< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie gaat er voor vanaf half juni 2006?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie gaat er voor vanaf half juni 2006?
21/11/2007 @ 14:52
Line

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Maar meid toch... Hoe lang gaan jullie wachten? Ik zie op je banner 'enkele maanden rust'... hoe hou je't vol

Ik ben inderdaad al een jaar aan de Clomid.
Nu hebben we deze ronde samen met de gyn wel besproken om met IUI te starten.
Vandaag heb ik mijn eerste FM gehad, en wonder boven wonder zat daar al een flink ei te pronken van 19,4mm... dus morgen mijn eerste IUI. Da's wel plots een heel geregel, maar eigenlijk viel het voor ons alletwee wel mee. Ze maakten er op het werk helemaal geen punt van. Integendeel, 'k moet zelfs geen onbetaald verlof nemen (al mijn verlof is uitbetaald door mijn vorige werkgever he), maar ik heb blikbaar toch al een dagje recup staan. Dus woepie... IUI here I come! 'k Vind het best wel spannend.

Stippie, hoe is't met jou??? En met kleine Tygo? Wanneer ga je terug aan't werk?

Link naar deze reactie
28/11/2007 @ 13:13
Lieke1982

Online Status Bekijk profiel
Hey Line,

Hoe is de IUI geweest? Voel je al iets? Ik hoor!!

Het heeft voor ons nu echt wel lang genoeg geduurd hé!

Groetjes,

Lieke

Link naar deze reactie
29/11/2007 @ 07:56
Line

Hey Lieke,
Wel de IUI op zich viel echt wel mee hoor... da's echt gewoon binnen en buiten. Maar ik heb nu ook Utrogestan gekregen en moet de hoogste dosis gebruiken, maar dat wordt m'n lichaam wel gewaar ze, amai!!! Ik heb een vreselijk kort lontje!!
Nu of het deze keer gelukt is, betwijfel ik sterk... de IUI is volgens mij een beetje te vroeg in mijn cyclus geweest. Ik heb hier op't forum ook gelezen dat alle dames die IUI doen, een spuit pregnyl moeten krijgen om er zeker van te zijn dat ze een eisprong krijgen binnen de x-aantal uur... ik dus niet ... Dus ik kreeg m'n IUIvorige week donderdag en ik heb pas zaterdag m'n ei gehad.. mijn gyn zei dat dat nog op tijd was, maar ik heb er niet zoveel vertrouwen in.

Zeg, en bij jullie??? Hoe zit het??? Gaan jullie nog geen stapje verder zetten??

Link naar deze reactie
14/12/2007 @ 14:32
Lieke1982

Hey Line,

Ik heb vandaag mijn regels gekregen. Een cyclus van 33 dagen zonder hormonen! Dat gaat er nog op beginnen trekken!

We zijn voorlopig nog even aan het afwachten, misschien dat we in januari terug starten. Ik weet het nog niet... Ik ben eigenlijk wel gelukkig met hoe mijn leven is.

Bij jullie 2de IUI lees ik! Veel succes! Ik voor jullie!

Speel je trouwens nog steeds voor speldenkussen of ben je daarmee gestopt?

Groetjes,

Lieke

Link naar deze reactie
23/12/2007 @ 09:34
Line

Hey Lieke, da's echt wel fantastisch nieuws he!!! En dat van iemand die anders geen eisprong heeft... Ik moet daar heel wat voor slikken .
'k Hoop voor jou dat het de goede richting blijft uitgaan...
'k Vind het echt wel sterk dat je er zo rustig onder kan blijven. En als dat de manier is waarbij jullie je goed voelen, dan heb ik daar heel veel respect voor. En ik ben ervan overuigd dat het jullie gaat lukken ook op deze manier!!

Om eerlijk te zijn, heb ik het wel even gehad nu!! We moeten nu een ronde afwachten omdat mijn gyn in verlof is, maar ik vind die IUI zo omslachtig! Ik krijg geen pregnyl, dus ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is. Ik krijg wel een echo voor een FM, maar that's it! Vorige keer had ik IUI op donderdag en ik was pas 20 later ongesteld, dus ik heb mijn eisprong echt wel later gehad. Ik moet nu ook wel Utrogestan gbruiken en daardoor wordt je NOD ook wel uitgesteld, maar ik heb er toch niet zoveel vertrouwen in. En dan maak ik me de bedenking, of het eigenlijk wel zin heeft om al die hormonen te gebruiken als het toch maar ergens lukraak gebeurd...

Ik begin nu echt wel die IVF te overwegen. Mijn gyn heeft me dat meteen voorgesteld, maar ik heb er echt wel schrik van.

Ow ja... ik speel nog altijd voor speldenkussen . 'k Voel me er echt goed bij. Mijn cyclus is toch iets korter en ik heb bijna geen last meer van pijnlijke borsten, of buikpijn...

Allez meis, ik hoor je nog he!

Knuffel!!

Link naar deze reactie
25/12/2007 @ 19:05
Line

Lieke en Stippie, nog een prettige kerstdag!!

Link naar deze reactie
01/01/2008 @ 10:52
Line

Happy Newyear!!!

3 dikke kussen

Link naar deze reactie
02/01/2008 @ 16:30
Lieke1982

Gelukkig nieuwjaar!!! Ik hoop dat al je dromen mogen uitkomen in 2008!

Dikke kussen

Lieke

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 08:06
Line

Hey Lieke (en ik hoop Stippie ook nog),
Ik kom even melden dat ons IVF avontuur in de startblokken staat.
En wel veel sneller dan ik gedacht had.
Ons intake gesprek is intussen al achter de rug en ik moet vandaag lopen voor al de papieren in orde te brengen en om mijn medicatie te gaan ophalen. Niets te wachtlijsten hier!! Deze week heb ik mijn NOD en dan begin ik eraan

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 11:04
Lieke1982

Hey Line,

Dat is super nieuws!

Geen wachtlijst?? Het is inderdaad snel in orde! Moet jij nu ook Menopur spuiten om de eitjes te laten rijpen?

Dat geloop om al die papieren in orde te krijgen is inderdaad niet zo fijn. Ik heb op mijn papieren van de mutualiteit (voor de spuiten Menopur terug betaald te krijgen) bijna 2 maand moeten wachten, hoewel ze zeggen dat je die normaal op 2 weken moet terug hebben. Voor de rest heb ik soms ook last om de ampullen mee te krijgen in de ziekenhuis apotheek. Ik spuit soms 3,5 ampullen/dag en er zitten er maar 10 in een doos, dus sta ik daar om de 2 dagen al terug. Spijtig genoeg kan je ze niet in een andere apotheek halen.

Ik hoop dat 2008 een super jaar wordt voor jullie!! Ik zoals altijd!

Groetjes,

Lieke

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 08:17
Line

Hey hey meid...

Berichtje van een echt drugsverslaafde hier ... snuiven en spuiten is mijn nieuwe hobby .
Wel ik moet nu Puregon spuiten, maar ik denk dat dat dezelfde werking heeft hoor! Mijn eerste spuit heeft mijn zus gezet, omdat ik niet wist wat te verwachten, maar dat viel supergoed mee. Dat naaldje is zodanig dun, dat je daar maar heel weinig van voelt, dus nu doe ik het gewoon zelf.
Ik moet zeggen dat de papieren snel in orde waren. 'k Ben vorige week maandag naar de mutualiteit geweest en eergisteren had ik ze al in de bus. Ook die medicatie is geen probleem. Ik heb meteen voor 10 dagen meegekregen van het ziekenhuis.
Nu kan ik dus beginnen broeden he
Zaterdag terug naar de gyn om te zien of ik er een beetje goed op reageer.

Wanneer gaan jullie er terug voor?

Groetjes,

Line.

Link naar deze reactie
23/01/2008 @ 19:50
Line

Hey Lieke,

Alees ok meid??
Even komen melden dat ik morgenvroeg om 9u mijn pick-up heb van 25 exemplaren. Flink gebroed he

Link naar deze reactie
27/01/2008 @ 18:40
Line

Hey Lieke, deze morgen mijn TP gehad... dit is het dichtste dat ik ooit al bij een zwangerschap gestaan heb.
Mijn pick-up viel heel erg tegen... Van de 25 examplaren hebben ze maar 2 eitjes kunnen vinden. 'k Heb daar een hele verklaring voor gekregen, maar 't neemt niet weg natuurlijk dat de teleurstelling heel groot was.
Aan de andere kant waren de 2 overblijvers blijkbaar van heel goede kwaliteit en zijn ze na ICSI flink gaan delen. Vandaag heb ik dus de terugplaatsing gehad van een 8-delig embryootje.. en er zit er nu nog ééntje in de vriezer mocht het deze ronde niet gelukt zijn.
Het worden denk ik de 2 meest spannende weken ...

Knuffels

Link naar deze reactie
27/01/2008 @ 22:25
Lieke1982

Hey Line,

Super! Ik voel dat het gaat lukken!

Sorry dat ik niet zoveel langs kom. Ik ga proberen om meer te komen, want ik ben wel heel nieuwschierig natuurlijk!

Ik alvast als gek!

Hier nog niet veel nieuws te melden. Ik heb ondertussen wel weer natuurlijk mijn regels gekregen half januari. Voor de rest nog steeds in een rustpauze!

Tot één van de dagen!

XXX

Lieke

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 08:00
Line

Geen enkel probleem ze meid... Je komt maar langs wanneer je daar zelf zin of tijd voor hebt. We schrijven al iets te lang samen hier op dit forum om nog "sorry" tegen mekaar te zeggen he .

Als je nu zelf je zegels krijgt... heb je dan een regelmatige cyclus?? Toch straf dat je lichaam zo naa anderhalf jaar terug zelf in gang schiet he!

Hebben jullie al een idee wanneer jullie terug een cyclusje zouden willen proberen???

[Laatst gewijzigd door Line - 31/01/2008 @ 08:01] - Link naar deze reactie
02/02/2008 @ 15:15
Lieke1982

Hey Line,

Tja, van een regelmatige cyclus is toch nog geen sprake hoor. Het is ook niet omdat ik de laatste 2 cyclussen om de +/-35 dagen mijn regels heb gekregen dat ik een eisprong heb gehad. Ik moet zowieso Menopur blijven gebruiken. Misschien dat we in maart of april terug starten, maar we weten het nog niet. We zullen wel zien. Voor hetzelfde geld wil ik morgen terug beginnen of juist pas volgend jaar. We hebben nog tijd hé, we zijn nog maar 26!

Ik ben zo nieuwschierig naar volgende zaterdag! Laat mij zeker iets weten hé! Ik alvast rustig verder!

Groetjes,

Lieke

Link naar deze reactie
06/02/2008 @ 19:50
Stippie

Hey meiden.

Sorry dat ik al zolang niets van me heb laten horen!! Schaam me diep!

Line, wat ontzettend spannend. Nog een paar dagen en je zult weten of het gelukt is... Duim heel erg hard voor je!

Lieke, neem de rust die je nodig hebt!

Hier gaat alles super! Tygo groeit hard en leert iedere dag weer nieuwe dingen! We hebben een site voor hem (met veel foto's!), mochten jullie die willen weten, dan laat maar weten, dan stuur ik ff een privé-bericht. Wil niet dat iedereen er zomaar gaat kijken...

In de toekomst kon ik hier toch weer eens vaker kijken!

Liefs Chantal

Link naar deze reactie
07/02/2008 @ 13:36
Lieke1982

Hey,

Stippie : Super dat je eens langs komt. We begrijpen wel dat je kleine ventje veel van je aandacht nodig heeft hoor !

Ik zou heel graag een kijkje nemen op de site met fototjes.

Line: Al een vermoeden of voel je nog niets speciaal!

Dikke kus dames !

Groetjes,

Lieke

Link naar deze reactie
09/02/2008 @ 16:34
Lieke1982

en line?? !

groetjes,

lieke

Link naar deze reactie
09/02/2008 @ 20:55
Stippie

Line, wat ontzettend jammer dat de eerste poging mislukt is.
Was al verschillende keren komen kijken hier en zag nu dat je banner verandert was...
Gaan jullie meteen door voor een tweede poging? Ik heb dus geen flauw idee hoe dat allemaal in zijn werking gaat.

Lieke, ik las dat jullie nog met een pauze bezig zijn. Heb je voor jezelf al enig idee wanneer jullie verder gaan of wil je daarover nog niet denken?
Ik wil je trouwens best de link van Tygo zijn site doorsturen, maar er staat niet zo'n ballonnetje onder je naam, dus ik kan je geen privé-bericht sturen. Bij "gegevens aanpassen" kun je dat veranderen. Of anders moet je mij even je mail geven en dan ,ail ik je het adres.

Liefs Chantal

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >