Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/01/2008 @ 13:36 Rien ![]() | Oh ja petitje, zal wel meevallen die nieuwe creche! Naar waar zal hij gaan? |
| 04/01/2008 @ 13:47 petitje ![]() | Amai Rien wat een kereltje, heb je er geen foto van? denis staat op mijn profiel, als 2 druppels water zijne pa ook http://www.babygeurtsen.be Woon je nog in houthalen? Ben je al terug aan t werk>? Nog steeds naar amersfoort? Kijk maar eens voor ne date, liefst in t weekend, en anders tijdig op voorhand dan kan ik een paar uurkes vrij nemen. Deniske gaat naar de ukkies gaan Doei |
| 04/01/2008 @ 22:31 Fleur ![]() | test |
| 05/01/2008 @ 22:57 Rien ![]() | Ziezo Isa, Lennert heeft mijn stem gekregen ![]() |
| 08/01/2008 @ 21:40 Zepke | Hallo allemaal! Amai! Zoveel leven op het forum hier! Super! Lieveke, hoe is het met Lukas zijn jeuk? Enid heeft een tijdje geleden vol met boebeltjes gestaan, maar had daar geen last van. Ik dacht toen ook aan een allergie maar zo krabben zoals Lukas, ocharme, nee, dat heeft ze niet gehad. Hopelijk vind je gauw wat er scheelt! Kun jij je al voorstellen dat onze kleintjes in zo'n groot bed zullen slapen? Vreemd idee, hé? Enidje lijkt nog zo klein! Maar ze blijft ook nog mooi liggen in haar bedje en probeert er niet uit te klimmen. Eens ze dat begint te doen, ga ik ook een groot bed nemen, denk ik.Rien, inderdaad, wij beamen dat het moederschap er altijd maar beter op wordt! Elke leeftijd is anders, maar je geniet er steeds meer van! Goed dat Ferre zo'n flinke eter is!Isabel, ocharme, spruw! dat is niet leuk! Hopelijk gaat het snel weg! Leuk dat je werk niet moeilijk doet over uren enzo! Petitje, goed dat de groentenpap zo goed lukt Fleur! Da's ook lang geleden! Proficiat met je dochtertje!!! Alles goed jullie? Je geniet er ook van, zeker? Ik hoop dat het bij ons weer zo snel gaat als vorige keer, we zullen wel zien. Het is vreselijk, hé, om je baby zo ergens achter te laten. De eerste dagen had ik er ook last van. Ik weet nog dat ik echt huilde de allereerste keer...Goh, lotje, je eerste echo... Spannend!! Dan ga je weten hoeveel schatjes je binnen acht maand mag verwelkomen in je leven! het is inderdaad vreselijk lang wachten, é? Probeer er niet te veel mee bezig te zijn, zodat de tijd wat sneller gaat... Al weet ik dat je er constant mee bezig bent!Vandaag mijn laatste pil-regels gekregen! Nu normaal nog één keer natuurlijke regels en dan gaan we ervoor! Spannend! Alleen ben ik nu al bang om de reactie van mijn werkgevers! Allemaal door dat stomme werk vorige keer! Ik weet dat niet alle bazen zo zijn, maar ben toch bang dat ze me buiten zullen zetten zoals vorige keer. En dat mag nu zeker niet met ons pas gekocht huis! We kunnen de centjes wel gebruiken!! Dus duimen maar!Groetjes, Zepke |
| 17/01/2008 @ 22:18 Zepke | Oh lieveke, dat is vreselijk! Ik hoop dat jullie het snel een plaats kunnen geven in jullie leven.Groetjes, Zepke |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Wanner ben je er klaar voor ????

Hier ook helemaal de papa hoor. Heb nu wel geen fotokes online staan. 
) want ben al keilang niet meer op 9 maand geweest.
. 
geweldig meiden heel erg bedankt..ook heel fijn dat jullie even terug zijn..hopelijk komen jullie toch nog eens vaker kijken hier want het was toch altijd gezellig met z`n allen hier

Enid heeft een tijdje geleden vol met boebeltjes gestaan, maar had daar geen last van. Ik dacht toen ook aan een allergie maar zo krabben zoals Lukas, ocharme, nee, dat heeft ze niet gehad. Hopelijk vind je gauw wat er scheelt! Kun jij je al voorstellen dat onze kleintjes in zo'n groot bed zullen slapen? Vreemd idee, hé? Enidje lijkt nog zo klein! Maar ze blijft ook nog mooi liggen in haar bedje en probeert er niet uit te klimmen. Eens ze dat begint te doen, ga ik ook een groot bed nemen, denk ik.
dat is niet leuk! Hopelijk gaat het snel weg! Leuk dat je werk niet moeilijk doet over uren enzo!
Nu normaal nog één keer natuurlijke regels en dan gaan we ervoor! Spannend! Alleen ben ik nu al bang om de reactie van mijn werkgevers! Allemaal door dat stomme werk vorige keer! Ik weet dat niet alle bazen zo zijn, maar ben toch bang dat ze me buiten zullen zetten zoals vorige keer. En dat mag nu zeker niet met ons pas gekocht huis! We kunnen de centjes wel gebruiken!! Dus duimen maar!
! Normaalgezien gaat je baas er toch niet meer zo op reageren he, dat was toch wel uitzonderlijk.