< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » gestopt met de pil

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
gestopt met de pil
17/10/2007 @ 10:59
Stippie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi hoi,

Hier gaat ook alles perfect! Tygo is imiddels alweer een maand oud en de 4 kilo grens gepasseerd. Steeds meer kleertjes verdwijnen op de stapel "te klein"
Ben sinds een paar dagen bezig om 1 voeding per dag te kolven, zodat ook papa ons mannetje eten kan geven en dat gaat goed! Tygo dronk meteen de eerste keer zijn flesje al helemaal leeg! Meestal moeten ze de eerste dagen wennen aan die andere manier van zuigen, maar daar had hij helemaal geen problemen mee.
Kolf nu zo'n 60-70 ml per keer (Tygo drinkt ongeveer het dubbele, dus leg hem daarna nog aan) maar dat is met een handkolf. Ik ben aan het wachten tot de electrische arriveert!

Over 1 1/2 week gaan we voor de eerste keer de lange autoreis naar mijn ouders rijden. Verwacht geen problemen, maar ik ga wel bij hem achterin zitten.

Dat was de update over ons wel weer!!

Hoe is het verder met iedereen???

Groetjes Chantal

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 17:06
linda1983

Online Status Bekijk profiel
Fijn dat jullie alles goed gaat Daantjeh en Chantal!
Wat gaat het allemaal snel he!
Het is verder idd erg stil hier! Ben ook benieuwd hoe het met iedereen gaat!
Met mij (ons) gaat het goed. De kleine groeit zoals het hoort en trappelt al lekker in mn buik!
Nog wel elke ochtend misselijk en soms nog overgeven, maar das nog maar 1 keer per week ong. Zal wel blij zijn als dat misselijke weg is!
Nou meiden, laat allemaal even weten hoe het gaat met klussen of met de kwaaltjes of de kleine!
Genietse allemaal!
Liefs

Link naar deze reactie
18/10/2007 @ 11:11
Daantjeh

leuk om te horen hoe het bij een andere mama gaat!!hihihi

en hoe is het met de rest van de dames??ben benieuwd hoe het bij jullie allemaal gaat met de zwangerschap en de klus!!!

hier gaat het echt allemaal volgens het boekje, heerlijk!!
ben gisteren voor het eerst op visite geweest bij mijn schoonmama ben helemaal alleen met de kinderwagen in de metro geweest, ging allemaal helemaal prima!!

xxxsuz

Link naar deze reactie
18/10/2007 @ 11:16
Daantjeh

Naam ........ Nod/uitgerekend
Jane ........ Bevallen van Matthijs op 04-07-2007
Nele ........ Bevallen van Lina op 27-08-2007
Stippie...... Bevallen van Tygo op 12-09-2007
Daantje...... Bevallen van Noëlle op 22-09-2007
Ellentje......Zwanger! 03-02-2008
Linda1983.... Zwanger! 09-02-2008
Engeltje..... Zwanger! 15-03-2008
Leen ........ Zwanger! 17-03-2008
Ellen7....... Nod 22-08-2007
Donna........ Nod 04-09-2007
Jelena....... Nod 20-09-2007
Grietje...... Nod ??-??-2007

nog even een keer het schema......en nu dan maar afwachten op de nieuwe en die geboren gaan worden!!!
xxx

Link naar deze reactie
18/10/2007 @ 16:03
Jelana

Ik probeer vanavond of morgenvroeg een testje.

Link naar deze reactie
18/10/2007 @ 20:01
Leen

Jelana, ik duim alvast voor je he!!
Go streepjes, go streepjes!!

Hier gaat alles goed. Het gaat alweer vlot vooruit. Het buikje wordt steeds ronder...maar ik vergeet vaak toch nog dat ik zwanger ben. Heb dan echt het gevoel dat ik droom en heb dan het gevoel dat ik een dikke bedrieger ben ofzo...en dan opeens realiseer ik mij dat het echt geen droom is ofzo...
Soms twijfel ik opeens zo hard dat ik zelfs overweeg nog eens een zwangerschapstest te doen, gewoon om het nog eens zeker te zien...
Tja...hormonen doen wreed rare dingen met een mens...*zucht*

Volgende donderdag weet ik of het een of een is...spannend!!

Link naar deze reactie
19/10/2007 @ 11:04
Jelana

Mijn eerste testje in mijn leven en het was negatief

Niet getreurd ik ben eigenlijk nog niet overtijd. Nu zal ik wel lang lang wachten tot ik weer een test doe, ofwel komen de er nog door.

Ik heb ook weer zo'n gevoel overal. En twijfels

Afwachten

Link naar deze reactie
20/10/2007 @ 11:35
Leen

Kop op Jelana,
je zegt het zelf: de zijn er nog niet, dus is er nog hoop he.
Mijn eerste testje was ook negatief en twee dagen later viel ik om van verbazing met een positieve test in m'n handen.
Niet wanhopen, maar ook niet teveel hopen. Er zijn al teveel traantjes gevloeid voor de .
Veel succes

Link naar deze reactie
22/10/2007 @ 11:21
Jelana

hier nog altijd niets.

Dubbel gevoel nu. Ik twijfel of ik zwanger ben want zoveel voel ik niet. Af en toe een steek in mijn borsten en af en toe in mijn onderbuik maar voor de rest voel ik me héél energiek!! (normaal voor mijn NOD ben ik al moe en neerslachtig)

Maar als ik niet zwanger ben dan wil het zeggen dat ik weer een langere cyclus aan het krijgen ben
Ten laatste woensdag zou ik ze moeten krijgen want mijn langste cyclus was 35 dagen.

Ik heb me voorgenomen NIET te testen voor vrijdag.

We zitten wel al 19 dagen na mijn eisprong.

Link naar deze reactie
22/10/2007 @ 11:32
Ellen'tje

Ik duim voor je Jelana !!!

Link naar deze reactie
23/10/2007 @ 11:42
Daantjeh

jelena wat spannend zeg, ik hoop voor je dat het raak is

wij zijn net terug van de zuigelingen en noëlle is ruim een kilo aangekomen en 3 cm gegroeid dus dat gaat heel erg goed zo.

verder eigenlijk geen nieuws vanaf deze kant!

xxxsuz
[IMG]http://i155.photobucket...uzje1/Afbeelding050.jpg[/IMG]

Link naar deze reactie
24/10/2007 @ 15:57
linda'84

hoi allemaal,

Ik lees nu al een half jaartje met jullie mee en zeg eigenlijk nooit iets .
Ik ben niet zo'n prater en weet nooit wat te tikken.
Maar nu zijn we een half jaartje aan het proberen en ik wilde graag 23 zijn en dan zwanger en nu denk ik dat het gelukt is......
Ik was 1 okt jarig dus ben nu 23 en heb gister een testje gewaagt van de kruitvat. En een heeeeeeeeel licht lijntje. Gelukkig zag vriendje lief hem ook dus was ik niet gek aan het worden. Vannochtend nog een testje en ja hoor weer een heeeeeel licht lijntje maar al wat duidelijker.
Eigenlijk moeten ze donderdag pas komen maar ik kon echt niet wachten.
Nu is mijn vraag.......telt dit dan ook?
En kan het kloppen dat ik soms (nu ruim een week) het gevoel heb dat ik nu meteen word en dat dit gevoel net zo snel weer weg trekt als dat het kwam?
En moet ik nu nog iets doen of zo?
Ben wel al vanaf het begin aan foliumzuur.
Sorry voor alle vragen (heb er eigenlijk nog veel meer) maar vriendlief en ik hebben dit natuurlijk nog nooit mee gemaakt en willen het nog niet tegen iemand zeggen en tja........ dan vraag ik het hier maar bij de ervaren vrouwen
weet je wat de banner passen we gewoon aan

groetjes linda

[Laatst gewijzigd door linda'84 - 24/10/2007 @ 15:59] - Link naar deze reactie
24/10/2007 @ 16:05
Ellen'tje

wat fijn voor je linda
test gewoon nog eens op dag van nod
en mss nog eens langs gaan bij HA

xxx
Ellen en

Link naar deze reactie
24/10/2007 @ 18:05
Stippie

Hoi meiden,

Linda , van deze kant alvast een felicitatie!! Een streepje is een streepje! Wacht nog een paar dagen en test dan nog maar eens. Het lijntje zal dan een stuk duidelijker zijn.

Veel vrouwen die net zwanger zijn hebben het gevoel dat hun elk moment zullen komen. De eerste tekenen van een zwangerschap komen ook erg overeen met de eerste tekenen van een naderende .

Verder hoef je nu niet veel te doen. Je slikt al foliumzuur en ik neem aan dat je alcohol en sigaretten vanaf nu ook zult laten (of dat je dit al deed)
Je kunt eventueel wel een afspraak bij de huisarts maken, hij/zij kan jou ook wat meer informatie geven.
Ik zou nog heel even wachten met het maken van een afspraak bij de verloskundige. Vaak willen ze dat je rond de 10-12 weken voor het eerst komt. Ik heb met 6 weken zwangerschap gebeld om een afspraak te maken.

En verder als je vragen hebt, gewoon stellen hoor!!

Met ons gaat alles prima! Tygo is deze week weer flink aangekomen... 275 gram!! Hij weegt nu 4400 gram.
Daantje, wat weegt Noëlle nu? Geef je ook nog steeds BV?

Vanmorgen ben ik ook voor de laatste keer bij de verloskundige geweest, nacontrole, maar we hebben alleen zitten praten. Ze vroeg of ik nog vragen had, of er dingen waren waar ik mee zat, of ik positief tegen de bevalling aankeek enz. Ook over anticonceptie hebben we het even gehad.
Vanavond begint de na-gym van mijn zwangerschapscursus, 6 lessen. Ben erg benieuwd naar de verhalen van de andere meiden.

Groetjes Chantal

Link naar deze reactie
25/10/2007 @ 09:29
Daantjeh

linda wat goed zeg!!!ik had ook erg het gevoel alsof ik de op visite zou krijgen hoor!!en dat hoor je idd heel erg vaak!!je kunt eventueel ook even langs de ha gaan en vragen of die ook even een testje wil doen maar denk niet dat het nodig is hoor....

gefeliciteerd meid, het enige wat je nu moet doen is gaan genieten!!!

hier gaat ook alles goed, onze meid komt een maal per nacht, en dat word steeds later op de nacht vanacht kwam ze pas om 5uur en ze had de laatse voeding om 11uur gehad!!
ze weegt nu 4380gram dus ze is in 3weken tijd 1040gram aangekomengoed he, ze zit al sinds de geboorte op gemiddeld dus hopen dat dit zo doorgaat!!ik geef trouwens flesvoeding.dat vonden wij fijner en makkelijker omdat ferry dan ook 's nachts eens de fles kan geven!ik moet 29okt weer naar de vk voor de laatste controle maar verwacht er niks van want alles is helemaal goed gegaan!

ik moet wel eerlijk toegeven dat ik het zijn wel een beetje mis hoor!!!hoe is dit bij de andere mama's???!!??

xxxsuz

Link naar deze reactie
25/10/2007 @ 20:25
linda'84

Hoi hoi,

dank jullie wel!

genieten ja....... ik ben iemand die alles moet plannen en altijd erg druk is. Vriend word er vaak gek van zegt hij. En op mijn werk word ik stuiterbal genoemd om me zo te laten merken dat ik weer eens op en neer stuiter. Ik werk in de sport dus soms is het wel handig die energie.
Maar nu...............
Ik vind het echt niet leuk dat ik geen controle had op het zwanger worden en nu heb ik er al helemaal geen controle meer over.
Om toch proberen te volgen of het goed ging heb ik dinsdag middag de eerste test gedaan, woensdag ochten de tweede, vanmiddag de derde........... streepje verandert maar niet, kan misschien ook niet in 2 dagen zo snel.
Jullie zullen wel denken dat ik gek ben maar dat is niet hoor......denk ik! prettig gestoord misschien wel

volgens collegatje moet ik al wel aan het kinderdagverblijf gaan denken. Zij is half augustus bevallen en had al een kleine van anderhalf. Toen ze 8 weken zwanger was is ze het verblijf gaan regelen en toch kon ze voor de woe. middag niet terecht voor de nieuwe baby. Nu moet ze 3 maanden naar een ander dagverblijf en daarna gaat ze weer terug. Zou het echt zo zijn? Hoe doen jullie dat?

groetjes!!!

Link naar deze reactie
26/10/2007 @ 08:40
Daantjeh

hahaha linda, het is wel normaal hoor dat je het echt zeker wilt weten en anders de ha even bezoeken he......

voor kinderopvang moet je idd wel vroeg zijn tegen mij was toen gezegd dat je dit wel voor je 16weken zwangerschap geregeld moet hebben anders heb je idd kans dat je te laat bent!!!erg he!!
wij hebben een oppas oma, heel erg makkelijk!!!

xxxsuz

Link naar deze reactie
26/10/2007 @ 08:54
Ellen'tje

Linda

Wij hebben opvang geregeld rond 14 weken, en eigelijk was het toen al te laat
maar gelukkig kenden we die onthaalmoeder
en ook heel gelukkig moet ons kleintje maar 2 dagen bij onthaalmoeder gaan
de andere 3 dagen blijft ze bij mijn moeder
Mijn opvang is geregeld voor vanaf mei, maar in principe ging het dus pas van september
Ze wist ons te vertellen dat er al koppels komen vragen die nog maar net bezig zijn dus je kan al denken hé

Link naar deze reactie
27/10/2007 @ 19:19
linda'84

Volgens de test..............ja alweer
nog steeds zwanger.
Kan het nog steeds niet geloven en wil constant bevestiging. Ik ben zo bang dat als ik naar het toilet ga er ineens iets anders is. Hebben jullie dat in het begin ook gehad? Of misschien nog steeds?
Mijn vriend heeft al een hele grote roze wolk. Hij wist zelfs al alles over de kinderwagens en welke hij wilde hebben. hahaha !!
Ik ga morgen bellen naar moeders voor moeders. Zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben?

groetjes linda'84

Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 09:19
Daantjeh

linda goed zeg!!!

xxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >