Lieke hoe erg nu dat je kleine meid in het ziekenhuis ligt

kan me voorstellen dat je verdriet hebt dat je kleine meid nu niet bij jou is... maar hou in je achterhoofd dat ze binnen een paar daagjes veel beter gaat zijn. Ocharme dat dolleke... Veel sterkte hoor!
Ik heb al een was gedraaid en opgehangen, gestofzuigd, Finn eten gegeven, gewassen en aangekleed, konijnen en kippen eten en drinken gegeven en nu ga ik mij douchen.. Op het programma nog: eten maken voor Finn, living opruimen want die is echt een mesthoop, afwassen, en niet te vergeten ook gaan werken. Heb ook nog een berg strijk staan maar dat zal voor vanavond zijn want dan zit ik toch alleen.
Finn heeft drie nachten gehad dat ze vaak wakker geweest is (met elke nacht een blok van twee uren dat ik met haar opzat), ben dat echt niet gewoon van mijn kleine meid, weet niet wat er aan de hand is. Misschien tanden die aan het zoeken zijn? Een collega op het werk zegt ook dat ze in een fase zit dat ze "nachtmerries" heeft... We slaan er ons wel door.
Gisteren heb ik haar een ganse dag ipv een halve bij mijn mama gelaten. Ik ben dan vlug kleren gaan kopen voor een trouw waar we volgend weekend naar toe moeten en heb dan twee uren geslapen. En ik heb echt genoten van die paar uurtjes dat ze niet bij mij was

, alhoewel ik me daar dus enorm schuldig over voel
Mijn koffie is ondertussen op, Finn slaapt dus ik moet profiteren om die douche in te springen...
Fijne dag en tot later allemaal!