Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/01/2008 @ 21:00 knorretje ![]() | Hier nog steeds een ziek meisje. Diarree en koorts. Erg sneu voor haar, maar gelukkig heeft ze er niet heel veel last van. Kathy, ik duim voor je! |
11/01/2008 @ 19:13 ![]() | Kathy bijna NOD Ben helaas meteen weer weg want het is bedtijd voor Sophie |
| 12/01/2008 @ 19:08 Kathy ![]() | Kissie, vanaf 1 februari geen werk meer meid? En ben je al op zoek naar iets anders? De verkoop van jullie huis blijft ook maar aanslepen hé? |
14/01/2008 @ 11:05 ![]() | balen Kathy ![]() |
| 14/01/2008 @ 14:40 knorretje ![]() | Hey Kathy, balen meid! Maar kop op, positief blijven... |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er mama worden in mei 2006?

inderdaad doorgekomen... ik word zo wel een beetje moedeloos... Bij Finn was ik na drie maanden al zwanger en nu zijn we de zesde maand ingegaan.
Dus dan begin ik al te denken van wat als het nu eens niet meer lukt? En ik word er niet jonger op... ik zou het zo ontzettend jammer vinden als er geen broer of zus meer zou komen. Maar ja je hebt het allemaal niet in de hand hé. Ik ben er nu ook veel meer mee bezig dan toen ik zwanger wou worden van Finn. Toen had ik zo iets van, 't is ook leuk met ons tweeën maar nu besef je wat voor een vreugde een kind in je leven brengt (ook al zijn ze ziek
)