< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » Wanner ben je er klaar voor ????

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
Wanner ben je er klaar voor ????
04/01/2008 @ 13:36
Rien

Online Status Stuur bericht
Oh ja petitje, zal wel meevallen die nieuwe creche! Naar waar zal hij gaan?

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 13:47
petitje

Amai Rien wat een kereltje, heb je er geen foto van?
denis staat op mijn profiel, als 2 druppels water zijne pa
ook http://www.babygeurtsen.be

Woon je nog in houthalen? Ben je al terug aan t werk>? Nog steeds naar amersfoort? Kijk maar eens voor ne date, liefst in t weekend, en anders tijdig op voorhand dan kan ik een paar uurkes vrij nemen.

Deniske gaat naar de ukkies gaan

Doei

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 14:29
Rien

Och, zo schattig dat ie lacht zeg! Hier ook helemaal de papa hoor. Heb nu wel geen fotokes online staan.

Woon inderdaad nog in H en werk in NL, maar ben op zoek naar ander werk. Je hoort nog van me ivm datum!

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 15:54
isabel

Online Status Bekijk profiel
willen jullie stemen op lennert bij baby van de maand??

Hier ook een boeferke 6kg740 en is een maand jonger

Hier hebben ze gevraagd of ik het niet zie zitten om een dag meer te werken.

zal wel nog zien

Isabel

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 22:31
Fleur

test

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 22:50
Fleur

Hallo dames,

Alvast mijn allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, met veel gezonde babytjes!!!

Lotje : Super !!!! Ik had een sms-je van Rien ontvangen dat je zwanger was ( thanks Rientje ) want ben al keilang niet meer op 9 maand geweest.
Ik ben zo blij voor je meid !! Gelukkig heb je niet teveel afgezien in de medische molen en kan je nu volop genieten van je zwangerschap... ! Eindelijk kan je al je twijfels overboord gooien en genieten van dat kleine wondertje in je buik !!
Superknuff van me

Lieveke : Ook voor jou een dikke proficiat, en zo snel weer zwanger is echt super... beseft Lukas het al ?

Zepke : Als het gaat zoals de vorige keer zal je Lieveke snel volgen he ... dus een der deze dagen zal er nog wel een bannerke volgen ..
Hoe gaat het met Enid ?

Petitje : Wow Denis is al een heel ventje ... heb juist even naar zijn website gekeken... wel leuk zo een dagboek ... heb enkel de laatste dagen gelezen... maar chapeau om er toch " bijna " elke dag in te schrijven..
Waar gaat hij naar de opvang gaan ? Is het in Hasselt ? Ben je al terug fulltime aan het werk ?

Isabel : Flinke kerel die van jou ... Spruw is idd iets vervelend.. onze meid heeft het ook een week of 2 gehad in het begin.. moest dan enkele drupjes in haar mondje doen en het is dan ook snel terug weggegaan. Normaal hebben ze er geen last van .. behalve als het tandvlees echt helemaal aangetast is tot in de keelholte.

Rien: jou heb ik alvast een mailtje gestuurd ...

Over mezelf en S: hier is alles kits... onze meid doet het super !!
Ze lacht en giert de hele dag ... 's morgens als ik haar ophaal is het echt een genot om haar te knuffelen dan neemt ze me zo stevig vast of zo me al dagen niet meer heeft gezien
We hebben een superlieve onthaalmoeder, want heb het de eerste dagen er heel moeilijk mee gehad om haar achter te laten .. maar ze stuurde me dan een sms je hoe het met S ging.
Nu zegt ze nog 's morgens tegen me .. als ik S mis .. dat ik maar moet bellen en dat ze haar even aan de telefoon geeft.
We zijn vorige week met het groentepapje begonnen.. maar door het veel werken heb ik het haar nog bijna niet zelf kunnen geven... .
Voila... mijn epistelke staat erop.. hou jullie goed allemaal !!

Dikke kussen
Fleur

Link naar deze reactie
05/01/2008 @ 11:16
liselotje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi meiden
Ik dacht ga nog eens kijken en dacht zag niet goed
Rien en Fleur wat extra zijn komen schrijven hier om me te feliciteren geweldig meiden heel erg bedankt..ook heel fijn dat jullie even terug zijn..hopelijk komen jullie toch nog eens vaker kijken hier want het was toch altijd gezellig met z`n allen hier
Ben ook heel blij om te horen dat al jullie spruitjes het zo goed doen...daar doen we het voor he

Hier gaat ook alles prima over 2 weekjes de 1ste echo kan eigenlijk niet wachten zijn erger als de wachtweken vind ik zelf ik hoop zo dat het allemaal goed zit en ben ook heel benieuwd of het er 1 of 2 zijn enigste verschijnsel wat ik heb is moe moe moe maar voor de rest niks en dat maakt me best onzeker tis zo onwennig dat je na 2 jaar dan eindelijk zwanger bent zo moeilijk te geloven ik doe dan ook meestal eens per week een testje om te kijken of het echt nog zo is maar kan echt niet positiever en zo kom ik de tijd een beetje door

Voor iedereen nog de allerbeste wensen met veel geluk liefde en vooral gezondheid voor jullie en jullie gezinnetje

heel veel liefs lotje

Link naar deze reactie
05/01/2008 @ 22:43
Rien

Oh Lotje, over 2 weekjes een echo! Zo spannend! Wel leuk dat je rond dezelfde periode uitgerekend bent als ik vorig jaar was. Zo kan ik alles nog eens mee opnieuw beleven Petitje en Fleur zullen wel hetzelfde gevoel hebben

Isa: Lennert is dus ook een flinke kerel

Ik ga niet te veel meer schrijven. Ben moe!

Tot de volgende!

Rien

Link naar deze reactie
05/01/2008 @ 22:57
Rien

Ziezo Isa, Lennert heeft mijn stem gekregen

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 10:48
isabel

dank u rien

Ik moet morgen terug gaan werken. Mag meer uren doen. Maar heb dan ook wel gevraagd voor vroeger te stoppen s'avonds en de zaterdag niet iedere week meer te werken maar om de 14 dagen ze waren direct akkoord doe dan nog bijna een fultime en kom van 25 uren

groetjes Isabel

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 12:27
petitje

kiekeboe,

wat een geklets! gezellig!

Vandaag deniske voor t eerst naar de creche. wat onwennig vooral voor de mama, is toch heel anders dan naar de OM he. Hij dat er geen last van precies, ga zo es bellen.

Rien, o dat is ook een hele verplaatsing en dat zo met de kleine? Maar je werkte wel veel thuis he. Gaat ferre ook naar een OM?
Je laat t me maar weten voor een datum. Misschien wil fleur ook mee?

Fleur, fijn dat je nog es komt piepen.
Ja doe mijn best voor de site! Hij heeft ook zo dagboeken van papier en daar moet ik nog steeds in beginnen
Ben jij al terug aan t werk? Ik ben na 1 maand al terug begonnen, zelfstandigen he. Denis is 3 maand naar de Om geweest en gaat dus vanaf vandaag naar de ukkies. En stientje?
Ik was er nu mee begonnen met de groentjes omdat ik nu 2 weekjes bijna volledig thuis was.

Lotje, fijn dat jij hier nu ook met een super gevoel komt schrijven. Eindellijk he.
gelukkig heb je niet teveel kwaaltjes zeg. dat moe zijn heb ik ook gehad bijna 6 maand.

Isa ik ga ook op je spruitje stemmen.

groetjes

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 16:49

Hoikes,

Amai wat een geklets hier allemaal, ik kan bijna al niet meer mee.
Super dat al dat volk hier eens komt klappen.

Fleur* Super dat je ook eens langskomt, en dat alles goed met jullie gaat.

Rien* Met jou ook super hé

Lotje* Spannend die eerste echo, ga je nooit meer vergeten denk ik!

Petitj* Tis al een flinke kerel hé Denis!

Zepke* Alles kids, gestopt, spannend!!!!

Isa* Lennert ook felle jongen

Blij te horen dat de groentepap enzo ook goed gaat.

Wat Lukas betreft, kben er nog niet uit. Voorlopig blijft de jeuk precies weg,kheb hem 2 dagen geen kiwi gegeven, enkele banaan en peer. Niets, de derde dag kiwi, niets aan de hand. Ik wacht af en zie wel.

Morgen mag Lukas naar de kribbe en ik ga shoppen in Gent. En ga ook een bedhekje halen ergens dat ik op kapaza gekocht heb, ik zou Lukas graag in een groot bed leggen om te slapen deze zomer, als hij eraan toe is.

lieveke

Link naar deze reactie
08/01/2008 @ 21:40
Zepke

Online Status
Hallo allemaal!
Amai! Zoveel leven op het forum hier! Super!
Lieveke, hoe is het met Lukas zijn jeuk? Enid heeft een tijdje geleden vol met boebeltjes gestaan, maar had daar geen last van. Ik dacht toen ook aan een allergie maar zo krabben zoals Lukas, ocharme, nee, dat heeft ze niet gehad. Hopelijk vind je gauw wat er scheelt! Kun jij je al voorstellen dat onze kleintjes in zo'n groot bed zullen slapen? Vreemd idee, hé? Enidje lijkt nog zo klein! Maar ze blijft ook nog mooi liggen in haar bedje en probeert er niet uit te klimmen. Eens ze dat begint te doen, ga ik ook een groot bed nemen, denk ik.
Rien, inderdaad, wij beamen dat het moederschap er altijd maar beter op wordt! Elke leeftijd is anders, maar je geniet er steeds meer van! Goed dat Ferre zo'n flinke eter is!
Isabel, ocharme, spruw! dat is niet leuk! Hopelijk gaat het snel weg! Leuk dat je werk niet moeilijk doet over uren enzo!
Petitje, goed dat de groentenpap zo goed lukt Ook een flinke eter precies! Hoe was het in de nieuwe crèche? Hoeveel verschilt een crèche van een onthaalmoeder? Ik heb alleen ervaring met crèches. Ik kan me voorstellen dat het bij een onthalmoeder minder druk is?
Fleur! Da's ook lang geleden! Proficiat met je dochtertje!!! Alles goed jullie? Je geniet er ook van, zeker? Ik hoop dat het bij ons weer zo snel gaat als vorige keer, we zullen wel zien. Het is vreselijk, hé, om je baby zo ergens achter te laten. De eerste dagen had ik er ook last van. Ik weet nog dat ik echt huilde de allereerste keer...
Goh, lotje, je eerste echo... Spannend!! Dan ga je weten hoeveel schatjes je binnen acht maand mag verwelkomen in je leven! het is inderdaad vreselijk lang wachten, é? Probeer er niet te veel mee bezig te zijn, zodat de tijd wat sneller gaat... Al weet ik dat je er constant mee bezig bent!
Vandaag mijn laatste pil-regels gekregen! Nu normaal nog één keer natuurlijke regels en dan gaan we ervoor! Spannend! Alleen ben ik nu al bang om de reactie van mijn werkgevers! Allemaal door dat stomme werk vorige keer! Ik weet dat niet alle bazen zo zijn, maar ben toch bang dat ze me buiten zullen zetten zoals vorige keer. En dat mag nu zeker niet met ons pas gekocht huis! We kunnen de centjes wel gebruiken!! Dus duimen maar!

Groetjes,
Zepke

Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 11:11
petitje

Hallo

Het gaat wel goed met deniske op de creche. Maandag wel iets niet kunnen meegemaakt vond ik. Denis zit in een heel nieuw groepje ( na verbouwingen meer kindjes dan ervoor) , er waren maandag dus 9 kindjes allemaal voor t eerst. De meeste huilden van overstuur. Zo huilde dus ook deniske,maar die was dus niet van streek maar had gewoon honger, dat hadden ze over t hoofd gezien en heeft ie dus een voeding minder gehad. Ik moest bijna zelf huilen als ik me inbeelde dat ie daar zat te wenen voor eten en niemand hem gaf! Hij had zichzelf in slaap gehuild. Ocharme mijn ventje! Ze hebben zich uitgebreid geexcuseerd maar toch, ze hadden moeten zien dat mijn kind niet huilde omdat ie nieuw was maar omdat ie honger had.
En gisteren heeft ie prei gekregen en volgens kind en gezin is dat pas vanaf 6 maand! En vandaag wouden ze hem soep gaan geven en dat mag toch pas vanaf9 maand, tja ik ben er nogal strikt in.
Ja het is heel anders dan de onthaalmoeder, dat was gewoon thuis he. En minder kindjes en 1 persoon.
Pff en ik moet alles opnieuw uitleggen, ben ik ook niet meer gewend. Maar zal wel goed komen, heb toen zo gesukkeld met de OM, zal nu wel beter gaan hoop ik.
Hij lijkt er in elk geval geen last van te hebben. Ik vind t nu wel moeilijker om hem achter te laten, zeker omdat hij net 2 weken thuis geweest is.

Zephke, wat spannend je laatste! Normaalgezien gaat je baas er toch niet meer zo op reageren he, dat was toch wel uitzonderlijk.
Kan begrijpen dat je je werk wilt houden, nu met je huis enzo.
veel succes de gaan hier de lucht in.

Lieveke, ja er zal wel weer heel wat veranderen met nog een beebje erbij. Zal je lukas vast wel een grote jongen vinden.
En al een groot bed...

Isa, hoe was lennerts eerste dag op de creche?

Groetjes

Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 15:30

Hoi,

Petitje* Ken dat, van onthaalmoeder naar kribbe is gans iets anders, Lukas heeft dat ook moeten doorstaan, maar hij was wel al 9 maand.
Maar toch, veel meer ziek, en veel meer kindjes n minder aandacht per kind. Maar nu ben ik wel content zenne. Ja en dat van die groentjes, tja als ze er geen last van hebben enzo, zou ik er niet te zwaar aan tillen maar ik kan je best begrijpen. Van die voeding minder zouden ze idd moeten gezien hebben ocharme Deniske!

Zepke* Voorlopig geen jeuk meer, al goed, ik wacht dus af.
Spannnd hé!

Gisteren was het plezant, heb een broek, hemd en trui voor Lukas gekocht in de Zara,mooie kinderkleren en niet duur.
Voor mij een rokje van Fragile en een topje in de H&M, en voor mijn ventje een pyjama.
Vandaag schoenen gaan halen met Lukas, nu moet hij dringend nog pantoffels hebben, die hadden ze niet meer. Maatje 22 heeft mijn ventje al.

groetjes

lieveke

Link naar deze reactie
11/01/2008 @ 13:12
isabel

Hallo

Ja we zijn terug beginnen werken. Is terug ons ritme zoeken he

Zijn eerste dag was een ramp hij had maar 50cc 70cc en nog eens 50cc gedronken over heel de dag s'avonds bij kris had hij ook niet veel gedronken hij had ook maar 3x 1/2 uurtje geslapen.

De tweede dag dronk hij al 115cc 115cc en 100cc dus dat ging al veel beter hij heeft ook 3 maal 1,1/2 uur geslapen hij had niet geweent.

dus ja we zullen zien hoe het vandaag verlopen is he

Isabel

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 12:25

Hoi,
Kheb hier weer een triest verhaal.
Eerst onze witte kleine poes in de gracht, gelukkig is alles goed gekomen.
Nu was onze zwarte trouwe kater al van zaterdag weg, we zagen hem niet meer.
Ik was maandag in de gracht gaan kijken aan onze kant van de weg, niets.
Vandaag was ik briefjes in de bus gaan doen bij de geburen. En ook bij die mensen die ons Fluffy gevonden had. En plots zag ik onze Cis liggen.
Ook in de gracht.
Die mevrouw zei dat hij juist op dezelfde plaats lag, je ziet er niets aan. Ze denkt dat hij vergifitgd is. ZE kent hier zoveel mensen met al die poezen. EN nooit ligt er één op straat die overreden is. Ze steken hier normaal niet over zegt ze. Ik dacht ook van niet.
Maar ja we gaan het nooit weten hé.
Kben wel blij dat ik hem gevonden heb. Mijn man zal hem straks uithalen en hem begraven.
Spijtig, hij was de trouwste, was altijd in de buurt, een goede jager, pakte zelfs mollen.

Isa* Hoe is het in de kribbe?

lieveke

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 10:14

We hebben hem gisteren begraven in de tuin achteraan bij de kastanje boom waar hij altijd graag speelde enzo.
We hebben het er toch allebei moeilijk mee, en Lukas roept er ook nog achter.
Maar tzal moeten slijten denk

lieveke

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 12:14
petitje

Lieveke,
O wat erg zeg van je katje! Ik moet er niet aan denken dat met ons Mipsi iets gebeurd.
Toch goed dat je ze gevonden hebt en zo definitief afscheid kan nemen, hoe moeilijk ook.
bij t lezen van je verhaal.
Sterkte meid bij dit toch wel dierbaar verlies he.

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 22:18
Zepke

Online Status
Oh lieveke, dat is vreselijk! Ik hoop dat jullie het snel een plaats kunnen geven in jullie leven.

Groetjes,
Zepke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >