Hallo!!
Ik zou normaal ook effe moeten opruimen en (nog maar eens) stofzuigen, pfff... Maar Loeka slaapt hier op de zetel, dus even een excuus om niets te doen hè, hihi. Heb net foto's zitten maken van kleertjes die ik ga verkopen maar was dat ook moe en heb de boel maar weer weggestoken. Nog 2/3 te gaan denk ik

en wat een kleren had dat kind zeg! Er zijn keiveel dingen tussen die ze nog nooit heeft aangehad

oeps.
Nathalie, dat van die kapitein en die aap ken ik ook hihi. Toch schattig hè, hoe ze dat doen! Qua zingen zelf, beperkt Loeka zich meestal tot 1 woord dat dan het commando vormt van hetgeen ik moet zingen

Hoeveel dagen per week gaat Sevi naar de creche? En de toekomste

? Je bent echt nog niet veel aangekomen zeg! Maar das natuurlijk altijd wel goed hè

Zal ook wel weer een klein en fijn meisje zijn dan! Oh, ik kijk ook zo uit naar de vakantie!! Loeka is nu ook de hele tijd naar vliegtuigen aan het zoeken (heeft ze van Xanthe geleerd) en dan roept ze: daarboof, vliejtuij vakansie

Niet dat ze al echt snapt wat dat gaat inhouden denk ik, haha. Ze is eigenlijk van alles in de lucht in de ban sinds we een luchtballon (lujtbajjon) hebben zien opstijgen. Janneke maan, de wolken, de zon, de vogels... Ga je tegen de warmte kunnen denk je? Want ik zag dat de t° daar toch al behoorlijk was hè. Sinds mijn zwangerschap van Loeka kan ik de hitte nog slecht verdragen...
Ilse, ik wist niet dat die niet gegeven mochten worden aan kleine kindjes... Weer iets bijgeleerd dus. Je kleine meid ziet nogal uit hè

Hopelijk is de miserie snel gedaan daar!
En waar zit al de rest? Iedereen blijft hier precies weg??
Voor mij zit mijn eigen cursus jaar er op, joepie!! Gisteren nog mijn laatste les gehad en mijn laatste opdracht opgestuurd en nu is het wachten op mijn rapport! Wat spannend hè

Maar ik weet toch dat ik er normaal wel door zal zijn. Als ik goed gerekend heb, heb ik normaal zelfs wel een onderscheiding, maar zal maar niet te enthousiast zijn, hihi, seffes valt het dik tegen

Niet dat me dat iets uitmaakt hoor, geslaagd is geslaagd voor mij en uiteindelijk krijgt toch iedereen hetzelfde diploma.
Gisteren had ik ook nog een evaluatie van ehbo, gelukkig dat alleen het reanimeren van mijn pop telde voor punten... Er was zo een simulante en die deed alsof ze vanalles aan de hand had. En op een gegeven moment had ze iets aan haar pols en ik was de eerste die het zag en dus ook degene die moest gaan helpen, ai ai ai... die spelen dat dus zo overtuigend hè, en toen ik haar wonde zag, brak mij het zweet al uit

Ik meteen hulp geroepen, zoals de situatie het voorschrijft en maar goed dat Roel onmiddellijk kwam en wél wist wat hij moest doen. Ik dacht dat het om een dikke splinter in de pols ging en mijn medestudenten ook, want er waren er al een paar die zeiden dat ik die er uit moest trekken. Gelukkig wist ik wel dat dat niet mocht. Ik die persoon gekalmeerd, Roel dat verbonden (zoals dat hoorde) en we zeiden dat we naar het ziekenhuis gingen. Toen was de oefeningen voorbij. Bleek wel dat het niet om een splinter ging maar om een openpolsbreuk

Wist niet eens dat dat bestond, haha. Maar we hadden toch het juiste gedaan, ongeacht of we het nu juist hadden WAT het was. De leerkracht zei tegen degenen die gezegd hadden om het er uit te trekken: dan had de simulante het hele gebouw bij elkaar geschreeuwd!

Een held op sokken ben ik dus want als Roel het niet had geweten en het een echte situatie was geweest, was ik denk ik zelf van mijn stokje gegaan. Zag echt verschrikkelijk uit
Zo, ik ga toch maar eens in gang schieten nu!
Doei!