hallo meiden,
poohh,
het wordt wel zwaar denk ik de eerste tijd,ik ga het wel heel anders aanpakken nu!
de eerste keer laat je veel vetellen,nu doe ik het lekker op mij eigen manier,en maak de baby ook s'nacht niet wakker voor de voeding,als die slaapt dat slaapt die,want sevi heb ik tot 6 maanden de fles moeten gegeven,en ik vertel je dat is echt vermoeiend

..
ik werk nu 20 uur,maar misschien ga ik 16 uur werken,kijken wat dat financeel uitmaakt,moet ik nog uitrekenen.
ik zal voor jullie

als jullie weer mogen beginnen voor de tweede

.
natascha,
en hadden ze gisteren nog gebelt?
hoop dat de uitslag positief was

.
en het gaat allemaal goed komen,dat weet ik zeker.
chantal,
ik zal nog even mijn hartje luchten voor ik op je reageer!
maar ik vind het best wel knap van je dat je nog durft hier op het forum te komen reageren.
er zijn genoeg voorvallen geweest,maar die vergeef ik je ook wel,net zoals die andere meiden hier.
hoop dat je er van geleert hebt,maar ben er wel zeker van!
dus woensdag was voor jou een minder leuke dag,kan ik me voorstellen.
zo zie je maar hoe verdriet en blijdschap dicht bij elkaar staan.
katje,
ja sevi was mee,ze zei de heletijd mama auwa,omdat ik een inwendige echo kreeg,en ook met de bloeddruk dacht ze dat ze me weer pijn gingen doen haha,wel schattig.maar ze begrijpt er nog niks van.
chrisje,
is je hondje ziek dan,wist ik niet!

veel sterkte straks

wat een nare situatie bij jullie,hoelang zijn jullie nu samen?is een moeilijke beslissing!maar uiteindelijk neem je wel de goeie

.
emmeke,
ik heb wel 4 foto's ,maar geen film,ik heb ook helemaal niet gevraagt of dat in heerlen kan.
ik ga wel voor een pretecho met 20 weken.
het was echt een goed gevoel toen ik de hartslag hoorde,nu nog 4 weken en ben ik helemaal zeker

.
je hebt wel vaak klachten met je rug he,vervelend zeg

.
en loeka weer onder de uitslag,altijd maar ziek he,is niet meer leuk

.
wij zijn goed verkouden,maar dat is ook alles,kijken voor hoelang!
heeft er hier toevallig nog iemand kortingsbonnen voor landal greenparcs die ze niet gebruikt??
wij willen in de paasvakantie gaan,na lommenbergen die hebben een nieuw intrieur,en de vorige keer was het ook zo leuk daar,alleen het huisje niet.
sevi had zich vandaag goed geamuseerd met de wcborstel op de opvang,de hele kleren waren nat

,kleine

.
en maandag komt een kunstenaar en moeten ze een schoendoos en gezinsfoto meenemen,en ik kan je vertellen dat we maar een paar hebben waar we met ons drietjes opstaan,echt erg.en is ook nog niet zo'n geweldige foto

.ben benieuwd wat ze ervan gaan maken.
ikzelf ligt nu meestal rond 9 uur in bed,ik ben echt zo moe,niet meer normaal,dan begint ivo al,ben je nou alweer moe

.kan er niks aan doen..
zo meiden ga even eten koken,
tot laterrrr