< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Het duiveluitdrijvingsclubje

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Het duiveluitdrijvingsclubje
01/03/2008 @ 11:05
M.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,

hier heeft het lot ondertussen beslist hoe t zit voor onze reis deze zomer. mijn man heeft deze week een aanbod gekregen voor een job dat hij echt niet kan weigeren en nu is t zo dat het verlof meegaat met de bouw en dus van de 2e week van juli tot de 1e van augustus.
hij moet dan verlof nemen en kan geen krijgen in sempteber.
dus mijn schoonbroer en schoonzus kunnen niet mee aangezien zij geen verlof hebben in de zomer maar wel in september.
t zier er naar uit dat we met ons 3tjes gaan zijn en dan is een hotel de beste optie want een vakantiehuisje komt veeeeel te duur uit als je maar alleen bent.
ben gisteren gaan boeken, een klein gezellig hoteltje (30 kamers) aan t gardameer zie t helemaal zitten, t is ook een heel stuk minder ver rijden dan naar waar dat vakantiehuisje staat en met een in de wagen is dat geen overbodige luxe als je er op een paar uur minder al staat. en het hotel maakt deel uit van een camping en daar is er een kleine superette dus ideaal om wat inkopen te doen ook

neleken, en zal t gaan om zo lang nog te wachten met de rugschool? heb je niet te veel pijn?
hihi als ik t zo hoor gelijken onze zo wel op elkaar
Laurine is ook een echt kapoentje
gaan binnenkort ook wel eens gaan zwemmen ermee, denk dat ze t ook leuk zal vinden

groetjes

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 07:50

Hi !

Alles ok hier. Ze hebben een letsel gevonden in mijn bekken, tegen mijn ruggegraat aan. Niets om over te panikeren, en enkel op te lossen door naar de Rugschool te gaan....maar dat kan nu wel eventjes wachten.
We zitten nu volop in de verhuis, en 't zijn mijn laatste weken hier op 't werk. Van zodra alles terug een beetje gekalmeerd is, contacteer ik de rugschool wel eens.

Voor de rest bij jullie alles ok ?

Reb, alles ok met . Niet te veel last van kwaaltjes ? Je zit nu al bijna aan de helft hé...man man man wat gaat dat toch vlug.

Vorige zaterdag zijn we voor het eerst naar de watergewenning geweest. Nanique was een beetje té enthousiast, en alle baby's waren meteen nat door ons Nanique. Ze plenste er op los in het water, met handjes en voetjes tegelijk...grappig hoor. Het zwembad lag vol met eendjes, en die vond ze heel erg interessant. Tegen het einde van de les had ze er een vijftal verzameld, en wilde ze ze precies niet al te graag afgeven.'t Begint een echte deugniet te worden.

M., wij hebben idd ook voor een huisje gekozen. De grootste reden daarvoor was ons Nanique. We nemen de babyfoon gewoon mee, en tijdens haar middagdutje zetten we die gewoon bij ons op het terras. Als je op hotel zit, dan moet er altijd iemand mee naar de kamer, en die zit daar dan te koekeloeren voor een uur of twee. Ook voor het eten van Nanique vond ik het handiger. Ik kan zelf koken voor haar, hoef geen potjes mee te nemen of ter plekke te kopen, ik blijf toch nog altijd voorstander van verse groenten en fruit. Ik koop ook wel eens potjes omdat het handig is als je eens weg moet, maar dat gebeurt misschien 1x per maand. Kortom, ik vond de voordelen van een huisje zwaar opwegen tegen die van een hotel. Vandaar onze keuze...maar zoals Reb ook al zei, dat is natuurlijk een persoonlijke mening hé.

Ik ga de werkdag beginnen...laatste deze week. Nadien nog twee weekjes naar Brussel, en dan is't gedaan met de file...ik kijk er zo naar uit. Ondertussen is Batibouw hier begonnen, dus 't wordt nog plezant op de ring.

Groetjes,
Neleken

Link naar deze reactie
28/02/2008 @ 20:05
reb

ik zelf zou gaan voor een huisje.
's morgens zou ik alles in huis halen voor ontbijt
en dan kan je kiezen of je al dan niet 's middags of 's avonds op restaurant gaat, afhankelijk van hoe het uitkomt.
Wanneer het warm is kan je 's middags gewoon wat fruit of zo eten, voor je kleine meid kan je altijd potjesvoeding meenemen voor het geval het niet lukt om zelf eten te maken!

mijn motto: het is vakantie: dus ik zou het zo rustig mogelijk en zo aangenaam mogelijk maken voor iedereen. Niet te veel afwas (door te gaan eten) maar toch ook het gemak van niet aan uren gebonden te zijn.
Ik denk dat je in een huisje toch ook nog pricacy kan hebben, als je met het koppel goed overweg kan en je bent eerlijk naar elkaar toe moet dat wel lukken denk ik!

Claudia, goed dat lucas toch goed slaapt! Dat is al veel waard hoor!

Neleken, hoe gaat het met jou? hoe zijn de resultaten?

Maar ja, dat zou ik nu doen he, ik denk pas als je de twee kan vergelijken dat je echt weet wat voor jou het gemakkelijkste is!

Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 20:42
Claudia

m geen idee of een huisje beter is dan een hotel... ik zou het ook niet weten wat te kiezen..

gelukkig gaat t al wat beter met je....

hier heeft lucas weer een uurtje gehuild maar slaapt nu heerlijk.. als ie slaapt is er ook niets meer aan de hand he..

gr

Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 11:07
M.

hoi,

ben er ook nog eens geraakt, de laatste dagen veel problemen met de pc
onze antivirus laat de pc gans de tijd vastlopen of heel traag werken en dat is echt wel frustrerend als je zolang moet wachten om 1 pagina te openen hoor!
anders is t ook al heel druk geweest, ben al gans de week de baan op om werk te zoeken maar t valt niet mee
ze komen binnenkort ook de nieuwe keuken leveren en daarvoor moeten we ook nog heel wat verbouwingswerken doen
dan ook onze zomerreis nog boeken deze week...
pfff weet niet wat eerst gedaan.
is misschien met momenten ook goed want zo heb ik minder tijd om te piekeren en stil te staan bij wat er allemaal gebeurd is de laatste tijd
ik voel me nu lichamelijk wel weer veel beter, de vermoeidheid is weg, voel me niet meer zo suf en opgeblazen maar met momenten heb ik wel nog wat hartenpijn
wat ik nog even wou vragen: deze zomer gaan we naar Italie met nog een koppel mee (die hebben geen kindjes)
nu zijn we aan het twijfelen of we zouden op hotel gaan of een huisje huren, wat denken jullie ervan?
t heeft zo allebei zen voor en nadelen hé
bij hotel moet je geen eten maken en heb je meer privacy maar je bent wel meer gebonden aan de kamer en vaste uren om te eten
bij een huisje heb je dit niet maar daar zit je gans de tijd samen en met je zelf je potje koken.

neleken, heb je nu al de uitslag van de 2e scan?

reb, fijn dat alles in orde was op de controle
hoe is t met de aambeien?

claudia, wat erg zeg voor die mensenzo'n klein kindje!
kan geloven dat iedereen er is van aangedaan! zou er niet mogen aan denken dat ik mijn zou moeten afgeven!
heb je al teegel gesmeerd voor het tandje?
hier had Laurine er vnl overdag veel last van en ze kon dan moeilijk slapen en tegen s avonds was ze zo doodop dat ze wel goed sliep dusja t kan best wel zijn dat hij er enkel s nachts last va heeft hoor

oei moet er vandoor, is er hier eentje wakker

Link naar deze reactie
26/02/2008 @ 19:38
Claudia

in principe is alles ok hoor...hier is het weer raak.. overdag is lucas de vrolijke bink maar gisteren en nu is hij vrolijk tot ie naar bed moet en dan is het brullen.. vandaag is ie zelfs niet in bad gegaan omdat ik zag dat ie moe was maar hij wil maar niet slapen.. geprobeerd of ie nog honger heeft maar dat is het ook niet... als ik hem pak dan is het meteen zijn duim zoeken en dan weet ik gewoon dat ie moe is want anders neemt ie zijn duim niet. maar slapen ho maar.. heb geen idee wat er nu is.... gisteren dachht ik krampen.. ook zit er volgens mij een tandje aan te komen maar dan zou ie daar toch ook de rest van de dag last van moeten hebben he...

nou ga dadelijk maar nog eens kijken als ie niet stil wordt..

moet ook nog kolven want vandaag de eerste keer dat ik het potje niet vol kreeg op het werk.. maar nu is lucas wel vannacht voor een voeding extra geweest.. of het daardoor komt..

neleken hoop dat het snel beter wordt..

reb het begint al op te schieten he....

gr

Link naar deze reactie
26/02/2008 @ 18:11
reb

hallo dames!

claudia, gaat het een beetje met jou?
Neleken hoe was de scan deze keer? Goed dat er al met het bot zelf niets mis is he, maar hopelijk vinden ze toch de oorzaak van je pijn en kunnen ze het snel verhelpen!

Link naar deze reactie
25/02/2008 @ 12:51

Hi !

CT-scan heeft geen resultaat opgeleverd. Misschien ook goed, want dat betekent dat er niets aan het gewricht of het bot zelf is.

Vandaag onder de isotopenscan geweest, en het enige dat ik tot nu toe weet is dat mijn blaas blijkbaar een rare vorm heeft !!??
Dit kan nog een gevolg zijn van de bevalling, maar ik weet eigenlijk pas morgenvroeg de gehele resultaten.
Nog even afwachten dus...

Claudia, verschrikkelijk !!!! Kan me voorstellen dat de mis heel erg emotioneel was. Ik zou het niet overleven !!
Mijn neefje en nichtjes hebben zelf ook hersenvliesontsteking gehad toen ze klein waren. Zijn daar heel erg ziek van geweest, en lagen in quarantaine. Bijna niemand mocht erbij. Ik weet nog dat ik vanop de gang, van achter glas naar mijn nichtje stond te kijken. Krijg er nu nog kippenvel van...

Reb, goed om te horen dat alles in orde is. Geen foto's van je buikje ? Ik kan je niet meteen helpen met een middel tegen de aambeien, heb er zelf nooit last van gehad. Hoop dat je er niet te veel last van hebt, want heb gehoord dat het ferm pijnlijk kan zijn.

Groetjes,
Neleken

Link naar deze reactie
24/02/2008 @ 16:08
Claudia

niet alles gelzen want daar staat mijn hoofd nog steeds niet naar...

m nog steeds terkte..

anntje.. in nl kenne we dat niet he .. hier gewoon centrale verwarming....

hier is het buurkindje van mijn moeder overleden aan een zeer agressieve vorm van hersenvliesontsteking.. ze was een paar uur nadat ze ziek werd overleden... gelukkig heeft lucas geen contact met haar gehad.. ze was pas 11 maandjes jong.. ik ben er nog ondersteboven van.. de engelenmis was zo emotioneel zelfs de pastoor hield het niet droog... kan me het verdriet van de papa en mama niet indenken.. geloof niet dat ik dat zou aankunnen.....

met lucas gaat het super .. hij slaapt snachts nu tussen de 9 en 12 uur en zit nu dus ook tussen de 4 en 5 voedingen in....

Link naar deze reactie
24/02/2008 @ 10:18
reb

dag meiden,

Malika, fijn om te lezen dat het al wat beter met je gaat! Er zullen nog wel slechtere dagen komen, maar kom het is al een begin he!
Ik hoop dat je snel een job vindt die bij je past, vriendjespolitiek is verschrikkelijk he, maar laat je je er niet door ontmoedigen hoor!
Laurine maakt ook grote vorderingen ! Leuk he als ze je zo echt beginnen te begrijpen

owow neleken, nog 3weken en dan de nieuwe job, wat vliegt de tijd snel! Je kijkt er zeker naar uit?
Ik hoop dat de scan van morgen de oorzaak van je pijn prijsgeeft meid! hopelijk ben je er snel vanaf!

Sjattieke, heb je het lekker terug warm? ja, heb je laten nakijken of je met geen lek zig? ik hoop het niet hoor!!

hier zijn we op controle geweest, en alles verloopt netjes!
krijg enkel al last van aambeien! Is er hier iemand die een wondermiddeltje kent?

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 10:55
M.

hoi,

ik heb vandaag een redelijk goede dag, ben gisteren druk bezig geweest mijn cv op verschillende jobsites te zetten en heb een paar interessante vacatures gevonden ook
heb ook al telefoon gehad van een interimkantoor die mijn cv had gezien en mag maandag eens langsgaan dus dat is wel goed
had het waarschijnlijk nog niet gezegd dat de job in t interomkantoor niet doorgaat zeker? de nieuwe personeelschef had zelf ook een kandidaat aangebracht en ze hebben natuurlijk die gekozen, vriendjespolitiek? in normale situaties ging ik hiervan gaan koken maar heb deze week aan de lijve ondervonden dat er ergere dingen zijn in de wereld
even een vrolijke noot nog: Laurine begint nu ook al heel flink dada te doen en ze begrijpt het echt al, als er iemand weggaat en wij zeggen dada dan begint ze mooi te zwaaien, echt om te zien!

sjattieke, is de tank al terug gevuld? wat raar zeg, op zo'n korte tijd er 2000 liter doordraaien, ben je zeker dat je niet met een lek zit? wij doen een jaar met een tank

neleken, hopelijk kunnen ze je maandag meer vertellen
moet heel frustrerend zijn om pijn te hebben en niet te weten wat het is
hier geen bijzondere plannen voor t weekend
denk wat kleren te gaan kopen voor Laurine, dat beurt me altijd wat op

groejtes

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 07:29

Hey meiden,

Alles goed ?

M., geniet met volle teugen van Laurine. Ik zou me ook aan mijn en mijn ventje optrekken hoor. Neem de tijd.

Hier alles in orde hoor. Ben moe, maar 't is vrijdag. Vanavond komt mijn ventje terug, dus dan zal ik ook wat meer tijd hebben om eens te ontspannen.
Morgen gaan we voor het eerst naar de watergewenning. Ik ben zoooo benieuwd.

Voor de rest is het aftellen hé: nog drie weken en ik begin aan de nieuwe job. Ondertussen kan ik me wel bezighouden hoor. De verhuis zit eraan te komen, dus....werk genoeg.

Gisteren een CT-scan laten maken van mijn heup, maar daar valt blijkbaar niets op te zien. Maandag moet ik terug voor een isotopenscan, met contrastvloeistof. Hopelijk vinden ze dan iets, want de pijn begint stilaan mijn keel uit te hangen. De dokter zei alvast dan het geen bekkeninstabiliteit was, dus dat weten we ook al weer, maar wat het dan wel is daar kon hij me geen antwoord op geven.

Enfin...

Zijn er wilde plannen voor dit weekend ?

Groetjes,
Neleken

Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 13:23
sjattieke

m als het je helpt om je beebjes te noemen moet je dat zeker doen, ikzelf heb het niet gedaan, niet dat ik mijn mk wil vergeten, want je draagt het altijd mee, maar het deed me meer pijn om telkens na te denken over wie het had kunnen zijn (jongen of meisje, ...)

Ik kan zeker geloven dat je veel kracht haalt uit je venteke en laurine, moest ik toen al een kleintje gehad hebben dan denk ik dat het me (iets) minder had gedaan, ben er nu enkele maanden voor thuis geweest omdat ik geestelijk een wrak was en mijn directe collega was ook zwanger en ik kon die confrontatie niet aan). Ik weet nog dat ik toen dikwijls gebeden heb en vroeg waarom, ik vroeg niet veel 1 kindje dat was alles. Nu zou ik dus wat eerder kunnen relativeren denkek omdat mijn beebke er al is ... als je een beetje begrijpt w at ik hier heel onsamenhangend probeer te vertellen ...

Ja raar hé, hij doet echt niet moeilijk of zo, ik wist echt niet dat hij zoveel last had!! 4 maart moeten we terug ... ben eens benieuwd ...

brrrrrrrrrrrrrr tis hier koud!!!! onze mazout is op!? Ik snap er nix van in oktober hadden we 2000 liter laten komen, en dienne mens zei nog sommige mensen komen daar een jaar mee toe ... awel hé tis OP!! ok ok normaal brandt de verwarming enkel 's avonds (en snachts af) en in de dag is iedereen gaan werken hé, en nun zit ik hier de ganse dag en tijdens de nacht brandt sinds kort de chauffage ook door ... maar toch!?

duur affaire zenne ... pffff seffens komen ze leveren maa tis hier koud!!!!!!!!!

Onze pieter heeft handschoentjes aan en een hemdje met lange mouwen en rolkraag truitje een broek kousen en schoenen ;)

Ikzelf vries mijn billen er bijna af ma allee ;)

Groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 11:14
M.

hoi allemaal,

ik kom even laten weten hoe t met me gaat.
vandaag voel ik me lichamelijk al wat beter dan gisteren, t is vooral emotioneel dat het nu wat doorweegt
gisteren was ik zo suf van de verdoving dat ik het maar half en half besefte
ik ben om 7u30 binnengesweest in t ziekenhuis en t was pas om 13u aan mij! dus uren van wachten, piekeren en nerveus worden
de curretage zelf is goed verlopen, geen complicaties
moet binnen een paar weken nog eens terug op controle en ook voor de uitslag van de onderzoeken die ze gaan doen op het overblijvend weefsel van onze kindjes
het spiraaltje zat nog steeds op zen plaats alleen wat verschoven maar dat kon gekomen zijn door dat pilletje dat ze me gegeven hebben om de baarmoederhals wat weker te maken.
ik ben nu ook terug aan de pil sinds gisteren, is echt een raar gevoel hoor, doet me weer denken aan al de miserie die we gehad hebben om Laurine te krijgen
ik heb gelukkig wel veel steun van mijn ventje en Laurine beurt me ook wel wat op, ben zo blij dat ik haar heb!
we hebben onze kindjes ook symbolisch de namen 'Angel' en 'Sky' gegeven want het zijn nu 2 kleine engeltjes die over ons waken van in de hemel
klinkt misschien allemaal wat melig maar voormij helpt het wel
voor de rest hou ik me nog wat rustig vandaag en de rest van de week denk ik, de pijn valt wel mee maar ben nu niet in de stemming om echt veel te gaan ondernemen trouwens

sjattieke, wanneer moet je nog eens terug naar de osteopaat? echt wel verwonderlijk dat je er geen last van leek te hebben zeg

groetjes

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 22:10
sjattieke

vandaag met ons Pietertje naar de osteopaat gegaan, k&g raadde me dit aan ivm zijn voorkeurshouding en verborgen reflux ...

Tventeke heeft blijkbaar allerlei blokkages ... Aan zijn nek (dat had ik verwacht) aan zijn bekken en aan zijn middenrif, daarmee had hij zodikwijls de hik ...

De mens verwachtte dat ik al 8 weken een wenende baby zou hebben met al die blokkages maar Pieter doet er zelf helemaal niet lastig over ... Hij verschoot daar echt van ...

We moeten zeker nog eens terugkomen, maar tzou al veel beter moeten zijn. Hij heeft in ieder geval goed geslapen nadien ...

M, hoe is het met jullie? lukt het allemaal een beetje om te verwerken? Dikke knuffel meid!!

Groetjes!

Anntje

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 13:42
M.

bedankt voor de lieve woorden
t is fijn te weten dat jullie me steunen en aan me denken
ik ga dan later deze week wel nog eens terugkomen als t voorbij is en ik me wat beter voel

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 07:49

M., da's idd niet zo'n leuk nieuws. Begrijp heel goed hoe je je voelt. 't is in Maart 2 jaar geleden dat ik mijn mk had. Bij mij is alles wel vanzelf afgekomen, en is idd wat pijnlijk, maar op dat moment is dat wel het minste van je zorgen.
Neem de tijd om alles een plaatsje te geven en te verwerken meid, het gaat zeker niet vanzelf.

Mijn ventje zit deze week ganse week in Nederland. Ben een beetje triest, want ik ben helemaal niet graag alleen. Nu ja, ik heb ons kleine , en dat maakt natuurlijk veel goed, maar toch. Ze zit terug middenin een sprongetje (een grote deze keer), en de slapeloze nachten zijn dus alleen voor mij.
Vannacht is ze echt elk uur wakker geworden. Ontroostbaar. We proberen zo lang mogelijk te wachten vooraleer we gaan kijken, om te vermijden dat ze vlug gaat beseffen dat we komen wanneer ze weent, maar 't is niet altijd even gemakkelijk om er op te luisteren.
Enfin, 't wordt dus een vermoeiende week !

Bovendien nog groot nieuws ! We gaan verhuizen !!!!!
In maart al ! Veel werk aan de winkel dus, alles moet nog ingepakt worden.

Ik ga aan de werkdag beginnen.

Tot de volgende !
Groetjes,
Neleken

Link naar deze reactie
17/02/2008 @ 14:50
sjattieke

oh M wat erg meid!!! Ik voel zo met je mee! Wij hebben ook een mk achter de rug en heb dus ook een curretage moeten doen ... ik begrijp dus goed wat je bedoelt met 'een leeg gevoel en toch iets meedragen'.

Neem maar goed de tijd voor jezelf ...

Dikke knuffels en als je wilt babbelen kan je me altijd een pbke sturne!!

Groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
16/02/2008 @ 15:29
reb

o nee, wat een verhaal! M. heel veel sterkte meid!

een dikke ! Ik hoop dat het wat lukt om het een plaatsje te geven!

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 21:08
Claudia

o m.. wat erg zeg.. natuurlijk was het niet de bedoeling om zwanger te worden maar dit is ook het laatste wat je wilde.. je moet en kunt jezelf niets verwijten.. en natuurlijk is het dubbel.. zeker omdat je toch al een aantal dagen rekening hield met een zwangerschap.. helaas heeft het niet zo mogen zijn en ik vind het echt heel erg voor je... wil je alvast veel sterkte wensen.. en rot voelen mag hoor want je zult ook dit moeten verwerken...

sterkte....

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >