Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/10/2007 @ 17:17 Yolande ![]() | meiden hoe is het met jullie? |
| 02/11/2007 @ 22:16 pauline ![]() | Ja ik slaap al met voedingskussen. Maar dat het helpt....nee niet echt. Het is wel lekker hoor, maar als je slaapt ontspant en zakt je bekken in, dus de pijn zal atijd blijven tijdens het slapen. dat is balen. Vandaag de geboortekaartjes besteld, op http://www.hipdesign.nl superleuke site met geweldige kaarten. Verder geen nieuws. En Yolande, toitoitoi!!! |
| 16/11/2007 @ 21:30 skeetje ![]() | Geweldig! 12.5 kilo eraf en mijn menstruatie neemt ook af. Hopelijk wordt het nu weer wat beter geregeld. Hoest met jullie? |
| 07/12/2007 @ 23:08 Yolande ![]() | andere schoonzus meldt ook al zwanger te zijn... |
| 11/12/2007 @ 09:16 skeetje ![]() | Yolande, gefeliciteerd met je schoonzussen! Zou het besmettelijk zijn? |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

wie doet er mee? we gaan voor oktober

en over 4 weken moet ik weer terug komen. Ik heb 21 augustus voor het laatst mijn
gehad en nu dacht ik 

en
/
en sinds zaterdag ook een gigantisch stijve nek dus echt ff de lappenmand hier.
ik zit een beetje in de lappenmand
en nu mag ik ook nog naar de neuroloog, ik heb nu zo'n last van mijn armen dat ik bijna niet meer slaap door de pijn. Ik krijg een onderzoek of het RSI is en anders wat het dan is... ik hoop dat ze me eraan kunnen helpen want dit is niks.
Daar kunnen mijn familieleden niet aan tippen