< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » We gaan voor 2007 !!

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
15/02/2008 @ 14:32
Orissa

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hee meiden!!

Ik was jullie forum kwijt, kan het niet meer vinden dus ook niet meer reageren!!

Marleentje: Gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!! Wat een geluk is dat he zo'n kleintje in je armen, en toch nog een zware bevalling gehad zo te lezen maar ja het cliche is waar als je je beeb vasthebt ben je alle pijn "vergeten".
Geniet van jullie kersverse gezinnetje enne feliciteer ook de pappa van me!! (heb net je profiel gezien, wat een ontzettend mooi kindje, daar mag je trots op zijn. Hoe zwaar en groot was ze eigenlijk???)

Lizzy: Ow jee voor jou wordt het nu ook erg spannend, ben erg benieuwd hoe het jou zal vergaan! Zie nu al uit naar je bevallingsverhaal!

Dieltje: Hoe gaat het nog met jou meid?? Zijn jullie al weer bezig om zwanger te worden of laten jullie het nog even op zijn beloop?? Jij hebt het de laatste maanden ook niet echt makkelijk gehad he!

Nou ben blij dat ik het topic weer gevonden heb zeg, zodat ik op de hoogte kan blijven van alle ontwikkelingen hier!!
Bij ons gaat alles zijn gangetje, Melissa is al negen maanden en een hele vlotte, ze brabbelt de hele dag en heeft gisteren haar eerst pasjes los gemaakt!! Ze kruipt ook al de trap op maar is ook heel huilerig als ik weg ga (ze mist me dan en is natuurlijk bang dat ik niet meer terug kom). Ook met Andrew gaat het super, hij gaat graag naar school toe en zit nu op zwemles en dat vind hij fantastisch!
We hebben nog geen uitslag van de onderzoeken van Melissa en dat kan nog wel even duren denk ik maar zolang ze het super goed doet maak ik me niet al te ongerust!
Vandaag ben ik al 8 jaar samen met Theo, 8 jaar sjeezus wat vliegt de tijd hahahhahaha
Nou verder geen nieuws dus ik laat het hierbij.
Groetjes!!!!!!!

[Laatst gewijzigd door Orissa - 15/02/2008 @ 14:35] - Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 14:21
Lizzy

Hey Marleentje,

Dus een broertje of zusje zie je wel zitten, tja ik kan me voorstellen dat die pijn inderdaad snel vergeten is als je zo'n klein ukkie in je handen mag houden!
Ik tel nog steeds af... Mijn doopsuikermand is bijna klaar, ik heb nog een beetje inpakwerk en bijna al mijn enveloppen zijn geschreven.
Nu ben ik even aan het stofzuigen zodat ik straks (of morgen met de papa) het wiegje kan klaarzetten...

Zijn jullie al wat gewend aan die kleine meid? En begint zij jullie al te kennen?

Lizzy

Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 14:22

hey iedereen, ik voel me al veel beter hoor! Enkel snachts kunnen we niet doorslapen maar ja dat is normaal met zo een klein meisje bij ons hé!
De pijn is al bijna helemaal vergeten en ik sta al weer open voor een eventueel volgende zwangerschap. Wel maar binnen een jaartje of twee hoor, eerst genieten van onze Lotte!
Lotte komt goed bij, is nu na 13 dagen weer op haar geboortegewicht dus dat is goed nieuws!
Gisteren is ook kind en gezin geweest voor de eerste keer en alles was meer dan ok, we zijn blijkbaar goed bezig!

VOor de geïnteresseerden staan er nog foto's van de doopsuikers op m'n profiel!

Een sterrekijker is inderdaad een kindje dat met het breedste deel van het hoofdje eerst geboren wordt... auch!!!!
Lizzy, het is bijna zo ver voor jou! Hopelijk heb je een betere bevalling dan mij!

Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 14:20
Lizzy

Hey,

Heb ondertussen op het net al gevonden wat een sterrekijkertje is... Het gezichtje dat dus naar boven kijkt...

En nu genieten maar van je dochter, hé Marleentje!!!
Ik kijk zo erg uit naar de geboorte van mijn beebje...

Dieltje en Orissa, hoe is het ondertussen met jullie?

Lizzy

Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 22:25
Lizzy

Waw Marleentje, wat een nacht en dag én nog een nacht dus! Maar ik kan me voorstellen dat jullie super blij zijn dat jullie een gezonde meid bij jullie hebben nu!
Nogmaals een dikke proficiat!
Hoe gaat het nu met de pijn, al wat bekomen?
Lizzy
PS: wat bedoel je met een sterrekijker?

Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 18:24

De bevalling: op dinsdagnacht om kwart voor 3 word ik helemaal nat wakker... niet goed beseffend wat er aan de hand is, bellen we het ziekenhuis.
Ik moet onmiddellijk langsgaan want het is waarschijnlijk mijn water dat gebroken is maar ze willen een test doen om zeker te zijn!
Om kwart na 3 komen we aan in het ziekenhuis en er is geen test meer nodig, het is overduidelijk dat het mijn vliezen zijn.
Ik word onmiddelijk opgenomen en na telefonisch contact met mijn gyneacoloog wordt beslist dat Lotte geboren mag worden.
Ik word naar een arbeidskamer gebracht en daar komen de weeën goed op gang. Rond 7u komen ze al om de paar minuten en ik wordt naar de verloskamer gebracht waar gekeken wordt hoeveel opening ik al heb.
Dat is echter een teleurstelling, de baarmoederhals is nog niet volledig verweekt en ik heb nog maar een vingertipje opening....
En dat blijft zo tot ongeveer 19 uur savonds.
Ondertussen heb ik ook weer onregelmatige weeën en dit helpt het hele proces niet vooruit.
Om 15 uur krijg ik gelukkig eindeijk (na ong 12u!!!!) een epidurale verdoving! Ik kan me eindelijk een beetje ontspannen. Ondertussen was ik al doodop!
Echt slapen gaat niet want ze doen me een automatische bloeddrukmeter om die met veel lawaai elke tien minuten m'n bloeddruk meet!
Om 19 uur is er dus nog geen vooruitgang. Ook niet met de weeënopwekkers die ze me de hele middag gegeven hebben. Ze besluiten alle infusen stil te leggen en te zien wat er gebeurt maar ze beginnen al over een keizersnede te praten...
Rond 20 uur heb ik toch al wat meer opening en rond 00 uur heb ik bijna volledige opening en mag ik beginnen persen.
Ik heb diep moeten gaan om nog energie te vinden om te kunnen persen. Natuurlijk was de epidurale uitgewerkt toen ik moest persen en het is nog heel pijnlijk geworden!
Na 1,5 uur persen en een knip is Lotte dan eindelijk geboren!
Ik moest na Lotte even te hebben vastgehouden haar laten gaan want ze werd ter observatie opgenomen op neonato.
Ze had wondjes op haar hoofdje van de moeilijke bevalling maar gelukkig had ze er geen pijn van!
Volgens de gyneacoloog is alles wat een bevalling bemoeilijkt voorgevallen bij mij: vliezen breken zonder weeën, te vroeg geboren, Lotte was een sterrekijker. Hopelijk wordt een eventueel volgende bevalling heel wat makkelijker!

Link naar deze reactie
08/02/2008 @ 22:31
Lizzy

Dikke proficiat Marleentje!!!
Zo onverwacht, maar toch heel leuk! Veel plezier met jullie mooie meidje!!!
Lizzy

Link naar deze reactie
05/02/2008 @ 21:48

Wouw gefeliciteerd ben echt ontzettend benieuwd naar je verhaal!!!
Ik had het helemaal nog niet verwacht johh!!!
Dikke knuffel en wat een leuke naam zeg!!!

Link naar deze reactie
05/02/2008 @ 20:15

ONdertussen is er veel gebeurd en ik doe binnenkort uitgebreid mijn verhaal maar onze LOTTE is geboren!!!!

Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 20:32
Lizzy

Marleentje,
Verzorg je goed hé. Ik loop hier ook met een snotneus momenteel, maar gisteren was mijn laatste werkdag, dus nu kan ik rusten en aan de dingetjes thuis beginnen klaarzetten.
Dieltje en Orissa? Alles OK?
Lizzy

Link naar deze reactie
28/01/2008 @ 14:36

hey lizzy, toffe kamer!!!

hier alles ok, nog altijd een beetje ziek maar ik kom er wel!

Link naar deze reactie
28/01/2008 @ 13:53
Lizzy

Hey dames,

Alles ok hier met iedereen?
Onze babykamer is eindelijk af, ik heb de foto's op mijn profiel gezet!

Lizzy

Link naar deze reactie
23/01/2008 @ 11:11
Lizzy

Heyhey,

Ons weekendje was zalig, zo ontspannend! En we hebben op ons gemakje een kinderwagen gekozen: de maxi-cosi mura 4... Ik kijk er al naar uit om deze te kunnen gebruiken (is wel duur maar we zetten hem in deeltjes op onze lijst)

Hoe gaat het daar?
En Dieltje, bij jou ook alles ok?

Lizzy

Link naar deze reactie
21/01/2008 @ 19:27

hey lizzie, hoe was je weekendje?

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 19:46
Lizzy

Dames,

Ik ga een weekendje naar zee, een beetje relaxen met het ventje!
Hou jullie haaks!
Tot volgende week!

Lizzy

[Laatst gewijzigd door Lizzy - 18/01/2008 @ 19:47] - Link naar deze reactie
13/01/2008 @ 14:49
Lizzy

Hey dames,

Mijn laatste werkdag is donderdag 31/01/08, en dan ben ik hopelijk 6 maanden thuis om borstvoeding te kunnen geven!
Ik zal blij zijn als ik thuis ben, want het wordt wel zwaarder vind ik, en ik heb thuis nog veel te doen (poetsen - spullen voor de baby klaarzetten - doopsuiker in orde maken - enveloppen schrijven - ...)
Marleentje, da's lang, werken tot de 19e, ben je dan niet bang dat je een week kwijt bent van je bevallingsverlof als je iets vroeger moest bevallen?
Dieltje, da's inderdaad vervelend dat je dan bloedverdunners moet nemen... Maar ik blijf duimen dat 2008 een super jaar voor jou wordt!!
Orissa, we missen je meid!

Lizzy

Link naar deze reactie
13/01/2008 @ 12:44

hey dietje, neen die last en pijnen zijn helemaal niet leuk maar ja, ik krijg er wat voor in de plaats hé.
Ik probeer te werken tot de week voor de bevalling en ga er misschien nog twee dagen verlof aan plakken dus dan zou ik werken tem 19 februari. Nog eventjes dus. Werk wel sinds 1 jan 4/5 dus dat scheelt gelukkig wel!

Ik denk ook veel aan orissa, hopelijk is alles ok en heeft ze een veel te leuke en drukke tijd om nog langs te komen!

lizzy zal wel bijna in verlof gaan zeker?

Link naar deze reactie
12/01/2008 @ 18:46

Hoi meiden!!!
Bedankt voor de lieve woordjes!!!

Lizzy,Ben heel benieuwd naar je babykamer foto's hoor,lukt het allemaal een beetje?!?!
Gaat het allemaal naar je zin?!?!
Wanneer mag jij met verlof??

Marleentje,oei dat is niet fijn dat je nu overal last van gaat krijgen,wanneer ben jij met verlof?!?!
Sta je wel eens in je babykamer te kijken hoe mooi het allemaal geworden is!?!?
Vind het er wel super gezellig uitzien hoor!!

Volgends mij gaat het niet zo goed met Orissa,ze komt nu helemaal niet meer hier!!
Hoop dat alles goed gaat.
Wens haar en haar gezin in elk geval het beste!!!

Als ik zwanger mag worden dan moet ik waarschijnlijk de hele zwangerschap mezelf injecties geven met bloedverdunner!!
Voor de rest moeten we alles nog afwachten maar dit heeft ook efect op de rest van mijn leven en niet alleen op het zwanger worden en blijven!!
Nou ik probeer niet te veel op feiten voor uit te lopen,we zien het allemaal wel!!

Maar bedankt meiden!!!

Fijn weekend!!!

Link naar deze reactie
11/01/2008 @ 14:13

lizzie, ik ben echt wel aan het aftellen, heb veel last van bekken en onderrug en is echt wel lastig aan het worden!
Hoe voel jij je tegenwoordig?

Link naar deze reactie
11/01/2008 @ 11:39
Lizzy

Hey,
Alles in orde Dieltje? En Orissa?
Marleentje, samen aftellen he meid!
Lizzy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >