Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/11/2007 @ 12:06 mamma Kim | even niet ingelogd maar hoe is het toch met iedereen?????? |
| 17/11/2007 @ 21:01 mamma Kim | HOI! Hier ook een ziek prinsesje...gister toch maar naar de huisarts gegaan omdat ze al 4 dagen rond de 40 graden koorts heeft.. ![]() Kreeg meteen een kuurtje mee en maandag terug komen omdat hij wil voorkomen dat ze longontsteking krijgt (mijn man is astmatisch en mijn zoontje ook...weet zeker dat Lieve ook iets dergelijks heeft) Lieve piept nogal momenteel en hoest ENORM..even afwachten dus. Vandaag was de koorts al bijna weg en was ze alweer iets opgeknapt. En van lopen had ze de afgelopen dagen ook niet gehoord, gelukkig stapte ze vandaag alweer vrolijk rond!!! Musty, ik zie dat het bij jou ook op begint te schieten! leuk hoor! En Naatje...je gaat echt al richting laatste loodjes hoor, super! (vind je het nog leuk om zwanger te zijn??? haha?? Nog een 3e misschien???) ik wens jullie veel kracht de laatste weken maar vooral...geniet er echt nog van! liefs mammakim |
| 18/11/2007 @ 14:11 mammaKim ![]() | even nieuwe foto's geplaatst op mijn profiel... doeiiiiiiii! we gaan naar sinterklaas!! |
| 03/12/2007 @ 19:24 Musje ![]() | Spannend! Succes als het moment daar is! |
09/12/2007 @ 18:18 ![]() | ze is geboren! een wolk van een dochter! ze heet Danmarice en alles is goed gegaan! Binnekort volgt meer nieuws! gr Allemaal! ![]() |
| 09/12/2007 @ 20:22 Musje ![]() | Van harte! Ben erg benieuwd naar het verhaal én de foto's! Geniet van je kleine schat en je al iets grotere schat natuurlijk! Wat vindt Jules ervan? |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er een zomerkindje in 2006?

Wilde het de 8ste doen, maar nu kan de babysit niet,... Is begonnen met haar gezondheidsproblemen en ik was het eigenlijk gewoon zo. Zal nog zwaar zijn

Succes!!!
Over een half jaartje gaan we alweer voor de 2e beginnen... Wat gaat de tijd toch snel!!