< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Limburg-belgie

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
15/02/2008 @ 22:50
Laurine en Jonathan

Online Status Bekijk profiel
Sorry

Ga een paar daagjes niet meer langs kunnen komen, moet plat blijven liggen met de rug, heb vandaag een discografie gehad, was zeer pijnlijk, want heb er nog de gevolgen van. Resultaten waren ook niet goed, moet geopereerd worden en waarschijnlijk op twee niveaus, dus weer een tegenslag.

Groetjes
Anneke

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 22:32

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo dames

Chrisje: veel sterkte met het verlies van je hondje. Ik weet nu al dat als het hondje van mijn ouders of mijn hondjes moeten inslapen ik ook zal wenen als een klein kind, dus niks om je over te schamen.

Nathalie: tof dat je het mini-mensje in je buik hebt kunnen bewonderen.

Groupy: ik zei bij Yinthe ook dat er nooit meer ene bij zou komen omdat ik de eerste 3 maanden zo ziek geweest ben. Maar je vergeet dat snel hoor.

Natascha: we gaan elkaar inderdaad eens zien. Leken elkaar altijd mis te lopen. Denk dat ik je op Bilzen carnaval heb gezien, maar was te laat om iets te zeggen. Er was ook zoveel volk.
Wij stonden op het begin (Brugstraat) en daar was het soms al opstopping omdat de wagens moeilijk gedraaid kwamen. Toen we naar huis gingen zijn we de stoet nog gekruist en die stond idd stil

Emmeke: vroeg me al af of je nog leefde, al even niks meer gehoord. Nog een extra cursus volgen, zal wel de moeite zijn om uw tijd in te delen.

Ik schaam mij dood, maar ben dus weer de grote meerderheid vergeten. Mijn goede voornemen is al naar de haaien, maar voor iedereen een .
Yinthe eet dus nog altijd geen groenten- of fruitpap. Heb het eens bij de HA gevraagd (kwestie om voorbereid te zijn als we de 21ste naar K&G moeten) en nu moeten we haar een siroop geven waar de nodige vitaminen inzitten en die haar ook goesting zouden doen krijgen in haar papjes.

Xanthe is weer een geweldige slaper deze week . 's Avonds is het ruzie om ze in bed te krijgen en 's nachts wordt ze wakker en wil dan niet meer slapen tot ze even onder is geweest . Deze avond is ze vlot gaan slapen, hopelijk de hele nacht door. Ze heef daar nog al eens last van gehad voor een paar dagen, dus hopelijk is het nu ook snel over.

Morgen nog een maand en dan vertrekken we op vakantie, kijk er zo naar uit. Lekker relaxen

Ga het hierbij laten

Groetjes

Ilse

PS: Natascha, ik voor jullie

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 19:57
chrisje

hier ben ik weer.
jitske is vredig ingeslapen.
maar het baasje is aant wenen geweest zoals een klein kind.
ik weet dat het beter is maar het is een immense leegte.
tot morgen als het beter gaat

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 15:13
chrisje

dag dames,

ja mijn hondje is ziek en vrij oud hij is er nu 15 maar het doet zo een pijn omdat hij degene is geweest die me, geloof het of niet, van mijn panische schrik voor honden heeft afgeholpen. nog een drietal uurtjes te gaan.
Nathalie, we zijn nu vijf jaar en een beetje samen.
groetjes

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 14:13
nathalie

hallo meiden,

poohh,
het wordt wel zwaar denk ik de eerste tijd,ik ga het wel heel anders aanpakken nu!
de eerste keer laat je veel vetellen,nu doe ik het lekker op mij eigen manier,en maak de baby ook s'nacht niet wakker voor de voeding,als die slaapt dat slaapt die,want sevi heb ik tot 6 maanden de fles moeten gegeven,en ik vertel je dat is echt vermoeiend..
ik werk nu 20 uur,maar misschien ga ik 16 uur werken,kijken wat dat financeel uitmaakt,moet ik nog uitrekenen.
ik zal voor jullie als jullie weer mogen beginnen voor de tweede.

natascha,
en hadden ze gisteren nog gebelt?
hoop dat de uitslag positief was.
en het gaat allemaal goed komen,dat weet ik zeker.

chantal,
ik zal nog even mijn hartje luchten voor ik op je reageer!
maar ik vind het best wel knap van je dat je nog durft hier op het forum te komen reageren.
er zijn genoeg voorvallen geweest,maar die vergeef ik je ook wel,net zoals die andere meiden hier.
hoop dat je er van geleert hebt,maar ben er wel zeker van!
dus woensdag was voor jou een minder leuke dag,kan ik me voorstellen.
zo zie je maar hoe verdriet en blijdschap dicht bij elkaar staan.

katje,
ja sevi was mee,ze zei de heletijd mama auwa,omdat ik een inwendige echo kreeg,en ook met de bloeddruk dacht ze dat ze me weer pijn gingen doen haha,wel schattig.maar ze begrijpt er nog niks van.

chrisje,
is je hondje ziek dan,wist ik niet!veel sterkte straks
wat een nare situatie bij jullie,hoelang zijn jullie nu samen?is een moeilijke beslissing!maar uiteindelijk neem je wel de goeie.

emmeke,
ik heb wel 4 foto's ,maar geen film,ik heb ook helemaal niet gevraagt of dat in heerlen kan.
ik ga wel voor een pretecho met 20 weken.
het was echt een goed gevoel toen ik de hartslag hoorde,nu nog 4 weken en ben ik helemaal zeker.
je hebt wel vaak klachten met je rug he,vervelend zeg.

en loeka weer onder de uitslag,altijd maar ziek he,is niet meer leuk .
wij zijn goed verkouden,maar dat is ook alles,kijken voor hoelang!

heeft er hier toevallig nog iemand kortingsbonnen voor landal greenparcs die ze niet gebruikt??
wij willen in de paasvakantie gaan,na lommenbergen die hebben een nieuw intrieur,en de vorige keer was het ook zo leuk daar,alleen het huisje niet.

sevi had zich vandaag goed geamuseerd met de wcborstel op de opvang,de hele kleren waren nat,kleine .
en maandag komt een kunstenaar en moeten ze een schoendoos en gezinsfoto meenemen,en ik kan je vertellen dat we maar een paar hebben waar we met ons drietjes opstaan,echt erg.en is ook nog niet zo'n geweldige foto.ben benieuwd wat ze ervan gaan maken.

ikzelf ligt nu meestal rond 9 uur in bed,ik ben echt zo moe,niet meer normaal,dan begint ivo al,ben je nou alweer moe.kan er niks aan doen..

zo meiden ga even eten koken,

tot laterrrr

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 11:42
Emmeke

Hallo allemaal... Er is wel vrolijk op los gebabbeld zeg...

Eerst en vooral, Nathalie, ik ben blij dat alles goed was op de echo! Toch een speciaal en spannend moment hè. Ik denk dat ik er bij een volgende zwangerschap toch met veel meer spanning naar uit zou kijken! Gewoon weten dat alles goed is hè. Geniet er maar lekker van! Had je ook een fotootje en/of film?

Natascha, wat stom van dat medicijn zeg. Maar is het niet zo dat dat automatisch goedgekeurd zal worden door de ziekenkas? Ik weet het niet hè, maar ik moest zo ook voor Loeka medicijnen aanvragen en die werden ook meteen en snel goedgekeurd. Hoop dus dat dat voor jullie ook zo zal meevallen! Heb je de aanvraag al meegekregen? Dan weet je toch waar je staat hè... Ik vind het nl ook niemands taak om te beslissen dat jullie geen kans meer kunnen krijgen voor een tweede omdat jullie er al een hebben Wat een gekkigheid toch!

Mieke, ik dacht dat jij je MS al gehad had, maar niet dus. Is wel positief als de gyne ziet dat ze er aan komen. Bij mij had de gyne toen ook al gezien dat er een eitje was gesprongen (zit dan blijkbaar een littekentje van) raar toch hè, dat ze dat allemaal kunnen zien enzo! Hopelijk kan je er nu weer snel voor gaan hè! Spijtig dat het eten wat was tegengevallen...

Chrisje waarom moet je afscheid nemen van je hondje Zoiets is echt niet leuk hè...

Miranda, niet leuk dat je zo ziek bent zeg. Ik hoop dat het alsnog snel beter gaat! Has je er bij Anne ook zo veel last van? Ik was bij Loeka ook met momenten heel ziek, maar pas bij de volgende zwangerschap (toen ik dus weer zo misselijk was 's ochtends) herinnerde ik het me weer Eens je je baby straks in je armen houdt, ben je het weer zo vergeten meid

Chantal, ik kan me wel voorstellen dat het een mindere dag was. Mijn collega (en vriendin) is precies even ver als ik had moeten zijn, dus iedere keer als ik haar zie word ik geconfronteerd met "zo had ik ook moeten zijn" maar ja... Ik heb liever dat bij haar alles goed gaat Ik vind het soms wel spijtig, ook al was ik er echt nog niet klaar voor. Ik moet zeggen dat ik het vroeger ook wel onderschatte wat een MK met een mens doet. Ik lig er niet wakker van ofzo en zal er ook niet om zitten wenen, maar kan ook niet doen alsof het er nooit geweest is. Ik merk wel dat mensen er soms ongemakkelijk van zijn als ik er over vertel, precies of ze willen het zo wegsteken, maar zo ben ik niet. Allemaal zo raar, maar ja... That's life hè!

Mmmm, verder kan ik niet terug kijken, dus hier houd ik het bij!

Ik ben net naar de dokter geweest. Voelde me echt niet lekker en had weer zo'n pijn in mijn rug. Nu heb ik een cortisone spuit gehad (potverdorie wat doet dat pijn!), maandag en woensdag moet ik er nog gaan halen. Donderdag heb ik een CT scan en dan gaan we verder bekijken wat er is en wat ik nog kan doen. Vorig jaar heb ik spiertesten gedaan en die gaven toen een ontsteking in mijn rug, misschien dat ik die nog eens opnieuw moet gaan laten doen al kijk ik daar niet naar uit Dan steken ze nl allemaal naalden in de benen waar ze stroom op zetten, jakkie, was niet zo'n leuke ervaring...

Gisteren dus mijn presentatie gehad en die is gelukkig heel goed gegaan. Ik kreeg zelfs een applausje van mijn collega's. Binnenkort moet ik dezelfde voor de ouders gaan doen weer al iets om me druk over te maken, haha.

Loeka stond deze ochtend weer vol uitslag op haar buikje. Ik heb ze evengoed maar naar de creche gebracht en gezegd dat ze moeten bellen als het zou uitbreiden. Vraag me af wat het weer is. Haar t° was ook weer hoger, dus ik hoop dat ze niet weer ziek gaat worden!

Zo, ik ben weer uitverteld! Tot gauw!!

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 09:48
LaraLien

Hoi Dames,

Ja hoor het lukt best wel goed!
Is beetje dubbel gevoel dat ik normaal nu deze tijd een baby'tje erbij zou hebben... en nu heb ik zo'n leeg gevoel gehad deze dagen!
Maar we slaan er ons wel weer doorhéén, zo nuchter ben ik nog wel!

Chrisje, ik zal eens aan Kirsti melden dat ze eens terug contact met je moet opnemen. Met haar gaat het wel goed hoor. Alleen heeft zij nu de pech dat de winkel waar zij werkt gaat sluiten en ze dan zonder werk valt. En mijn broer (haar vriend) doet avondschool en hoopt zo een betere job te kunnen bemachtigen dan waar hij nu werkt! Hij zit nu in z'n 2de jaar. Nog 1 jaar en hij is er vanaf! Maité (de oudste) gaat sinds september naar het kleuterklasje en is nogal een brutaal kind. Al moet ik het zelf als meter zeggen, maar zij kan een nogal grote mond opzetten. En is iemand wat nogal gevaarlijk is, ze kan haar broertje ferm pijn doen als het moet. En Tristan is de baby ten huize Kirsti en Raymond, maar daar gaat het ook perfect mee. Hij heeft wel al veel meegemaakt in zijn korte leventje, een navelbreuk, zijn tongriem geknipt (zijn tong zat vast gegroeid) dan nog een opname in het ziekenhuis met hoge koorts door een of andere infectie! Ja hoor... dat kereltje maakt het wel allemaal goed mee zuh!!!

Natasha, dat is toch al goed nieuws dat er een ander medicijn dan genoteerd staat als Clomid niet moest aanslaan. Ga jij niet moeten beginnen met Pregnyl? Want dat is ook een medicijn daarvoor hé? Of niet? Ik duim dus zeker voor jou dat het mag aanslaan en jij dus snel een tweede spruitje mag verwachten. Dus nu je met Clomid gaat starten mag je eigenlijk al beginnen met het verwekken (om het beetje mooi te verwoorden) dan duim ik zeker mee dat het snel prijs mag zijn hé!!! En de wonderen zijn de wereld nog altijd niet uit hé, is wel fijn dat je Valentijn toch nog een beetje goed is gemaakt met dit nieuws!!!

Katje, ja hoor het is mij gelukt mijn zinnen te verzetten. Beetje aan de zware kant geweest als je baby's ziet, maar ik heb eigenlijk ook nog een soort baby'tje in huis. Carolien is nog maar 14 maanden hé!!! Ik voel mij nog niet compleet af als gezin. Hier gaat dus zeker nog een derde komen als ik mijn ventje krijg overtuigd hiervoor... hij ziet dat cliché van twee kinderen goed voor zich, maar ikke dus niet!

Marina, dan hebben ze haar wel lang in observatie gehouden hoor. Amai zeg, maar goed dat ze er is uitgegroeid, en nu te hopen dat Jason er ook gaat uitgroeien. Ons Lientje had ook wel bloed bij haar stoelgang hoor, daarmee werd ze opgenomen voor testen. Ons Lara heeft dit dus gelukkig nooit gehad, maar uit voorzorgsmaatregelen geven wij Lara ook maar soja... Hihi!!! Ons Carolien heeft héél lang PEPTI JUNIOR moeten drinken en ENFAMIL HA DIGEST na 8 maanden... dat is dure melk die eerste, maar we hadden het er wel voor over!!! Nu drinkt ze bambix soja melk. En dat gaat voorlopig ook nog héél erg goed!

Groetjes en tot gauw allemaal!

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 08:30
chrisje

dag dames,

Ik ga eens proberen te reageren op iedereen vanaf mijn laatste post?
poohh83,
das minder als het eten niet lekker is. wij hebben gisteren een goed draaiende dag gehad in de zaak, maarja wat wil je met valentijn e
Natascha,
ik voor je dat het loopt zoals julie hopen, en ben blij voor jullie dat het tweede middel toch terugbetaald word. het is eigenlijk toch erg dat de overheid en de ziekenkas hier niets aan doet e maarja de dikkoppen e
Groupy,
ja dat ziek zijn is nu niet echt leuk e meid
maar probeer aan je kleine wonder te denken dat in ruil komt dat helpt misschien toch een beetje
Anneke,
ik dat het geen eczeem is, zou toch niet leuk zijn voor de mannekes e.
Nathalie, veel met de zwangerschap, geniet er maar van want de negen maanden vliegen om.
Laralien,
gaat het een beetje?
zulke dagen zijn niet echt leuk e.
Ik hoop dat je je zinnen wat hebt kunnen verzetten.
Hoe is het met Kristi?
hoor haar niet meer,beetje spijtig.

Zo, ik hoop dat ik iedereen gehad heb.
nu effe over hier.
ik moet vanavond om haf zeven afscheid nemen van mijn hondje. ben al twee dagen aant wenen. erg e.
maar ik denk dat dat alle emoties samen zijn plus het feit dat ik serieus ziek ben.
voor de rest doen mijn schatten het goed.
yana is naar school en sander zit op zijn duizendste gemak in de zetel naar bumbaaaaaaaa te kijken
we leven nog steeds langs elkaar door en wat er gezegd word gaat over de broodnodige zaken.
gezellig is echt wel iets anders.
ik krijg het gevoel dat ik op het einde van mijn limiet zit en alles heb gegeven.
zelfs familie zegt dat we beter uiteen zouden gaan.
ik houd jullie op de hoogte
dikke kus
chrisje nu toch echt wel

Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 22:54
poohh83

Hallo
Waarom verontschuldigt zich hier toch iedereen voor die ego berichtjesdaarom is het forum toch

@Natascha:Ik doe dubbel voor jullie,erg dat daar zo n mensen moeten over beslissen of het terug betaalt wordt of nietMaar denk wel dat het voor jullie zal lukken.als ik jullie pracht van dochter zo zieGeef de hoop niet op

@Miranda:Wat rot voor jouw die misselikheid,kun je niet ver meehoop dat het snel beter is.

@Marina:Dacht dat jullie aan NR 3 aan het klussen waren vanwege de banner.Dylan is nu 15 maanden.Ben nog altijd op de aan het wachten.De gyne zag aan de echo dat ze zich aan het voorbereiden zijnmieschien morgen,kreeg ze altijd op vrijdag,maar mijn cyclus zal nu wel weer overhoop zijn

@Katje:Nee is inderdaad niet fijn als onze moppies huilen,moet ook van geluk zeggen dat Dylan niet vaak huilt.En bij jouw alles goed??

Zo dat was het weer.Wij waren fijn uit gaan eten toen strak,maar het viel tegen,was niet echt lekker.Gelukkig had Bomma mij voor daar een bon van 15 € gegeven,dus viel het wel mee

Liefs Mieke

Happy Valentine

Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 19:28
Natascha

Na regen komt zonneschijn zeggen ze.

Vandaag dus iets positiever nieuws gekregen, had met de consulente gebeld van de fertiliteit in Genk.
Als de poging met Clomid niet aanslaat (want daar heb ik bij Yana de eerste 3 pogingen bij gewone gyn ook niet op gereageerd). Dan staat er al een ander medicijn opgeschreven in dossier.
En dat medicijn zou volgens de consulente wel terugbetaald worden.
Hopelijk heeft ze gelijk en kom niet voor meer terleurstellingen te staan. Want toen wij gisteren vroegen aan de prof is er geen ander middel om zwanger te geraken, dan menopur? Antwoordde hij: jawel maar dat is ook duur.
De consulente zei nu dat ik niet mocht wanhopen en zeker niet droef mocht zijn. Dat ze me zeker zouden helpen met een 2de spruit en dat ze er helemaal voor gaan. En dat dat medicijn wel terugbetaald zou worden.
Maar nu maar eerst concentreren op poging 1 met Clomid. Misschien dat het deze keer wel aanslaat he.
Maakt mijn valentijn toch nog fijn.

Liefs
Natascha

Sorry voor ego berichtje vandaag en gisteren, maar is ff emo geweest hier.

Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 17:35
katje

hello dames,

Marina,

Dan heeft je man toch nog het idee in zijn achterhoofd van een mischien derde beebje!

Chantal,

Is het gelukt om de zinnen wat verzetten?
Is zeker iets dat je altijd bij blijft!
Zou jij nog voor een derde beebje willen gaan?

Nathalie,

Tof dat alles oké is met je beebje,dat doet toch goed om die bevestiging te krijgen hé!
Is sevi mee geweest naar de gyne?

Natascha,

Is idd niet zo leuk om horen dat het zoveel zou kosten ,maar is toch al goed dat je eraan mag beginnen meid.
Onze zullen hier op volle toeren draaien!

Anneke,

Heb je de nieuwe achterdeur goed gevierd?
Hoe is het met de kids?

Pooh 83,

Dylan dus een flinke jongen,beter zo dan dat ze huilen hé,dat heeft een mama niet zo graag hé.
En jij dus ook groen licht voor een brusje,ook voor jouw zullen we !

Leen,

Met u heb ik alweer gmsnt hé!

Groupy,

Lijkt me niet leuk die misselijkheid,hopelijk word het gauw weer beter.
Wat betreft de bloeddruk ,had ik bij seppe zijn zwangerschap ook ,ik had bloeddrukvallen van 8/4.
Ben dan ook op mijn twee maand zwanger zijn ,de ziekenkas op gegaan ,mocht van de ha niet meer werken!
Probeer maar te rusten en je niet te erg op te winden meid,want dat is voor niks goed!

Aan iedereen een liefdevol valentijn gewenst

Zo tot straksjes

[Laatst gewijzigd door katje - 14/02/2008 @ 18:04] - Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 17:12
marina

nee geen gaviscon motilium in de plaats ik deed dat bij in de fles ja
wilt gij dat hebben petitje?

groetjes marina

Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 14:57
petitje

Online Status Stuur bericht
Ff rap
marina moet jason geen gaviscon meer?
Denis moet en gaviscon en motilium.
Doe je dat poeder bij in de fles?

groetjes

Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 13:23
marina

kan er iemand van jullie gaviscon in poedervorm gebruiken ?
jason krijgt nu motilium en anders moet ik dat wegsmijten is nog een bijna vol potje
ik hoef er geen geld voor

groetjes marina

Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 12:56
marina

miranda das ook niet leuk dat je je zo slecht voelt en iedereen beslist zelf hoeveel kinderen ze willen en dat je het niet meer wil overdoen kan ik begrijpen maar ik weet hoe snel je van gedacht kan veranderen mijn erste zwangerschap was moeilijk mijn 2de nog moeilijker ik zei nooit geen derde want dat wordt nog moeilijker en nu ben ik al van gedachte veranderd hopelijk voel je je snel wat beter

natascha das straf dat je zoveel zou moeten betalen draag moeders kunnen hun baby s verkopen maar iemand die zwanger wil worden maken ze het moeilijk hopelijk krijg je het terug betaald

mieke nr 3 komt hier nog niet direct mss wel nooit als die er komt is dat voor binnen een paar jaar hopelijk zijn de rap daar hoe oud is dylan ?

nathalie fijn dat alles goed was met je kindje

laralien alles ok ? zal wel zijn dat dat niet zo een leuke dag was shania hebben ze 5 dagen in observatie gehouden t is een hele opluchting dat shania er uit is gegroeid hopelijk doet jason het even goed hij had zelf bloed in zijn kaka dat heeft shania nooit gehad

hey chrisje verzorg u maar goed
echt spijtig dat je relatie niet goed loopt

groetjes marina

Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 08:25
groupy

Ik wil eventjes komen klagen ...
Ben maandag weer begonnen met werken, de misselijkheid "was" écht over. Ik sta maandag op, moest ik al kokhalsen. Nog niet tegoei aan het werk, hup, overgeven. Zo ging dat maandag, dinsdag en gisteren. Uiteindelijk ben ik gisteren middag dan maar terug naar huis gekomen. Voel me zo ellendig Gisteren naar de dokter geweest, ben sinds ik zwanger ben al 6 kg afgevallen, en mn bloeddruk was 10 op 4. Ben dus weer thuis.
Ik hoop dat ik hiermee niemand tegen het hoofd stoot. Maar een 3de komt hier zeker nooit meer, en moest het nu fout gaan, wist ik niet of ik het nog eens zou proberen. Ik heb er wel wat voor over, maar dit is toch een beetje te veel van het goeie. Ben alleen nog maar ziek geweest. En nu begint mn rug ook al tegen te werken.
Eén lichtpuntje (en het belangrijkste) is dat alles goed gaat met de baby. Gisteren nog de harttoontjes geluisterd. En straks een echo en trippel test.
Sorry voor dit ego bericht (weeral) maar als ik me eens betr voel kom ik uitgebreider terug
Groetjes Miranda

Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 19:48
Natascha

Even een ego-berichtje

Zijn dus in Genk geweest bij Prof O.
Wat we te horen kregen was niet zo heel goed, ook niet slecht, maar ben toch teleurgesteld en heb ff een traantje weg moeten pinken.
Het hormoon waarmee we ons eerste behandeling gedaan hebben en dus ook onze lieve schat Yana mee hebben gekregen, is niet meer zo gemakkelijk verkrijgbaar.
We moeten nu een aanvraag formulier indienen bij een medisch adviserend geneesheer van onze ziekenkas om te vragen of dat medicijn terugbetaald word aan ons, zo ja, dan betalen we 10 euro en een beetje voor een doos, maar krijgen maar een aantal terug.
Zo niet, kost ons zo een doos 200.38 euro, en tel maar op 5-6 dozen per behandeling.
Dat is een aardige duit voor alleen maar medicijnen en dat helemaal uit eigen zak. Zijn nog geen controles door de prof bijgerekend.
Ik heb dat er NATUURLIJK voor over, maar ge moet het ook telkens kunnen opbrengen he.
Is niet iets wat je zomaar iedere maand kan proberen.
Een of andere minister beslist over zo een stomme regeling.
Je zag ook wel aan prof O dat hij er ook mee zat, hij vond het precies ook maar k.t dat hij ons niet meer daarbij kon laten starten. En hij zat echt na te denken waarmee hij het best mee kon helpen om weer zo een snel resultaat te krijgen. Dat vond ik wel tof, want hij is helemaal geen gevoelsmens. Hij is heel koel en kort. En straalt enorm gezag uit. En stel hem geen vraag over wat hij heeft uitgelegd, want dan kan hij echt snauwen.
Maar tis ne krak in zijn vak.
Nu gaat hij mij een poging laten doen met Clomid (geen spuit, maar pilletjes). Hiermee heb ik 3 pogingen gedaan bij mijn gewone gyn in Tongeren, maar daar deed ik helemaal geen reactie op, dus er groeide toen geen eitje met dat hormoon. Hopelijk nu wel, door misschien een andere hormoonhuishouding hier vanbinnen in mij. Ja veranderd misschien he na een zwangerschap. En mijn eierstokken reageren daar misschien nu wel op.

Dus hoop dat jullie allemaal ergens even voor mij willen dat ofwel dit medicijn nu toch aanslaat. Of dat de aanvraag goedgekeurd word voor ons vorig medicijn.

En ja ik weet het, ik heb toch Yana, maar had zo graag een brusje voor haar gewild.
En ja ik weet het, het kan allemaal nog, maar t was ff een slag in mijn gezicht.
Morgen zal ik er wel positiever tegenover staan

Liefs

Een toch een beetje emo en droeve Natascha

[Laatst gewijzigd door Natascha - 13/02/2008 @ 19:49] - Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 14:45
poohh83

Hallo meiden allemaal

@Brientje: En fijn geweest voor Mila op de kinderboerderij??Voor de rest alles goed,zie dat jullie de volgende dagen weer kunnen klussen dus

@Petitje:Fijn dat het met Dennis zijn uitslag beter is.Ja als ze nog zo klein zijn ben je er de hele tijd mee bezig heBij Dylan was dat rond 11-12 maanden dat hij veel alleen kon spelen en ik ook eens tijd voor iets anders had.Veel plezier in Brugge.

@Anneke:Hoe is het met Laurine op school gegaan?En met Jonathan,alles goed?

@Micha:Fijn zo een mooie dag voor de kleinenEn heeft Laslo de andere nacht goed geslapen??

@Marina:veel plezier bij het klussen van NR 3.Amaai hier gaan weer veel babys na valentijn onderweg zijn

@Chrisje:Veel Sterkte in deze periode en de andere hebben gelijk,het eraf schrijven is al een beetje he

@LaraLien :Ga maar eens goed shoppen dat helpt mij ook af en toeIk denk dat ik het in Augustus ook even moeilijk heb omdat ik dan ook moest bevallen,maarja is een normale reactie,dus veel sterkte.

@Nathalie:Wat fijnen laat 21 maart maar gauw komen!!!Zal wel vermoeiend zijn,Sevi en dan die vermoeidheid van NR 2 in het begin?Ga je ook nog werken?

@Leen:Hoeveel dagen heb je nu vrij??Alles goed met Iander?

@Tanja:De eerste dagen thuis goed meegevallen?En n og eens proficiat

@Jill:werkt gij full time?

Zo hopelijk dat ik iedereen gehad heb.
Over hier:Alles is dik in orde.Ben vanmorgen naar de gyne geweest,alles was eruit en weer op zijn plaats,dus kunnen weer aan de slag ,even de afwachten en dan go for it.Claude zijn verjaardag was rustig,de 23 heb ik een klein surprise avondje geregeld.
Gisteren ook naar de pediater voor Dylan zijn spuitjes,hij heeft geen kik gegeven.En ik stond er al met de tut,dus die gauw weer ingepaktHij weegt nu 12 kilo 800 en is 81 cm.Hoop echt dat hij dadelijhki gaat lopen want ik begin echt last van mijn ellenbogen te krijgen

Zo nu genoeg getettert.
Liefs Mieke

Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 11:52
leen

Hey hey,

HIer ook nog een teken van leven, van mij..
Eindelijk nog eens een dagje vrij vandaag, ik had het nodig, zo eens een anderhalf uurtje langer kunnen slapen, doet toch echt deugt, na zo een heel rij vroeges!!

Ik ga nu niet reageren op iedereen, want dan ben ik morgen nog bezig denk ik!! Ik heb wel alles gelezen..

Natascha,
Veel succes bij prof O, je laat maar iets weten, wat eruit komt, al zal dat mss nog niet voor vandaag zijn, hij houdt ons graag in spanning he

Nathalie,
OOk voor jou geniet maar van de eerste echo, dat is toch echt wel de mooiste vond ik altijd, de eerste keer zo een kloppend hartje!!

Anneke,
Gelukkige verjaardag ben wel een dagje te laat, maar beter laat dan nooit he
Heeft Jonathan, last van huisstofmijtallergie??? Mijn kamer bij mama was vroeger ook zo, enkel een bed, speciale gordijnen, speciaal dekbed, kussens, matras, geen dekens, alleen een dekbed met overtrek, ivm die huisstofmijt he.. En mama moest alle dagen met nat dweilen, en dan had ik eignelijk heel weinig last moet ik zeggen, het vraag natuurlijk wel heel veel inspanning van de mama, maar als je Jonathan zo kan helpen, is het wel de moeite eh..

Petitje,
Denniske ook last van eczeem, iander heeft het nu ook op de binnenkant van zijn knietje!! IK ben zal gaan halen voor hem, maar het betert niet echt, hij krabt er gelukkig niet aan, maar zal toch maar eens bij de ha of ka langs gaan, als het niet vanzelf verdwijnt.. IK was zo blij dat hij al anderhalf jaar zo goed als geen last had van allergien en eczeem, juist op zijn gezichtje een heel klein beetje, maar dat was meer een gevoelige huid ipv eczeem denk ik, maar ik vrees dat het nu mss toch wel gaat beginnen

Ik ga Ianderke ophalen, die is net wakker en iets eten, dada xxx

Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 11:52
nathalie

hallo meiden,

goed nieuws,alles was prima,hartje klopte en zag al echt een klein frummeltje..
21 maart moet ik voor de tweede echo!kijk er al na uit.

kom straks even reageren,

ben moe ga even liggen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >