Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
18/12/2007 @ 23:38 ![]() | He Sydney is alweer 9 maanden oud vandaag. Echt de tijd vliegt. Dan ben ik nu officieel ontzwangert zoals ze dat zeggen. Haha! Xx Noena |
| 19/12/2007 @ 10:30 Noena | Ja alles super met sydney! Ze probeerd constant te gaan staan. Haar 8e tandje is gister doorgekomen (niet normaal zo snel). Ze kent ook het woord nee als je nee zegt kijkt ze je met haar mooiste glimlach aan schud nee met haar hoofdje en gaat vervolgens vrolijk door. Ze gilt ook steeds (vindt ik wel vervelend). Morgen middag met haar naar het bureau. Ben benieuwd of ze goed gegroeid is. Xx Noena |
19/12/2007 @ 12:28 ![]() | Eindelijk gelukt om terug in te tekenen! Xx Noena |
20/12/2007 @ 10:35 ![]() | Zal dat prakken ook is proberen nog helemaal niet aan gedacht. Misschien werkt dat bij Sydney ook wel. Ik laat het weten hoe het op het bureau was. Xx Noena |
| 23/12/2007 @ 13:53 macy | ho ho ho ho (bijna kerst he), Heb nog niet alles bijgezelen, maar dat ga ik nog zeker doen. We gaan ons morgen aanmelden voor de eerte ICSI poging. Dus ik hoop om een datum om te beginnen, een grote strik erom, en mijn kerstcadeau is binnen! Eindelijk weer iets om naar uit te kijken. Heb er zooooooo zin in, nu komt onze vurige wens eindeljk weer een stapje dichterbij. Ben nog nooit zo blij geweest met mijn menstruatie, lig krom van de buikpijn, maar ik kan morgen bellen, joehoeeee!! Hele fijne kerstdagen, de eerste samen met jullie kleintjes! Geniet ervan!! ![]() |
| 24/12/2007 @ 16:31 macy | Hoi hoi, het was vroeg voor me op mijn vrije dag, maar om half 9 gebeld om aan te melden, en wat denk je, 12 januari zet ik al mijn eerste prik!! Snel he, het valt me echt heel erg mee! Da's dus zaterdag over twee weken. Joehoe, kan nu echt niet meer wachten! Gelukkig heb ik geen last van kerststress! Morgenochtend een dessert maken en woensdagmiddag een lekkere noten-appeltaart voor als mijn schoonouders komen, 's avonds gaan we dan uiteten, dus hoef je ook nergens aan te denken. We gaan zo nog even naar de stad, om nog wat cadeautjes te kopen. We doen bij mijn ouders met broer en vriendin en opa en oma altijd een dobbelspelletje met cadeaus. Echt heel leuk, en dan koop je ieder 3 kado's a 5 euro, dus te doen en je moet echt je best doen om wat leuks te vinden voor dat geld. Superleuk dus. En tweede kerstdag worden we waarschijnlijk bedolven door cadeau's van de schoonouders, maar dat vind ik heleeeeemaaaal niet erg hoor ![]() ![]() |
24/12/2007 @ 17:15 ![]() | Inderdaad erg snel Macy! Maar je hebt al lang genoeg gewacht! Ik zal een kaarsje voor je branden! Geniet van de kerstdagen! Xx Noena |
| 24/12/2007 @ 19:00 macy | hey Noena, Bedankt voor het kaarsje! idd erg lang gewacht. 2 jaar en 3 maanden... |
24/12/2007 @ 21:09 ![]() | Ja Macy ik duim dat het kaarsje je helpt en dat je grote wens eindelijk uit mag komen. Xx Noena |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

nod juni 2006

Ik heb nog 2 weken, maar mijn geheugen is nog steeds een zeef! 

)