< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » wie doet er mee? we gaan voor oktober

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
wie doet er mee? we gaan voor oktober
19/01/2008 @ 13:16
Yolande

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Pauline, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon XEM!!!
Wat een mooi en apparte naam!
veel liefs Yolande en Cheyenne

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 15:22
Yolande

he Pauline

sex wil ook nog wel eens helpen om weeën op gang te brengen
Ben echt benieuwd naar je beeb hoor!
Geniet nog deze laatste dagen van het gevoel in je buik!

Skeetje hoe is het bij jou? Zag dat je al aardig wat kilootjes kwijt bent!

veel liefs Yolande

Link naar deze reactie
11/01/2008 @ 20:51
pauline

Online Status Bekijk profiel
Joehoe, ik ben nog in mijn eentje hoor!! Vandaag naar de VK geweest heeft me homeopatische korreltjes gedaan om de baarmoedermond wat te doen verweken. Mijn moeder en zus waren 2 weken overtijd. Kan het proberen.
Ben er zoooooo aan toe om te bevallen (noooit gedac ht dat ik dit nog eens zou zeggen, had soms grote angst)
Maar ik wil zo graag mijn kleine schat in mijn armen houden.
Hou hyves iig in de gaten meiden.

Link naar deze reactie
10/01/2008 @ 20:42
Yolande

Pauline??? ;)

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 22:20
skeetje

Hoi beiden.

Ook ik ben op hyves actiever dan hier.

Spanende tijden voor je Pauline. Ik hoop voor je dat je niet meer zo heel lang hoef te wachten hoewel 8 dagen ook wel te overleven is. Voel je je nog steeds goed? Beval je thuis of ga je naar het ziekenhuis?
Zie je er tegenop? Wat een vragen weer he! haha, zijn jullie wel gewend van me.

Yolande, bij jou ook alles goed? Hoe gaat het met die meid van je? Ik vind het zo'n lekker ding!

Bij mij gaan de kilo's inderdaad onwijs hard. Dit resultaat had ik nooit verwacht! Morgen ben ik 2 maanden na de operatie en ik heb een beetje hoop dat de weegschaal morgen met het goede nieuws komt dat er precies 25 kilo af is! Dat zou toch wat zijn zeg!!
Ik ben voor het eerst sinds 5 jaar weer op dit gewicht. Ongeloofloos!
Ben er nog lang niet maar ik mag niet klagen. Dit jaar november klop ik weer aan bij de gyn. en beginnen we weer opnieuw. Alleen dan wel wat sneller, dat heeft de gyn. zelf beloofd.

Goed, hou het hier even bij. Ik volg jullie op de voet met hyves.

Link naar deze reactie
31/12/2007 @ 15:01
Yolande

spannend Pauline!

Hopelijk niet vandaag aan t bevallen (mijn zwager is vandaag jarig en dat is geen pretje op een dag als deze) Ben erg benieuwd naar jullie kleine hoor! (bedankt voor je woorden)
Succes!

Skeetje, gaat goed met de kilo's of niet?

Allemaal een goede jaarwisseling en dat 2008 een zeer mooi en goed jaar mag worden!

veel liefs Yolande

Link naar deze reactie
30/12/2007 @ 21:13
pauline

Even kort, ben net mijn slijmprop verloren. Fijn, het kan sowieso niet lang meer duren, draag nu hopelijk niet overtijd. Ga wel uit van 2008 hoor. Spannend he???
Manlief heeft slaapdienst vannacht, maar hij kan weg mocht het nodig zijn.
X van ons

Link naar deze reactie
29/12/2007 @ 17:13
pauline

He meiden,
Yolande...ik vind het zo rot voor je! Al die onderzoeken en verplichtingen in het ziekenhuis. Maar heel goed dat je zelf goed weet wat je wel en niet wil. En je meisje heeft je nu ook nodig, 7 weken uit de running zijn is inderdaad erg lang.
Kan me voorstellen dat je af en toe door de bomen het bos niet meer vindt, maar je weet uit het verleden dat er diep in je hart een plekje is waar je hoop uit kunt putten en kracht kunt vinden...ook al lijkt t soms ver weg.
Ik hoop dat de kansen voor jullie tweede kindje niet verdwijnen.
Zal iig duimen en mee hopen.

Skeetje...zie op hyves regelmatig je ticker...gaat goed of niet dan?
Hoe voel je je er bij? Trots zeker!!! Voor jullie allebei hoop ik dat 2008 je brengt wat je het diepst verlangt.

Lieve meiden, ik ga me nu voorbereiden op mijn bevalling, ben wel actiever op hyves dan hier, maar zal af en toe wel meekijken hoor.

Dikke knuffel van mijn kleine wondertje en van mij!! Hele fijne jaarwisseling!!

Link naar deze reactie
27/12/2007 @ 21:07
Yolande

hoi meiden

hier gaat het ff helemaal niet goed... Beide kerstdagen ziek geweest: griep: 41 graden en diaree en spugen prettige kerst dus
vandaag uitslag ctscan: er zijn weer cystes in mijn eierstokken die in de weg zitten, ze willen me weer opereren (net als toen) alleen ik wil dit niet. Ik ben dan 7 weken uit de roulatie (weet ik dus uit ervaring) en dat wil ik niet ivm mijn lieve meisje. Nu krijgik een spuit Lucrin, daarmee simuleren ze een soort van overgang (incl opvliegers en depressie) van 3 maanden en daarna moet mijn cylcus weer goed komen. De cystes die groeien door en daarom mag die voorlopig niet meer langs komen, hopelijk werkt het, anders zie ik mijn droom voor een 2e in duigen vallen....
liefs Yolande

Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 13:43
Yolande

hoi hoi

afgelopen maandag naar de gyn geweest. het is weer 1 grote troep in mijn buik... ze wilde weer een laparoscopie gaan doen, wil ik dus niet dus nu krijg ik morgen een ct scan...
wanneer houdt het nou eens op en wordt alles eens normaal....

Link naar deze reactie
13/12/2007 @ 23:52
skeetje

Lieve Yolande,

Een dikke knuffel voor jou. Wat een onwijs rotgevoel. Helaas weet ik maar al te goed hoe de werking van Clomid met je hormonen en zwangere om je heen werkt.
Je heb inderdaad een geweldige dochter. Dat neemt nog niet weg dat je verlangt naar een 2e.
Ik hoop voor je dat je je snel mag aansluiten bij het clubje en dat hun een kindje krijgen van hetzelfde geslacht en jij precies een ander. Is het toch nog speciaal.
Wachten duurt lang, zeker als andere je voor gaan. Geef de moed niet op! Met Cheyenne heb je ook geduld moeten hebben, je wonder is daar.

Link naar deze reactie
13/12/2007 @ 13:11
Yolande

ik denk niet dat het besmettelijk is, wij zijn alweer het langste bezig en weer degenen die weer niet spontaan zwanger raken...
Ik wil eigenlijk op dit moment ook niet meer zwnager raken, het is niet uniek (met 2 schoonzussen die een wedstrijdje doen) en ik weet hoe ik reageer met de clomid en dan zie ik 2 bol wordende buiken, daar kan ik niet tegen. 1 schoonzus zwanger kon ik wel aan, maar 2... dat is me te veel. Ze hebben voor mijn gevoel onze kinderwens de grond in geboord. Ik ga wel door met de behandelingen bij de gyn( moet maandag weer) anders kan ik weer onderaan beginnen met het medische traject en daar heb ik ook geen zin in. Ik weet wel als ik nu echt zwanger wil worden dat het voor mij een frustratie wordt. Die 2 bollende buiken en dan de medicijnen die maar niet werken, dan ben ik er te veel mee bezig en word ik nooit zwanger...
ben op dit moment dus erg teleurgesteld...
ben wel blij voor mijn schoonzussen, maar voor mezelf en mijn man vind ik dit dus echt niks! miscchien juist omdat het hier nou nooit eens spontaan mag zijn..
maar ach, ik heb een hele lieve man en het mooiste meisje ter wereld! Daar kunnen mijn familieleden niet aan tippen

Link naar deze reactie
11/12/2007 @ 09:16
skeetje

Yolande, gefeliciteerd met je schoonzussen! Zou het besmettelijk zijn?

Link naar deze reactie
07/12/2007 @ 23:08
Yolande

andere schoonzus meldt ook al zwanger te zijn...

Link naar deze reactie
05/12/2007 @ 23:15
Yolande

he meiden

ik word weer tante. en nu weer van dezelfde schoonzus en zwager die ons met Cheyenne ook al voorbij fietsten. 1x prikken en het was alweer raak bij ze. Ik ben wel erg blij voor ze maar baal gewoon zo dat het hier weer niet spontaan lukt.

[Laatst gewijzigd door Yolande - 05/12/2007 @ 23:19] - Link naar deze reactie
01/12/2007 @ 21:26
Yolande

hey meiden

sorry dat ik al een tijdje niet heb gepost ik zit een beetje in de lappenmand al 5 weken dat nu eindelijk is gestopt door provera 10 mg tabletten en daarna weer wordt opgewekt door deze tabletten om de baarmoeder goed schoon te maken en nu mag ik ook nog naar de neuroloog, ik heb nu zo'n last van mijn armen dat ik bijna niet meer slaap door de pijn. Ik krijg een onderzoek of het RSI is en anders wat het dan is... ik hoop dat ze me eraan kunnen helpen want dit is niks.

ik ga gauw weer, mijn handen slapen inmiddes alweer.
groetjes Yolande

Link naar deze reactie
26/11/2007 @ 05:51
skeetje

Het is inmiddels 15! en ik kan weer een maatje kleiner aan. Dat had je al gelezen op hyves.

Vervelend dat je zo ongi bent! Ik ben er nu eindelijk 2 weken vanaf. Vreemd gevoel voor mij maar ben er wel heel blij mee.

Holliday on ice lijkt me geweldig maar mijn man vind er geen klap aan. Dat wordt dus geen ice voor mij...

Pauline, hoe is het?

Link naar deze reactie
25/11/2007 @ 15:18
Yolande

goed joh die 12,5kg!
Hier gaat het nog steeds niet zo... ben nu inmiddels voor de 4e week en niet een beetje vloeien maar gewoon echt veel bloed (en drellen dus) verliezen! Ben telkens wat draaierig op de benen en hartstikke moe de hele tijd. Moet woensdag weer naar de gyn...
als er nu niet een mega eisprong komt dan weet ik het ook niet meer
Pauline hoe is het met ?

veel liefs Yolande

oja gister naar holiday on ice Romanza geweest! GAAAAAAF!!!!!!!!!!!

Link naar deze reactie
16/11/2007 @ 21:30
skeetje

Geweldig! 12.5 kilo eraf en mijn menstruatie neemt ook af. Hopelijk wordt het nu weer wat beter geregeld.

Hoest met jullie?

Link naar deze reactie
05/11/2007 @ 21:00
Yolande

he meiden

hier ook ff een krabbeltje van deze kant. Hier niet zo lekker in orde. Toch de die aan het doorbreken is. verlies sinds vorige week maandag iedere keer bruin... oud bloed dus waarschijnlijk.
Ook mijn mond weer helemaal ontstoken dus gebruik is ook weer zware pijnstillers en sinds zaterdag ook een gigantisch stijve nek dus echt ff de lappenmand hier.
Pauline balen dat dat voedingskussen niet helpt! maar misschien 1 troost: ik slaap slecht met je mee: ik heb nog steeds zo'n last van die slapende armen dat ik ook telkens wakker van de pijn word. Erg leuk cadeau van het werk van je man die kinderzitjes, zijn best prijzig als je ze moet kopen.
Skeetje succes in België, we denken aan je!

ik ga gauw, ga ff douchen en dan naar bed.

groetjes Yolande

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >