Kissie super dat jullie huis verkocht is

Nu de rest nog op orde krijgen he...
Kathy, echt spijtig hoor deze maand niet ervoor te mogen gaan...
Wow, Annika al haar eerste kiesje. Sophie heeft zeer veel last van dr kiezen

k Weet niet hoe het bij Annika gaat, maar bij sophie duurde het steeds ook zo lang, eerst een stukje, dan paar weken niets, dan weer een stukje door... Om gek van te worden... en dan die gebroken nachten, diarree luiers, huilen, chagerijnig... pff. Kies nr 4 is nu gelukkig BIJNA helemaal door... ff rust hoop ik. Onder heeft ze trouwens nog steeds maar 2 tandjes (plus 2 kiezen).
Lieke, t wordt spannend he, zo kort voor DE grote dag...
Khira, sophie drinkt s morgens melk, tussen de middag en voor t slapen gaan. Net als Ella wil ze die melk altijd nog graag hebben voor het naar bedje gaan. Maar ja t is niet zo erg, k poets daarna haar tandjes pas en s nachts geef ik nooit melk!
maar drinken jullie kindjes dan nog uit flesjes? Sophie al lang niet meer. Wel nog beker met rietje of anders uit een gewone beker (beter voor de tandjes). Ze mag ook niet de hele dag met een beker lopen van mij maar moet altijd netjes zitten als ze drinkt of een koekje eet of zo (streng ben ik he

).
Maar goed Sophie is echt helemaal dol op melk en ik moet uitkijken dat ze er juist niet te veel van drinkt. Ze krijgt ook altijd wat kwark na het eten (of af en toe wat vruchtenkwark/yoghurt of iets van fruit).
s Morgens eet ze heel slecht, ze doet rustig een half uur over een beker melk en een halve plak ontbijtkoek. Meestal niet zo erg maar als ik haast heb.... Verder eet ze supergoed. en echt alles wat we klaarmaken gaat naar binnen. Of het pittig is, groente, aardappels, rijst, macaroni, vis, vlees echt ALLES!
Maar over de melk... yoghurt kan idd ook, maar ook bijv kaas, kwark, yoghi, chocomelk etc. Wat sophie trouwens heel lekker vindt, zijn yoghurt shakes (kan ook met melk). Yoghurt plus fruit in de blender gooien (evt wat diksap erbij) en zo opdrinken. Hebben ze meteen ook weer fruit binnen!