< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » backup

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
10/04/2008 @ 22:24
Tod

Online Status
Dag allemaal,

eindelijk ben ik hier!
Het heeft even geduurd, omdat we gewoon geen internet hadden... Zucht!
Met ons gaat alles ok, al hebben we de eerste 7 à 8 weken werieus afgezien omdat ons M'etje ferme verborgen reflux heeft, met urenlang gehuil en gekrijs als gevolg en vooral voor haar heel veel pijn als resultaat. We hebben intussen al wat osteopathie achter de rug, en ons M neemt ook intussen 2 weken zantac, het kon gewoon niet anders. Nu gaat het heel wat beter. Ze is een ferm alerte meid, al van in het ziekenhuis trouwens, en lacht al sinds een dikke 4 weken heel bewust.

Ik zal proberen een profiel aan te maken en daar een foto van haar te droppen...

Hopelijk gaat alles met jullie goed?

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 13:28
suus

Zie dat Tod nog altijd zwanger is (al bijna 49 weken)... nog altijd geen tijd voor een nieuwe banner, denk ik.

Link naar deze reactie
16/03/2008 @ 07:48
suus

Hey, leuk te horen dat het zo'n flinke meid is.
Enne Fie... spannend!!! Heel voorzichtig zeg ik "wij ook". Heb van de week de foliumzuur al weer in huis gehaald. Het zal waarschijnlijk vanaf mijn volgende cyclus zijn dat we gaan proberen. D.w.z. mei.

Fijne dag!

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 09:12
vis˛

Online Status Stuur bericht
Ik niet meer want ik heb het kleine sprotje intussen mogen aanschouwen: 't is een flink meisje met héél duidelijke Tod-trekjes
Hoe gaat het intussen met jullie? Bij mij is het héél erg druk op het werk en Lies krijgt haar eerste kiezen, dus het is effe doorbijten. Maar het ziet ernaar uit dat er wel goede vooruitzichten zijn op baby-vlak: ik durf het niet te luid zeggen maar als alles goed gaat beginnen we binnenkort te klussen aan een nieuw sprotje Ik hoop echt dat we niet al te lang meer moeten wachten!

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 09:00
suus

brrrrrrrrrrrrrrand van nieuwsgierigheid...

Ze zijn hopelijk lekker aan het genieten van de kleine meid!

Link naar deze reactie
01/03/2008 @ 09:08
suus

Foto-foto-foto...!

Todje, kom snel even online en laat ons je spruit bewonderen. Ben razend benieuwd!!!!

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 15:21
vis˛

4800g zou inderdaad wel spectaculair zijn, hé. En nee, ik zal Tod de honeurs laten waarnemen. Intussen kan de nieuwschierigheid nog wat aanscherpen
Ik heb wel gehoord dat Tod en de baby intussen thuis zijn en dat ze het goed stellen. Blijkbaar is't een goed eterke.

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 09:51
suus

ah 3800, ik las 4800 gram. Dan valt het misschien toch nog wel mee!

Fie, verklap je de naam echt nie???

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 10:31
suus

WAUW! Gefeliciteerd Tod, en ik vond 4380gram al een flinke bevalling!
Goed dat je niet tot 42 weken hebt hoeven wachten, want wat er dan gebeurd was...?!
Alles oke met jullie? Is ze mooi? (uiteraard olie-domme vraag) Hoe is het met papa? Hij is vast trots op zijn dames...
Geniet lekker en kom lekker op krachten.
Al ben ik wel heeeeeeeel benieuwd naar de naam. Sophie, Sara of Anne misschien? ?

Link naar deze reactie
11/02/2008 @ 13:44
vis˛

Welke naam? Lies (op de banner) is de naam van mijn eigen kleine meid. Toch bedankt hoor
De naam van Tod's baby zal een verrassing blijven tot ze haar nieuwe banner komt voorstellen. Ik kan je wel al verklappen dat het een klassieke maar toch tijdloze, supermooie naam is.

Link naar deze reactie
11/02/2008 @ 12:29
Elsje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wat leuk!! Proficiat en goed gedaan zeg!!!
Hopelijk was die arbeid nog te doen (klinkt niet echt aangenaam).
Een hele mooie naam zeg!
Ben heel benieuwd naar foto's.

Vele groetjes!

Link naar deze reactie
11/02/2008 @ 09:24
vis˛

NIEUWS van TOD : 't is een meisje !!! Tod is gisterenavond bevallen na een lange arbeid, dus ze moet nog wat bekomen. De baby weegt <3.800kg dus 't is een ferme meid. Binnenkort meer nieuws...

Link naar deze reactie
08/02/2008 @ 13:19
vis˛

Tuurlijk! Voorlopig nog steeds niets...

Link naar deze reactie
08/02/2008 @ 12:02
Elsje

Fie, wil je me op de hoogte houden? Ben eigenlijk heel erg benieuwd!

Groetjes,
Els

Link naar deze reactie
06/02/2008 @ 09:47
vis˛

Ik zal elke dag vol spanning uitkijken naar de postbode Tot gauw in het moederhuis!

Link naar deze reactie
04/02/2008 @ 18:13
Tod

Online Status
Ladies,

even komen zeggen dat ik vanaf nu wel heel stilletjes zal zijn hier wegens amper of geen internet.
Merci voor de wensen, ik doe m'n best. Fie, je postbus wordt zeker gevuld de komende weken.

Elsje, ik vind 't ontzettend jammer dat ik je nu even amper verder kan volgen, maar duimen doe ik zeker!!

Groetjes!!

Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 10:22
Elsje

Hallo!!

Tod, het begint echt te korten hé. Spannen allemaal!!
Ik duim dat je een supervlotte bevalling mag hebben en heel veel kan genieten van de eerste momenten met je kleine spruit!!

Fie, hopelijk heb je goed kunnen knuffelen en zijn die spuitjes terug vergeten!

Bedankt voor jullie duimen!!
Normaal gezien denk ik dat ik iets vroeger m'n moet hebben aangezien de iui op vrijdag was ipv zaterdag en ik eigenlijk donderdag al een lh-piek had (snap het zelf ook niet goed, maar ja).

Alvast een heel prettig weekend!!!

Link naar deze reactie
29/01/2008 @ 13:16
Tod

Online Status
Dames,

heel rap want ik moet zometeen door naar de kiné.
Elsje, ik duim heel hard voor jullie maar ik blijf er bij dat je stelling niet klopt ivm mini's en dat jullie probleem zeker overwinbaar is. Maar anderzijds een gelijkaardige instelling herken ik wel en geeft inderdaad heel wat mentale rust, een soort foertgevoel en da's wél zéér herkenbaar. En dat helpt! Ghoh, je kan niet duimen hoezeer ik voor jullie duim!

Fie, ik weet niet hoe 't zal zitten met dat bezoek. Modes interesseren me sowieso al geen zak, zeker niet als 't op babytoestanden aankomt. We doen aleen waar wij ons goed bij voelen. En aangezien we een nogal opdringerige schoonfamilie hebben, denk ik dat we met 't bezoek in 't begin een beetje gaan doseren. We weten het gewoon niet, maar da's 't gevoel dat we er nu bij hebben. De gsm gaat ook af als we "binnengaan" en dat zal nog enkele uren na de bevalling zo blijven. Om onszelf enkele fijne eerste uurtjes te gunnen, in plaats van telefooncentrale te spelen en om de nodige stress te vermijden. Als ik nu naar m'n schoonmoeder bel voor eender wat, klinkt ze al zo extreem gestresst aan telefoon, da's gewoon niet gezond.

Zo, nu moet ik echt door, de kiné wacht. Donderdag ben ik nog eens hier op 't werk, thuis mailen en zo is moeilijker (geen internet, wel inbel), maar ik probeer wel nu en dan iets te laten horen.

Groetjes!!

Link naar deze reactie
25/01/2008 @ 15:58
vis˛

Elsje, ik zal keihard duimen deze maand!!! Hopelijk helpt het ook dat je je er rustig bij voelt. Dat hoor je toch veel, dat vrouwen zwanger worden op het moment dat ze zich er beginnen bij neerleggen. Enfin,

Tod, voor jou gaan de laatste uurtjes werken voorbij. Straks is het voor jou weekend en voor de volgende maanden staat slechts 1 ding centraal: jullie gezinnetje. Ik ben echt al zó nieuwschierig. Overlaatst waren C en ik aan het zwanzen dat je misschien volgens de laatste mode geen bezoek zal aanvaarden de eerste maand. Dat doe je ons toch niet aan hé

Ons meid moest gisteren haar bof-spuit hebben bij kind en gezin. Ocharme,zo triestig: een injectie in elke arm en vandaag doet haar armpje echt pijn. Ik zal dit weekend weten wat gedaan: troosten, wiegen en knuffelen

Link naar deze reactie
25/01/2008 @ 13:31
Elsje

Dag dames,

Tod, het begint serieus te korten hé.
Spannend allemaal, ben benieuwd hoe het allemaal zal lopen!
Ik duim dat alles goed gaat en dat je hier binnenkort kan pronken met schitterende foto's!

Hier gaat alles goed, vorige week iui gekregen en ik heb precies minder last dan vorig jaar van de hormonen. Soms schrik ik nog eens van mezelf, maar denk dat het ook komt doordat ik al goed weet wat het is en vorige maand op m'n gemak was.
We zien wel wat we volgende maand doen, denk dat ik er me begin bij neer te leggen dat mini's niet voor ons zijn weggelegd .
Het geeft een soort rustiger gevoel.

Vele groetjes en prettig weekend!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >