zal de aankomende weken het hier in de gaten houden want ik ben zo benieuwd. Hier alles ok, zondag vieren we de verjaardag van ons meisje. Dinsdag is ze echt jarig. Zo raar hoe dichterbij het komt, hoe meer je moet denken aan de bevalling en de dagen ervoor. Bijna een jaar!!!We hebben een grote taartgekocht, en een houten loopfiets(giraf) met karretje van het merk scratch. Ik ben benieuwd wat ze er allemaal van vind, vanavond als ze op bed ligt ballonnen ophngen en slingers. Ik heb er echt zin in. Renate succes meid met de laatste dagen. Ze zeggen altijd dat de eerste later komt dan uitgerekend, maar dat is niet altijd. Geniet nog even van je buik met je baby erin. Want toch best wel raar hoor straks als je buik leeg is, ik zat er nog steeds aan te voelen en miste het gevoel wel. Het was toen nog zo lekker alleen maar voor mezelf. Succes

Link naar deze reactie
05/11/2007 @ 18:56
esther

ja ik hou het ook in de gaten, spannend hoor!
heel veel plezier met de verjaardag nicci, leuk hoor! ben benieuwd hoe ze het loopfietsje zal vinden. zet ze al wat stapjes?
groetjes,
esther

Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 16:44
nicci

Het was hartstikke leuk haar verjaardag de fiets vind ze ook heel leuk. Als ze erop zit moeten we haar nog wel rond rijden, heeft ze een prachtige smile op haar mond. Helaas doet ze nog geen stapjes, heeft wel vandaag zich eindelijk opgetrokken. ze praat wel al heel veel. Vooral als ik haar uit bedje haal is het eerste wat ze zegt mama, dan zo heel schattig, nog half slaperig. Datis echt geweldig, ze zegt papa opa titi(tiesto de hond)tigi(twiggy de kat) daag(dan zwaait ze erbij)hai, ze zegt haar eigen naam en kaka(kwak kwak kikker), ze klapt in haar handjes. ze heeft nu ook al een kies, anderhalve week van die heerlijke luiers gehad en 3 nachten wakker geweest. Nog een aantal kiezen te gaan, pff

Link naar deze reactie
10/11/2007 @ 15:55
esther

wat schattig die woordjes, dat lijkt me echt leuk! femke is nu echt aan het tijgeren, kan haar niet meer alleen laten in de kamer, ze is best snel al. ik vind het ook wel fijn dat ze nu wat langer op kan blijven wanneer we ergens naar toe gaan. ze slaapt eigenlijk alleen in bed, niet meer in de kinderwagen, dus dan heb je wat meer speling. ben benieuwd hoe het met renate gaat! zou het al zover zijn?!
groetjes,
eske

Link naar deze reactie
10/11/2007 @ 18:25
nicci

Renate is al een dag over tijd. spannend!! Ik denk dat ze een jongen krijgt. Dat denk ik omdat iedereen op dit forum een dochter heeft gehad. Ik kijk morgen of maandag maar weeer even. doeiiiRenate mocht je dit nog lezen succes!!

Link naar deze reactie
11/11/2007 @ 19:04
esther

ja, spannend! succes renate! of misschien is je kleine al geboren, geniet dan van de eerste tijd.
ik kon femke vandaag wel achter het behang plakken, ze zit niet helemaal lekker in haar vel en wil constant aandacht. slaapt weinig overdag. gelukkig slaapt ze 's nachts wel goed,
groetjes,
esther

Link naar deze reactie
13/11/2007 @ 08:48
nicci

Esther de mijne zit ook net in een moeilijke fase. S'nachts veel wakker. En niet meer willen slapen. Ik ben eigenlijk de eerste 10 weken steeds mijn bed uitgeweest om te voeden. En daarna sliep ze eigenlijk hele nachten door. Had ze wel moeite met overdag slapen, maar ja dat vond ik niet zo'n probleem. De laatste tijd, breekt me wel weer even op hoor s'nachts in de kou mijn bedje uit. Maar ja er zal toch wel weer een eind aan komen.

Link naar deze reactie
14/11/2007 @ 14:35
nicci

Nog geen nieuws van Renate, jammer nog even geduld hebben!!!

Link naar deze reactie
15/11/2007 @ 12:07
esther

ja, spannend he!
jammer he, die lastige periodes. femke was ook laatst 's nachts wakker, dat wordt ze echt nooit. en gisteravond werd ze om half 9 wakker doordat mijn broer en mijn neefje weggingen, toen duurde het weer tot half 11 voordat ze in slaap viel!
ben benieuwd wanneer we iets van renate horen!
groetjes,
esther

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >