< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Grote gezinnen » wij gaan voor een 5de

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Grote gezinnen
wij gaan voor een 5de
19/05/2006 @ 17:31
Marina

Online Status Stuur bericht
Hoii meiden,

Heel knap hoor dat jullie je niks van anderen aantrekken. Ik heb dat ruim een jaar geleden wel gedaan. Had net een kleintje van een paar maanden (4e kindje) toen bleek dat ik weer zwanger was (niet gepland). Ik zat midden in studies e.d.en gezondheid en financien lieten ook wel te wensen over. Ik had dan ook het idee niet aan te kunnen een 5e erbij. Wanneer ik af en toe door liet schemeren dat ik het toch wel zou willen werd ik van alle kanten weer overtuigd het niet te doen. Mijn man maakte het niet uit, wat mijn keuze was vond hij goed.

Ik heb toen voor een abortus gekozen terwijl ik daar normaal tegen ben.Ik heb die dan ook 3 x uitgesteld. Ik heb er dan ook dagelijks nog last van en voel me er vreselijk bij, terwijl ik aan de andere kant het gevoel heb dat het zo moest zijn. Dat ik er iets van moest leren op de een of andere manier.

Ik heb nu wel heel sterk het gevoel nog een kindje te willen. En het kan me niks schelen of iemand er iets van gaat zeggen. Laat de buitenwereld maar het heen en weer krijgen....

groetjes Marina

Link naar deze reactie
19/05/2006 @ 20:00
...

go for it gogogogo ik duim met je mee

Link naar deze reactie
20/05/2006 @ 23:40

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi meiden,

Hier ook een moeder van 5 kinderen.
Ik zelf heb niet zo veel negatieve reacties gehad,
maar de mensen willen zobiezo wel roddelen dus.....
Of opmerkingen geven!!
Ik was gescheiden had 3 kinderen van mijn ex en naar een hersteloperatie hebben mijn huidige man en ik er nog 2 kinderen er bij mogen hebben.
En het is gewoon harstikke leuk!!

Dus meiden willen jullie er 5 of zelf meer ga er gewoon voor het is jullie leven en niet van een ander

liefs hendrika

Link naar deze reactie
30/05/2006 @ 19:24
Leia

Lieve dames,

ik wou jullie toch even zeggen, dat ik ENORM veel bewondering voor jullie heb!!! Wat zijn jullie sterke vrouwen!
Ikzelf heb 1 schat van een zoontje waar ik enorm veel van hou. We gaan nu ook voor een tweede!
Toch moet ik toegeven dat ik me dikwijls afvraag hoe het allemaal zal gaan. Of ik mijn huishouden nog wel in orde zal krijgen, hoe groter die berg strijk zal worden,... Maar als ik hier lees dat het met 5 kinnekes (en zelfs meer!!) goed gaat, waarom zou het mij dan niet lukken!!

Nog eens een pluim aan alle mama's met grote gezinnen!!

groetjesss
Jani en Leia

Link naar deze reactie
30/05/2006 @ 22:07
jjjj

dag
ik heb veel bewondering voor jullie allemaal maar bij wendy begrijp ik het niet zo goed jij bent pas 24 en elk jaar een kind hoe kan je hun genoeg liefde en aandacht geven?hoe doe je dat financieel vind je het niet een beetje te vlug?het is geen kritiek maar een vraag

Link naar deze reactie
31/05/2006 @ 06:36
Karen

Online Status Stuur bericht
@jjjj:ik ben er 35j en mijn kinderen volgen elkaar mooi op(elk jaar een kind....)wat maakt het nu uit of je 24 of 35 bent, als je kiest voor een groot gezin stel je automatisch andere prioriteiten en die liefde 'verdelen' tussen je kinderen...dat vind ik een erg domme opmerking hoor, precies alsof kinderen zitten te wachten tot ze hun dagelijkse portie liefde hebben ontvangen...
kinderen vragen aandacht en die liefde dat is er gewoon vanzelf(ik heb er ook vijf)en werk daarenboven ook nog eens full time, maar ik durf gerust te zeggen dat mijn kinderen geen liefde tekort komen...wat aandacht betreft: soms, zeker als ze elkaar snel opvolgen, lijkt het wel alsof je je in 100 stukjes moet verdelen: die roept mama kom eens kijken, je bent samen huiswerk aan het maken met de ander en de kleinste zeurt voor een koek...(herkenbaar hé)maar wat is het leuk om s'avonds in piama met iedereen samen in de zetel lekker te knuffelen

Link naar deze reactie
09/07/2006 @ 17:23
oem 3isaa

Online Status
heel leuk
ik wil ook graag een groot. haha de eerste is er al. veel succes, en vooral niets aantrekken van de omgeving. mensen komen, en mensen gaan! het is jou leven.

Link naar deze reactie
26/07/2006 @ 07:47

@jjj: wat heft de leeftijd er mee te maken? liefde kan je geven hoe oud je ook bent!! kan een oudere persoon meer liefde geven dan iemand van 25????
dat begrijp ik niet goed hoor!!!

en financieel?? gewoon, men rekeningen zijn betaalt en men kinderen hebben eten , schoenen en propere kleren, en speelgoed amaai kan er niet meer overzien!!!

dus begrijp niet wat kritiek je op mij hebt?
je moet maar eens komen kijken hoe gelukkig en proper ze zijn!!

men man verdient goed en is oko al 32 jaar!!

we hebben zelfs besloten om nu al aan nm 5 te beginnen!!

karen, bedankt!! ik geef je groot gelijk!!

groetjes

[Laatst gewijzigd door wendy - 26/07/2006 @ 07:49] - Link naar deze reactie
27/07/2006 @ 10:27

wendy, je hebt groot gelijk meid en wat liefde geven betreft , dat ligt heeeeel erg ruim, wij zijn eind dit jaar ook met zijn 7-en en hier is het ook altijd heel erg proper en aan speelgoed mankeert er hier ook niets duis meis heeeeeeeeel veel succes met de 5de, hoop dat je snel zwanger mag zijn

Link naar deze reactie
27/07/2006 @ 15:50

hey,

lexy, tof zo een groot gezin seg!! zoveel zullen er spijtig genoeg niet komen hier, man wil stoppen na nm 5

maar ik vind het fantastish hoe je dat kunt

en bedankt voor de steun!!

zal zeker laten weten als het zover is!!

groetjes en geniet maar van je zwangerschap

daaag

Link naar deze reactie
03/08/2006 @ 20:09
oem 3isaa

Online Status
hallo allemaal, ik wilde toch nog een keer terug komen! ik heb maar 1 keer wat gepost hier. wendy, ik vind enorm leuk en knap van je dat je 4 kinderen hebt, en een vijfde wilt! als alles goed gaat ben ik volgend jaar ook mama van 2 kindjes inshAllah. en ik ben pas 21. leeftijd doet er inderdaad niet toe.

veel succes iedereen!

Link naar deze reactie
04/08/2006 @ 09:05

hey,

ze zullen ook niet veel schelen in leeftijd he,
maar go for it
mijn kindjes schelen ook niet echt veel met elkaar he,

als ik men testje moet geloven , maar is nog niet zeker, want 2 de test van deze morgend, die had zo - een streep ipv omgekeerd en als ik uitleg las stond er
zonder belang???? wat dat betekent geen flauw idee,
na het weekend ga ik nog eens proberen,

tot later en veel succes met je zwschap

groetjes

Link naar deze reactie
04/08/2006 @ 14:29
oem 3isaa

Online Status
dat is spannend! ik ben inmiddels ook 4 testen verder hoor... hahahahaha! mijn eerste test was positief met 3 weken en 5 dagen (was dus nog niet overtijd) maar ik kwam daar pas na 10 min. achter (en dan mag je geen resultaat meer aflezen) dus heb een 2e gedaan de dag erna. toen bleek dat ie na 5 min. positief was.. ik met mijn stomme hoofd toch nog maar een test gedaan, en die was eigenlijk meer negatief dan positief.. dus de 4e en laatste! (40 euro kwijt aan die grap) was heeeeeel postief (vanochtend) ik ben er zeker heel blij mee, want het leek me altijd leuk als de kindjes niet veel van elkaar schelen. ik ben op 11 april 2007 uitgerekend inshAllah, en aïssa is op 12 april 2006 geboren! hahahaha... veel succes met testen! en laat het maar weten he? ik ben zeer benieuwd

Link naar deze reactie
05/08/2006 @ 06:28

hey,

men test was dus weer positief (lichtjes)
ik ben dus ook op 11 april uitgerekend!!

ja die testjes kosten geld he

er staat voorlopig nog geen banner, want men zus leest ook ergens mee en men familie die weet het niet, en dat zal zo nog effe zijn hoor!!

groetjes wendy

[Laatst gewijzigd door wendy - 05/08/2006 @ 06:29] - Link naar deze reactie
05/08/2006 @ 23:08

hoi wendy,

Gefeliciteerd!!
geniet er maar heerlijk van dat je weer zwanger bent!!

liefs hendrika.

Link naar deze reactie
06/08/2006 @ 11:47
oem 3isaa

Online Status
Hey wendy!

super! echt heel leuk! ben zeer blij voor je meid!
en dezelfde dag uitgerekend.. hihi

Link naar deze reactie
10/08/2006 @ 15:08

hey Wendy,

van harte meid met je posi testje,hihihi, leuk hoor dat je het nu met zekerheid weet, lekker genieten zou ik zeggen

Link naar deze reactie
11/08/2006 @ 08:45

hey,

lexy bedankt he, ik zal zeker genieten!!

oem, ook bedankt he, samen uitgerekend, ben benieuwd !!!

wat ik wel raar vind , heb 3 keer postief getest, iedere keer heel lichtjes en tussen in heb ik zelfs eens negatief getest!!

ik ga morgen eens naar huisdokter om bloed te laten nemen, heb wel pijnlijke borsten enzo, dus ben bjina van overtuigd da het zover is, ben ook misselijk, en zo een konstante honger gevoel!!

groetjes

Link naar deze reactie
21/08/2006 @ 11:01

hey Wendy, ben je al bij de huisarts geweest voor een bloedtestje?

Link naar deze reactie
21/08/2006 @ 13:28

hey lexie,

ik was inderdad al geweest en was positief,
mar zaterdag heb ik wel een miskraam gehad,
ik had vreselijke buikpijn sinds de donderdag en dan gebeld naar de gyn, en hij zei zolang er geen bloedverlies is zou ik me niet ongerust maken, en mocht ik maandag(vandaag) langs gaan,
maar was nie meer dnodig , zaterdag morgend hevig bloedverlies

nu moet ik donderdag wel paseren bij hem om te zien of alles weg was,
en anders ging hij spoeln!

nu ga ik men cyclus opnieuw afwachten en gaan we daarna er weer voor!

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >