volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 29/02/2008 @ 19:53 Zepke | Hallo allemaal! Lieveke, had jij dat idee ook van dat T-shirt? Ik ben zo benieuwd naar hun reacties! Hoe was dat bij jou?Enid heeft ook bijna geen blaasjes en ze heeft er ook geen last van. Goed, é? Groetjes, Zepke |
| 28/02/2008 @ 21:43 Zepke | Hallo allemaal, Ik ben hier ook nog een keer! Het is hier precies terug stil geworden! Daar zal ik eens verandering in brengen!Isabel, hoe is het met je broer? Petitje, ik ben blij dat het zo leuk was in Brugge! Lieveke, goed dat Lukas terug beter slaapt! Want doorbroken nachten kunnen slopend zijn. Super dat je naar Amerika gaat! Hopelijk wil je broer peter worden, hé? Zeg, heeft Lukas ook waterpokken? Bij Enid in de crèche gaat het de ronde en Enid heeft er een klein beetje last van: ze heeft een paar blaasjes, ze is wat flauw, ze hoest en heeft een beetje diarree. Er waren er die het veel erger hadden. Ik hoop dat ze het nu later niet nog eens krijgt omdat ze nu niet genoeg antistoffen heeft kunnen aanmaken!Voor de rest is alles hier rustig en zenuwslopend Rustig omdat we gewoon gaan werken etc en zenuwslopend omdat we nog vol spanning zitten te wachten op het verlossende telefoontje dat we kunnen verhuizen! Da's echt niet draaglijk! Ik ben op van de zenuwen! 't Wordt met de dag moeilijker en moeilijker! En ondertussen nog gaan voor een tweede kindje! Ik ben eens curieus of het deze maand zal lukken. Weet helemaal mijn cyclus niet! Vorige keer was die 33 dagen, maar nu lijkt mijn vruchtbare periode al voorbij (gebaseerd op slijm en hardheid baarmoedermond) terwijl dat volgens mijn banner nog niet is... Dus ik weet ook niet wanneer ik mijn regels moet krijgen en dus ook niet wanneer ik eventueel kan testen... Lastig! Maar misschien beter zo!Kennen jullie zo'n T-shirtfolie om op een T-shirt te strijken? Ik ga daarmee de tekst "Weet jij het al?" (voorkant) en "Ik word GROTE zus" (achterkant) op een T-shirt van Enid strijken en haar daarmee laten rondlopen bij onze ouders zodat ze het zelf moeten ontdekken! Nu vroeg ik me af of jullie weten of ik dat op een spliksplinternieuw T-shirt mag strijken of dat ik dat beter eerst was?Groetjes, Zepke |
| 13/02/2008 @ 13:42 Zepke | Hallo allemaal, Zoals je aan m'n banner kan zien, hier geen ! Maar ik had het ook niet echt verwacht. Ben wel bijna een week overtijd gegaan dus was het even spannend maar ik voelde me echt zoals wanneer ik m'n regels zonder pil moest krijgen (met pil heb ik nergens last van, zonder pil is het vreselijk, dus hopen dat ik snel zwanger ben en niet te lang met die maandelijkse worstelingen zit). Nu wordt het afwachten, hé, want nu was mijn cyclus weer wat langer, en ik ben zo al erg onregelmatig, dus nu weet ik niet of m'n banner juist is over m'n vruchtbare periode. We zullen zien! Zal goed naar m'n lichaam moeten luisteren é!Groetjes, Zepke |
06/02/2008 @ 11:03 ![]() | Hoi Heb enkele foto's op profiel gezet en Lukas zijn banner aangepast groetjes lieveke ![]() |
| 05/02/2008 @ 20:51 Zepke | Hallo allemaal, Petitje, misschien is Denis een beetje allergisch voor ee bepaald soort fruit? Dat zou wel spijtig zijn, maar voor hem wel leuker hé als je ontdekt welke zodat hij van die lastige jeuk vanaf is! Ik vind 't super dat je school combineert met werk en kind! Zou ook graag nog iets gaan bijleren, maar kan niet goed beslissen. Nu zou ik graag vertaler in bijberoep worden, maar ik wacht tot we verhuisd en gesetteld zijn. Misschien wacht ik ook beter tot ons tweede kindje er is? Ik weet het niet goed. En 't moet nog goed gaan é zo 's avonds nog vertalen.Liekeve, gaat Lukas nog naar de kribbe? Dan heb je tijd voor jezelf ook goed, zeker tijdens de zwangerschap! Ben je vaak moe? Ja, Enid drinkt water bij al haar maaltijden + tussendoor. Als ik haar melk geef heeft ze na een paar slokken al genoeg, maar met water vraagt ze constant "nog" en steekt ze haar beker naar me uit met zo'n schattige vragende oogjes. Dat zegt genoeg, é? Ze drinkt ook al van een beker van toen ze ergens 6 à 8 maanden was! Ze was daar echt heel snel mee weg en sinds ze geen melk meer drinkt, drinkt ze nooit meer uit een fles. Ja; Enid prutst ook vaak beleg van tussen haar boterham! Zelfs choco! Moeilijk af te leren hé?Hier wordt het nu spannend, ja! Ik ben eens curieus. Met Enid was ik zoooo zeker dat ik zelfs geen test meer moest doen om te weten dat ik zwanger was. De test was gewoon een bevestiging van wat ik al lang wist (gek, hé?). Ik wacht nu ook op dat gevoel maar ik twijfel toch, hoor! We zijn er tenslotte niet echt voor gegaan, dus ja, we wilden eerst een maandje "wachten" é... We zullen zien!Liselotje, Hoe gaat het met je? Waarschijnlijk nog goed aan't genieten!!Rien, Fleur, Isabel... wanneer komen jullie nog eens een kijkje nemen? 't is hier terug veel stiller, hoor!Groetjes, Zepke |
| 04/02/2008 @ 22:24 Zepke | Hallo allemaal! Proficiat, Isabel! Lieveke, Enid drinkt helemaal geen melk meer Ze wilde vanaf dat ze ongeveer 1 jaar was geen fles meer maar wil ook geen melk uit beker drinken. Ze drinkt ontzettend veel water, een hele dag door. Om het tekort aan calcium aan te vullen eet ze wel kaas etc met vééél genoegen. Enid eet eigenlijk nu al een paar maanden gewoon drie maaltijden, zoals ons. 's Morgens en 's middags eet ze boterhammen (soms wel 4 per maaltijd!!) en 's avonds eet ze gewoon mee met ons. Tussendoor krijgt ze een banaan of appel of Babybel of zoiets. Drinkt Lukas nog zo graag melk? Ik weet niet of er iets mis mee is om hem nog een fles te geven als hij het graag wil. Je moet eens kijken of hij er een probleem van maakt als je er geen geeft. Mijn neef zijn zoontje is een week ouder dan Enid en drinkt 's avonds ook nog melk (maar dan wel zo'n soort Fristi... keur ik af, maar iedereen zijn idee natuurlijk...)Petitje, wat flink van Denis dat hij zo goed eet! jij bent ook een bezige bij, zeg! Lukt het wat met je school? Ja, ik kan me voorstellen dat je Denis erg mist! Ik mis Enid ook altijd. Ben altijd zo blij als ik thuis kom en ze is enthousiast dat ik haar kom halen bij oma of de crèche! Goh, ja, mijn natuurlijke duivels afwachten wil ik altijd doen omdat ik erg onregelmatig ben, maar 't is niet dat ik het zo strikt neem, deze keer ook niet...Begin april verhuizen we Dat wordt feesten!! Ik ben echt eens benieuwd en kan niet wachten tot ik in ons eigen huisje woon!Groetjes, Zepke |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

Wanner ben je er klaar voor ????

Ik ben zo benieuwd naar hun reacties! Hoe was dat bij jou?
.
Want doorbroken nachten kunnen slopend zijn. Super dat je naar Amerika gaat! Hopelijk wil je broer peter worden, hé? Zeg, heeft Lukas ook waterpokken? Bij Enid in de crèche gaat het de ronde en Enid heeft er een klein beetje last van: ze heeft een paar blaasjes, ze is wat flauw, ze hoest en heeft een beetje diarree. Er waren er die het veel erger hadden. Ik hoop dat ze het nu later niet nog eens krijgt omdat ze nu niet genoeg antistoffen heeft kunnen aanmaken!
Rustig omdat we gewoon gaan werken etc en zenuwslopend omdat we nog vol spanning zitten te wachten op het verlossende telefoontje dat we kunnen verhuizen! Da's echt niet draaglijk! Ik ben op van de zenuwen! 't Wordt met de dag moeilijker en moeilijker! En ondertussen nog gaan voor een tweede kindje! Ik ben eens curieus of het deze maand zal lukken. Weet helemaal mijn cyclus niet! Vorige keer was die 33 dagen, maar nu lijkt mijn vruchtbare periode al voorbij (gebaseerd op slijm en hardheid baarmoedermond) terwijl dat volgens mijn banner nog niet is... Dus ik weet ook niet wanneer ik mijn regels moet krijgen en dus ook niet wanneer ik eventueel kan testen... Lastig! Maar misschien beter zo!
.
, niet zo leuk he. Ik heb er gelukkig nooit last van.
Dat zou wel spijtig zijn, maar voor hem wel leuker hé als je ontdekt welke zodat hij van die lastige jeuk vanaf is! Ik vind 't super dat je school combineert met werk en kind! Zou ook graag nog iets gaan bijleren, maar kan niet goed beslissen. Nu zou ik graag vertaler in bijberoep worden, maar ik wacht tot we verhuisd en gesetteld zijn. Misschien wacht ik ook beter tot ons tweede kindje er is? Ik weet het niet goed. En 't moet nog goed gaan é zo 's avonds nog vertalen.
't is hier terug veel stiller, hoor!
Ze wilde vanaf dat ze ongeveer 1 jaar was geen fles meer maar wil ook geen melk uit beker drinken. Ze drinkt ontzettend veel water, een hele dag door. Om het tekort aan calcium aan te vullen eet ze wel kaas etc met vééél genoegen. Enid eet eigenlijk nu al een paar maanden gewoon drie maaltijden, zoals ons. 's Morgens en 's middags eet ze boterhammen (soms wel 4 per maaltijd!!) en 's avonds eet ze gewoon mee met ons. Tussendoor krijgt ze een banaan of appel of Babybel of zoiets. Drinkt Lukas nog zo graag melk? Ik weet niet of er iets mis mee is om hem nog een fles te geven als hij het graag wil. Je moet eens kijken of hij er een probleem van maakt als je er geen geeft. Mijn neef zijn zoontje is een week ouder dan Enid en drinkt 's avonds ook nog melk (maar dan wel zo'n soort Fristi... keur ik af, maar iedereen zijn idee natuurlijk...)
enorm als ik weg ben.
!