volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 01/03/2008 @ 12:53 grietje ![]() | de foto's staan op mijn profiel |
29/02/2008 @ 19:55 ![]() | heb nog vlug twee foto's op mijn profiel gezet |
06/02/2008 @ 11:02 ![]() | Hoi Heb enkele foto's op profiel gezet en Lukas zijn banner aangepast groetjes lieveke ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

14/9 gestopt met de pli

.

.

bijkomt.
. Ik val dagelijks nog in slaap in de zetel rond 21 uur en slaap dan tot 6u30-7u. En ben rond de middag alweer moe maar kan me dikwijls niet leggen omdat Victor wakker is. Ik leg me soms wel wat zo in de zetel terwijl hij speelt maar dan wil hij ook in de zetel en dat is voor hem niet om rustig te zitten.
waar ik me toch al wat zorgen rond maak. Maar de gynico wil geen inwendig onderzoek doen zolang ze geen pijn doen. Gelukkig want ik wil het niet want anders wordt alles maar gestimuleerd. Vanaf 30 weken begint hij maar past te voelen naar ontsluiting en verweking.
Maar bij Victor kwam ik ook snel aan in het begin en bijna niets meer vanaf 32 weken. In het totaal 12 kg en zat al snel op mijn oud gewicht na de bevalling dus probeer me er niet druk in te maken.
Ondertussen ben ik wel doodop moet ik zeggen. Hij heeft de hele nacht zitten klagen in zijn slaap. Dus ik ben wel 10 keer wakker geweest. Hij lijkt er wel overdag geen last van te hebben maar slaapt weinig. Daarnet heb ik hem er toch ingelegd en hij slaapt nu al van rond 9u15. Dus nu al een goed uurtje.
Dat ding staat nu verschrikkelijk in mijn weg!En nu kan ik zeker niet kuisen wat ik nog niet heb kunnen doen met dat Victor nu ziek is.