volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 05/03/2008 @ 21:08 oem 3isaa | OF 3!!! nee das flauw... hahahaha... ik denk er niet over na hoeveel kinderen ik wil. ik kijk gewoon wat ik aankan zeg maar. @aerobica: knap van je! hahahahhaha... dan zit dat moedergevoel echt goed in je! ik ben zoiezo een beetje een la maar waaien moeder. (nu praat ik wel heel brabants... is dit onduidelijk hahahaha) |
| 05/03/2008 @ 18:30 gwendy ![]() | wie weet zijn het er twee! |
05/03/2008 @ 10:52 ![]() | nee geen hellup gevoel gehad haha |
| 04/03/2008 @ 14:29 oem 3isaa | Ze worden inderdaad heel snel groot.. soms vind ik dat wel een beetje moeilijk. Mijn oudste zit nu in de op één na grootste maat rompers. en we willen over een half jaar gaan kijken of ie zindelijk kan worden. vind ik eigk ook wel moeilijk (stom he...) maar een baby'tje... ik kan er geen genoeg van krijgen. ik hoop dat ik er nog wel een paar krijg! hihi @aerobica: heb je nog geen moment gehad van: HELLUP! hahahaha... ik had dat bij de eerste wel hoor... bij de tweede weer minder zeg maar. maar het is zeker leuk! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

zwanger worden voorjaar / zomer 2006

durf infeite niet testen, sinds ik bevallen ben van kayley heb ik infeite nooit deftig mijn
gehad, altijd een dag of 3 bijna niets dan weer 2 dagen wel heftig... omdat ik altijd de eerste dagen last had van migraine ben ik naar de gynaecoloog geweest om een andere pil maar heb die gewoon beginnen pakken zoals mijn andere, infeite moest ik gewacht hebben tot mijn 1ste dag van mijn
. Komt het nu doordat ik gestopt ben met de pil of is het van
. Als ik ze op het eind van de week niet heb zal ik eens testen denk ik, aan de ene kant zou ik wel blij zijn maar aan de andere kant vrees ik jeffry zijn reactie.
tuurlijk begon ze al te wenen, ze had hem nooit zien aankomen en dan zo ruw zijn amai, dat had ik nog nooit meegemaakt,het was alsof hij een lappenpop in zijn handen had, killian was ook mee en die zag ook niet graag dat zijn zusje pijn had, zat daar met zijn handen op zijn oren. 

is vandaag 1 jaar. We hebben vorige zondag haar feestje
gehouden (enigste dag dat iedereen aanwezig kon zijn) het is heel goed meegevallen, ze was wel wat overdondert door al die aandacht, ze had van haar peter een teletubbie gekregen en het teletubbie huisje, awel ze is er niet van weg te slaan, als je haar tubbie durft vastnemen maakt ze haar boos, amai, niemand mag eraan komen hoor! Ze heeft al 8 tandjes, stappen doet ze aan mijn handen (en het zijn echt reuzestappen hoor)