< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Geelse Meeting

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
15/02/2008 @ 08:25
Belle

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Goed voorstel van Inne!

Dus dames... Shoot maar een paar data!
Misschien op een zaterdagvoormiddag? da's voor mij het eenvoudigst. Maar iedereen mag z'n zegje doen, natuurlijk!
Waar? Terug in den Bruul? Of iets verder van bij mij thuis

Groetjes,
Belle.

Link naar deze reactie
30/08/2007 @ 20:31
safirke

Online Status Bekijk profiel
Hoi,

Ik ga ook passen hoor...het weekend is nogal hectisch (werken + onverwacht bezoek van nichtjes van Bart) plus dat morgen in de vroege avond Julie al kan gaan kennismaken met haar nieuwe juf en eventuele klasgenootjes.
Vandaar dat ik het morgenavond wat rustig wil houden.
Ben trouwens zelf ook niet helemaal lekker (heb al enkele nachten niet goed kunnen slapen en er heerst keelpijn ten huize Jacobs)

Later wil ik gerust nog wel eens afspreken hoor...

Ellen

Link naar deze reactie
29/08/2007 @ 21:29
Liesbeth

Ik liever op een andere keer. Ik ben onverwacht op 't werk van permanentie en als ik telefoon krijg moet ik onmiddellijk naar het werk. Als ik zou gaan zit ik toch heel de tijd met die tel in mijne kop.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat andere niet kunnen gaan.
Moest het toch niet doorgaan moeten we snel maar een andere datum afspreken.

Liesbeth

Link naar deze reactie
29/08/2007 @ 20:45
Anne

hey dames,

Wat doen we vrijdag????
Met het slechte nieuws van Daantje is het natuurlijk bijna ongepast om vrolijk te gaan zijn, anderzijds weet ik zeker dat Daan vrolijk zou meedansen als zijn voetje genezen is hé .
laten jullie iets weten?
Ik wil gerust even gaan kijken, en anders een ander keertje...

grtjs
Anne

Link naar deze reactie
13/08/2007 @ 21:52
Dabberke

Hoi,

31/8
Liesbeth ok
Nessie nok
Inne ok (liefst als passagier, heb net geen hekel aan zelf rijden...)

Nessie, goeie reis!

groetjes,
Inne

Link naar deze reactie
13/08/2007 @ 21:06
Nessie

Hey, 31/08 ben ik er dan niet bij, maar hopelijk amuseren jullie zich kostelijk!

@ Safirke, we gaan naar de Vendée (Port de Bourgenay), maar maken eerst een tussenstop in Honfleur.

Groetjes!!

Link naar deze reactie
13/08/2007 @ 20:20
Liesbeth

Voor mijn gaat 31/8 ook wel beter. We hebben nu een weekje vrij maar elke dag staat er wat op den agenda.

Hannah: geen probleem hoor van de losec, ik had al een vermoeden dat het niet meer ging lukken.

groetjes,
Liesbeth

misschien lijstje maken:
31/8:
Liesbeth ok (misschiet met iemand meerijden want ik denk dat iedereen wel door Ten Aard moet)

Link naar deze reactie
13/08/2007 @ 15:30
safirke

Hello iedereen,

Voor mij is 31/08 o.k.!
18/08 kan ik echt niet (verjaardagsfeestje broer)

Anne, veel plezier en zon in Turkije!
Hannah, voor jou ook 'n fijn verlof in Tunesië
Nessie, jou wens ik ook 'n fijne vakantie toe in Frankrijk, waar gaan jullie juist naartoe?

Oh ja, ik zou eventueel 31/08 wel kunnen rijden met de auto hoor, als ik de autostoelen eruithaal kunnen er zeker 4 personen meerijden (1 vooraan en 3 achteraan)
Jullie moeten maar iets laten weten...

Groetjes,

Link naar deze reactie
13/08/2007 @ 13:44
hannah

Hoi,

al even niets meer van me laten horen maar we zitten nog steeds in tunesie, op vakantie. We komen volgende week naar huis dus als de meeting 18/8 doorgaat dan kan ik niet maar 31/8 is prima voor mij. Zou Natalia ook graag zien!

Liesbet, sorry voor de losec maar we waren al vertrokken toen ikje berichtje kreeg. Ik heb ze met een vriendin meegegeven omdat ze anders zouden vervallen;

Vele groetjes

Hannah, YLias en Lina

Link naar deze reactie
13/08/2007 @ 13:31
Dabberke

Wie hakt de knoop door?

18/8 of 31/8?

groetjes,
Inne

Link naar deze reactie
09/08/2007 @ 15:03
nessie@work

18/08 kan ik eventueel ook. Maar dan moet ik wel opvang voorzien voor Ilian, want de papa is dan naar Pukkelpop.

Hopelijk wordt het weer wel wat zonniger, anders is een terrasje uitgesloten hé.

Groetjes!

Link naar deze reactie
09/08/2007 @ 14:12
Dabberke

ik kan 31/8!
in principe is 18/8 ook geen probleem, zolang het in de vroege namiddag is.

groetjes,
Inne

Link naar deze reactie
08/08/2007 @ 22:25
Nessie

Ikke niet! Dan zit ik in la douce france!!! Maar doe maar gerust die dag hoor als het niet anders kan. Ik zal er de volgende keer dan weer wel proberen bij te zijn.

dada!!

Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 20:16
Liesbeth

Misschien kunnen we 31/8 afspreken. Als we dan met enkele auto's rijden is het misschien wel gemakkelijk.

Wie kan er niet 31/8??

Liesbeth

Link naar deze reactie
03/08/2007 @ 22:50
Anne

Ladies,

geniet hier van het mooie weer de komende dagen.. ik vertrek voor een paar daagjes naar warmer oorden. We zijn de 15de terug en dan kom ik zeker piepen om te zien hoe we afgesproken hebben..

Moest Nathalia nog een optie zijn dan... parkeerplaats vinden is geen probleem, ik heb een parkeersleutel van de parkeergarage van mijn werk (op Merodelei, op kleine vijf minuutjes stappen van de markt, kunnen we onderweg nog wat vitrine-shoppen ) en daar kan dus iedereen zijn auto kwijt, dus das al één probleem minder hihi... allee, tis maar een idee hé...

grtjs aan iedereen en tot binnenkort!
Anne

Link naar deze reactie
02/08/2007 @ 12:44
dabberke@work

Hoi,

Wanneer zouden jullie afspreken? Allé, ik bedoel het uur?
Den 18de gaan wij naar het concert van Norah Jones, maar als er nu rond 14u ofzo wordt afgesproken, kan ik toch nog proberen te komen...

Wat een leuk idee is: naar het Podium gaan. Die hebben een leuk tuinterras en persoonlijk vind ik dat wel gezellig. (op de markt, zonder uitzicht op auto's!)

groetjes,
Inne

Link naar deze reactie
29/07/2007 @ 21:28
Nessie

Nu zal ik dan weer spelbreker moeten zijn zeker?
31/08 gaat voor mij niet, wij zitten dan in Frankrijk!

Maar als het niet anders gaat voor de rest, doe gerust die dag hoor, ik zal er dan nog wel eens een andere keer bij kunnen zijn zeker?

dada!!

Link naar deze reactie
28/07/2007 @ 22:31
Dabberke

31/8 gaat ook voor mij.
Nathalia lijkt me wel wat!

groetjes,
Inne

Link naar deze reactie
28/07/2007 @ 15:36
safirke

Hey dames,

Wij zijn terug van ons weekje zee dus zal ik hier ook maar eens reageren, he...

18/08 gaat voor mij helaas ook niet maar ik denk dat het redelijk moeilijk is om voor iedereen 'n gepaste datum te vinden dus jullie moeten het hiervoor niet laten.

31/08 gaat voor mij wel indien het 's avonds zou zijn want in de late nm. is het kennismaking met de nieuwe juf en klasgenootjes van Julie.
De Vrijdagen in Turnhout zijn me ook wel gekend dus ik vind het wel 'n leuk voorstel, alleen mss moeilijk om 'n plaatsje voor de auto te vinden want iedereen gaat Natalia willen zien, he...
Toevallig gisteren naar Clouseau geweest?! Ik had graag gegaan maar wij waren toen maar pas terug van de zee en konden niet zo snel 'n babysit regelen.

kom nog wel eens piepen welke avond/dag jullie zouden willen afspreken.

Groetjes

Link naar deze reactie
27/07/2007 @ 18:08
Anne

Ik kan normaal wel op vrijdag, behalve die 10 dagen dat we in Turkije zitten van 5 tot 15 augustus kan ik niet.. de rest van de vrijdagen is nog vrij 'leeg'. Misschien een ideetje om naar de Vrijdagen in Turnhout te gaan??? 31/08 komt Nathalia...tis maar een ideetje hoor...

Anne

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >