< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Limburg-belgie

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
18/05/2008 @ 18:02
Emmeke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ilse, hopelijk is Yinthe snel weer aan de fruitpap hè! Arme duts met de waterpokken! Maar beter nu, moet je maar denken. Hopelijk volgt Xanthe nu ook hè Heb je ze toch ineens achter de rug, hihi.

Nathalie, ik heb jullie hotel al in mijn favorieten gezet, hihi. ziet er héél leuk uit en als het jou meevalt daar in Bulgarije... wie weet hè Jullie hebben een last minute dan. Fijn, dat kunnen wij helaas nooit doen En lekker op je verjaardag. Laat je maar héél hard verwennen!

Wij hebben onze vluchturen nu ook vast doorgekregen. Niet zo leuk, want we vertrekken pas om 10u 's avonds We zijn dus gewoon een héle dag kwijt!! De laatste dag komen we wel pas 's avonds terug, maar das eigenlijk toch niet eerlijk hè. We betalen voor een dag dat we niet eens daar zullen zijn Ben ik echt niet tevreden over en dat zal ik ook melden ook (niet dat het iets uit zal halen, hihi)! Had ik net zo goed een dag later kunnen vertrekken (de 2de juli) want die vertrekken wél 's ochtends en zullen in tijdsuren nog geen 12u later dan ons daar zijn!!! Geldklopperij...

Gisteren hadden we een trouwfeest. Was heel leuk en goed georganiseerd. Ben nu wel heel moe zeg, pff. En voel me niet lekker, maar dat had ik al sinds gisteren. Hoofdpijn, keelpijn, zware ogen, verstopte neus. We zijn ook bij mijn mama. Gisteren hier blijven slapen en vandaag weer. Joy is ook net langsgekomen, mijn flinke grote meid!
Morgen gaan we op schoolreis naar de Beekse bergen. Ik ben eens benieuwd hoe het gaat meevallen. Ik hoop alleszins géén regen, want dat is verschrikkelijk.

Zo, ook alweer een heel verhaal van mij hè!

Tot gauw weer!!

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 21:16
nathalie

emmeke,

ohh dat vind ik ook erg laat zeg,wel moeten betalen voor die dag en zo laat aankomen!
wij vertrekken om 15:20 en zijn om 19:00 daar en het is maar 10 min na het hotel,dat is wel fijn,en terug geloof ik om 13:00.dus valt nog mee..

heb je het bij je favorieten gezet haha,ziet er ook mega goed uit he?denk dat het echt wel een luxe resort is,ook de reacties van de mensen zijn super,ben benieuwd!

veel plezier op schoolreis,hopelijk voel jij je morgen wat beter.

dikke kuzzz

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 20:42

Hallo dames

Fijn, Nathalie: ook gezellig op vakantie. bulgarije wil ik ook wel eens heen gaan. Je laat maar weten hoe het meevalt.

emmeke: en, een fijne dag gehad in de Beekse bergen. het is toch droog gebleven.

Hier gaat de ziekenboeg door. Xanthe heeft sinds vandag ook de waterpokken, maar idd, ineens door is misschien het beste.
Yinthe heeft de deze nacht en dag vrij moeilijk gehad. Deze nacht bijna niks geslapen en de ganse dag had ze last van de jeuk. hopelijk gaat het snel wat beter.
Xanthe heeft ook 4 koorstblaartjes op haar lip . Ze kan amper eten zonder pijn. Dat het maar snel voorbijgaat

hoe is het hier met de rest? Het is zo stil!!

groetjes

Ilse

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 01:01
Emmeke

Hallo,

Hier nog een late reactie (letterlijk want het is al bijna 1u 's nachts...). Ik heb tot nu zitten werken aan mijn portfolio. Op zich heb ik morgen ook nog tijd, maar heb dat liever in orde voor ik ga slapen, anders ben ik toch de hele nacht aan het denken of ik er alles wel ingestoken heb. Ik had gelukkig wel al zo goed als alles af, maar ja, het dan bij elkaar zoeken, afprinten, juist steken... pfff. Nu nog mijn gesprek morgenavond en ik ben er vanaf!! Dan nog 1 ehbo les en het is gedaan voor schooljaar 2007-2008 Wat betreft mijn eigen opleiding toch

Ilse, het was te verwachten dat Xanthe zou volgen hè. Mag je geen felestine druppuls (ofzoiets?) geven? Als Loeka echt jeuk had mocht ik dat geven maar gelukkig niet nodig gehad. Zijn het echt koortsblaasjes of ook waterpokjes? Loeka had er ook een paar in haar mondje en daar mocht ik teejel op doen. 't Is maar een tip hè. Op de pokjes zelf moest ik zo wit spul doen. Hopelijk is Yinthe er nu snel door hè. Ben heel blij dat Loeka er zo goed als geen last van heeft gehad, want het lijkt me niet echt leuk zo'n slaaptekort Zie maar dat jullie zelf niet ziek worden van vermoeidheid hè.

Nathalie, heb je al een mooie buik? Kan je lekker pronken op vakantie hè Het weer ziet er voor de komende tijd toch héél goed uit daar hè!

De Beekse bergen was een beetje tegen gevallen. Niet het park, maar als schoolreis dan. Onze kindjes waren niet echt geïnteresseerd en Roel heeft dan nog zo'n "lieve" klas, aheum, sarcastisch hè! Ik was dood maar dan ook dood moe op het einde van de dag. Ik ben in de auto als een blok in slaap gevallen Het park op zich ga ik zeker nog een keertje verkennen met Loeka. Zeker nu ik ontdekt heb dat wij met onze lerarenkaart gratis binnen mogen (ja Ilse, écht, ik heb het vandaag nog eens nagevraagd ) Want als ik er de volle pot voor moest betalen vond ik het niet zo heel meteen de moeite. Allé, ik bedoel, je kan hetzelfde in gaiapark ook zien, alleen kan je in de Beekse bergen ook een autosafari en bootsafari doen.
Daarbij ben ik nog steeds niet 100%. Mijn keelpijn gaat maar niet over en zo'n "zwaar" gezicht.

Thuis heb ik weer enorm van mijn meisje genoten. Ze heeft zo veel bijgeleerd hè! Vandaag heeft ze spontaan geteld (één, twee, djie, vijf, aht... de vier, zes en zeven doet nog niet mee ) én ze benoemde enkele kleuren Ze liep rond en ze zei: ood, blau, goen. Ik wist eerst niet wat ze bedoelde, maar toen ze naar haar kleurtjes wees haalde ze de juiste er uit! Ook als ik vroeg, neem eens het rode kleurtje (of geel, blauw, groen) had ze iedere keer het juiste! En Dora stond op en ze deed het dansje met Dora mee, hihi, vond het zo schattig! Normaal gaf ze daar nooit iets om (om Dora hè) maar nu ineens wilde ze die dvd zien en aandachtig dat ze was! Denk dat ze momenteel gewoon heel snel dingen oppikt van versjes en tv of van wat wij zeggen want gelijk dat tellen, sja, je doet dat wel eens, maar zeker niet met de bedoeling dat ze mee doet. Mijn peutertje is stilletjes aan een kleutertje aan het worden geloof ik. (Cliché:) Het gaat toch veel te rap hè!

Allé, ik heb weer genoegd getetterd

Doei doei!!

[Laatst gewijzigd door Emmeke - 20/05/2008 @ 01:02] - Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 07:57

Helaba

emmeke: wij hebben die druppeltjes nu, maar die mochten we niet aan Yinthe geven omdat ze te jong was. Het veroorzaakt een diepe slaap en daardoor mag het niet onder het jaar gegeven worden. Het waren idd waterpokken op haar lip, maar ze wil niet dat ik het erop doe omdat het pijn doet.
Ik hoop echt dat het snel voorbij is, want begin toch serieus slaaptekort te krijgen

groetjes

Ilse

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 12:23
nathalie

helleuuuu,

ilse,
wat rot voor je dochter die blaasjes op haar lip,is het nu al wat beter??
ik laat jullie zeker wat weten hoe het in bulgarijen was.

emmeke,
mijn buik is nu mooi zichtbaar,denk 5 kilo pas aangekomen,is niet echt veel,maar vind het wel goed zo.
sevi doet nu ook tellen,echt schattig maar zij telt ook 1,2,4,6 haha en als je zegt hoeveel is 5+5=dan zegt ze 10 hahaha

en ze zingt heel veel liedjes,echt niet normaal,dan zit ze bij mij op de schoot en dan hoor ik een nieuw liedje en dan vraag ik op de opvang zingen jullie een liedje met een aap en kapitein??ja dat leert ze allemaal op de creche,ik zelf kan die liedjes nniet eens,en dan zingen ze het even voor en dan kan ik het mee zingen met sevi .heb ik ook weer een nieuw liedje geleert.

zo nog even hier strijken,heb al alles gepoets,heb de komende dagen geen tijd voor te poetsen heb het super druk pff.achja nog maar 4 dagen en dan lekker relaxen

.

daaaaaaaaaaaag

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 15:51
Emmeke

Hallo!!

Ik zou normaal ook effe moeten opruimen en (nog maar eens) stofzuigen, pfff... Maar Loeka slaapt hier op de zetel, dus even een excuus om niets te doen hè, hihi. Heb net foto's zitten maken van kleertjes die ik ga verkopen maar was dat ook moe en heb de boel maar weer weggestoken. Nog 2/3 te gaan denk ik en wat een kleren had dat kind zeg! Er zijn keiveel dingen tussen die ze nog nooit heeft aangehad oeps.

Nathalie, dat van die kapitein en die aap ken ik ook hihi. Toch schattig hè, hoe ze dat doen! Qua zingen zelf, beperkt Loeka zich meestal tot 1 woord dat dan het commando vormt van hetgeen ik moet zingen Hoeveel dagen per week gaat Sevi naar de creche? En de toekomste ? Je bent echt nog niet veel aangekomen zeg! Maar das natuurlijk altijd wel goed hè Zal ook wel weer een klein en fijn meisje zijn dan! Oh, ik kijk ook zo uit naar de vakantie!! Loeka is nu ook de hele tijd naar vliegtuigen aan het zoeken (heeft ze van Xanthe geleerd) en dan roept ze: daarboof, vliejtuij vakansie Niet dat ze al echt snapt wat dat gaat inhouden denk ik, haha. Ze is eigenlijk van alles in de lucht in de ban sinds we een luchtballon (lujtbajjon) hebben zien opstijgen. Janneke maan, de wolken, de zon, de vogels... Ga je tegen de warmte kunnen denk je? Want ik zag dat de t° daar toch al behoorlijk was hè. Sinds mijn zwangerschap van Loeka kan ik de hitte nog slecht verdragen...

Ilse, ik wist niet dat die niet gegeven mochten worden aan kleine kindjes... Weer iets bijgeleerd dus. Je kleine meid ziet nogal uit hè Hopelijk is de miserie snel gedaan daar!

En waar zit al de rest? Iedereen blijft hier precies weg??

Voor mij zit mijn eigen cursus jaar er op, joepie!! Gisteren nog mijn laatste les gehad en mijn laatste opdracht opgestuurd en nu is het wachten op mijn rapport! Wat spannend hè Maar ik weet toch dat ik er normaal wel door zal zijn. Als ik goed gerekend heb, heb ik normaal zelfs wel een onderscheiding, maar zal maar niet te enthousiast zijn, hihi, seffes valt het dik tegen Niet dat me dat iets uitmaakt hoor, geslaagd is geslaagd voor mij en uiteindelijk krijgt toch iedereen hetzelfde diploma.

Gisteren had ik ook nog een evaluatie van ehbo, gelukkig dat alleen het reanimeren van mijn pop telde voor punten... Er was zo een simulante en die deed alsof ze vanalles aan de hand had. En op een gegeven moment had ze iets aan haar pols en ik was de eerste die het zag en dus ook degene die moest gaan helpen, ai ai ai... die spelen dat dus zo overtuigend hè, en toen ik haar wonde zag, brak mij het zweet al uit Ik meteen hulp geroepen, zoals de situatie het voorschrijft en maar goed dat Roel onmiddellijk kwam en wél wist wat hij moest doen. Ik dacht dat het om een dikke splinter in de pols ging en mijn medestudenten ook, want er waren er al een paar die zeiden dat ik die er uit moest trekken. Gelukkig wist ik wel dat dat niet mocht. Ik die persoon gekalmeerd, Roel dat verbonden (zoals dat hoorde) en we zeiden dat we naar het ziekenhuis gingen. Toen was de oefeningen voorbij. Bleek wel dat het niet om een splinter ging maar om een openpolsbreuk Wist niet eens dat dat bestond, haha. Maar we hadden toch het juiste gedaan, ongeacht of we het nu juist hadden WAT het was. De leerkracht zei tegen degenen die gezegd hadden om het er uit te trekken: dan had de simulante het hele gebouw bij elkaar geschreeuwd! Een held op sokken ben ik dus want als Roel het niet had geweten en het een echte situatie was geweest, was ik denk ik zelf van mijn stokje gegaan. Zag echt verschrikkelijk uit

Zo, ik ga toch maar eens in gang schieten nu!

Doei!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina