< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er een zomerkindje in 2006?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er een zomerkindje in 2006?
15/11/2007 @ 12:06
mamma Kim

even niet ingelogd maar hoe is het toch met iedereen??????

Link naar deze reactie
17/11/2007 @ 11:48

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hier alles ok, ben de buik wel beu........ ben nu wel met verlof dus kan het ietsje rustiger aan doen, maar met Jules om me heen wordt dat toch wel weer moeilijk, hij gedraagt zich wel superlief meot ik zeggen! als ik zeg : Mama wil graag even met Jules knuffelen, dan slaat hij zijn armpjes om me heen! om te smelten , toch? eten doet hij momenteel iets slechter, maar ik denk maar zo, als hij te weinig krijgt geeft hij het vanzelf wel aan! groetjes vanuit Vught!

Link naar deze reactie
17/11/2007 @ 19:18
Musty

hoi iedereen,

weer lang geleden!

Mammakim, wat leuk dat ze loopt!!! Yani loopt nog niet alleen, ik had gehoopt dat hij dat toch zou doen tegen dat zijn broertje er is...

Els, wat lief dat ze zo bemoederd! Haha dat is echt schattig. Dat zie ik
yani nog niet direct doen!

Ik ga eens kijken naar men ventje, is wat ziekjes.

groetjes,

Link naar deze reactie
17/11/2007 @ 21:01
mamma Kim

HOI!

Hier ook een ziek prinsesje...gister toch maar naar de huisarts gegaan omdat ze al 4 dagen rond de 40 graden koorts heeft..
Kreeg meteen een kuurtje mee en maandag terug komen omdat hij wil voorkomen dat ze longontsteking krijgt (mijn man is astmatisch en mijn zoontje ook...weet zeker dat Lieve ook iets dergelijks heeft)
Lieve piept nogal momenteel en hoest ENORM..even afwachten dus.
Vandaag was de koorts al bijna weg en was ze alweer iets opgeknapt.
En van lopen had ze de afgelopen dagen ook niet gehoord, gelukkig stapte ze vandaag alweer vrolijk rond!!!

Musty, ik zie dat het bij jou ook op begint te schieten! leuk hoor!

En Naatje...je gaat echt al richting laatste loodjes hoor, super!
(vind je het nog leuk om zwanger te zijn??? haha??
Nog een 3e misschien???)

ik wens jullie veel kracht de laatste weken maar vooral...geniet er echt nog van!

liefs mammakim

Link naar deze reactie
18/11/2007 @ 14:11
mammaKim

Online Status Bekijk profiel
even nieuwe foto's geplaatst op mijn profiel...

doeiiiiiiii! we gaan naar sinterklaas!!

Link naar deze reactie
25/11/2007 @ 10:58
mammaKim

heej Naatje,

Ik zie dat jullie dochter al bijna mag komen!! Tjonge tjonge, ik hoop dat het voor jullie net zo snel ging als voor mij, haha!
Je bent al bijna uitgerekent!! ongelooflijk...

met de rest alles ok? Ik hoor maar niks...

Hier stapt Lieve er vrolijk op los, iedere dag beter...Wel is hier iedereen ziek geweest maar alla...het is weer over

groetjes!

Link naar deze reactie
25/11/2007 @ 11:28

Hier alles nog ok, maar een 3e zwangerschap stel ik toch nog ff uit hoor pfffffffffffffff! het valt alllemaal wel iets zwaarder dan de vorige keer! vrijdag nog on het ziekenhuis geweest vanwege een ctg , maar gelukkig was alles goed! nu as dinsdag een afspraak met de gyn, die gaan me vanaf nu overnemen van de verloskundige....... het schiet op!

gr allemaal!
Renate

Link naar deze reactie
27/11/2007 @ 09:27
els

hey,
Naatje, ik was ook verschoten dat het toch zwaarder is, maar ik vond het vooral in het begin heel zwaar, ik was constant ziek.Voor de moment lukt het eigenlijk zeer goed, maar ik heb de luxe om thuis te zitten he. En het 'geluk' dat ik een mager spook heb, dus het is geen last om haar op te pakken. Ik zie er wel enorm tegenop om haar 'achter' te laten als ik moet bevallen. Ze is nog nooit bij een babysit geweest 's avonds... Wilde het de 8ste doen, maar nu kan de babysit niet,... Is begonnen met haar gezondheidsproblemen en ik was het eigenlijk gewoon zo. Zal nog zwaar zijn
groetjes

Link naar deze reactie
03/12/2007 @ 19:20

vandaag in het ziekenhuis geweest, weer een te hoge bloeddruk.....
en al 2 cm ontsluiting, de gyn heeft me gestript, dus misschien wordt het deze week al wat!

ik hou jullie op de hoogte!

gr Naatje

Link naar deze reactie
03/12/2007 @ 19:24
Musje

Spannend! Succes als het moment daar is!

Link naar deze reactie
03/12/2007 @ 20:57
Suus

Spannend Naatje Succes!!!

Hier alles goed. Evi kruipt als een tierelier en gaat overal tegenaan staan. Sinds een paar dagen is zowaar ook eindelijk het eerste tandje onderweg... Over een half jaartje gaan we alweer voor de 2e beginnen... Wat gaat de tijd toch snel!!

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
04/12/2007 @ 11:03
mammaKim

oooowwwwwww Naatje, wat spannend!!!!!!!!!!!!!!
Hou ons zeker op de hoogte, haha!
Ik kwam al extra kijken of er misschien al iets was geboren....
maar het zit nog allemaal verpakt lees ik.
Ik wens je in ieder geval alvast heel veel sterkte (pijn doet het toch....) en probeer van je bevalling te genieten, ondanks de pijn...
Succes!!!!!!!!

En Musje...je bent alweer 14 weken zie ik...tjonge...gaat alles goed?

En Suus, Evi ook alweer richting 1 jaar....gaat snel allemaal he?

Bij een 2e gaat het nog sneller allemaal...Lieve is alweer 1.5 jaar...rent door de kamer, wordt al heel boos als dingen niet lukken (van die op-de-grond-gooi-tafereln) en begint wat woordjes te praten.
Maar o zo leuk!!
Ik geniet iedere dag zo enorm van haar, (en Sam uiteraard!) omdat het allemaal ontzettend snel gaat.
Binnenkort word ik alweer 34......hellup!!!

groetjes mammakim!

Link naar deze reactie
04/12/2007 @ 12:52
els

hey,
Naatje, wat spannedn! Bij heleen wilde de gynecoloog mij ook strippen, maar toen had ze per ongeluk mijn water gebroken, alles zat blijkbaar al op springen!
Laat me weten of het gemakkelijker gaat, ben wel benieuwd! Ben ook benieuwd naar de reactie van Heleen!
Ik moet straks naar de gynecoloog, gewoon controle, spijtig genoeg geen echo.
groetjes

Link naar deze reactie
05/12/2007 @ 12:16

nou, het zit nog steeds verpakt hoor ,dames! nog niets!, ik voel wel dat er iets veranderd is na maandag...... dus we wachten rustig af, mijn bloed en urine was ok, bloeddruk te hoog, maar ik moet morgen even terugkomen vanwege de bloeddruk! ik ben ook erg benieuwd naar de reactie van Jules als de baby er eenmaal is! volgens mij zal hij best jaloers zijn....... verder leuk om te lezen dat het met alle kiddies zo lekker gaat! fijn hoor!
ik doe verder nu helemaal neits, beetje liggen, tv kijken, slapen, en verder alleen het hoognodige, dus weinig aktie!
ik hou jullie op de hoogte!

gr Naatje

Link naar deze reactie
05/12/2007 @ 13:24
mammaKim

heej Naatje...

ik kwam alweer even spieken...hahahahaha!
Doe maar lekker luieren....(gaat straks wel over allemaal, dat luieren...hihi)
Zo meteen nog gauw even naar de stad om wat dingetjes voor vanavond te halen (lekker op tijd Kim)
We hebben voor Sam en Lieve samen van Little People het kerst stalletje gekocht (en 100.000 andere dingen...weer veeeeel te veel geld uit gegeven!!) Dat is een schattig dingetje...
Een tip voor diegene die nog wat moeten hebben/verzinnen...
Het is echt heel erg leuk.

Fijne sinterklaas allemaal en Naatje...succes als er iets begint!

groetjes Kim

Link naar deze reactie
05/12/2007 @ 20:06
els

kwam ook effe spieken!
kim, wij hebben een pop gekocht voor Heleen, eigenlijk grappig, wij zijn niet de mensen die een meisje echt meisjesachtig en roos opvoeden, maar madam wordt zot als ze poppen ziet! Ze geeft ze eten en drinken, verzorgt ze,... goed ter voorbereiding van binnen 3 mnd En boekjes en blokken en en en en en en ik moet het nog allemaal inpakken
ik zal er maar eens aan beginnen!

Link naar deze reactie
09/12/2007 @ 18:18

ze is geboren!
een wolk van een dochter! ze heet Danmarice en alles is goed gegaan! Binnekort volgt meer nieuws!
gr Allemaal!

Link naar deze reactie
09/12/2007 @ 20:22
Musje

Van harte! Ben erg benieuwd naar het verhaal én de foto's! Geniet van je kleine schat en je al iets grotere schat natuurlijk! Wat vindt Jules ervan?

Link naar deze reactie
09/12/2007 @ 20:55
Suus

Van harte gefeliciteerd Naatje!!! En wat een bijzondere naam!!!

Ben ook erg benieuwd naar je uitgebreide verhaal en de foto's!! Geniet van jullie 'koningskoppel'!!

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
09/12/2007 @ 21:21
mammaKim

WAAAUUUWWWW!!
Gefeliciteerd Naatje (en de rest van de familie!)
Wat een aparte naam zeg!
Geniet, geniet, geniet en we horen hopelijk snel weer iets van je, ben ook errug benieuwd naar je verhaal!

groetjes mammaKim

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >