< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » 14/9 gestopt met de pli

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
01/03/2008 @ 12:53
grietje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
de foto's staan op mijn profiel

Link naar deze reactie
01/03/2008 @ 08:30

Lieveke , Geniet er maar van en kleine Lucas zal goe verwent worden bij oma en opa ...
Ina heeft op 26 juli 06 voor het eerst in haar groot bed geslapen wel met zo een hekje naast ... Op de site bij milstones staat een foto

fijne zaterdag

Link naar deze reactie
01/03/2008 @ 08:14

Hoi,

Grietje* Mijn broer verblijft er voor 2 jaar, hij is er sinds augustus.
Normaal maar tijdelijk, maar ja zeg nooit nooit zeker
We kijken er enorm naar uit.
Alleen moet ik mijn kleine ventje missen hé, omdat het maar een week is en tis daar nu nog zo koud, maar later ging niet hé, met de dikke buik.
Kben benieuwd, zet maar enkele foto's op je profiel.

Erika* Idd Margo is ook al bijna een jaar zeg. Gezellig samen feesten. MAar voor school zou je dat dan ooksamen doen, elk appart zeker? Anders al die kindjes
Hoe oud was Ina toen ze in een groot bed sliep want Lukas draait en keert nu nog heel veel hoewel ik het graag zou hebben dat hij in een grot bed slaapt vanals zijn kamer af is.

Alé wij gaan hier deze morgen nog eens gaan zwemmen, tis lang geleden voor Lukas. Deze namiddag komen mijn schoonouders hem halen voor het eerste deel van zijnverlof.
En dan onze valies nog verder maken.

groetjes
lieveke

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 19:55

heb nog vlug twee foto's op mijn profiel gezet

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 19:40

Hey

Grietje , fijn dat victor terug thuis is ... En ja even rust doet soms goed hoor
Fijn de kamer al helemaal klaar ... leuk terug al die voorbereidingen .
Lieveke , wij hebben dat ook gedaan Ina dadelijk in haar groot bed voor de verhuis dan was ze haar bed al gewoon want het was wel veel voor ons meisje . Eerst van bed veranderen , naar de kleuterschool dan nog eens verhuizen en dan grote zus worden . Dus we hadden alles wat gespreid .
Fijne reis

Jaja binnenkort hun eerste verjaadagsfeestje samen . Vind het altijd leuk als Ina zegt "mama ik en zus verjaren bijna hé "
Ze is nog altijd overtuigd dat zus voor haar verjaardag kwam Maar hopen dat ze binnenkort niet gaat zeggen ik wil terug een zus voor mijn verjaardag

Dat jaar is echt voorbij gevlogen .

alé ga nog even lekker genieten van de rust hier en dan ook naar bed

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 09:37
grietje

Hallo,

de kinderkamer is klaar! Nu nog enkel een kleerkast, hanglamp, store en legplank gaan halen.
Morgen zal de papa een foto van mijn buik trekken en zal ze dan op mijn profiel zetten.

Victor is ook terug thuis van woesdagochtend. Ik heb hem zo gemist maar ik moet toegeven dat ik ook wat blij was even rust te hebben en echt wat tijd alleen te hebben met mijn ventje.
Momenteel is hij goed zijn taal aan het oefenen. Op 4 dagen was hij er goed op vooruit gegegaan en opnieuw zo gegroeid.

Lieveke, amuzeer je daar in NY! Momenteel is het daar wel kouder dan hier las ik op een website. Zit jouw broer daar tijdelijk of blijven ze daar echt. Langs de ene kant wel leuk dat hij daar zit maar langs de andere is het ook ver he voor even te gaan. Het is zo lang vliegen.

Erika, hoe gaat het met jou en jouw meiden! Jouw kleintje wordt binnenkort al 1 jaartje

liefs,

Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 13:01

Hoi,
En Victor terug thuis?
DE kamer is ze mooi?
Wij gaan die maar doen in mei.
Dan gaan we Lukas ook meteen verhuizen, dat hij zijn eigen kamer al gewoon is totdat de baby er is.
Hoe was de school?
Ja je moet er in de stad vlug bij zij hé.

Hier alles ok.
Lukas krijgt hier wat meer regelmaat, in namiddag slapen en niet als het mijn uitkomt omdat we ergens moeten. VOnd ik wel gemakkelijk zenne.
Maar hij kwam teveel wakker snachts en was ontroostbaar, voorlopig zijn de nachten hier heel goed. Dus hopelijk blijft het zo hé.

Kben wat de valiezen aan het voorbereiden. Volgende week gaan we een weekje naar mijn broer en zijn gezin in NY, ben benieuwd en kijk er wel erg naar uit, heb hen al niet meer gezien sinds augustus en dan vraag ik daar meteen of hij peter wil worden.

groetjes

lieveke

Link naar deze reactie
25/02/2008 @ 09:24
grietje

Hallo meiden!

Leuk weekend gehad?

Hier zijn we druk aan het werk geweest. Vrijdag Victor naar Leuven gebracht bij zijn meter. Het was grappig onderweg. Ik had de bak met speelgoed naast zijn autostoel gezet en hij heeft hem helemaal leeggemaakt natuurlijk. Hij zat onder het speelgoed! Ik moest eerst terug wat speelgoed in de bak gooien voor ik de deur van de auto opendeed. Maar hij vond het heel leuk. Dus we gaan zoiets doen als we op reis zouden gaan naar Frankrijk maar dan een smalle bak want de maxi cosi moet dan ook nog naast hem staan.

zaterdag de hele dag geschilderd en het ziet er mooi uit. Vandaag de laatste laag en ze is af! Woensdag komt Victor terug die ondertussen bij mijn ouders is en gaat mijn vader behangen. Dan gaan we zeker die foto van mijn buik trekken.

zaterdagavond eens op stap geweest. Mijn ventje wordt 30 samen met zijn vrienden en ze gaan een fuif geven. Die zal doorgaan als ik 34 weken ben. Dus hopelijk kan ik meegaan en moet ik niet plat liggen of breekt mijn water niet die dag of die nacht! Het zou typisch zijn voor ons!

Gisteren hebben we lekker genoten met ons twee. Wandeling in stad Gent gedaan. Naar de rommelmarkt, bloemenmarkt en boekenmarkt. Dan iets gaan eten bij een italiaan. En in de namiddag lekker in de zon gezeten in onze tuin.

Straks gaan we een bezoekje brengen aan Victor zijn toekomstige school. 17 maart moeten we hem al gaan inschrijven voor hem naar school te laten gaan na april 2009. Ze hebben wel geen beperking in inschrijvingen maar ik weet dat oktober 2006 een record babys geboren zijn in België dus gaan we maar voor de zekerheid hem inschrijven die dag. de school is op 2 min stappen van onze deur en het zou zot zijn moeten we dan niet binnen geraken.

liefs

Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 15:34

Hoi,

Even een kort berichtje.
Net terug van de gyne.
Alles goed, ons petitje sliep mooi.
Was goed gegroeid en weegt al 321gram, dus schade van vorige keer ingehaald.
Leuk om je kleintje zo te zien zeg, kheb er ook weer van genoten.
Volgende week moet ik voor de suikertest in het ziekenhuis, slecht goedje gaan drinken.

Oei Grietje* Al zoveel harde buiken, hopelijk verslecht het niet teveel, maar je hoort dat toch regelmatig vind ik, vooral bij een tweede zwangerschap, af en toe heb ik het ook iets, maar heb er niet zoveel last van.
Ik ben nu een 3,5 kilo bijgekomen.
Mooi aan het nieuwe kamertje beginnen, wij gaan Lukas een nieuwe kamer geven, en daar gaan we in mei doen. Dus nog even wachten hier.
Gelukkig is victor er bijna vanaf.

lieveke

Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 10:20
grietje

Hallo,

hoe gaat het met iedereen?

Lieveke, je zit al aan de helft!.
Het gaat zo snel, amai de maanden vliegen hier.

Hier gaat alles goed. Victor is genezen van de windpokken enkel de kortjes moeten nu genezen. Hij slaapt al 2 dagen tot 8 uur. Wat een luxe!! Mag ik hem nu al wat langer in bad laten zitten of mag dat maar pas als alle wondjes weg zijn?
Deze namiddag gaan we verhuizen van kamer zodat we dit weekend aan de kinderkamer kunnen beginnen. Het behangpapier is al binnen en ga er straks om. Ik vind het zo spannend want besef soms niet dat er nog een bijkomt.

De echo was vorige week goed. Je kon er niet naast kijken dat het een jongen was. Hij lag met zijn beentjes open net zoals bij Victor.
Dus ik wordt een echte jongensmama want er komt zeker geen derde kindje. Voor mij is het genoeg geweest, zeker het zwanger zijn. Lieveke, hoe voel jij je?

Ik ben nog steeds zo moe ook al neem ik extra vitaminen (waardoor ik nu te veel ijzer binnen heb en problemen heb met .... . Ik val dagelijks nog in slaap in de zetel rond 21 uur en slaap dan tot 6u30-7u. En ben rond de middag alweer moe maar kan me dikwijls niet leggen omdat Victor wakker is. Ik leg me soms wel wat zo in de zetel terwijl hij speelt maar dan wil hij ook in de zetel en dat is voor hem niet om rustig te zitten.
Ik heb al harde buiken waar ik me toch al wat zorgen rond maak. Maar de gynico wil geen inwendig onderzoek doen zolang ze geen pijn doen. Gelukkig want ik wil het niet want anders wordt alles maar gestimuleerd. Vanaf 30 weken begint hij maar past te voelen naar ontsluiting en verweking.

Ik was wel al 5 kg bijgekomen! Maar bij Victor kwam ik ook snel aan in het begin en bijna niets meer vanaf 32 weken. In het totaal 12 kg en zat al snel op mijn oud gewicht na de bevalling dus probeer me er niet druk in te maken.

Maar dit weekend zag ik mijn schoonzus en ze is 12 weken verder en je zag haar buik bijna niet. Ik leek soms wel dikker dan haar . Dus voelde ik me al een olifant

liefs,
grietje en mijn mannen

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 19:09

Hoi,

Hier een weekendverslagje.
Vrijdagavond lekker gastronomisch gaan etenin De Plezanten Hof in Hamme. Superlekker was het, maar niet voor alledagen want dat kost nogal wat.
Maar we hadden ooit gezegd als ik terug zwanger ben komen we hier eens eten en nu met Valentijn dachten we eraan. Van 19u30 tot 24u aan tafel gezeten. Maar het was ontspannend en lekker en gezellig!

Zaterdag zijn we naar de zee gereden, mijn stiefvader verjaarde en ze zaten in hun nieuwe appartement om te werken.
Daar wat gewandeld, maar twas zeer koud, dat was in Blankenberge.Savonds zijn we dan naar Heist gereden, waar de ouders van mijn ventje een appartement hebben. Daar hebben we met z'n drietjes geslapen. Eerst zijn we nog naar de cinema gereden, twas lang geleden, in Knokke, mooi en dichtbij.
Zondag lekker gewandeld langs het strand in het zonnetje.

Uiteindelijk waren we na wat fille rond 21u thuis.

Deze morgen rond 8u30 samen wakker geworden, alledrie samen, Lukas was wakker geworden rond 05u30 nog veel te vroeg, dus twas nog zalig deze morgen.

Hoe gaat het verder met jullie?

Voor de rest moet ik woensdagmiddag terug naar de gyne, ben weeral benieuwd, al in de helft zeg.

Ha ja voor diegene die interesse hebben, onze website die op mijn profiel staat in upgedate, met veel nieuwe foto's, van trouw, reizen, poezen,huisje en Lukas.

Vele groetjes

Lieveke

Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 12:32

Hoi,

Grietje* Hopelijk is Victor snel beter!
Lukas heeft die gehad maar we hebben er bijna niets van gemerkt, we zijn het eigenlijk nog altijd niet zeker,bijna gaan blaasjes gezien en weinig last van gehad, dat was vorige zomer.

Amai kan het geloven dat dat in de weg staat, dat is typisch hé dat ze missen of dat ze zeggen vergeten of we wisten het niet.

Ja ik zou ook eens moeten kijken anders.

ERika* Bdankt voor de leuke reactie van de website, idd nu kan je je een beeld vormen hé.
Maar ik ga eens wat nieuwe foto's selecteren voor op de site want die moet dringend vernieuw worden. Er staan ook nog geen foto's op van de trouw en de reis, dus ja. Mijn ventje zet die dan wel online, kzal je op de hoogte houden.

Op het molentje, vond hij super, kben er wel nog bijgebleven hé.

Hier heeft Lukas ook weer heel slecht geslapen, en wij ook natuurlijk.
Hij heeft weer bij ons gelegen, dan in zijn bedje, dan was hij terug wakker, en dan weer bij ons, tot 06u30, en hij izt nu pas in zijn bed. HEb bezoek gehad deze morgen, vandaag.

lieveke

Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 10:22
grietje

hey,

Erika bedankt voor de knuffel. Ja, ik heb ze gehad.Gelukkig!

Ondertussen staat hij boemvol. Vandaag naar de opvang gebeld dat hij morgen ook niet al kunnen komen omdat hij nog steeds blaasjes heeft. Maar als hij geen koorts heeft en hij voelt zich goed mag hij gaan! Ondertussen ben ik wel doodop moet ik zeggen. Hij heeft de hele nacht zitten klagen in zijn slaap. Dus ik ben wel 10 keer wakker geweest. Hij lijkt er wel overdag geen last van te hebben maar slaapt weinig. Daarnet heb ik hem er toch ingelegd en hij slaapt nu al van rond 9u15. Dus nu al een goed uurtje.

Daarnet hebben ze onze frigo gebracht. We hadden in de winkel duidelijk gezegd dat ze de oude met 2 moeten komen halen (een oude amerikaanse frigo, een hele zware) en hoeveel mensen stonden er voor onze deur? Eentje!
Hij staat nu in onze living en ze komen hem in de loop van volgende week halen.Grrrrr Dat ding staat nu verschrikkelijk in mijn weg!En nu kan ik zeker niet kuisen wat ik nog niet heb kunnen doen met dat Victor nu ziek is.

Morgen is het hier echo dag! Ik kijk er zo naar uit!

Liefs,

Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 17:55

Grietje , dikke beterschapsknuffel voor Victor en voor jou ook een dikke knuffel meid ...
Jij hebt toch de windpokken gehad als kind ?
Want ik had het niet gehad en toen ik zwanger was van Margo had Ina ze dus ben ik moeten starten met zware anti virale middelen

liefs Erika

Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 15:53
grietje

Hallo,

even snel want heb de indruk dat Victor terug niet wil slapen.

@ lieveke, ik zou eens goed moeten zoeken voor het nr van de personeelsdienst. ik weet het niet liggen

Victor zit met de windpokken. Tot nu toe geen hoge koorts (hangt rond de 37,5°) maar staat vol met vlekjes tot in zijn haar. Sinds maandag is het doorgebroken en er komen er altijd maar bij. Dus hij mag niet naar de opvang gaan zolang hij blaasjes heeft. Dus donderdag zal hij ook niet mogen gaan maar mijn ventje gaat in de namiddag naar huis komen van zijn werk zodat ik toch naar de gynico kan gaan en om boodschappen.

Ondertussen wil hij ook niet veel meer slapen overdag. Gisteren in de voormiddag 2 uur geslapen voor de rest tot 7 uur 's avonds niets meer. Vandaag nog geen 2 uur rond de middag en nu ligt hij weer te jammeren dat hij niet wil slapen. Dus ik ben ondertussen ook doodmoe want mijn ventje moet werken tot 18 uur deze week.

liefs,
grietje

Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 08:38

Hallo

@Lieveke , ben even naar jullie site gaan kijken wat een geweldig foto´s en wat zijn jullie al vaaak op reis geweest naar heel mooie plekken en leuk nu kan ik een gezicht plakken op je
.Denk dat het eerder van de vis zal zijn niet ? En leuk zijn eerste toertjes op het molentje

@Grietje , Ik hoop dat het in orde komt je 1/2 time ... ja mijn schoonzus is ook verpleegster en haar man werkt in ploegen dat is daar ook altijd een heel geregel voor de kindjes . Dus als jullie het zo kunnen doen

Hier gaat alles heel goed . We hebben ook genoten van het lekker weertje voorbije weekend .
Alé ga weer aan het werk
Heb ook een nieuwe site gemaakt voor de kindjes

Erika

Link naar deze reactie
10/02/2008 @ 18:58

Hoi,

Hier een leuk weekend gehad!
Zaterdag gaan wandelen aan de Durme en vandaag was het bij ons in het dorp carnaval. Lukas vond het in begin veel te luid maar later genoot hij wel.En.. hij heeft voor de eerste keer op de kindermolen geweest. Hijzat in een auto en draaien aan de wielen dat hij deed. Hij vond het heel erg plezant.
Zalig weer is het momenteel. Super vind ik het!

Komt dit bij iemand bekend voor? Gisteren en vandaag een overschotje gegeten, Rogvis met saus met dille. Hij kreeg iedere keer zo jeuk aan zijn kakaen en mond. Duurde niet lang, maar ofwel is het de vis ofwel is het de dille denk ik want anders zat er niets in van kruiden.

Lieveke

Link naar deze reactie
07/02/2008 @ 16:24

Hoi,

Mijn man zegt als je halftijds werkt dat je je pensioen dan wel kwijt bent voor dat jaar.
Ik denk niet dat je dat bij ons kan doen hé, ouderschapsverlof in 4/5 opnemen. Ofwel is het maand per maand of wel, fulltime thuis 3 maand(van 1 kindje dan) ofwel halftijds.
Alé ik weet het niet kzal er eens moeten voor bellen, heb jij het tel van personeelsdienst? (stuur dit anders in een berichtje)

Merci

lieveke

Link naar deze reactie
06/02/2008 @ 13:20
grietje

Hallo,

mijn hoofdverpleger weet het dat ik een jaar halftijds ga werken. Ik had al eens info nagevraagd op de personeelsdienst hoe dat in elkaar zat en daar zeiden ze me dat ik het moest aanvragen wanneer ik langs ging voor mijn borstvoedingsverlof te regelen. Dus bij mij als ik zou langsgaan na de bevalling voor controle bij de gynico.

Je moet alles aanvragen ook je 80% of minder 2 maanden voor de aanvang!! En dat jaarlijks opnieuw. Dan gaat die aanvraag naar je hoofdvpk en naar Goeminne. Zijn geven hun toestemming.

Persoonlijk vind ik dat je er recht op hebt dus je hoofdverpleegkundige mag daar geen probleem van maken. Maar ja je kent die hoofdvpk he!

Mooie foto's trouwens. Amai Lucas is ook al groot!

liefs

Link naar deze reactie
06/02/2008 @ 11:02

Hoi

Heb enkele foto's op profiel gezet en Lukas zijn banner aangepast

groetjes

lieveke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >