< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod juni 2006

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
14/12/2007 @ 21:12

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wij gaan 1e kerstdag 's morgens naar mijn opa en oma 's middags naar mijn vader en 's avonds naar mijn moeder en 2e kerstdag naar mijn schoonouders.

Kortom erg druk dus heb er ook nog niet echt veel zin in als ik eerlijk ben al die verplichtingen.

Xx

Noena

Link naar deze reactie
15/12/2007 @ 10:06
Belisa

Onze ouders hebben gewoon zoiets van zie maar, dus geen verplichting en dat is wel erg lekker. Doen meestal 1 dag familie en 1 dag voor ons zelf :)

Ja joh, zo leuk dat kruipen. Hij is motorisch vooruit vertelde ze op het bureau. Heeft een maand op zijn handen en knieen gezeten maar woensdag dan echt de eerste kruipjes :). Ook geen getijger ofzo, echt kruipen

Daarnaast gaat hij nu de hele tijd zelf zitten, stukje kruipen even zitten en weer verder. Heel lief...

Kus Belisa

Link naar deze reactie
18/12/2007 @ 23:38

He

Sydney is alweer 9 maanden oud vandaag.

Echt de tijd vliegt. Dan ben ik nu officieel ontzwangert zoals ze dat zeggen. Haha!

Xx

Noena

Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 07:34
moniek

He Noena
Alweer 9 maand! Gaat echt snel!
Ja en ontzwangerd Ik heb nog 2 weken, maar mijn geheugen is nog steeds een zeef!
Verder alles goed met de kleine Sydney?

En met de andere
Hier alles prima! Ze heeft haar 3e tandje!

Liefs moniek

Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 10:30
Noena

Ja alles super met sydney!

Ze probeerd constant te gaan staan.
Haar 8e tandje is gister doorgekomen (niet normaal zo snel). Ze kent ook het woord nee als je nee zegt kijkt ze je met haar mooiste glimlach aan schud nee met haar hoofdje en gaat vervolgens vrolijk door. Ze gilt ook steeds (vindt ik wel vervelend).

Morgen middag met haar naar het bureau. Ben benieuwd of ze goed gegroeid is.

Xx

Noena

Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 12:28

Eindelijk gelukt om terug in te tekenen!

Xx

Noena

Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 14:28
moniek

He Noena
Ja dat doet Norah ook. Hard nee schudden en dan in een deuk liggen!
Ook gilt ze tegen alles en iedereen. Vooral kindjes en de hond zijn favoriet!
Ben benieuwd morgen!!
Maar 8 tandjes al! Norah heeft er nu 3 en volgens mij komt nr. 4 eraan!

moniek

Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 15:25

Ja veel he? Ze kan er ook heel hard mee bijten.

Sydney vindt kindjes ook heel leuk en bumba en de teletubbies.

Moet me trouwens elke keer opnieuw intekenen erg lastig. Hij slaat m'n cookie niet op denk ik.

Xx

Noena

Ps de tandjes kwamen en komen bij sydney ook steeds met twee tegelijk steeds een paar dagen ertussen

[Laatst gewijzigd door noena - 19/12/2007 @ 15:27] - Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 16:07
moniek

He Noena
Vervelend dat je steeds opnieuw moet intekenen!
Eet Sydney al potjes vanaf 8 maand. (dus met stukjes)? Norah kan stukken koek kauwen, maar potjes met stukjes wil ze niet. Hoe leer je dat aan? Steeds proberen of een paar dagen wachten en dan weer proberen? Of zou het gewoon eigenwijsigheid zijn?

moniek

Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 17:07

Zit met precies hetzelfde probleem. Sydney eet koek, brood, taart, groente en spaghetti van ons bord maar geen potjes van 8 maanden. Geef haar nog steeds van 6 maanden en als wij eten krijgt ze ook beetje van ons. Ben eerlijk gezegd wel blij dat ik niet de enige ben met dat probleem 1 x per week probeer ik weer een potje van 8 maanden maar tot op heden zonder succes. Op het bureau zeiden ze de laatste keer dat het vanzelf komt zal het morgen nog eens vragen. Dan laat ik het je weten.

Xx

Noena

Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 19:50
moniek

Haha gelukkig ja niet de enige!
Heb vandaag geprobeerd. Was gemengde groente met aardappel en kip. Hebhet nu eerst geprakt. Is het wel fijner dan in het potje maar grover als potje van 6 maand. Dit ging goed. At het hele potje leeg. Wel wat langzamer, maar ja hij was op.

Succes vraag maar eens na op het cb!

moniek

Link naar deze reactie
20/12/2007 @ 10:35

Zal dat prakken ook is proberen nog helemaal niet aan gedacht. Misschien werkt dat bij Sydney ook wel.

Ik laat het weten hoe het op het bureau was.

Xx

Noena

Link naar deze reactie
20/12/2007 @ 15:00

Alles was super op het bureau ze zeggen dat Sydney erg vlot is ze doet al dingen die ze pas met 12 maanden hoeft te kunnen zoals op handen en voeten staan.

Daar zeiden ze ook dat 95% van de kindjes van 9 maanden nog geen potjes van 8 maanden eten ze zegt meestal pas vanaf 10-11 maanden.

Xx

Noena

Ps ze is nu 71.5 cm en 8430 gr

Link naar deze reactie
23/12/2007 @ 13:53
macy

ho ho ho ho (bijna kerst he),

Heb nog niet alles bijgezelen, maar dat ga ik nog zeker doen.
We gaan ons morgen aanmelden voor de eerte ICSI poging.
Dus ik hoop om een datum om te beginnen, een grote strik erom, en mijn kerstcadeau is binnen! Eindelijk weer iets om naar uit te kijken.
Heb er zooooooo zin in, nu komt onze vurige wens eindeljk weer een stapje dichterbij.

Ben nog nooit zo blij geweest met mijn menstruatie, lig krom van de buikpijn, maar ik kan morgen bellen, joehoeeee!!

Hele fijne kerstdagen, de eerste samen met jullie kleintjes!
Geniet ervan!!

Link naar deze reactie
23/12/2007 @ 17:37

Oh Macy

Eindelijk! Laat je ons de datum weten dan weet ik wanneer een kaarsje voor jullie moet branden!

Jij ook een hele fijne kerst en ik hoop dat jullie volgende kerst ook met een kleintje mag zijn! 2008 wordt jullie jaar!

Xx

Noena

Link naar deze reactie
24/12/2007 @ 10:36
moniek

He Macy
Goed nieuws! Hopelijk heb je een datum waar je naar toe kan leven! Laat het weten kunnen we inderdaad een kaarsje voor je branden!

Hier alles oke. Moet veel werken. 5 dagen in totaal. Nu nog 3 te gaan.
Norah is al 3 nachten wakker geweest. Huild dan hard en is ontroostbaar. Ook heeft ze uitslag op haar heupje en bovenbeen. Vanmorgen dus maar naar de dokter. Ze heeft een zalfje gekregen voor de uitslag en heeft een bovenste luchtweg infectie.Hier hoeven we nu niets aan te doen. Evt paracetamol voor s'nachts. Die had ik inderdaag vanacht ook gegeven. Had echt het idee dat ze pijn had. Ook rook ze wat uit haar mondje. Zo zielig. (ook voor mijzelf )
Nouja we hopen op betere tijden!! De nachten zijn wel kort zo haha. Vooral als je tot s'avond 22.30 moet werken.

Nou allemaal en geweldig en zgezellige en een nog beter 2008!! En voor Macy een 2008 !!!

We alvast!!

moniek

Link naar deze reactie
24/12/2007 @ 16:31
macy

Hoi hoi,

het was vroeg voor me op mijn vrije dag, maar om half 9 gebeld om aan te melden, en wat denk je, 12 januari zet ik al mijn eerste prik!!
Snel he, het valt me echt heel erg mee! Da's dus zaterdag over twee weken. Joehoe, kan nu echt niet meer wachten!

Gelukkig heb ik geen last van kerststress!
Morgenochtend een dessert maken en woensdagmiddag een lekkere noten-appeltaart voor als mijn schoonouders komen, 's avonds gaan we dan uiteten, dus hoef je ook nergens aan te denken.

We gaan zo nog even naar de stad, om nog wat cadeautjes te kopen. We doen bij mijn ouders met broer en vriendin en opa en oma altijd een dobbelspelletje met cadeaus. Echt heel leuk, en dan koop je ieder 3 kado's a 5 euro, dus te doen en je moet echt je best doen om wat leuks te vinden voor dat geld. Superleuk dus.

En tweede kerstdag worden we waarschijnlijk bedolven door cadeau's van de schoonouders, maar dat vind ik heleeeeemaaaal niet erg hoor

Link naar deze reactie
24/12/2007 @ 17:15

Inderdaad erg snel Macy! Maar je hebt al lang genoeg gewacht! Ik zal een kaarsje voor je branden!

Geniet van de kerstdagen!

Xx

Noena

Link naar deze reactie
24/12/2007 @ 19:00
macy

hey Noena,

Bedankt voor het kaarsje!

idd erg lang gewacht. 2 jaar en 3 maanden...

Link naar deze reactie
24/12/2007 @ 21:09

Ja Macy ik duim dat het kaarsje je helpt en dat je grote wens eindelijk uit mag komen.

Xx

Noena

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >