< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » Wanner ben je er klaar voor ????

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
Wanner ben je er klaar voor ????
01/03/2008 @ 08:16

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Zepke* ik had een suppull gekocht bij C&A en daar met textielstift opgeschreven ik word grote broer en hem zo aan tafel gezet toen onze ouders hier waren, we hebben hem nog eens extra moeten uithalen uit zijn stoel, ze zagen het niet.
Succes

Alé wij gaan hier deze morgen nog eens gaan zwemmen, tis lang geleden voor Lukas. Deze namiddag komen mijn schoonouders hem halen voor het eerste deel van zijnverlof.
En dan onze valies nog verder maken.

lieveke

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 19:53
Zepke

Online Status
Hallo allemaal!
Lieveke, had jij dat idee ook van dat T-shirt? Ik ben zo benieuwd naar hun reacties! Hoe was dat bij jou?

Enid heeft ook bijna geen blaasjes en ze heeft er ook geen last van. Goed, é?

Groetjes,
Zepke

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 08:07

Hoi ZEpke*
Lukas heeft geen waterpokken hoor, hij heeft dat in de zomer gehad, alé dat denken we en de dokter toen ook. Maar hij heeft praktisch geen blaasjes gehad en er geen last van gehad.

Van dat t-shirt, ik heb een er ene gekocht om de tekst met een textielstift op te schrijven. En nu draagt hij hem nog.
Maar hij is bijna te klein nu. Je kan dat zelf kiezen hé.

Ik ga straks met Lukas proberen te schilderen met vingerverf voor zijn neefjes. DE oudste wordt morgen 4 jaar en daar ben ik meter van,dan kan ik zijn schilderij meedoen naar ginder en afgeven in Lukas zijn naam
Ben eens benieuwd wat het zal worden.
Succes in je klusdagen hé, om de dag blijven verder werken, dan lukt het wel

lieveke

Link naar deze reactie
28/02/2008 @ 21:43
Zepke

Online Status
Hallo allemaal,
Ik ben hier ook nog een keer! Het is hier precies terug stil geworden! Daar zal ik eens verandering in brengen!

Isabel, hoe is het met je broer?
Petitje, ik ben blij dat het zo leuk was in Brugge! Mijn man zou zeggen dat dat niet anders kan in zo'n prachtige stad (hij komt van daar). Hoe is het met de eczeem van Denis? Nog altijd aan het smeren?
Lieveke, goed dat Lukas terug beter slaapt! Want doorbroken nachten kunnen slopend zijn. Super dat je naar Amerika gaat! Hopelijk wil je broer peter worden, hé? Zeg, heeft Lukas ook waterpokken? Bij Enid in de crèche gaat het de ronde en Enid heeft er een klein beetje last van: ze heeft een paar blaasjes, ze is wat flauw, ze hoest en heeft een beetje diarree. Er waren er die het veel erger hadden. Ik hoop dat ze het nu later niet nog eens krijgt omdat ze nu niet genoeg antistoffen heeft kunnen aanmaken!
Voor de rest is alles hier rustig en zenuwslopend Rustig omdat we gewoon gaan werken etc en zenuwslopend omdat we nog vol spanning zitten te wachten op het verlossende telefoontje dat we kunnen verhuizen! Da's echt niet draaglijk! Ik ben op van de zenuwen! 't Wordt met de dag moeilijker en moeilijker! En ondertussen nog gaan voor een tweede kindje! Ik ben eens curieus of het deze maand zal lukken. Weet helemaal mijn cyclus niet! Vorige keer was die 33 dagen, maar nu lijkt mijn vruchtbare periode al voorbij (gebaseerd op slijm en hardheid baarmoedermond) terwijl dat volgens mijn banner nog niet is... Dus ik weet ook niet wanneer ik mijn regels moet krijgen en dus ook niet wanneer ik eventueel kan testen... Lastig! Maar misschien beter zo!
Kennen jullie zo'n T-shirtfolie om op een T-shirt te strijken? Ik ga daarmee de tekst "Weet jij het al?" (voorkant) en "Ik word GROTE zus" (achterkant) op een T-shirt van Enid strijken en haar daarmee laten rondlopen bij onze ouders zodat ze het zelf moeten ontdekken! Nu vroeg ik me af of jullie weten of ik dat op een spliksplinternieuw T-shirt mag strijken of dat ik dat beter eerst was?

Groetjes,
Zepke

Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 13:00

Hier alles ok.
Lukas krijgt hier wat meer regelmaat, in namiddag slapen en niet als het mijn uitkomt omdat we ergens moeten. VOnd ik wel gemakkelijk zenne.
Maar hij kwam teveel wakker snachts en was ontroostbaar, voorlopig zijn de nachten hier heel goed. Dus hopelijk blijft het zo hé.

Kben wat de valiezen aan het voorbereiden. Volgende week gaan we een weekje naar mijn broer en zijn gezin in NY, ben benieuwd en kijk er wel erg naar uit, heb hen al niet meer gezien sinds augustus en dan vraag ik daar meteen of hij peter wil worden.

groetjes

lieveke

Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 17:41
petitje

Online Status Stuur bericht
Hallo

Lieveke, jij was dus kortbij van t weekend.
Mooie uitstap gemaakt zo te horen. Veel gedaan.
Fijn zo met zijn drieen he.
Hm dat restaurantje klinkt heel erg lekker moet ik zeggen.
En wat goed dat alles bij de gyn ook oke was zeg. haha ga je hem/haar petitje noemen?

Hier is ook alles goe. In brugge was zeer fijn. Wel koud vooral zaterdag, maar toch het deed goed, ik kijk al uit naar onze volgende trip.
Maandag terug met denis naar de dermatoloog geweest, t is al beter, maar we moeten blijven smeren, als t opkomt ( gelijk nu ff) moeten we weer 2 weken smeren. Maar we hoeven niet meer terug.

Hoe is t bij de rest?

Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 15:30

Hoi,

Tis hier stillekes

Even een kort berichtje.
Net terug van de gyne.
Alles goed, ons petitje sliep mooi.
Was goed gegroeid en weegt al 321gram, dus schade van vorige keer ingehaald.
Leuk om je kleintje zo te zien zeg, kheb er ook weer van genoten.
Volgende week moet ik voor de suikertest in het ziekenhuis, slecht goedje gaan drinken.

lieveke

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 19:12

Hoi,

Hier een weekendverslagje.
Vrijdagavond lekker gastronomisch gaan etenin De Plezanten Hof in Hamme. Superlekker was het, maar niet voor alledagen want dat kost nogal wat.
Maar we hadden ooit gezegd als ik terug zwanger ben komen we hier eens eten en nu met Valentijn dachten we eraan. Van 19u30 tot 24u aan tafel gezeten. Maar het was ontspannend en lekker en gezellig!

Zaterdag zijn we naar de zee gereden, mijn stiefvader verjaarde en ze zaten in hun nieuwe appartement om te werken.
Daar wat gewandeld, maar twas zeer koud, dat was in Blankenberge.Savonds zijn we dan naar Heist gereden, waar de ouders van mijn ventje een appartement hebben. Daar hebben we met z'n drietjes geslapen. Eerst zijn we nog naar de cinema gereden, twas lang geleden, in Knokke, mooi en dichtbij.
Zondag lekker gewandeld langs het strand in het zonnetje.

Uiteindelijk waren we na wat fille rond 21u thuis.

Deze morgen rond 8u30 samen wakker geworden, alledrie samen, Lukas was wakker geworden rond 05u30 nog veel te vroeg, dus twas nog zalig deze morgen.

Hoe gaat het verder met jullie?

Petitje* Hoe was het weekendje Brugge? Zalig zeker.
Alé gelukkig is de eczeem beter.

Isa*En is je broer er vanaf, hopelijk blijft het dan goed hé meid.

Zepke* Op naar de spannende volgende ronde, ik duim!!

Lotje* Alles goe

Voor de rest moet ik woensdagmiddag terug naar de gyne, ben weeral benieuwd, al in de helft zeg.

Ha ja voor diegene die interesse hebben, onze website die op mijn profiel staat in upgedate, met veel nieuwe foto's, van trouw, reizen, poezen,huisje en Lukas.

Vele groetjes

Lieveke

Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 14:24
petitje

Zephke, wat jammer zeg! En nu zo last van de , niet zo leuk he. Ik heb er gelukkig nooit last van.
We voor je voor de volgende maand.

Isabel, de laatste week stralen van je broer is bijna om, mag hij nar huis dan?
Hoe gaat t ondertussen met lennert en de groentjes?

Lieveke ,jaja kindjes kosten geld, maar dat is niet erg natuulijk.
Al zo een flinke kerel uwe lukas zeg! mooie foto's.
Hoe gaat ie verder?

Denis zijn uitslag is nu helemaal weg. Het is dus eczeem, weet niet mer of ik dat al gezegd had. Erfelijk bepaald dus geen allergie.
Hij geeft toch nog altijd fruitpap terug, denk dat ze dat gewoon te lopend maken op de creche en dan met zijne reflux..
Verder gaat alles heel goed.
Van t weekend gaan we nar brugge met hem, benieuwd hoe dat loopt.

Groetjes

Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 13:42
Zepke

Online Status
Hallo allemaal,
Zoals je aan m'n banner kan zien, hier geen ! Maar ik had het ook niet echt verwacht. Ben wel bijna een week overtijd gegaan dus was het even spannend maar ik voelde me echt zoals wanneer ik m'n regels zonder pil moest krijgen (met pil heb ik nergens last van, zonder pil is het vreselijk, dus hopen dat ik snel zwanger ben en niet te lang met die maandelijkse worstelingen zit). Nu wordt het afwachten, hé, want nu was mijn cyclus weer wat langer, en ik ben zo al erg onregelmatig, dus nu weet ik niet of m'n banner juist is over m'n vruchtbare periode. We zullen zien! Zal goed naar m'n lichaam moeten luisteren é!

Groetjes,
Zepke

Link naar deze reactie
07/02/2008 @ 11:01
isabel

Online Status Bekijk profiel
hallo allemaal

ja hier ben ik nog eens mijn broer moet nog 1 week stralen.dan is het nog enkele maanden afwachten om te kijken of het aangeslagen heeft en de tumor verminderd is. Hij is al zijn haar langs de ene kant kwijt. het is niet zeker dat het terug zal groeien.

Hier gaat alles beter hij eet nu ook sind donderdag petatjes hij eet tussen de 100gr en de 150gr.
z'n verkoudheid blijft wel aanslepen.
Hij blijft wel sinds hij ziek is geweest ieder nacht minstens 1 maal komen om te eten gelukkig heef ik nog bv en moet ik niet naar beneden om z'n flesje te warmen.

hij eet dus nog altijd 7 voedingen is al beter geweest 6 als hij doorsliep tot 7 uur

Ik ben al vollop aan het werken.

Link naar deze reactie
06/02/2008 @ 11:03

Hoi

Heb enkele foto's op profiel gezet en Lukas zijn banner aangepast

groetjes

lieveke

Link naar deze reactie
06/02/2008 @ 10:41

Amai zo vroeg al met de beker, tof.
Ja Lukas gaat nog 1 of 2 dagen naar de kribbe. Dan kan ik terug zwemmen en eens iets alleen doen.
Ik zal , bij deze zwangerschap wist ik het ook, ik moest eigenlijk geen test doen.

PEtitje* Ja het kost allemaal geld hé, dus tis maar het één achter het andere dat je kan kopen
MSs idd een fruitallergie. Ik heb dat ook even gedacht van Lukas als hij zo precies jeuk had als hij fruit aan het eten was, maar ik vind niets. En hij heeft er ook geen last meer van.

Hoe is het met de rest?

groetjes
lieveke

Link naar deze reactie
05/02/2008 @ 20:51
Zepke

Online Status
Hallo allemaal,
Petitje, misschien is Denis een beetje allergisch voor ee bepaald soort fruit? Dat zou wel spijtig zijn, maar voor hem wel leuker hé als je ontdekt welke zodat hij van die lastige jeuk vanaf is! Ik vind 't super dat je school combineert met werk en kind! Zou ook graag nog iets gaan bijleren, maar kan niet goed beslissen. Nu zou ik graag vertaler in bijberoep worden, maar ik wacht tot we verhuisd en gesetteld zijn. Misschien wacht ik ook beter tot ons tweede kindje er is? Ik weet het niet goed. En 't moet nog goed gaan é zo 's avonds nog vertalen.
Liekeve, gaat Lukas nog naar de kribbe? Dan heb je tijd voor jezelf ook goed, zeker tijdens de zwangerschap! Ben je vaak moe? Ja, Enid drinkt water bij al haar maaltijden + tussendoor. Als ik haar melk geef heeft ze na een paar slokken al genoeg, maar met water vraagt ze constant "nog" en steekt ze haar beker naar me uit met zo'n schattige vragende oogjes. Dat zegt genoeg, é? Ze drinkt ook al van een beker van toen ze ergens 6 à 8 maanden was! Ze was daar echt heel snel mee weg en sinds ze geen melk meer drinkt, drinkt ze nooit meer uit een fles. Ja; Enid prutst ook vaak beleg van tussen haar boterham! Zelfs choco! Moeilijk af te leren hé?
Hier wordt het nu spannend, ja! Ik ben eens curieus. Met Enid was ik zoooo zeker dat ik zelfs geen test meer moest doen om te weten dat ik zwanger was. De test was gewoon een bevestiging van wat ik al lang wist (gek, hé?). Ik wacht nu ook op dat gevoel maar ik twijfel toch, hoor! We zijn er tenslotte niet echt voor gegaan, dus ja, we wilden eerst een maandje "wachten" é... We zullen zien!
Liselotje, Hoe gaat het met je? Waarschijnlijk nog goed aan't genieten!!
Rien, Fleur, Isabel... wanneer komen jullie nog eens een kijkje nemen? 't is hier terug veel stiller, hoor!

Groetjes,
Zepke

Link naar deze reactie
05/02/2008 @ 12:29
petitje

goedemiddag

Lieveke, ja ik wil ook niet meer proppen in de auto, maar zo oud is deze nog niet (4j) en ik wil eerst de centjes gebruiken voor ons huis verder af te werken...
Tja als je gyn zo veel werkt , hoef je misschien niet zo lang te wachten op een afspraak? Ik moest soms 6 weken wachten.
Wanneer mag je weer gaan?
Is toch nog goed dat Lukas melk drinkt? Je kan altijd eens proberen om de fles door een (tuit) beker te vervangen als je van de flesjes afwil.

Isa, gelukkig is lennertje niet meer ziekjes.
Sterkte voor je broer en proficiat met babt van de maand!

Zephke, Enid al een grote meid zo te horen, en zo flink eten al. Kan me dat nu nog niet voorstellen dat mijne klein aap gewoon bokes gaat eten enzo. Hij is er allemaal wel heel erg gefacineerd door.
Bwhaa t moet allemaal ff lukken met school. Vond t ook wel zonde om t niet af te maken. ga wel af en toe eens brossen hoor
Wauw verhuizen eindellijk zeg, zal wel een hele verademing zijn.

Veder gaat alles wel goed. Alleen geeft denis veel FP terug en staat ie de hele tijd vol uitslag. ben vrijdag nog bij de HA geweest en die wist t niet zo direct. ga de KA eens bellen voor een afspraak, t duurt te lang al die uitslag en denis heeft er last van ( jeuk).

Groetjes

Link naar deze reactie
05/02/2008 @ 08:43

Hoi,

Isa* Amai proficiat met jullie Lennert, ben eens gaan kijken naar de foto, het is dezelfde als dat je als avatar gebruikt, heeft hij zeker verdienttt, er zijn wel vee vrienden die op hem gestemd hebben zeker.

Kben juist Lukas gaan afzetten in de kribbe, vandaag mocht hij in een groepje hoger, hij was het direct gewoon, ging naar de schuifaf en naar de boot van hout. Khoop dat alles goed gaat daar. Maar hij past zich welgoed aan, straks eens bellen.

Zepke* Ik ga nog wat wachten met zijn fles weg te nemen, hij heeft ze momenteel echt graag, en anders drinkt hij mss veel minder.
Amai dat Enid al zolang geen melk meer wil, drinkt ze dan ook water smorgens? Zoveel boterhammen, amai, lukas max 2 denk ik.
Hij haalt er ook altijd het beleg vantussen en dan moet hij droge boterhammen eten kheb hem dat nog niet kunnen afleren.

Af en toe krijgt hij eens een fruitsapje of appelsapje ipv water en of ligacee.
Hij drinkt nu ook al goed uit een gewone beker eigenlijk.

Amai binnenkort verhuizen, kan het geloven dat je content za zijn. En het zijn spannende tijden zeker nu?

lieveke

Link naar deze reactie
04/02/2008 @ 22:24
Zepke

Online Status
Hallo allemaal!
Proficiat, Isabel! Dat heeft je kleine Lennert zeker verdiend!
Lieveke, Enid drinkt helemaal geen melk meer Ze wilde vanaf dat ze ongeveer 1 jaar was geen fles meer maar wil ook geen melk uit beker drinken. Ze drinkt ontzettend veel water, een hele dag door. Om het tekort aan calcium aan te vullen eet ze wel kaas etc met vééél genoegen. Enid eet eigenlijk nu al een paar maanden gewoon drie maaltijden, zoals ons. 's Morgens en 's middags eet ze boterhammen (soms wel 4 per maaltijd!!) en 's avonds eet ze gewoon mee met ons. Tussendoor krijgt ze een banaan of appel of Babybel of zoiets. Drinkt Lukas nog zo graag melk? Ik weet niet of er iets mis mee is om hem nog een fles te geven als hij het graag wil. Je moet eens kijken of hij er een probleem van maakt als je er geen geeft. Mijn neef zijn zoontje is een week ouder dan Enid en drinkt 's avonds ook nog melk (maar dan wel zo'n soort Fristi... keur ik af, maar iedereen zijn idee natuurlijk...)
Petitje, wat flink van Denis dat hij zo goed eet! jij bent ook een bezige bij, zeg! Lukt het wat met je school? Ja, ik kan me voorstellen dat je Denis erg mist! Ik mis Enid ook altijd. Ben altijd zo blij als ik thuis kom en ze is enthousiast dat ik haar kom halen bij oma of de crèche! Goh, ja, mijn natuurlijke duivels afwachten wil ik altijd doen omdat ik erg onregelmatig ben, maar 't is niet dat ik het zo strikt neem, deze keer ook niet...
Begin april verhuizen we Dat wordt feesten!! Ik ben echt eens benieuwd en kan niet wachten tot ik in ons eigen huisje woon!

Groetjes,
Zepke

Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 13:03
isabel

Online Status Bekijk profiel
ja lennert is er terug door. Mijn broer moet nog tot eind februari stralen krijgen. Hij is redelijk misselijk daarvan en zijn haar valt uit

Lennert is baby van de maand deze maand

Isabel

Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 12:34

Hoi,

Idd wij willen niet meer moeten proppen, als er en tweede kindje is
Alé Denis doet het goed zo te lezen.
Ja ons gyne werkt gans de dag door, kvraag me soms af wanneer die eet en haargezin ziet.

Fijn weekend allemaal
lieveke

ps Zepke* Enid krijgt ze nog altijd een fles melk? Lukas krijgt volle melk savonds en smorgens, wanneer zou jij daar mee stoppen?

Link naar deze reactie
30/01/2008 @ 11:23
petitje

Goedemorgen

Hier gaat alles goed. Denis doet t heel goed op de creche en eet nu elke dag 200gr gp en 200gr fp.
Binnenkort gaan we er een weekendje op uit, naar brugge.
Verder ben ik best wel druk met school.
Mijn eerste examen, (stomme taak) zit er op en vanaf nu heb ik 2x per week les.
Om t me niet al te moeilijk te maken, ga ik nu nog maar 1x sporten ipv 2x, anders ben ik nooit thuis.
Mis mijn enorm als ik weg ben.

Isa, jou heb ik nog op msn gesproken, gelukkig is lennert nu beter.

Lieveke, jij krijgt nog laat een afspraak zeg. Die van mij werkte ma tot 19u. En die tijden zaten altijd al een half j op voorhand vol, dus ben heel vaak alleen moeten gaan, en zo lang heb ik gelukkig nooit hoeven wachten, vreselijk zeg.
O je wil t niet zeggen wat wordt? Gemeen zeg!
Fijn een nieuwe auto, zouden wij ook kunnen gebruiken. mùaar wil eerst mijn centjes in ons huis stoppen is nog zoveel werk aan. en nu met deniske heb je zo al meer kosten vind ik dus ja, nog ff wachten.
Is dat zo een stationwagen? Das wel makkelijk, wij moeten altijd proppen ( coupé) echt heel praktisch.

Zephke, wat leuk verlof! Ik nam eigenlijk ook nooit verlof, maar 2007 is er wel een topjaar voor geweest zoveel als ik toen thuis geweest ben was ik in de 7j ervoor samen nog niet!
Hm ik heb nooit zo mijn afgewacht gewoon voor gegaan, was toch altijd regelmatig. Ben ma 1x overtijd geweest en toen was t ook prijs.

Zo zal nog wat wrekn, is hier druk
doei

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >