Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/12/2007 @ 17:20 macy | hey meiden, de kerst is weer achter de rug en oud en nieuw voor de deur. Allemaal gezellig gehad? Wij wel hoor, lekker gegeten bij mijn ouders met broer en vriendin en opa en oma Het toetje was goed gelukt ipv een triffle heb ik een Charlotte gemaakt, met van die lange vingers aan de zijkant en een mooie strik eromheen. Heerlijk hoor. Daarna een dobbelspelletje gedaan met 24 cadeautjes van 5 euro (ieder koopt er 3), dus we wisten niet met wat we naar huis gingen. En voor tweede kerstdag voor bij de koffie een noten/appeltaart met een flinke scheut Amaretto er door heen gemaakt. Daarna hebben we ons maagje rond gegeten in een goed restaurant samen met mijn schoonouders. Hele leuke cadeau's gekregen en gegeven. Net huis van werk.. bah, ja ik moest gister en vandaag gewoon werken.. Werk bij een reclamestudio..Alleen vanochtend een uur verslapen. Maar maandag wel lekker vrij. En toen ik thuis kwam lag er een envelop van het ziekenhuis op de mat met de recepten voor de medicatie en korte uitleg. Ik ga de tassen maandag meteen afhalen. Mocht ik wat te kort komen heb ik nog ruim de tijd voor de 12e. |
01/01/2008 @ 01:04 ![]() | Gelukkig nieuwjaar! Dat 2008 al je wensen mag laten uitkomen! Macy 2008 wordt jouw jaar! Xx Noena En XxxxxXxxxx van Sydney |
| 02/01/2008 @ 10:58 kaatje ![]() | Iedereen een mooi 2008 toegewenst!! ben even een maandje weggeweest maar vanaf nu zal ik weer gaan meeschrijven. Nog even wat bijlezen... groetjes kaatje |
| 04/01/2008 @ 18:10 Deb ![]() | Hey dames ![]() Al weer een hele tijd geleden dat ik hier was!! Ik wil jullie een super 2008 wensen!! Macy voor jou ook een klein ukkie dit jaar Liefs, Deb ![]() |
04/01/2008 @ 20:16 ![]() | He deb Hoe is het met je? En met Jayden? Xx Noena |
| 08/01/2008 @ 10:40 moniek ![]() | He Noena Leuk! Als je ooit een proefkonijn nodig hebt! Haha ![]() Liefs Moniek ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

nod juni 2006

) en dan is het weer voorbij.
moniek