volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 10/04/2008 @ 22:24 Tod | Dag allemaal, eindelijk ben ik hier! Het heeft even geduurd, omdat we gewoon geen internet hadden... Zucht! Met ons gaat alles ok, al hebben we de eerste 7 à 8 weken werieus afgezien omdat ons M'etje ferme verborgen reflux heeft, met urenlang gehuil en gekrijs als gevolg en vooral voor haar heel veel pijn als resultaat. We hebben intussen al wat osteopathie achter de rug, en ons M neemt ook intussen 2 weken zantac, het kon gewoon niet anders. Nu gaat het heel wat beter. Ze is een ferm alerte meid, al van in het ziekenhuis trouwens, en lacht al sinds een dikke 4 weken heel bewust. Ik zal proberen een profiel aan te maken en daar een foto van haar te droppen... Hopelijk gaat alles met jullie goed? |
| 10/04/2008 @ 13:28 suus | Zie dat Tod nog altijd zwanger is (al bijna 49 weken)... nog altijd geen tijd voor een nieuwe banner, denk ik. |
| 16/03/2008 @ 07:48 suus | Hey, leuk te horen dat het zo'n flinke meid is. Enne Fie... spannend!!! Heel voorzichtig zeg ik "wij ook". Heb van de week de foliumzuur al weer in huis gehaald. Het zal waarschijnlijk vanaf mijn volgende cyclus zijn dat we gaan proberen. D.w.z. mei. Fijne dag! |
| 14/03/2008 @ 09:00 suus | brrrrrrrrrrrrrrand van nieuwsgierigheid... Ze zijn hopelijk lekker aan het genieten van de kleine meid! |
| 01/03/2008 @ 09:08 suus | Foto-foto-foto...! Todje, kom snel even online en laat ons je spruit bewonderen. Ben razend benieuwd!!!! |
| 19/02/2008 @ 09:51 suus | ah 3800, ik las 4800 gram. Dan valt het misschien toch nog wel mee! Fie, verklap je de naam echt nie??? ![]() |
| 18/02/2008 @ 10:31 suus | WAUW! Gefeliciteerd Tod, en ik vond 4380gram al een flinke bevalling!Goed dat je niet tot 42 weken hebt hoeven wachten, want wat er dan gebeurd was...?! Alles oke met jullie? Is ze mooi? (uiteraard olie-domme vraag) Hoe is het met papa? Hij is vast trots op zijn dames... Geniet lekker en kom lekker op krachten. Al ben ik wel heeeeeeeel benieuwd naar de naam. Sophie, Sara of Anne misschien? ? ![]() |
| 08/02/2008 @ 13:19 vis˛ ![]() | Tuurlijk! Voorlopig nog steeds niets... |
| 08/02/2008 @ 12:02 Elsje ![]() | Fie, wil je me op de hoogte houden? Ben eigenlijk heel erg benieuwd! Groetjes, Els |
| 06/02/2008 @ 09:47 vis˛ ![]() | Ik zal elke dag vol spanning uitkijken naar de postbode Tot gauw in het moederhuis! |
| 04/02/2008 @ 18:13 Tod | Ladies, even komen zeggen dat ik vanaf nu wel heel stilletjes zal zijn hier wegens amper of geen internet. Merci voor de wensen, ik doe m'n best. Fie, je postbus wordt zeker gevuld de komende weken. Elsje, ik vind 't ontzettend jammer dat ik je nu even amper verder kan volgen, maar duimen doe ik zeker!! Groetjes!! |
| 29/01/2008 @ 13:16 Tod | Dames, heel rap want ik moet zometeen door naar de kiné. Elsje, ik duim heel hard voor jullie maar ik blijf er bij dat je stelling niet klopt ivm mini's en dat jullie probleem zeker overwinbaar is. Maar anderzijds een gelijkaardige instelling herken ik wel en geeft inderdaad heel wat mentale rust, een soort foertgevoel en da's wél zéér herkenbaar. En dat helpt! Ghoh, je kan niet duimen hoezeer ik voor jullie duim! Fie, ik weet niet hoe 't zal zitten met dat bezoek. Modes interesseren me sowieso al geen zak, zeker niet als 't op babytoestanden aankomt. We doen aleen waar wij ons goed bij voelen. En aangezien we een nogal opdringerige schoonfamilie hebben, denk ik dat we met 't bezoek in 't begin een beetje gaan doseren. We weten het gewoon niet, maar da's 't gevoel dat we er nu bij hebben. De gsm gaat ook af als we "binnengaan" en dat zal nog enkele uren na de bevalling zo blijven. Om onszelf enkele fijne eerste uurtjes te gunnen, in plaats van telefooncentrale te spelen en om de nodige stress te vermijden. Als ik nu naar m'n schoonmoeder bel voor eender wat, klinkt ze al zo extreem gestresst aan telefoon, da's gewoon niet gezond. Zo, nu moet ik echt door, de kiné wacht. Donderdag ben ik nog eens hier op 't werk, thuis mailen en zo is moeilijker (geen internet, wel inbel), maar ik probeer wel nu en dan iets te laten horen. Groetjes!! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

backup

Ik hoop echt dat we niet al te lang meer moeten wachten!
Gefeliciteerd Tod, en ik vond 4380gram al een flinke bevalling!

: 't is een meisje
!!! Tod is gisterenavond bevallen na een lange arbeid, dus ze moet nog wat bekomen. De baby weegt <3.800kg dus 't is een ferme meid. Binnenkort meer nieuws...
moet hebben aangezien de iui op vrijdag was ipv zaterdag en ik eigenlijk donderdag al een lh-piek had (snap het zelf ook niet goed, maar ja).