Mamama,
Ja je hebt het goed gelezen... Het is een lang verhaal ondertussen...
Maandag 5 december deed ik een test en die was heel licht positief, dinsdag 6 december kreeg ik een hele zware bloeding met veel pijnlijke krampen en veel bloedverlies, woensdag was dat afgezwakt tot wat voor mij een normale 2de dag van mijn menstruatie is, donderdag echter was alles gestopt met bloeden en deed ik een test en die was weer licht positief, aangezien je als je een miskraam hebt gehad nog weken de hormonen in je lichaam kan hebben dacht ik dus dat het daarom licht positief aangaf (het was zo'n digitale test van Clear Blue) ze zeggen dat je dan niet naar het teststaafje mag kijken omdat het anders werkt dan een gewone test, maar deze gaf dus in het schermpje "niet zwanger" aan. vrijdag kreeg ik weer een bloeding, weer helder bloed, heel vers. Maar ik had nog steeds alle zwangerschaps verschijnselen en ik las op internet dat als je een miskraam hebt dat die kwaaltjes verdwijnen en dat deed het niet dus deed ik nog een keer zo'n digitale test en die zei "zwanger" dus ik was toch zwanger. die bloeding was de zelfde dag nog weg maar gisteravond kreeg ik weer een hele kleine bloeding, dat was echt een heel klein beetje.
Ik had nog 1 test liggen van die digitale en die deed ik vanmorgen en nu stond er weer "niet zwanger" op. Nou hoorde ik al dat die digitale niet betrouwbaar zijn dus ga ik zo even voor de zekerheid de gewone ouderwetse test halen en test ik vanmiddag nog eens. Morgen ga ik even langs de huisarts voor een bloedtest en eventueel een echo, hopelijk kan dat mij meer duidelijkheid verschaffen, ben nu echt zo in de war. Ben ik nou wel of niet zwanger... Mijn lichaam zegt nog steeds van wel, heb lichte krampjes in mijn buik, heel vaak het gevoel dat er melk in mijn borsten toeschiet, lage rugpijn en last van mijn heupen/bekken.
ik beschouw mezelf nu nog wel als zwanger dus, tot ik meer weet.
En hoe is het met jou?
Liefs Wendy