< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er mama worden in mei 2006?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er mama worden in mei 2006?
29/03/2007 @ 05:21
Kathy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Lieke wil je man geen tweede kindje? Mijn wederhelft is er ook niet van overtuigd hoor, hij wou oorspronkelijk geen kinderen en dan toch ééntje... maar ik zou het leuk vinden om er twee te hebben. Meestal krijg ik ook altijd een overtuigende neen als antwoord hoor maar hoop doet levenhé zeggen ze altijd.

Kissie, oorontsteking, lastig en pijnlijk hé. Hopelijk is ze er er vlug vanaf.

Link naar deze reactie
29/03/2007 @ 12:44
Lieke

Kathy, hij wil wel een 2de als ik minder zou gaan werken, ik zie ons Ella in de week maar een 1.5 à 2 uurtjes per dag, omdat ik van 7u tot 17u45 van huis weg ben. Het probleem is dat ik dat met mijn werk hier niet kan, heb nu een voltijdse job, met minder uren geraak ik er niet en ze willen niemand extra. Misschien dat hij het toch ziet zitten als Ella groter is en meer zelf kan...
het zal afwachten zijn, voorlopig krijg ik hem niet mee...
Heb nu mijn volle aandacht voor Ella...

Link naar deze reactie
29/03/2007 @ 14:59
Lieke

Ik ben gisteren met Ella naar K&G geweest, ze is al serieus gegroeid, momenteel meet ze 73.5cm en weegt ze 8.530kg... de lengte iets boven het gemiddelde en het gewicht er iets onder...Goed zo...
Binnen 2 maanden moeten we terug voor haar volgende prikjes, dat zal wel minder zijn...

Link naar deze reactie
29/03/2007 @ 21:00
Kathy

Lieke en een job zoeken waar je minder uurtjes moet werken en meer uurtjes met je kindje(s) kan doorbrengen?
Ik werk halftijds en vind het persoonlijk zaaaalig.... ik doe mijn job heel erg graag maar ben ook heel erg graag tijd, hobby's genoeg...De tijd zal raad geven zeg ik altijd.

Wij moeten begin mei terug naar de kinderarts, ook voor de nodige spuitjes. En ik ben ook heel nieuwsgierig hoe het met haar gewicht en lengte zal zijn.
En Ella al 73,5 cm zeg, is al een heel flinke meid hé....

Link naar deze reactie
29/03/2007 @ 22:05

Sorry ben al ff niet geweest maar heb weer veel pijn en voel me echt beroerd.
We gaan nu een paar daagjes naar de Ardennen (lang weekend) maar probeer erna weer eens langs te komen hoor!!!

Link naar deze reactie
30/03/2007 @ 07:54
Lieke

Kathy, ik werk hier al 10 jaar en doe mijn werk enorm graag, dus dan verander je niet zomaar... en dan terug ergens helemaal opnieuw beginnen... ik weet het niet zo goed.. We zullen wel zien mettertijd...

Mekkie, geniet maar van je lang weekend in de Ardennen... hoop dat je je snel weer beter voelt.

Link naar deze reactie
30/03/2007 @ 14:15
knorretje

Lieke, met de tijd komt het misschien goed? Als Ella wat groter is en kan lopen, heb ook jij tijd voor een tweede! Ik blijf nu 4 dagen werken. Omdat ik het leuk vind om te werken en omdat het niet anders kan. Ik verdien nu meer dan mijn man en als ik 3 dagen zou werken, zouden we teveel moeten inleveren en zou er geen geld zijn voor leuke dingen. Maar ik ga straks eerst maar eens kijken hoe het me weer bevalt om te werken, 21 mei eerste dag, dus dat duurt nog even.

Mekkie veel sterkte met de pijn, ik hoop dat het afzwakt als je lekker even weg bent!

Morgen zijn we alweer een jaar getrouwd! Weten jullie nog hoe ik vorig jaar zat af te tellen? Wat gaat de tijd snel, nu ligt er al een lief meisje op schoot!
Woensdag wilde ze de hele dag drinken, ik kwam nergens aan toe en gister heeft ze de hele dag geslapen. Ik denk dat het tijd was voor een sprongetje. (vandaag wil ze overigens ook weer de hele dag op schoot zitten)

Ga straks ook weg voor een weekend op de Veluwe, hoop dat de zon weer snel doorbreekt!

Link naar deze reactie
31/03/2007 @ 07:26
Kathy

Lieke dat is waar je job graag doen is ook heel belangrijk, en 10 jaar ergens werken, er zijn veel mensen die dit niet maar kunnen zeggen hé.
Ik heb 10 jaar interimwerk gedaan met hart en ziel maar dan heb je het ook wel gezien hé. Nu heb ik 1,5 jaar ook een fantastische job en het is zo leuk als je met plezier gaat werken (af en toe ook eens niet maar wie heeft dat niet hé)

Ken en Finn slapen nog en ik ben aan het genieten van de stilte in huis.
Want ik zit hier al de ganse week in het lawaai. Hiernaast de deur zijn een jeugdhuis aan het afbreken. De eerste dagen van de week was dat gewoon met een hamer voor de bovenverdieping van ons huis niet te beschadigen. Is ondertussen gestut en nu zijn ze echt met zo'n graafmachine bezig.

Bovendien heb ik al van donderdag een ferme keelontsteking en ingetrokken trommelvlies dus voel me niet zo lekker maar dat gaat ook wel voorbij hé.

Link naar deze reactie
31/03/2007 @ 19:23
kissie

hoi hoi
ik heb niks gelezen
mijn opa heeft de strijd op gegeven dondermiddag om 3uur

ik heb hem toen met een verzorgende afgelegd en ja het is wel mooi dat het zo vlot is gegaan maar toch nog onverwachts en de klap is groot maar we hopen nu de rust terug te vinden

dinsdag middag is de crematie en
maandag middag tot en met dinsdag zijn beide kinderen bij oma want ja die komen niet en hebben ze ook niks aan is in besloten kring
nu komt zo mijn vriendin en gaan we lekker filmpie kijken kinderen liggen in bed en slapen al beide geen kik gegeven

verders gaat alles wel zijn gangetje zover het gaat natuurlijk een beetje anders en ik kan mijn emoties nog niet kwijt maar dat komt nog wel
geniet tussen door ook van het weer lekker met de kinderen fietsen en wandelen

nou allemaal
tot snel groetjes kissie

Link naar deze reactie
01/04/2007 @ 09:59
Kathy

Kissie heel veel sterkte met het verlies van je opa...

Finn en ik gaan samen wandelen met een bevriend koppel, mijn wederhelft is gaan fietsen.

Voor de rest een rustige dag gepland, ik heb nog altijd veel keelpijn.

Link naar deze reactie
02/04/2007 @ 09:11

hoi allemaal,

ik ben eventjes niet meer geweest, en moet straks eerst even bijlezen hoor.

Ben twee weken thuis geweest met een longontsteking en Lorelay met alweer een verkoudheid.

Davy is net ervoor vertrokken, dus zit ik al eventjes alleen met Lorelay.
Het is heerlijk rustig en we voelen ons allebei alweer beter.

tot gauw

Link naar deze reactie
02/04/2007 @ 10:04
knorretje

Kissie, gecondoleerd met het overlijden van je opa. Veel sterkte de komende dagen! Ik zal aan je denken.

Hier een heerlijk weekend gehad met supermooi weer. Veel gewandeld en lekker in het zonnetje gezeten.

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 10:47
kissie

hoi hoi
ik ben er weer en ik hoop dat nu alles weer even normaal blijft hier
verders is hier alles weer normaal dan zover het kan
britt en lynn zijn weer thuis alleen lynn is daar wakker geweest snachts van 145 tot 330 helaas maar goed het is niet anders mijn schoonmoeder heeft ze uit bed gehaald ja kijk

en wat deed mijn mannetje gisteravond precies het zelfde eerst britt eruit bij ons in bed die heb ik wer weg gelgd omdat ik dat niet wilde lekker huilen en gillen maar goed ik kan er wel tegen natuurlijk werd de kleine ook wakker dus die ook huilen tegen elkaar op natuurlijk stond mijn man op en haalde haar er uit die heb ik ook weer terug gelegd en heb die ook gewoon laten huilen na dik een uur waren ze beiden stil en konden we weer verder slapen
dacht mijn man dat hij vrij was vandaag maar helaas ging om 7uur de telefoon waar hij bleef oepsie weer eruit en kort af dat hij was en balen maar ja niks aan te doen hoor

we hebben een groot bedje besteld op internet voor britt en voor der oude kamertje hebben we een bod die ons wel aan staat dus nu nog even contact opnemen met hun maar ze nemen niet op dus ja even afwachten he
we kregen een reactie van hun dat ze zeer geintresseerd waren en dat ze vragen hadden dus

maar goed ik stop want ze tsaan weer aan mijn benen beiden te zeuren en te huilen
groetjes kissie

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 12:25
Bianca

Hallo Kissie

Innige deelneming met het overlijden van je opa.

Hier enkele dagen geen pc gehad. Het was hier serieus stil met de gasten op kamp. Voor Laura was het te stil in huis.
Morgen om 14u15 naar UZ Gent, ben eens benieuwd wat ze daar gaan zeggen.

Groetjes Bianca

[Laatst gewijzigd door Bianca - 04/04/2007 @ 14:49] - Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 12:41
kissie

hoi hoi
euh hallo mekkie ik denk dat het ergens anders over gaat

ik ben nog steeds kissie en ja dank jullie wel voor jullie mede leven maar goed als je een leeftijd hebt bereikt van 87 jaar dan mag het ook wel he
en als het leven geen meer waarde heeft dan is het beter zo maar goed het verlies blijft groot

lynn ligt even in bed en britt zit hier te ouwehoeren bah vervelend ding is dat toch
zit continu aan mijn muis en wil mijn flesje water hebben en dan een pen aarrrggg en bij nee dan is het gelijk huilen ik probeer haar nu even geen aandacht te geven en alleen als het echt nodig is maar ooohh ooohhh wat is dit een rot leeftijd zeg alles uit proberen en gauw huilen leuk zon peuterpuberteit
maar goed nog even en we zijn er hopelijk van af en kan ik van mijn meisje genieten als ze wat beter praat oh nee daar is ze weer schuift alles aan de kant en gaat zitten jammeren bij mij oh en ze heeft de broek vol

nou ik stop maar weer
groetjes kissie

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 21:22
Lieke

Hey dames,
ik kom even melden dat Ella sinds gisterenavond in het ziekenhuis ligt, ze heeft sinds vorige vrijdag hoge koorts 39.5 à 40.3, ben met haar naar de dokter geweest, die zei dat ze een ooronsteking had en dat het met antibiotica moest beteren... aangezien het zondag erger werd ben ik met haar naar de kinderarts in het ziekenhuis geweest, ik moest nog even verderdoen met de antibiotica en als het binnen 48u niet beterde moest ik nog eens terug. Dus gisteren nog altijd even slecht, bel naar verschillende kinderartsen in het ziekenhuis, niemand heeft tijd, alles volgeboekt...
Ben dan maar naar spoed gegaan, daar onderzocht, urine, foto's van de longen genomen, enz...
Daar werden we doorgestuurd naar de kinderarts van het ziekenhuis (dan ineens hebben ze wel tijd!!!!) en nu heeft ze dus ook nog een longontsteking bij... ze krijgt nu antibiotica via een baxter en aerosol... het was vandaag toch al iets beter dan gisteren... mijn vriend blijft bij haar nu... ik ga tegen morgenmiddag (moet een halve dag gaan werken) en dan blijf ik waarschijnlijk de volgende nacht bij haar slapen...
Ik hoop dat ze snel naar huis mag, want ik mis haar enorm, heb gisteren wel een traantje moeten wegpinken, mijn kleine meid aan de baxters zo hulpeloos en ze weet niet wat haar overkomt...

Kissie, innige deelneming...

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 09:42
Kathy

Lieke hoe erg nu dat je kleine meid in het ziekenhuis ligt kan me voorstellen dat je verdriet hebt dat je kleine meid nu niet bij jou is... maar hou in je achterhoofd dat ze binnen een paar daagjes veel beter gaat zijn. Ocharme dat dolleke... Veel sterkte hoor!

Ik heb al een was gedraaid en opgehangen, gestofzuigd, Finn eten gegeven, gewassen en aangekleed, konijnen en kippen eten en drinken gegeven en nu ga ik mij douchen.. Op het programma nog: eten maken voor Finn, living opruimen want die is echt een mesthoop, afwassen, en niet te vergeten ook gaan werken. Heb ook nog een berg strijk staan maar dat zal voor vanavond zijn want dan zit ik toch alleen.

Finn heeft drie nachten gehad dat ze vaak wakker geweest is (met elke nacht een blok van twee uren dat ik met haar opzat), ben dat echt niet gewoon van mijn kleine meid, weet niet wat er aan de hand is. Misschien tanden die aan het zoeken zijn? Een collega op het werk zegt ook dat ze in een fase zit dat ze "nachtmerries" heeft... We slaan er ons wel door.

Gisteren heb ik haar een ganse dag ipv een halve bij mijn mama gelaten. Ik ben dan vlug kleren gaan kopen voor een trouw waar we volgend weekend naar toe moeten en heb dan twee uren geslapen. En ik heb echt genoten van die paar uurtjes dat ze niet bij mij was , alhoewel ik me daar dus enorm schuldig over voel

Mijn koffie is ondertussen op, Finn slaapt dus ik moet profiteren om die douche in te springen...

Fijne dag en tot later allemaal!

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 09:57
kissie

hoi hoi
lieke aaahh wat zielig ik hoop dat ze snel weer beter is dat is niks zo je kindje zien liggen ik weet er alles van gelukkig is ze nu in goede handen en knapt ze weer op

er slapen deed mijn man we hebben geen moment haar alleen gelaten alleen toen ze slipen zaten wij in de koffie kamer
wat moet je anders he slapen is goed

nou hier niks bijzonders gelukkig
alles rustig mannetje aan het werk morgen nog en dan weekend pasen moet hij werken
maar goed
en ja ik met dan 18 april beginnen met werken ik heb er wel zin in maar ander kant ook weer niet maar goed dat hoort er bij he

britt is bijna jarig
we hebben nu haar bedje besteld en haar kamertje waar ze nu in ligt komt iemand al naar kijken dus dat gaat snel waarschijnlijk moet ze in een campring bedje slapen tot het grote bed er is
maar liever zo als anders he
we gebruiken het geld daar van voor haar nieuwe bedje en de rest doen wij er bij voor der verjaardag
een mooie kast en matras en 2 mooie rose dekbedjes halen een kinder kussen en een 4 seizoenen dekbed halen dus dat tikt allemaal wel aan
en dan maar kijken of ze blijft liggen

nou doe doei
groetjes kissie

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 18:23
Bianca

Hallo

Vandaag naar UZ Gent geweest. Ik moet de omeprazole ' s morgens 2 uur na eten geven met confituur of zure yoghurt. ' s Avonds een half uur voor eten. Zo werkt het het best. Dit 3 weken doen en dan terug naar UZ. Indien niet beter terug ph-metrie test.

Groetjes Bianca

Hallo Lieke

Ik hoop dat ze vlug beter is en vlug terug thuis is.

Bianca

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 22:31

Online Status Bekijk profiel
hoihoi,

Kissie, nog gecondoleerd met je opa. Sterkte!
Trouwens nog gefeliciteerd met jouw nieuwe baan!

Lieke, sterkte en beterschap gewenst! Ik hoop dat Ella snel weer naar huis mag! Ik kan me voorstellen dat je haar vreselijk mist.

Ik ben druk bezig geweest met alle dingen voor ons nieuwe huis.. We gaan straks tijdelijk bij mijn schoonvader en zijn vrouw in, omdat we 6 juli pas de sleutel krijgen.
Ook heb ik mss een nieuwe baan!! Ik heb vandaag een gesprek gehad bij een kinderdagverblijf en het was heel positief. Nou mag ik volgende week al een ochtend meedraaien om te kijken of het voor beide kanten bevalt. Maar daar ben ik niet bang voor eigenlijk.. Heb er zoveel zin in en ik kan Nikée ook nog meenemen voor een laagtarief! Dit verdient ook veel beter als ik nu, beter kan het niet dus

Nikée heeft eindelijk d'r 1e tandje door, de 2e is d'r ook bijna.. Op zich heeft ze er niet erg last van.. gelukkig.

Groetjes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >