Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/12/2007 @ 20:34 sjattieke ![]() | kei spannend, maar het zit er nog niet aan te komen hoor, tis hier ma stillekes vanbinnen ![]() Hopelijk trekt ons kleintje het geen weken meer ... Groetjes, Anntje |
| 13/12/2007 @ 13:27 reb ![]() | anntje, je bent er helemaal klaar voor! Hoop voor jou dat je er heel snel is!Rust nu toch ook maar wat! ![]() succes |
| 15/12/2007 @ 19:57 Tine ![]() | Even geen tijd om te reageren (papjes-tijd...) maar ik wou toch even laten weten dat er een mooie nieuwe foto van ons Emilieke op mijn profiel staat! Tine PS; Anntje... |
| 17/12/2007 @ 21:07 reb | wat een prachtmeid Tine! Geniet er maar met volle teugen van!hoe gaat het met je zoontje? Is hij al goed aangepast aan de verandering? Vraagt hij soms geen extra aandacht? Hoe voel jij je nu? ik hoop dat je voldoende kan rusten! sjattieke, het zal nu wel voor je worden! Maar geloof me, dat ga je snel vergeten zijn hoor! Wij blijven duimen, al krijgen we kramp![]() Jootje, hiep hiep hoera voor je zoontje! Amai, 5jaar! dat zal wel al een echte "kastaar" zijn ondertussen ![]() Hoop dat zijn verjaardag een leuk feestje was! ![]() hier alles goed! Voel eigenlijk nog alijd niet veel van het zwanger zijn! ok, af en toe spannen mijn borsten wat, maar het is heus niet zo erg als bij mijn eerste zwangerschap, toen dacht ik echt soms dat ze gingen ontploffen ![]() tot de volgende dames ![]() |
| 19/12/2007 @ 14:02 reb | tine, fantastisch hoor, wat ik daar allemaal lees! en idd, 't is een hele snelle! en wat ontzettend lief dat Yannick slaap kindje slaap voor zijn zusje zingt! momenten om nooit meer te vergeten! ![]() anntje zal nu idd al wel bevallen zijn, ze is hier al een tijdje niet meer gekomen! Ik ben benieuwd!! Dus anntje als je thuis bent laat dan maar wat van je horen hoor! ![]() ![]() hier alles goed! eerste controle pas rond 25januari(ken juiste datum niet van buiten) lang wachten dus! Maar dan zijn we al wel 12weken! we kunne nu alleen maar hopen dat alles goed gaat daar vanbinnen! Nog wel geen buik te bekennen ![]() Het is hier wel enorm rustig! iedereen zal zich zeker aan de kindjes aan het warmen zijn zeker ![]() ik hoop dat jullie eventjes kunnen uitblazen tussen kerst en nieuwjaar zodat iedereen hier weer heel veel kan komen schrijven ![]() ![]() |
| 23/12/2007 @ 08:26 jootje ![]() | anntje gefeliciteerd meid!! fijn dat alles ok is,nu lekker genieten van jullie kleine ventje liefs jootje |
| 23/12/2007 @ 10:55 reb | joeeeeeeeeehoeeeeeeeee!! een dikke proficiat met je zoontje Anntje! ![]() Ben benieuwd naar de foto's, kon ze nog niet terugvinden op je profiel Maar je zal nu wel ander werk genoeg hebben, nietwaar :-)Geniet meid! Het is inderdaad een lange bevalling geweest, maar alles is goed met jullie allemaal en dat is nu toch het voornaamste he! ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

nod februari 2006

had de fut niet om naar de winkel te gaan...) dus alle kasten goed gevuld en alles lekker schoon 
er heel snel is!
voor je worden! Maar geloof me, dat ga je snel vergeten zijn hoor! Wij blijven duimen, al krijgen we kramp