< 9Maand-Sponsor >

Nestlι Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » 14/9 gestopt met de pli

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
07/01/2008 @ 18:39

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo

Ja ja mijn weekje verlof zat er al weer op en ben terug aan het werk sinds 31 /12 .
Ina keek idd heel erg uit naar terug naar school gaan .
Ze telde de dagen af das ooit anders geweest hoor .
Zal zeker aan heer liefje liggen .
Ze was vrijdag bij mannes uitgenodigd op zijn verjaardagsfeestje . En fier dat ze was met haar cadeautje voor haar vriendje
Die twee zijn blijkbaar onafscheidelijk vertelde de mama .

Margo heeft gisteren achter haar loopspeeltje enkele stappen alleen gezet Wat gaat het allemaal snel hé

Grietje , 21 jan naar de gyno ... ben benieuwd of jullie het gaan zien .oei 2008 is financieel niet goed begonnen lees ik ... hopenlijk betert het vlug en ja het leven is immens duur hé .
Ik vraag me ook vaak af waar al dat geld naar toe gaat
Heel leuke kamertjes

Lieveke , jij op 24 jan terug naar de gyné gaan jullie het ook vragen ?
veel shopplezier morgen ...

Ina had een meegroeikamer dus die heeft haar kamer gewoon gehouden hebben alleen het bed vergroot .
Ze was twee en half . Wilde het gedaan hebben voor d everhuis in jan. en voor de komst van Margo .

Voor Margo ben ik bij Ikea wat kleine meubeltjes gaan halen want denk dat we binnen een dikke twee jaar een hoogslaper met nog een bed onder maar geen stapelbed hé ( snappen jullie het nog ) zou willen gaan halen .En de meiden tot Ina puber is op dezelfde kamer gaan leggen dan hebben we nog tijd om de zolder te verbouwen

alé ga de kindjes wassen en in bed steken want morgen weer vroeg dag voor ze . Om 6 u 30 opstaan

Erika

Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 15:20

Hoi,

Ja ik ken dat hier, die uitkering, geen paniek Grietje, ik heb ook nog niets gezien en ik zit iets vroeger thuis dan jij hé. Had gisteren nog eens gebeld naar de ziekenkas, en blijkt dat de papieren van mijn kant in orde zijn, maar het van het werk nog niet. Dus ik deze morgen gebeld om te vragen of ze er een beetje spoed willen achter steken, kwas niet content. Ik zei de rekeningen wachten niet hoor.
Hoop dat het volgende week in orde is hoor en mijn eerste uitkering krijg half jan.

DAt van je ventjes zijn werk is idd wel minder, dat niemand jullie daarvoor gewaarschuwd heeft vind ik erg.

Gisteren was het plezant, heb een broek, hemd en trui voor Lukas gekocht in de Zara,mooie kinderkleren en niet duur.
Voor mij een rokje van Fragile en een topje in de H&M, en voor mijn ventje een pyjama.
Vandaag schoenen gaan halen met Lukas, nu moet hij dringend nog pantoffels hebben, die hadden ze niet meer. Maatje 22 heeft mijn ventje al.

Alé slukes

lieveke

Link naar deze reactie
10/01/2008 @ 09:36
grietje

Hallo,

lieveke, vraagje : heb jij bij Lucas nog al je verlof moeten opnemen van het jaar dat je thuis zat na je borstvoedingsverlof? Hoeveel dagen was dat dan juist?

Gaan jullie een tweede geboortelijst aanleggen? Ik wel. Heb al zo leuke spullen gezien om erop te zetten maar ik ga vooral voor Victor er leuke spullen opzetten. Ik vraag me af ik zo'n buggy board erop zou zetten of niet. Wat ik gisteren beslist heb is dat we er zo'n lodger shelter erop gaan zetten voor in het begin. Mijn andere draagdoek heb ik weggedaan omdat ik hem niet goed alleen aankreeg en er pijn aan mijn rug van had. En de babybjorn zal nog te vroeg zijn in het begin. Zo kan Victor in de buggy zitten of in het winkelkarretje en de baby in de shelter.

liefs

Link naar deze reactie
10/01/2008 @ 15:04

Grietje* Bij Lukas heb ik mijn verlof nog moeten opnemen, of toch zoveel mogelijk. Ik was in juli bevallen, borstvoedingsverlof tot hij 5 maand was. Dus normaal moest ik in nov terug werke, maar heb een maand verlof opgenomen en ben ik maar na nieuwjaar moeten beginnen.

Voor een geboortelijst ik weet het niet hoor, ik denk het niet eigenlijk.
WAt zet jij er dan zoal nog op voor Victor en waar leg je ze?

lieveke

Link naar deze reactie
10/01/2008 @ 17:51
grietje

wat er zo op komt.

voor de baby:

Speendoekjes
Fobspeen – Nuby
knuffel
Manden 2stuks (meisjeskamer)van handmade
Mand 1 stuk (meisjeskamer)
Nachtlampje
Muziekdiertje cottonbaby

Frod Pod
Babylonia slangenkussenovertrek Sit Fix rood
badspeeltjes
badspeeltjes
Badcape

Voedingslepeltjes Nuby
Flessenborstel smal Nuby
Bord en lepel – Baby Bjorn
Eetstoel trip trap wit
Kussen voor eetstoel fijne streepjes

Zomerhoes maxi – cosi anti- transpirantmatje – Aerosleep
Lodger shelter

Bobux S
Winterkleertjes maat: 6maanden (voor meisje)
Baby boterbloem of madelief – Lillip (voor meisje)
Bobux M
Stoffen boekje – Lillip
Rammelaar
muts

Victor

Buggy board ?
Lodger sleeper college red
Wheelybugs large
Een jaarje rond – Lillip
Bobux maat L
Bobux maat L
Wc potje - babybjorn
Opstapje - babybjorn

das zo wat mijn eerste gedacht. Zeker onze vrienden kopen liefst van een geboortelijkst. Net zoals bij Victor zetten we er ook een rekeningnummer op.

Link naar deze reactie
10/01/2008 @ 17:53
grietje

vergeten. Nog wat speelgoed voor Victor van haba of zo, zie ik wel in de geboortewinkel. Onze lijst komt terug bij Bollebuik in Mariakerke. Is een supperleuke winkel met hippe spullen maar ook kleertjes van Mexx, petit filou, woody, ...

Link naar deze reactie
10/01/2008 @ 19:12

Amai heel wat zie ik.

Maar zoals flessenborstel, bord en lepeltjes vind ik nu helemaal niet meer nodig.
Ook een eetstoel, die heb ik al voor Lukas ,dus tegen dat de baby erin kan.

Zo die bobuxschoentjes, is dat ook nog voor kindjes van de leeftijd, als slofjes dan?

Wordt het dan een meisje?

groetjes

Lieveke

Link naar deze reactie
10/01/2008 @ 20:29

Hallo

@Grietje , Wij hadden bij Margo ook een lijst gelegd .
De buggyboard was hier een groot su6 hoor zolang Margo in de pericles lag want op de buggy was het niet zo makklijk en Ina was toen al groter hé .
Die Kikker voor in de badkamer hebben we ook maar die plakkers zijn er dadelijk afgevallen en dave ziet het niet zitten om gaten te gaan boren .
We hadden nog staan op de lijst ...
Een reisbedje ( het eerste was geleend en moest terug )
Een nieuwe mobiel voor het park
Een lamje dat op het plafond schijnt voor het bedje
een tweede babyfoon
de schommel van ficher price
Een voetenzak van de zapp
De dodoo
een lodger ( supper was die )
Draagzak ( bijna niet gebruikt )
De s flessen van difrax
spenen
casettes voor de sagnic zowel de roze als de groene
Slabben ( die waren aan vernieuwing toe )
Pampers
enkele kleertjes ( niet veel want ja een meisje en zelfde periode )
Twee nieuwe slaapzakken
bedje
lade voor onder het bedje
babylonia overtrek ( nooit gebruikt niet echt handig hoor )
de rest ontsnapt me nu effe ....

de bobux slofjes zijn geweldig . Margo heeft er ook en nu heeft ze van haar meter onder de kerstboom die laarsjes ervan gekregen supper lief

Lieveke goed opgemerkt denk ook dat ze een meisje verwacht

Liefs Erika

Link naar deze reactie
11/01/2008 @ 09:00
grietje

hallo,

Victor draagt overdag thuis en in de creche bobux slofjes. Ze zijn ligt en denk ik hebben beter contact met de vloer voor hun voetjes. Maar ze hebben iets aan met een anti slip. ze kunnen dat lang dragen. je moet eens kijken op de website
Een flessenborstel zet ik er opnieuw op omdat ik die hier ook regelmatig veranderd kwa hygiene; Victor drinkt nu nog poedermelk. probleem is dat hij zijn fles op kamertempatuur drinkt en melk komt uit de koelkast en lauw wil hij niet en koud is nogal koud he! De kinderarts zegt zelfs dat het goed is om tot 1,5 jaar te wachten met volle melk. Kind & gezin is veel te snel. Dus in maart ga ik nog eens proberen met volle melk;
Een eetstoel is bij ons van tripp trapp en Victor zal daar nog een tijdje inzitten en dan gaat die naar zijn eigen slaapkamer. Bij vrienden van ons zit er ook 2 jaar tussen en daar hebben ze overlaatst ook een tweede eetstoel aangeschaft voor de kleinste.

ik heb een voorgevoel dat het een meisje gaat zijn. Bij victor zat ik juist. Misschien hoop ik dat.

Zeg Erika, ik vroeg me dat al af. Wij hebben een quinny buzz en een zapp. Nu als we op stap zijn met de twee dacht ik zo; Baby in de buzz en Victor in de zapp maar gebuik je dan 2 voetenzakken in de winter of kan een kind van 2 al zonder voetenzak in een buggy zitten?

liefs

Link naar deze reactie
11/01/2008 @ 12:21

Hoi,

BEgrijp me niet verkeerd hé, ik heb geen commentaar ofzo.

Maar ik vind sommige dingen niet nodig. Het kost allemaal zoveel geld.
Wij hebben hier nooit een voetenzak gekocht, wel lang getwijfeld en dan opnieuw, maar uiteindelijk ging het met de lodger en met een dekenteje ook.

Alé ja ik weet het nog niet wat we gaan doen hier.

lieveke

Link naar deze reactie
11/01/2008 @ 12:23

Nog een vraagje, met die bobux schoentjes, mogen ze daar dan mee buiten ook?

Link naar deze reactie
11/01/2008 @ 12:42
grietje

hey,

lieveke ik neem dat niet verkeerd op hoor. nee, bobuxen zijn voor binnen.
Iedereen is vrij he van keuze wat hij doet.

Ps. mag straks al bellen naar het uz, er nog niets van papieren toegekomen van het werk bij de cm.

groetjes

Link naar deze reactie
11/01/2008 @ 13:36

Grietje* Hopelijk komt het ook snel in orde bij jullie.
Ik bel volgende week ook nog eens om te vragen of de papieren zijn opgestuurd hoor!

lieveke

Link naar deze reactie
11/01/2008 @ 20:17

Hey

Lieveke , ieder zijn mening hoor meid ...

Grietje , ik heb de voetenzak genomen maar ja Margo is nu maar 9 maanden hé . Zij zit in de zapp nu
Voor twee jaar is dat niet echt nodig denk ik . Dan kunnen ze al makkelijk een goei dikke jas aan en schoenen hé

Link naar deze reactie
14/01/2008 @ 12:35

Hallo

Pff zaterdagnamiddag is Ina in slaap gevallen tot wel 16u maakte haar wakker en amai die gloeide . Ze had plots hoge koorts . Ze heeft wel nog fritjes gegeten maar die zijn er die nacht uitgekomen en haar junifen die bleef er ook niet in natuurlijk .NA wat onderhandelen heb ik dan toch een poepsnoepje mogen steken . IK zei gewoon Ina je gaat niet genezen zijn om naar school te gaan maandag hoor als mama geen mag steken En het was dadelijk in orde . Zondagmorgen nog eentje en zondag middag heeft ze dan terug kunnen eten . Tegen s ´avonds was ze koortsvrij .
gelukkig maar want vandaag is ze naar school hoor ... Heb wel de juf gevraagd haar in het oog te houden .

Heb Margo haar park afgebroken ... ze wilde daar toch met gaan stokken in . En nu heeft ze een mooi grote speelhoek hé

alé ga verder werken

Erika

Link naar deze reactie
14/01/2008 @ 13:38

Hoi,

Erika* AMai Ina, gelukkig is ze beter.
Wil ze ook geen poepsnoepjes, Lukas heeft dat hier ook al niet graag meer hoor. MAar bij mij gaat het nog, hij is nog zo groot niet hé. MAar kan me voorstellen dat je bij Ina dit niet zomaar meer doet als ze het niet wil.

En Margo ook al niet meer in het park, idd grote speelhoek!
Hier zal het in de zomer en de eerste maanden wel minder plek zijn, met de wieg, maar die blijft maar een maand of 3 denk ik.(bij Lukas was dat zo) een park en dan nog de rest van het speelgoed, maar tegen dan is het mooi weer en kan dat in de veranda hé, nu staat alles binnen omdat het in de veranda te koud is.

lieveke

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 12:24

Hoi,
Kheb hier weer een triest verhaal.
Eerst onze witte kleine poes in de gracht, gelukkig is alles goed gekomen.
Nu was onze zwarte trouwe kater al van zaterdag weg, we zagen hem niet meer.
Ik was maandag in de gracht gaan kijken aan onze kant van de weg, niets.
Vandaag was ik briefjes in de bus gaan doen bij de geburen. En ook bij die mensen die ons Fluffy gevonden had. En plots zag ik onze Cis liggen.
Ook in de gracht.
Die mevrouw zei dat hij juist op dezelfde plaats lag, je ziet er niets aan. Ze denkt dat hij vergifitgd is. ZE kent hier zoveel mensen met al die poezen. EN nooit ligt er één op straat die overreden is. Ze steken hier normaal niet over zegt ze. Ik dacht ook van niet.
Maar ja we gaan het nooit weten hé.
Kben wel blij dat ik hem gevonden heb. Mijn man zal hem straks uithalen en hem begraven.
Spijtig, hij was de trouwste, was altijd in de buurt, een goede jager, pakte zelfs mollen.

lieveke

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 19:56

OOO lieveke dikke knuf

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 08:10
grietje

hey lieveke wat jammer van je kat. Kan me voorstellen hoe je je voelt. Moest dat mijn onze kat gebeurten ooo ik wil er niet aan denken. Hopelijk heeft hij niet te veel afgezien

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 10:14

We hebben hem gisteren begraven in de tuin achteraan bij de kastanje boom waar hij altijd graag speelde enzo.
We hebben het er toch allebei moeilijk mee, en Lukas roept er ook nog achter.
Maar tzal moeten slijten denk

lieveke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >