< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Zwanger na November 2005

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
19/12/2005 @ 12:46
BlueGirl

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
nou hopen dat het dan deze poging lukken gaat, ik weet niet echt wat ik hier moet denken, de bloedingen zijn vrijdag gestopt maar ik heb nog steeds erge last van mijn onderrug en in mijn buik voel ik ook nog steeds krampjes... is dat een nasleep van de miskraam?

Ik heb wel sinds vrijdag veel afscheiding, beetje glazig en dat schijnt de eisprong aan te kondigen dus veel klussen.

Liefs Wendy

Link naar deze reactie
19/12/2005 @ 11:33
mamama

Hey BlueGirl,

Wou je even laten weten dat ik ook doorga naar de volgende poging-tot-zwangerschap ronde hoor! Heb net mijngekregen, ben wel teleurgesteld, maar ook opgelucht dat ik er een redelijke cyclus op nahoud na al wat er gebeurd is.

Groetjes en tot later hé"

Link naar deze reactie
15/12/2005 @ 10:45
mamama

Ja Blue Girl,

Van je vrienden moet je het hebben, zeggen ze wel eens hé. Ik heb dat ook gemerkt hoor toen ik net verteld had aan iedereen dat ik zwanger was (zelfs aan de kinderen en de collega's) Net daarna bloedverlies, de miskraam, de bbz. Toen heb ik ook veel reacties gekregen van "je hebt toch al drie gezonde zonen, wou je nu echt een vierde, was dit gepland?" En dan ook van mensen die nog veel ergere dingen hadden meegemaakt, volgens hen dan! Ieder vindt wat hij/zij meemaakt erg op zich, omdat het jou overkomt en niet een ander hé.

Als ze me nu nog vragen "hoe gaat het ondertussen?" , dan zeg ik al zelf "goed hé, ik heb tenslotte al drie gezonde zonen!" Ze hoeven niet meer te weten waar wij nu mee bezig zijn.

En ja, dat maakt het extra leuk om het te delen met lotgenoten hé.

Vele groetjes en hopelijk heb ik en zij die ook nog in spanning zitten snel duidelijkheid over al dan niet zwanger zijn.

Ik hoop er nog maar een hééél klein beetje op hoor!

Blue girl veel succes ermee en tot later hé!

Link naar deze reactie
14/12/2005 @ 20:51
debje

Online Status Stuur bericht
hoi hoi

wendy heel erg bedankt gister haalde ik nog een berg hoop uit je verhaal dat was net met je vernieuwde verhaal weer de grond in gestampt en nu heb ik weer hoop

bedankt kusjes debje

Link naar deze reactie
14/12/2005 @ 20:34
BlueGirl

Debje,

Je moet niet van mijn verhaal uitgaan hoor, ik kan je nog een ander verhaal vertellen die je wel wat meer gerust kan stellen. toen ik zwanger was van mijn jongste zoon, had ik pas 2 weken na mijn NOD een héle vage test in mijn handen, volgens de uitrekenkalender zou ik 7 juni uitgerekend zijn toen, na een echo bleek echter dat 2 weken minder ver was (vandaar dat het langer duurde voor ik positief teste)) Misschien was je cyclus nu wat langer dan dat je dacht en test je gewoon nog te vroeg, ik voor je!!

Liefs Wendy

Link naar deze reactie
14/12/2005 @ 20:20
debje

Online Status Stuur bericht
hoi dames
hier nog iemand in afwachting

ik ben nu twee dagen over tijd heb gisteravond ee ntest gedaan maar was negatief ik dacht vanmiddag dat de s doorkwamen maar dat was ook zo weer over en omdat jij (wendy) dat ook had word ik nu al een beetje bang
vanmiddag was er wat rose en bruin bloed en drie uurtjes later nix meer alleen maar wit slijm
ik weet het niet meer durf niet meer te testen ik wacht het wel af denk ik
dikke kussen debje

oja wendy ik was al bang je te moeten missen hehehe

Link naar deze reactie
14/12/2005 @ 20:11
BlueGirl

Ja we blijven zeker schrijven hier! Ik vind het ook zo leuk dat we even oud zijn en allebei al drie zonen hebben.

Ik heb met mijn stiefmoeder gesproken en ook met mijn man en we gaan niet een maand wachten, mijn volgende vruchtbare periode is over 5 dagen ongeveer dus dan gaan we er gewoon weer voor en dan zien we wel hoe het loopt. Dit keer heb ik maar 2 vriendinnen verteld dat we het wel proberen want de rest heeft me heel beroerd behandeld... ik vertelde over mijn onzekerheid en hun gingen toen heel negatief tegen me doen en alleen maar over hun miskramen praten en dat vond ik helemaal niet leuk, toen zeker niet, de hormonen gierde door mijn lijf en dan vertellen hun je doodleuk dat het vast wel fout zou zijn enzo. Ik merk nu wel dat mijn symptomen verdwijnen, ik heb alleen nog last van mijn onderrug en mijn buik, ik ben veel minder emotioneel en minder snel gefrustreerd en mijn borsten voelen niet meer gek ofzo, gewoon weer als altijd.

Nou ja ik ga er weer voor!
Liefs Wendy

Link naar deze reactie
14/12/2005 @ 19:08
mamama

Hey blue Girl,

Weer een negatieve uitslag, wachten dus....

De symptomen blijven ook aanhouden, misschien PMS of zo, maar ik heb daar voordien toch geen last van gehad hoor!

Alleszins kunnen we deze topic blijven bezoeken hé (zwanger na november) dat alleszins

We houden er de moed in hé, het is drie keer gelukt bij jou (bij mij twee keer), maar met hetzelfde resultaat en dat is het belangrijkste

Link naar deze reactie
14/12/2005 @ 12:27
BlueGirl

Ik duim voor een goede uitslag!!

Ik heb trouwens ook nog steeds symtomen maar ze zwakken wel al af, behalve dan de pijn in mijn onderrug en in mijn buik, maar dat komt waarschijnlijk omdat de boel daar nog niet helemaal schoon is enzo, ik bloed nog steeds licht maar hoop dat het of snel over is of heviger wordt want dit is ook niks haahhaha

Link naar deze reactie
14/12/2005 @ 12:02
mamama

Blue Girl,

Spijtig dat je na al die hoop toch niet blijkt zwanger te zijn hé! Ik ben net terug van de gyne. en heb nogmaals mijn HCG laten bepalen. Het kon inderdaad nog te vroeg zijn. Als dit negatief is , mag ik pas eind volgende week opnieuw een bloedtest laten doen, als de "devils" ondertussen niet voor spelbreker zorgen hé!

Dus nog altijd hoop bij mij, maar die zal wel als sneeuw voor de zon verdwijnen, vrees ik (ik twijfel zo omdat ik blijf symptomen hebben hé, hoe kan dat toch?)

Enfin, vanavond mag ik weer bellen voor het resultaat en ik zal je op de hoogte houden.

Groetjes en veel moed en geduld gewenst hoor...

Link naar deze reactie
14/12/2005 @ 11:46
BlueGirl

Hai,

Nou ik ben ook niet meer zwanger... toch een miskraam blijkbaar. Ik moet nu eerst een cyclus wachten van de dokter voor ik weer probeer zwanger te worden... dat is best wel een domper omdat het net onze eerste poging was en ik er al zo lang naar uitkijk, nu moet ik nog langer wachten. Maarja... uiteindelijk is het de natuur en zal er wel iets mis zijn geweest! Op naar mijn volgende cyclus!

Hoe kwam jij er eigenlijk achter dat het niet goed zat met je bbm zwangerschap?

Jammer dat het nu ook negatief voor je was ik hoop voor je dat er inderdaad te weinig HCG was en dat je snel beter nieuws hebt.

Groetjes Wendy

Link naar deze reactie
14/12/2005 @ 09:33
mamama

Hey Blue Girl,

Gisterenavond nog gebeld voor de bloeduitslag en die was negatief. Maar ik blijf die symptomen hebben en het is ook niet mijn eerste zwangerschap hé! Dus ik ga straks nog langs bij de gyne in het ziekenhuis waar ik werk. Misschien was het nog te vroeg om het HCG op te sporen, ik ben nog niet overtijd of zo hé. En ik weet ook niet precies hoe lang mijn cyclus gemiddeld duurt, aangezien ik net met de pil ben gestopt. Voor de zwangerschap van mijn eerste zoon, heb ik zo'n temperatuurcurve bijgehouden en toen had ik gemiddeld 31 dagen van cyclus.

Ik ga dus straks te rade bij de gyne, want ik wil niet wachten tot ik overtijd ben en dan eventueel weer een vruchtje hebben dat in mijn andere eileider zit! Als die er dan weer uit moet, hoef ik niets meer te verwachten hé

Wat betreft symptomen voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap... die zijn bij mij pas in de 9de zwangerschapsweek bovengekomen hoor! Let er echt mee op! Ik heb ook moeten aandringen op bloedcontroles en uiteindelijk zelfs op de operatie zelf, want dan was mijn gyne nog niet overtuigd!!!

Veel succes ook voor jou en tot later

Link naar deze reactie
13/12/2005 @ 19:52
BlueGirl

Ooo! wat spannend voor je! Zou leuk zijn! Ik was vandaag bij de huisarts en die zei dat ik geen bloedtest kon doen om te zien of ik zwanger was of niet, nu moet ik morgenochtend even met wat urine langskomen en dan doet hij daar nog een keer een test en daarna bepaald hij hoe het verder gaat, hij zei dat ik nu wel zwanger zou zijn maar dat ik misschien een beginnende miskraam heb omdat het vruchtje niet goed zou zijn aangehecht en ik moest ook in mijn achterhoofd houden dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou kunnen zijn maar daar ging hij niet vanuit omdat ik niet symptomen heb die daar op wijzen.

nou voor je uitslag van je bloedtest!

Liefs Wendy

Link naar deze reactie
13/12/2005 @ 18:41
mamama

Amaai,

Wat een verhaal zeg! Je zou inderdaad best eens een bloedtest laten doen hé, dat is veel duidelijker!

Heel spannend wel! ik heb ondertussen ook wel wat zwangerschapssymptomen en heb gisteren bloed laten nemen. Ik mag om 20u bellen voor de resultaten, ben heeeeeeel benieuwd!

Groetjes en we houden mekaar op de hoogte hé.

Link naar deze reactie
12/12/2005 @ 09:20
BlueGirl

Mamama,

Ja je hebt het goed gelezen... Het is een lang verhaal ondertussen...

Maandag 5 december deed ik een test en die was heel licht positief, dinsdag 6 december kreeg ik een hele zware bloeding met veel pijnlijke krampen en veel bloedverlies, woensdag was dat afgezwakt tot wat voor mij een normale 2de dag van mijn menstruatie is, donderdag echter was alles gestopt met bloeden en deed ik een test en die was weer licht positief, aangezien je als je een miskraam hebt gehad nog weken de hormonen in je lichaam kan hebben dacht ik dus dat het daarom licht positief aangaf (het was zo'n digitale test van Clear Blue) ze zeggen dat je dan niet naar het teststaafje mag kijken omdat het anders werkt dan een gewone test, maar deze gaf dus in het schermpje "niet zwanger" aan. vrijdag kreeg ik weer een bloeding, weer helder bloed, heel vers. Maar ik had nog steeds alle zwangerschaps verschijnselen en ik las op internet dat als je een miskraam hebt dat die kwaaltjes verdwijnen en dat deed het niet dus deed ik nog een keer zo'n digitale test en die zei "zwanger" dus ik was toch zwanger. die bloeding was de zelfde dag nog weg maar gisteravond kreeg ik weer een hele kleine bloeding, dat was echt een heel klein beetje.

Ik had nog 1 test liggen van die digitale en die deed ik vanmorgen en nu stond er weer "niet zwanger" op. Nou hoorde ik al dat die digitale niet betrouwbaar zijn dus ga ik zo even voor de zekerheid de gewone ouderwetse test halen en test ik vanmiddag nog eens. Morgen ga ik even langs de huisarts voor een bloedtest en eventueel een echo, hopelijk kan dat mij meer duidelijkheid verschaffen, ben nu echt zo in de war. Ben ik nou wel of niet zwanger... Mijn lichaam zegt nog steeds van wel, heb lichte krampjes in mijn buik, heel vaak het gevoel dat er melk in mijn borsten toeschiet, lage rugpijn en last van mijn heupen/bekken.

ik beschouw mezelf nu nog wel als zwanger dus, tot ik meer weet.

En hoe is het met jou?

Liefs Wendy

Link naar deze reactie
12/12/2005 @ 08:52
mamama

Hey BlueGirl,

Kan het zijn dat ik op een ander forum las dat je toch nog zwanger bent??? Laat eens iets weten aub.

Groetjes

Link naar deze reactie
08/12/2005 @ 20:09
mamama

Oei Blue Girl,

Dat is heel spijtig nieuws voor jullie! Ik ben daar nu ook erg bang voor hoor, ik denk dat het wel een tijdje zal duren als ik zwanger ben vooraleer ik er durf van te genieten!

Als je zo'n dingen meemaakt, besef je pas dat er zo veel kan mislopen hé.

Ik hoop dat je in je omgeving wat steun en begrip vindt, want dat is niet evident weet ik uit ervaring.

Zeker omdat wij al drie kinderen hebben, dan kreeg ik dikwijls de reactie van je moet maar blij zijn dat je al drie gezonde kinderen hebt. Dat zijn wij natuurlijk wel, maar dat maakt het verlies niet minder hé.

Ik wens je veel moed voor de volgende periode en kom gerust nog langs als je daar behoefte aan hebt hoor!

Veel liefs en tot later

Link naar deze reactie
07/12/2005 @ 19:47
BlueGirl

Helaas...Gisteren brak er toch een bloeding door... denk dus dat het een hele vroege miskraam is door de positieve test... dusss... door naar de volgende ronde.

Groetjes Wendy

Link naar deze reactie
07/12/2005 @ 17:50
mamama

Hey blueGirl,

Alvast een dikke proficiat gewenst, van de eerste cyclus raak, dat is kunnen hé?

We hebben er tijdens de vruchtbare periode toch nog iets van terecht kunnen brengen, dus fingers crossed zou ik zeggen!

Houd ons op de hoogte hé

Groetjes en tot later

Link naar deze reactie
05/12/2005 @ 19:37
BlueGirl

Hihi bij deze... had vanmiddag een heel vaag streepje op de test en dat samen met de symptomen die ik al had is bij mij genoeg, vrijdag test ik voor de zekerheid nog een keer

Groetjes Wendy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >