< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er een zomerkindje in 2006?

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er een zomerkindje in 2006?
16/03/2008 @ 14:33

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Els gefeliciteerd met Hanne.
t Is idd een flinke dame
Heerlijk hoor 2 meisjes, lijkt mij ook wel tof (maar voorlopig geen hier hoor!!)

Belgje jammer van de hopelijk mag t snel terug raak zijn én dan goed gaan

Link naar deze reactie
16/03/2008 @ 09:14
els

Online Status Bekijk profiel
mamakim,
spijtig genoeg is dit vaak wel waar,... Bij ons bij de onthaalmoeder zitten er ook zo'n kindjes,... ik snap ook niet waarom je dan kindjes wil. Maar bij ons zijn er niet veel opties, je kan eigenlijk tot 6mnd thuisblijven als je borstvoeding geeft, maar dan is er eigenlijk niets meer voorzien! Ik vind het ook vreselijk, maar ik werk gelukkig in het onderwijs, dus moet hen 'maar' van 8-16u brengen, we zijn eigenlijk ook een oplossing aan't zoeken, want ik sterf nu al vanbinnen met het idee dat ik ze alle2 ga moeten wegbrengen!
groetjes

Link naar deze reactie
15/03/2008 @ 21:47
mammaKim

hoi Els,

ook gefeliciteerd namens mij!
wat heerlijk, weer zo'n klein hummeltje erbij en een leuke naam hoor!

Ik zag vandaag ook weer een kleintje van 6 weken in een draagdoek...
wat heerlijk wat heerlijk toch.

we hebben het hier echt nog niet afgesloten en twijfelen nog of we voor een 3e willen gaan.
Nu niet persee meteen maar misschien toch over een jaartje of zo, als Lieve richting creche gaat.

vandaag kreeg ik echt medelijden met een meiske van 3 jaar.
Ze kwam uit belgie en was iedere dag van 7.00 - 18.00u op het kinderdagverblijf!!!
Haar ouders werkten allebei fulltime en ze vertelden dat dit vrij normaal was in belgie???
Belgische dames onder ons.....zeg me alsjeblieft dat dit echt niet voor het gemiddelde belgische gezin geldt???

Ik kan me dat echt niet voorstellen...Ik zou kapot gaan van ellende bij de wetenschap dat mijn kinderen iedere dag bij 'vreemden' waren (kan ze niet echt vreemd noemen, die leidsters zullen onderhand als mamma worden aangezien!) Dan liever geen kinderen.
Ik mis ze al de minuut dat ik de deur uitga om te werken!! Maar ben blij als ik weer lekker een paar dagen thuis ben met ze!

fijn weekend!

groetjes mamma kim

Link naar deze reactie
15/03/2008 @ 19:35

Els! Gefeliciteerd! wat goed een gezonde dochter! geniet maar lekker! en met dat eten geven.... dat gaat geod komen!
gr Naatje ( nu wel ingelogd!)

Link naar deze reactie
15/03/2008 @ 19:33
Naatje

Els! Gefeliciteerd! wat goed een gezonde dochter! geniet maar lekker! en met dat eten geven.... dat gaat geod komen!
gr Naatje ( ff niet ingelogd.....)

Link naar deze reactie
15/03/2008 @ 12:27
Belgje

Els, gefeliciteerd met Hanne! Echt super: Heleen en Hanne!! Geniet ervan.

Suus, bij mij zijn van de nacht toch de duivels doorgebroken. Op naar de volgende ronde zeg maar. Nu ja, vorige keer is het ook in de tweede ronde écht gelukt. Klopt, onze wegen zijn tot nu toe echt parallel gelopen. Dat mag je zeker doorbreken. Ik wens niemand een miskraam toe. Hoewel ik het de tweede keer echt meer heb kunnen relativeren, het is nooit een plezante ervaring.

Groetjes,
Belgje

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 20:24
Suus

Woeha, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE DOCHTER Els!!!
Wat geweldig dat haar hart helemaal gezond is!!

Geniet van je twee kleine meiden! Ben erg benieuwd naar de foto's!

En Belgje, spannend hoor. Ja, kan me voorstellen dat het na 2 miskramen heel erg moeilijk genieten wordt de eerste 3 maanden van een volgende zwangerschap . Ik hoop ook niet dat ik je ga volgen wat dat betreft als ik weer zwanger ben. Tot nu toe leken onze wegen erg op elkaar: allebei na 6 maanden voor het eerst zwanger, allebei missed abortion/curettage, allebei na 2 maanden weer zwanger, én onze dochters zijn allebei op de 13e geboren...
Ik hoop dat je nu of anders heeeeeel snel weer zwanger bent en blijft en dat ik je over een paar maandjes volg (met een goede zwangerschap)!!

Groetjes, Suus

[Laatst gewijzigd door Suus - 14/03/2008 @ 20:24] - Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 20:12
els

hey hey,
sorry voor de lange spanning!!
Eventjes snel, ik ben de 6de bevallen van een wolk van een dochter. Het is wel een hele brok, ze was 4,240 kg en 54 cm en onze schat heet Hanne.
Ben om 4u 's nachts in het ziekenhuis gegaan en om 11U heeft ze het daglicht gezien.En, voor ons een hele opluchting waar we 5 dagen hebben op moeten wachten,... ze is gezond, heeft niets aan haar hart! We zijn dolgelukkig!
Heleen is ook stapelzot op haar zus! Ze heeft alleen moeilijk als ik Hanne eten geef, maar dat zal wel wennen zeker?
Ik zal nog wel uitgebreider verslag geven,
groetjes
els en Heleen en Hanne

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 13:21
Belgje

Els, ik word nu echt heel benieuwd hoor. Je houd de spanning erin!

Suus, we mochten er van de gyn direct aan beginnen. Mijn eisprong was nog niet geweest toen ik op controle ben geweest, maar stond wel op springen. Tja, we zijn er wel voor gegaan, maar nu moeten we de natuur zijn gang laten gaan. Voel me soms wel een beetje beroerd maar dat kan natuurlijk ook inbeelding zijn. Ik heb nog niet getest en ga het ook nog een tijdje houden zo. Als het raak mocht zijn zal ik het wel merken zeker. Vooral omdat een positieve test toch niet veel hoeft te betekenen. Ik heb al drie positieve testen gehad en toch nog maar één kindje. Bovendien komen mijn ouders dit weekend en volgend weekend mijn broer en dan heb ik sowieso een beetje afleiding. Zou anders toch moeilijk zijn om mijn mond te houden.

Groetjes,
Belgje

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 22:40
Suus

Inderdaad spannend van Els!! Ik denk ook dat ze al bevallen is, want anders was ze wel al even langs geweest...
Hoop dat ze snel goed nieuws komt brengen!!

Belgje: hoe is het met jou?? Gaan jullie er weer volop voor, of moest je een maandje rustig aan doen??

Over een maand of 2 gaan wij ook voorzichtigaan aan een 2e denken...Spannend!!

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 20:27
Belgje

Hallo Els,

Ook ik kom elke dag een kijkje nemen. Waarschijnlijk ben je al wel aan het genieten van je wolkje en kom je er niet toe ons het blijde nieuws te vertellen!

Groetjes,
Belgje

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 19:53
mammaKim

ha Els!

zit hij/zij er nog steeds in???
In het veilige honk???

Ik kijk elke dag eventjes maar zie je banner nog steeds niet veranderd! (wil ook niks zeggen natuurlijk!)

succes!
groetjes mamma Kim

Link naar deze reactie
09/03/2008 @ 13:08
Lotte Vermeer

Hoi dames,

lang geleden...Ben inmiddels bijna 38 wkn zwanger van nr 2, gaat snel he?! Ben het ondertussen wel beu..het wordt een meisje en we kijken enorm uit naar haar komst. Veel troubles gehad met Nienke, ze heeft Coeliakie en mag nooit meer gluten...kortgezegd geen normaal brood, pasta, gebak, koek of aanmaaksausjes meer...alles moet zonder tarwe (gerst,rogge, granen etc..) veel naar de reformzaak en zelf brood bakken of heel duur brood kopen in de supermarkt.

Anyway hoop dat het met iedereen hier goed gaat en Els, succes, weet hoe je je voelt, ik ben de vroige keer normaal bevallen maar ook ik weet heel veel niet (meer) en alles lijkt anders bij deze zwangerschap.

gr Lotte

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 17:35

spannend zeg els!!!

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 11:40

oh Els, zet m op hoor! we denken aan je!

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 11:42
els

hey,
heb deze nacht 1 uur geslapen Voor de rest voor?weeen gehad, maar deed teveel pijn om te slapen.
Nu gaat dat maar niet door, heb zo maandstondenpijn die uitstraalt naar mijn rug, ma nog niet erg genoeg om naar het ziekenhuis te gaan, probeer mij niet te fixeren, een tijdje terug was het om de 6-7 min,...
Ik weet dus niet hoe het natuurlijk voelt, want bij heleen had de gyne bij de laatste controle per ongeluk mijn water gebroken. Is dwaas, weet niet goed wat doen,... Hoop dat er tegen vanavond toch zeker duidelijkheid is, want wil kunnen slapen!!
groetjes

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 13:04
els

hallo,
hier nog steeds niets,... Ik ben inderdaad aan't aftellen, wil terug mobiel zijn!!!
Was dinsdag bij de gyne en had 2 cm ontsluiting, maar de baarmoederhals zat nog heel hoog. Er zijn hier al weddenschappen begonnen wanneer ik ga bevallen, iedereen gokt op de 7de,... we zullen wel zien!
Eerst moet ik mijn valies nog afmaken Ik weet niet hoe het komt, het komt er echt niet van, zie mij nog in het putje van de nacht er alles insteken
Heleen maakt het deste interessanter, ze vond het leuk om om 5u klaar wakker te zijn en te zingen, giechelen, babbelen in haar bed,... maar ikke natuurlijk wakker!
Heleen praat eigenlijk ook al goed, ze begint 2woordzinnetjes te maken en kan heel erg boos worden als je haar niet begrijpt! Ze loopt eigenlijk ook de hele dag babbelend en zingend (toby toby--> toto) rond het huis. Maakt je wel goed gezind. Alleen af en toe die driftbuien, mama mia! En da is dan meestal voor iets pietluttigs!

Ik hou jullie zeker op de hoogte!
groetjes

Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 13:08
mammaKim

hoi hoi!!

Els, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel spannend!! Voel je je nog goed? (lees: vind je het nog leuk??? hahaha)

Belgje, gelukkig dat je alweer bezig bent met zwanger worden (in je hoofd dan) Dan kun je het misschien alweer snel een plaatsje geven.

Hier gaat alles goed...Lieve is een schattige tante en sinds een paar weken ook een hele lastige en opvliegerige tante ( Naatje, maak je borst maar nat!! jongens zijn veel rustiger!!)
Ze begint behoorlijk te praten en marcheert vrolijk en tetterend rond de hele dag. Heeft inmiddels maatje 98, weegt zo'n 14 kilo en soms meen ik dat ze al 7 maanden zwanger is, haha!
Ook meen ik af en toe een 'loens-oogje' te zien...erfenis van haar broertje???
Eventjes afwachten wat dat gaat doen.

groetjes allemaal en Els, zet 'm op!

Kim

Link naar deze reactie
26/02/2008 @ 13:56
Belgje

Hallo Els, nu komt het echt wel héél dichtbij. Je zal zeker wel aan het aftellen zijn!!

Wij zijn ook al aan het aftellen. Vandaag nog controle gehad of nu echt wel alles weg is van de miskraam. Alles is in orde en we mogen er terug voor gaan. Trouwens heeft ze ons nog een tip gegeven, mijn eisprong is op komst. Daarna zei ze nog: Tot gauw. Vond ik echt wel lief. Ik probeer me er niet te hard op vast te pinnen, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. In mijn hoofd word ik alweer zwanger.

Groetjes,
Belgje

Link naar deze reactie
26/02/2008 @ 09:48

Oh Els! je bent nu 38 weken en 2 dagen!!!!! Toen is bij ons Danmarice geboren! hou ons op de hoogte he?
gr Renate

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >