< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er mama worden in mei 2006?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er mama worden in mei 2006?
08/01/2008 @ 12:02
Lieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Khira, 12 weken, dat gaat idd snel bij een ander, maar bij mezelf vind ik niet dat die eerste weken snel vooruit gaan. Volgende week vrijdag 18/1 moet ik terug voor de nekplooimeting, dan zien we ons prutske eindelijk nog eens terug. Begin wel al een buikje te krijgen, verschiet ervan dat dat nu zo snel gaat... bij mijn vorige zwangerschap duurde dat veel langer.

Hoop dat alle zieken hier snel genezen zijn!!

Link naar deze reactie
08/01/2008 @ 17:28
Kathy

En nu heeft Finn er een virale en griepale infectie bovenop... allee we zijn weer goe bezig

Lieke dat is waar als je zelf zit te wachten dan gaat de tijd inderdaad niet vooruit... en ik ben weer in de wachtfase om te weten of ik zwanger ben, zucht wat gaat de tijd dan toch traag

Link naar deze reactie
08/01/2008 @ 21:00
knorretje

Hier nog steeds een ziek meisje. Diarree en koorts. Erg sneu voor haar, maar gelukkig heeft ze er niet heel veel last van.

Kathy, ik duim voor je!

Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 09:28
khira

Lieke, inderdaad, als je zelf de dagen naar je volgende afspraak moet tellen is het verschrikkelijk lang wachten. Maar we tellen mee met je af hoor ;o) Nog een dikke week!

Kathy, ik duim voor je hoor!

Oeps, de ziekten blijven zich opstapelen. Met Gilles gaat het beter, maar hij heeft nog erge diarree.

Groetjes,
Khira

Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 10:18
Lieke

Kathy, ik duim voor jou hoor! Nog enkele dagen afwachten!

Als ik dat hier zo lees, allemaal zieke kindjes, hoop dat ons Ella ervan gespaard gaat blijven!
Vanmorgen is Ella opgestaan met een echt ochtendhumeur, goh wat kan die 's morgens tegenwerken en dan vanaf het moment dat ze in de crèche komt is dat totaal over.. gelukkig maar! Maar ze kan er iets van...

Gisterenavond hebben we de trouwringen gekocht, eind volgende week mogen we ze al gaan halen, allé weer iets minder te regelen.
Ook gisteren even bij de notaris geweest voor info, nu nog enkele papieren langsbrengen en dan kunnen we binnenkort ons huwelijkscontract gaan tekenen.
Nu nog wachten op een antwoord of de zaal vrij is, dat weten we deze week, en dan kunnen we aan de uitnodigingen beginnen...
Goh, seg daar komt echt wel veel bij kijken...

Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 12:05
knorretje

He Lieke, ik weet zelf ook nog wel dat ik alles ontzettend lang voor duren. Alsof de tijd voortkroop. Maar nu heb je wel 2 dingen om naar uit te kijken! Ik probeerde altijd in kleine stapjes te denken, eerst 12 weken, dan 20 weken etc. Nu als jij eenmaal alles voor het trouwen hebt geregeld en getrouwd bent, ben je volgens mij allang weer over de helft!

Meisje hier nog steeds een beetje ziekjes, vandaar dat ik vandaag ook thuis ben. Gelukkig een lieve baas die het goed vindt dat ik dan thuis werk... Heel veel komt er nog niet uit m'n handen sinds ze wakker is

Link naar deze reactie
11/01/2008 @ 16:49
knorretje

Kathy ik duim voor je!

En Lieke, 12 weken zwanger zie ik! Gefeliciteerd.

Khira, hoe is het eigenlijk met de allergieën van Gilles nu?

Annika is weer beter. Vandaag weer op controle geweest bij het consultatiebureau en alleen maar complimenten gehad. Over dat het zo'n vrolijk meisje is en dat ze zich zo snel ontwikkelt! Mama kon weer trots zijn...

Goed weekend!

Link naar deze reactie
11/01/2008 @ 19:13

Kathy bijna NOD

Ben helaas meteen weer weg want het is bedtijd voor Sophie

Link naar deze reactie
12/01/2008 @ 08:15
Kathy

Wij zijn hier nog steeds aan het afzien met een zieke Finn, en zelf zijn we ook al niet zo kiplekker meer en lopen te hoesten en te proesten.
Heb voor het moment geen energie meer om ook maar iets te doen... Finn wordt 's nachts heel veel al huilend wakker door het hoesten, ze slaapt meestal direct weer in maar ik ben dan ook elke keer wakker. Bijlezen is voor een andere keer.

Link naar deze reactie
12/01/2008 @ 13:01
kissie

hoi joi
ik ben al een tijdje niet hier geweest sorry
geen internet gehad en druk

hier gaat alles goed
kindjes wel verkouden maar goed hoort erbij he
zo te lezen zijn veel kindjes ziek
veel sterkte allemaal

verder geen nieuws hier
ik zie dat hier zowieso weinig geschreven wordt

ik ben nu ook een beetjes verslaafd aan de nitendo ds

hier ook wat minder goed nieuws de tijdelijk kopers van ons huis willen misschien van het contract af omdat 1 zonder werk komt te zitten dus zitten we helemaal weer op 0 een flinke domper

per 1 februari zit ik ook zonder werk pppfff wanneer begint het goede aan deze kant???

lieke kijk aan 12 weken grens heerlijk hopelijk is de nekplooimeting ook goed ik duim mee en ringen uit gezocht wauw
ik ken het hoor iedereen om je heen zegt dan wat gaat het snel he maar zelf vind je de tijd voorbij kruipen als je zwanger bent

groetjes kissie

Link naar deze reactie
12/01/2008 @ 19:08
Kathy

Kissie, vanaf 1 februari geen werk meer meid? En ben je al op zoek naar iets anders?

De verkoop van jullie huis blijft ook maar aanslepen hé?

Link naar deze reactie
14/01/2008 @ 09:30
khira

Kathy, Ik zie aan je banner dat je terug je regels hebt? Sorry meid dat het nog niet gelukt is. Maar ik blijf voor je duimen hoor! Allemaal maar ziekjes? Verzorg jullie maar goed...

groetjes,
Khira

Link naar deze reactie
14/01/2008 @ 11:05

balen Kathy

Link naar deze reactie
14/01/2008 @ 14:40
knorretje

Hey Kathy, balen meid! Maar kop op, positief blijven...

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 12:51
kissie

hoi hoi
neen ik ben nog niet op oek naar ander werk
ik moet zeggen dat ik de stap om uberhaupt te gaan werken groot maar wel een meevaller omdat ik het kende daar en personeel en ja ik kon wat schipperen wat betreft de diensten en die van mijn man
maar ja als ik nu ga solliciteren hier in omgeving kan ik misschien zo aan de bak maar moet ik nemen met wat ik heb en onbekende al moet ik zeggen dat hier in zorg weinig werk te vinden is of te hoge functie en te veel uren
en ja flexibele zijn en dat kan ik niet
dus ik moet zeggen dat ik zelf weer even in een neerwaardse spiraal zit en niet goed weet wat ik moet en wat er komt het maakt je zo onzeker
zo druk thuis met alles regelen en alles te laten lopen mannetje voerd niks uit dus ja ben ik de aangewezen persoon he
en dan de verkoudheidjes er bij ook die van mijn man

er is geen enegrie meer hier in huis en ik vind dat er geen initiatieven meer worden genomen dus alles staat op een laag pitje echt alles
dus laat aub die positieve dingen hier komen hebben we nodig

ik laat nu dus alles op mij af komen en zie wel kijk niet meer vooruit en druf er ook niet aan te denken om eerlijk te zijn wordt je niet vrolijker van

het gras is nu bij anderen groener

maar goed we gaan gewoon door he
maar zodra ik iets weet dan horen jullie het wel
ooit komt het wel goed toch aanhouder wint
maar wat maakt het nu allemaal kapot??

maar mijn dromen bestaan nog en daar leef ik op alleen is het te ver van werlkelijkheid

groetjes kissie
ik ga zo britt even naar school brengen

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 14:52
Bianca

Hallo

Hier is iedereen ziek geweest, buikgriep. Laura heeft ook weer oorontsteking en amandelen ontstoken. Weer antibiotica. Maar daar ben ik moeten mee stoppen wegens allergische reactie's. Donderdag wordt ze buisjes gestoken en de neuspoliepen verwijderd.

Groetjes Bianca

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 17:56
knorretje

Bianca, sterkte met Laura. Jammer dat ze iedere keer de virussen en bacteriën oppakt. Toch sneu voor zo'n klein meisje. Hoop dat de buisjes goed gaan helpen.

Kissie, begrijp dat je nu ff down bent. Maar hoop ook dat je de positieve dingen kunt blijven zien hoor! Je hebt twee prachtmeiden!! Ik hoop voor je dat het ook gewoon even een winterdip is en dat er straks een heleboel dingen tegelijk positief veranderen.

Hier weinig nieuws te melden. M'n cyclus is de 28 dagen gepasseerd, dus ik wacht de duivels vanaf nu maar af. Voor de zwangerschap meestal zo'n 32 dagen, maar van m'n zus begreep ik dat ze na haar eerste bevalling soms wel eens een cyclus van 40 dagen had. Dus wie weet!

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 20:02
Kathy

Hier zijn de inderdaad doorgekomen... ik word zo wel een beetje moedeloos... Bij Finn was ik na drie maanden al zwanger en nu zijn we de zesde maand ingegaan. Dus dan begin ik al te denken van wat als het nu eens niet meer lukt? En ik word er niet jonger op... ik zou het zo ontzettend jammer vinden als er geen broer of zus meer zou komen. Maar ja je hebt het allemaal niet in de hand hé. Ik ben er nu ook veel meer mee bezig dan toen ik zwanger wou worden van Finn. Toen had ik zo iets van, 't is ook leuk met ons tweeën maar nu besef je wat voor een vreugde een kind in je leven brengt (ook al zijn ze ziek )

Finn is ontzettend ziek geweest, vorige week. Is nu nog altijd niet helemaal genezen maar heeft geen koorts meer dus dat is al iets hé.

Bianca, zo erg voor Laura... veel sterkte voor donderdag! Mijn petekindje heeft ook buisje en sindsdien geen oorontstekingen meer gehad tot nu, er een buisje uitgevallen is. Ze gaan binnen drie weken ook nieuwe buisjes steken en poliepen uighalen. Veel sterkte!!!!

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 20:40
kissie

hoi hoi
knorretje het is bij iedereen anders de echte cyclussen na de bv ik was eigelijk weer gewoon glijk ongi meestal wel zon 34 dagen ipv 28 maar goed
nu is alles weer normaal
ik wordt helemaal gek van mijn hormonen en verlangens zoveel wisselende buien blehg maar goed de regels zullen ook binnen 1 week komen neem ik aan of net iets later

morgen maar is lekker geld uitgeven met de buurvrouw samen naar de ikea en naar de makro nu kan het nog he

kathy het is inderdaad moeilijk he je ichaam te begrijpen eerste 3 maanden en 2de laat even op zich wachten gelukkig weet je dat je wel samen kunt dus hopelijk even een positieve windje voor jou
en ze zeggen wel inderdaad hoe meet je er mee bezig bent hoelanger het soms kan duren je hebt het niet inde hand maaar ik duim gewoon verder hoor en zou met je mee juichen als het zover is

die oorontstekingen en keel pijntjes zielig is dat gelukkig is het hier niet zover gekomen dat ze er aan geholpen moeten worden maar britt ligt ook aardig te kuchen een droge hoest en helemaal te zweeten er van zielig

jammer genoeg staan de kindjes altijd vooraan als ze de griep?verkoudheid uitdelen

groetjes kissie

bedankt voor de steun en natuurlijk haal ik alles er uit om van mijn prachtige dames te genieten en alles er om heen het kost alleen wat meer moeite en moet er soms even uit he

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 08:22
knorretje

Zie banner... Ik zit weer terug op een 28 dagen cyclus. Had echt helemaal geen voorgevoel dat ik m'n duivels zou krijgen, maar gisteravond laat is het weer begonnen. Dus mooie is wel dat ik wel direct een mooie korte cyclus heb. Nu hopen dat het regelmatig blijft!

Kathy echt vreselijk balen voor jullie. Ik kan me je twijfels en onzekerheden ook goed voorstellen. Maar probeer moed te houden. Het duurt nu eenmaal soms een jaar om zwanger te worden. Maar het komt vast nog wel goed!

Kissie, winkel ze!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >