< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » zwanger worden voorjaar / zomer 2006

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
zwanger worden voorjaar / zomer 2006
10/04/2008 @ 11:34
gwendy

Online Status Bekijk profiel
oei lindsay, ik zou allang een test gehaald hebben voor de zekerheid,
nadat ik gestopt van borstvoeding bij lore heb ik 1x mijn maandstonden gehad en toen drie maanden niks meer, ik dacht toen ook dat ik zwanger was, maar bleek dat mijn cyclus nog niet in orde was. maar ik ken iemand die de minipil neemt of beter gezegt nam en toch zwanger is geraakt.

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 21:13
lindsey

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Zit beetje met een probleem, ben al bijna 20 dagen overtijd! Weet nu niet door wat het komt durf infeite niet testen, sinds ik bevallen ben van kayley heb ik infeite nooit deftig mijn gehad, altijd een dag of 3 bijna niets dan weer 2 dagen wel heftig... omdat ik altijd de eerste dagen last had van migraine ben ik naar de gynaecoloog geweest om een andere pil maar heb die gewoon beginnen pakken zoals mijn andere, infeite moest ik gewacht hebben tot mijn 1ste dag van mijn dus heb ik daarna een maand geen pil genomen. Ik moest normaal 20 dagen geleden mijn maandstonden krijgen maar niets . Komt het nu doordat ik gestopt ben met de pil of is het van . Als ik ze op het eind van de week niet heb zal ik eens testen denk ik, aan de ene kant zou ik wel blij zijn maar aan de andere kant vrees ik jeffry zijn reactie.
Wordt vervolgd

Groetjes
Lindsey

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 09:36
snuffel

lang geleden!

aerobica,
wij hadden ook zo'n puckababy voor wenke rond haar 2m tot haar 6m dacht ik,ze heeft eraan moeten wennen maar sliep wel wat vaster en langere stukken daardoor,het afbouwen ging redelijk gemakkelijk.

hier zet wenke haar eerste stapjes alleen,tis nog wat stijf en tzijn er nog maar een 4 a 5tal maar tis al iets he.
ze begint ook al wat dingetjes te zeggen 'kijk wi'met haar wijsvnger in de lucht!heel grappig
en oooohhh als ze iets nieuws ziet.

ons weekje verlof zit erop,tis weer werken tot sept eer we terug verlof hebben en dan ist voor de bouw.
xxx

Link naar deze reactie
26/03/2008 @ 12:57

hallo hier gaat het met ups en douns.

over het algemeen goed hoor

djinn groeit prima.....

we hebebn haar een week in een baker zakk gedaan en dat hielp want ze wilde niet in haar bedje slapen over dag allen maa rop je arm en dan het fenomeen hoofdpijnhuilen ken ik nu ook ... ze kan krijsen haha

maar de zak moet in de was en ze sliep vrij goed eigenlijk dus zak afgelaten maar nu heeft ze haar regeldagen weer ze is nu precies 6 weken

dus dan maar om de 2 uur voeden en minimaal 1 uur het krijsen aan horen..

ze heb van af 8.00 nog maar 1 uur geslapen en het is nu 13.00

Link naar deze reactie
26/03/2008 @ 12:11
lindsey

Hallo,

Hoe gaat het met iedereen?
Debby nog veel last van de kwaaltjes?
Aerobica hoe gaat het met djinn?
Hier alles goed, gisteren met kayley naar kind en gezin geweest, ze moest 2 spuitjes krijgen, amai wat heeft ze gekrijst, maar het was wel een bruten hoor amai, ze zat met haar rug naar hem en hij snokte haar vast, tuurlijk begon ze al te wenen, ze had hem nooit zien aankomen en dan zo ruw zijn amai, dat had ik nog nooit meegemaakt,het was alsof hij een lappenpop in zijn handen had, killian was ook mee en die zag ook niet graag dat zijn zusje pijn had, zat daar met zijn handen op zijn oren.
Ze weegt 8kg 890 gr en meet 73 cm, een kleintje dus, ze zit onder het gemiddelde maar gewicht en lengte lopen gelijk dus alles in orde.
Verlang naar juni, dan gaan jeffry, killian en ik naar turkije voor een weekje, kayley blijft bij oma en opa. Je zou voor minder verlangen want met dat verdomd weer, het wordt weer winter geloof ik. Zo koud, amai!
Nog niemand geweest naar hengelhoef of molenheide? tips graag.

Groetjes
Lindsey

Link naar deze reactie
23/03/2008 @ 08:15
snuffel

vrolijk paasei iedereen!

hier een weekje verlof samen met mijn ventje,zaaaaalig!
dinsdag mijn verjaardag en dan gaan we een dagje naar brugge zonder de kindjes,schoppen,gaan eten en cinemake doen.

alles goed met iedereen?
xx

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 10:47
gwendy

gelukkige verjaardag kayley,

wij gaan altijd in centerparcs zwemmen, is voor ons en de kinderen het fijnste.
Berre is weer ziek, is toch een echt teer manneke. Gisteren overgegeven en vandaag constant tegen me willen liggen(zit voor het moment ook op mijn schoot met zijn hoofdje tegen me aan), ze hebben op zo een moment toch echt de mama nodig hé. Hopelijk is het beter tegen het weekend.

We hebben het weekend een grote schommel gekocht voor in onze tuin, er is ook een toren met glijbaan bij. Lore gaat niet weten wat ze ziet als het klaar is, is nogal reusachtig ten op zichte van haar

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 21:31
lindsey

Hallo,

Amai, wat vliegt de tijd, kayley is vandaag 1 jaar. We hebben vorige zondag haar feestje gehouden (enigste dag dat iedereen aanwezig kon zijn) het is heel goed meegevallen, ze was wel wat overdondert door al die aandacht, ze had van haar peter een teletubbie gekregen en het teletubbie huisje, awel ze is er niet van weg te slaan, als je haar tubbie durft vastnemen maakt ze haar boos, amai, niemand mag eraan komen hoor! Ze heeft al 8 tandjes, stappen doet ze aan mijn handen (en het zijn echt reuzestappen hoor) ze durft zich ook al eens loslaten als ze recht staat ze is echt niet bang (mama daarentegen wel).
Zal proberen enkele foto's van haar op mijn profiel te zetten.
Wie kijkt er ook terug naar prison break?
Ga nu kijken naar peking express.
Oh ja wie is er al eens naar hengelhoef of molenheide geweest? Wat waren jullie bevindingen? Waar voor zijn geld of toch liever center parcs? Laat me het weten.

Groetjes
Lindsey

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 11:19
snuffel

debby leuk he dat hartje horen!
hier zijn we door een moeilijke week door,wenke slecht slapen(tandjes)ikke oververmoeid en de griep,andy vermoeid.
enfin we zijn erdoor en hopelijk gaat het nu wat beter!
nog twee weekjes werken en dan hebben we samen een week verlof!
xx

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 08:31
gwendy

hallo

Debby fijn dat je het hartje kon zien, wat een geruststelling ook hé. Was bij mij ook, en al 61 mm groot goed hé

Berre heeft vorige woensdag zijn laatste prik gehad, en flink dat hij was, heeft geen traan gelaten en mama fier natuurlijk

Link naar deze reactie
09/03/2008 @ 20:59
Debby

Hallo!

Fiona, veel succes met je nieuwe job. 't Zal best aanpassen zijn.
En hoera voor Cas dat hij het zo goed doet.

Bij de gyn was alles prima. Ons kleintje was 61mm groot en staat daarmee 3dagen voor op de bereking hier. Ik had het niet verwacht, maar er was ook al een hartslag te horen. Wat een gevoel toch weeral hoor.

Het zwanger zijn valt me wel weer wreed tegen. Vooral sinds vandaag want ik heb constant het gevoel dat ik elke moment kan flauwvallen en dat is toch een beangstigende gedacht. Hopelijk is het enkel van mijn superdruk weekend en is het morgen al veel beter.

Liefs,
Debby

Link naar deze reactie
08/03/2008 @ 22:16
Fiona

Debby ben benieuwd hoe het geweest is hoor meid!

Hier een bekaf mama (eerste week weer full time gaan werken, werk nu bij Eandis in Brugge) Gelukkig heb ik een poetshulp op donderdag!
Het is wel even wennen.

Cas leert almaar beter te stappen. Kan nu al bijna 2m alleen stappen.

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 08:45
Debby

Ik laat zeker iets weten hoor dames. En hier is het trouwens "Boontje".

Ik ben eens benieuwd hoeveel het er zijn ja. We gaan uiteraard voor eentje, maar mijn zus en ik hebben al gedacht dat het er mss wel 2 kunnen zijn. Waarom weten we niet, het kwam gewoon in ons op. Maar't zal wel niet hoor.

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 21:08
oem 3isaa

Online Status
OF 3!!!
nee das flauw... hahahaha...

ik denk er niet over na hoeveel kinderen ik wil. ik kijk gewoon wat ik aankan zeg maar.

@aerobica: knap van je! hahahahhaha... dan zit dat moedergevoel echt goed in je! ik ben zoiezo een beetje een la maar waaien moeder. (nu praat ik wel heel brabants... is dit onduidelijk hahahaha)

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 18:30
gwendy

wie weet zijn het er twee!

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 18:29
gwendy

Debby, je zult dan wel uitkijken naar vrijdag hé, maar ik dacht ook dat je het hartje pas zag kloppen op 6 weken en een paar dagen, misschien ben je iets te vroeg dan maar ja je krijgt de bevestiging dat er inderdaad voorlopig een klein garnaaltje in je buik zit, zo noemden wij de baby toch de eerste maanden. veel geluk en genot althans, laat iets weten hoe het was.

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 10:52

nee geen hellup gevoel gehad haha

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 15:54
Debby

Aaerobica, fijn dat je zo van Djinn kan genieten.

Oem 3isaa, het is idd allemaal moeilijk. Ryan is ondertussen al bijna een kleuter. Waar is de tijd dat hij een baby was?
Willen jullie nog zoveel baby's mss?

Wij willen ook een redelijk groot gezin. 4 lijkt ons ideaal, maar als we steeds zo lang moeten wachten tot moeder natuur ons goedgezind is, weet ik niet of dat zal lukken.

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 14:29
oem 3isaa

Online Status
Ze worden inderdaad heel snel groot.. soms vind ik dat wel een beetje moeilijk. Mijn oudste zit nu in de op één na grootste maat rompers. en we willen over een half jaar gaan kijken of ie zindelijk kan worden. vind ik eigk ook wel moeilijk (stom he...) maar een baby'tje... ik kan er geen genoeg van krijgen. ik hoop dat ik er nog wel een paar krijg! hihi

@aerobica: heb je nog geen moment gehad van: HELLUP! hahahaha... ik had dat bij de eerste wel hoor... bij de tweede weer minder zeg maar. maar het is zeker leuk!

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 14:05

hey met djinn gaat het goed de ene keer 1x de andere keer 2x snachts maar heb er geen problemen mee haha.....

ze is uit de regeldagen dus we eten weer tussen de 2.30 en 3 uur haha

heerlijk meisje is het.....

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >