volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 04/09/2006 @ 12:55 oem 3isaa | oh... wendy dat is echt vervelend.. pfff.. ik hoop dat het goed met je gaat.. hoe oud zijn jullie hier ongeveer? ik denk dat ik echt een jonkie ben hier.. 21.. hihi maar ja.. ik vind het wel leuk om te zien dat jullie zoveel kindjes hebben. ik hoop ook veel kindjes te krijgen inshAllah. hebben jullie het erg zwaar?? of valt het wel mee?? hihi groetjes amina |
30/08/2006 @ 10:48 ![]() | oooooohhhhhhhhh jee, Wendy, ik vind he tzo jammer voor jou , ik hoop echt dat je snel weer zwanger bent en lekker kan genieten, dikke knuf...............Lex en de bende |
21/08/2006 @ 11:01 ![]() | hey Wendy, ben je al bij de huisarts geweest voor een bloedtestje? |
10/08/2006 @ 15:08 ![]() | hey Wendy, van harte meid met je posi testje,hihihi, leuk hoor dat je het nu met zekerheid weet, lekker genieten zou ik zeggen |
| 06/08/2006 @ 11:47 oem 3isaa | Hey wendy! super! echt heel leuk! ben zeer blij voor je meid! en dezelfde dag uitgerekend.. hihi |
05/08/2006 @ 23:08 ![]() | hoi wendy, Gefeliciteerd!! geniet er maar heerlijk van dat je weer zwanger bent!! ![]() liefs hendrika. |
| 04/08/2006 @ 14:29 oem 3isaa | dat is spannend! ik ben inmiddels ook 4 testen verder hoor... hahahahaha! mijn eerste test was positief met 3 weken en 5 dagen (was dus nog niet overtijd) maar ik kwam daar pas na 10 min. achter (en dan mag je geen resultaat meer aflezen) dus heb een 2e gedaan de dag erna. toen bleek dat ie na 5 min. positief was.. ik met mijn stomme hoofd toch nog maar een test gedaan, en die was eigenlijk meer negatief dan positief.. dus de 4e en laatste! (40 euro kwijt aan die grap) was heeeeeel postief (vanochtend) ik ben er zeker heel blij mee, want het leek me altijd leuk als de kindjes niet veel van elkaar schelen. ik ben op 11 april 2007 uitgerekend inshAllah, en aïssa is op 12 april 2006 geboren! hahahaha... veel succes met testen! en laat het maar weten he? ik ben zeer benieuwd |
| 03/08/2006 @ 20:09 oem 3isaa | hallo allemaal, ik wilde toch nog een keer terug komen! ik heb maar 1 keer wat gepost hier. wendy, ik vind enorm leuk en knap van je dat je 4 kinderen hebt, en een vijfde wilt! als alles goed gaat ben ik volgend jaar ook mama van 2 kindjes inshAllah. en ik ben pas 21. leeftijd doet er inderdaad niet toe. veel succes iedereen! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

wij gaan voor een 5de

Groetjes