< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod juni 2006

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
25/12/2007 @ 10:17
moniek

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi
hoi
He Macy geweldig zo snel!! Nou ja snel!! 2 jaar en 3 maand is te lang, maar hopelijk het einde in zicht!
Ons kaarsje zal ook voor je branden!!

Heel veel plezier met kerst en op naar 12 januari!!

Voor iedereen een dikke

Link naar deze reactie
26/12/2007 @ 11:31
Belisa

Hallo lieve meiden, langs deze weg willen wij jullie ook nog even hele fijne feestdagen wensen en een spetterend 2008 natuurlijk. En voor Macy hoop ik een jaar vol geluk en een prachtig kindje!!

Veel liefs Belisa en een kerstkusje van Martijn

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 17:20
macy

hey meiden,

de kerst is weer achter de rug en oud en nieuw voor de deur.
Allemaal gezellig gehad?
Wij wel hoor, lekker gegeten bij mijn ouders met broer en vriendin en opa en oma
Het toetje was goed gelukt ipv een triffle heb ik een Charlotte gemaakt, met van die lange vingers aan de zijkant en een mooie strik eromheen. Heerlijk hoor.
Daarna een dobbelspelletje gedaan met 24 cadeautjes van 5 euro (ieder koopt er 3), dus we wisten niet met wat we naar huis gingen.

En voor tweede kerstdag voor bij de koffie een noten/appeltaart met een flinke scheut Amaretto er door heen gemaakt.
Daarna hebben we ons maagje rond gegeten in een goed restaurant samen met mijn schoonouders. Hele leuke cadeau's gekregen en gegeven.

Net huis van werk.. bah, ja ik moest gister en vandaag gewoon werken.. Werk bij een reclamestudio..Alleen vanochtend een uur verslapen.
Maar maandag wel lekker vrij.

En toen ik thuis kwam lag er een envelop van het ziekenhuis op de mat met de recepten voor de medicatie en korte uitleg.
Ik ga de tassen maandag meteen afhalen. Mocht ik wat te kort komen heb ik nog ruim de tijd voor de 12e.

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 19:45
moniek

He Macy
Lekker drukke kerst gehad dus!
Ik heb gewerkt. Kerstavond, 1e kerstdag s'avonds en 2e kerstdag s'morgens. Ook druk genoeg dus. Kerstavond hadden we een kerst mis op de instelling. 1e kerstdag had ik thuis een rijstafel gemaakt en dit hebben we toen gegeten en 2e kerstdag hebben we gelunch met broodje kroket en frikandel. Veel gegeten dus. Voor de rest weinig anders dan de verzorging ed. Je loopt echt je benen uit je lijf om hun een fijne kerst te geven. Bij de meesten is het gelukt.
2e kerstdag was ook gelijk mijn laatste dag van dit jaar. 3 jan. een dag werken en dan pas die maandag dus heb niets te klagen.

Kerstavond is mijn oom op zijn verjaardag overleden. Hebben hier oudjaarsdag crematie van. Dit is allemaal wel minder met deze dagen. Hij lag al even in het ziekenhuis. Zijn lichaam (vooral zijn longen) was op. Hij was 63 jaar geloof ik.

Norah is goed verkouden. Zit allemaal aardig vast. Haar ademhaling piept. Denk van de bovenste luchtweg infectie. Nu in de weer met luuft en hoestdrank. Hopeljk helpt het.
Vanacht bijna door geslapen. Werd 1 keer wakker maar viel zelf weer in slaap. De laatste week moesten we er s'nachts steeds 3 keer uit. Aan het begin steeds ruim een uur. Nu zat ze op 5 min en afgelopen nacht ben ik er helemaal niet uitgweest. Nou we dat ze nu helemaal niet meer wakker wordt.
Ze zit ook weer in de ontwikkel dagen. Weinig is goed en wil alleen bij mama zitten Kan zichzelf 5 min vermaken. Dus ben de hele dag bezig haar te vermaken.
Ach ja een paar daagjes (of langer ) en dan is het weer voorbij.

Nou nou wat een verhaal weer he! Sorry!!

moniek

Link naar deze reactie
29/12/2007 @ 10:39

Hier ook een erg drukke kerst gehad.

Kerstavond naar m'n opa en oma. Eerste kerstdag 's middags naar m'n vader en 's avonds naar m'n moeder. En tweede kerstdag naar m'n schoonouders.

We lopen met het idee volgend jaar maar op vakantie te gaan met kerst want we zitten meer in de auto dan iets anders niet dat het niet gezellig is maar toch.

Met sydney gaat het iets minder ze heeft op het moment een antibiotica kuur vanwege bronchitus van donderdag op vrijdag nacht kreeg ze bijna geen lucht meer en had ineens koorts 38.7 dus de huisartsenpost gebeld en moesten gelijk komen. Nu gaat het langzaamaan een beetje beter.

Macy zet m op!

Moniek wat triest van je oom zeker zo net met kerst. Sterkte.

Xx

Noena

Link naar deze reactie
01/01/2008 @ 01:04

Gelukkig nieuwjaar!

Dat 2008 al je wensen mag laten uitkomen!

Macy 2008 wordt jouw jaar!

Xx

Noena

En XxxxxXxxxx van Sydney

Link naar deze reactie
01/01/2008 @ 08:22
moniek

He noena en alle anderen
Een geweldig 2008 met alle goeds!!!!!

Noena hoe is het met Sydney? Al wat opgeknapt? Ben gister ooknog met Norah bij de dokter geweest. Had al een luchtweg nfectie, maar werd benauwd en kreeg koorts. Nu een puffer gekregen en dit helpt gelukkig. Piept wat minder. Wel zielig he!!

moniek

Link naar deze reactie
02/01/2008 @ 10:58
kaatje

Online Status Bekijk profiel
Iedereen een mooi 2008 toegewenst!!

ben even een maandje weggeweest maar vanaf nu zal ik weer gaan meeschrijven. Nog even wat bijlezen...

groetjes
kaatje

Link naar deze reactie
02/01/2008 @ 11:37

He kaatje hoe was je vakantie?

Hier gaat het weer wat beter sydney heeft wat meer lucht maar blijft flink naar hoesten en rochelen en heeft ook nog flink groene snotpinnen. Moniek hoe is het nu met Norah?

Els? Mir? Anoukster? Hoe gaat het met jullie? En de kindjes?

Xx

Noena

Link naar deze reactie
02/01/2008 @ 13:49
moniek

Hallo Kaatje
Lekker bruin geworden? Ben wel jaloers!!
Met Norah gaat het al beter. De puffer helpt goed.Moet morgen weer terug naar de dokter.
Wel s'nachts steeds wakker. Gisteravond van 21.45 tot 23.00. Heel hard huilen en helemaal over de zeik. Erg boos en hard huilen. Moeilijk te troosten.
Lastig is dat zeg. Weet gewoon niet wat je dan kan doen. Nu wat melk gegeven. Wil haar het liefts niet uit bed halen en al helemaal niet naar benden. Zitten we straks de hele dag beneden.
Ze gaat nu steeds meer klanjen zeggen. Wel heel grappig. Heeft hele verhalen. Dus denk de ontwikkel dagen. Maar dat niet slapen duurt nu al bijna 2 weken.

Oje ze wordt wakker.
Doei!

moniek

Link naar deze reactie
02/01/2008 @ 14:12

Sydney heeft dat ook dat wakker zijn maar ze huilt niet.

Sinds zaterdag gaat ze trouwens uit zich zelf steeds staan aan de bank of tafel of wat ze ook maar kan gebruiken om zich op te trekken. Echt snel!

Xx

Noena

Link naar deze reactie
03/01/2008 @ 09:23
kaatje

de vakantie was heerlijk. met yannick ging het super goed. Hij vond het heerlijk in het water en genoot van alle aandacht. We hadden wel anderhalve dag vertraging op de terugweg maar konden gelukkig wel in ons huisje blijven en eten op kosten van arke. Ik zal zodra de foto's klaar zijn wat op mijn profiel zetten.

Ik hoop dat het met Norah en Sidney weer wat beter is. Yannick is wel verkouden maar daar blijft het gelukkig bij.

groetjes
karin

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 18:10
Deb

Hey dames

Al weer een hele tijd geleden dat ik hier was!!

Ik wil jullie een super 2008 wensen!!

Macy voor jou ook een klein ukkie dit jaar

Liefs, Deb

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 20:16

He deb

Hoe is het met je? En met Jayden?

Xx

Noena

Link naar deze reactie
06/01/2008 @ 21:27
Deb

Hoi Noena,

Met ons gaat het lekker, Jayden groeit goed door!!
We hebben gezellige feestdagen achter de rug en ik heb tussen kerst en oud en nieuw samen met Jayden bij mijn ouders gelogeerd in Amsterdam. Was erg leuk.

Hoe is het verder met jullie?? ik moet nog even een stuk terug lezen geloof ik.

Liefs, Deb

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 04:19

Hoi hoi

Hier alles goed. Sydney hoest alleen nog steeds flink.

Gister naar de winterefteling geweest was echt super vooral toen het donker werd en de lichtjes overal aan gingen. Sydney heeft haar oogjes uitgekeken!

Xx

Noena

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 21:06
Deb

Wauw, dat moet zeker mooi zijn!! Lichtjes vind Jayden ook geweldig.
Ik hoop dat Sydney snel weer helemaal beter wordt.

Moniek, hoe is het nu met Norah?? Zo zielig als die kleintjes zo ziek zijn.

Liefs, Deb

Link naar deze reactie
08/01/2008 @ 08:04
moniek

Hallo allemaal.
Ben er nog hoor! Met norah gaat het gelukkig beter. Wel slaapt ze nog steeds erg onrustig.
Ze doet steeds nieuwe dingen. Blokjes in en bakje en er weer uit hale. Ook dingen aan ons terug geven. f geven om te spelen. Optrekken probeert ze ook. Maar dat lukt alleen aan onze handen. Dit doe ze ook het liefst de hele dag!!
Ook maakt ze steeds andere geluidsklanken. Zo grappig. Net of ze praat!

He Deb welkom terug

Leuk de winterefteling. Mijn vriend wil niet. Maar volgend jaar kan hij er niet meer onderuit

moniek

Link naar deze reactie
08/01/2008 @ 10:37

Jammer moniek dat je vriend niet wil. Hij weet niet wat ie mist haha!

Wij hebben voor het zomerseizoen weer een abonnement genomen!

Ik ga van de zomer ook een opleiding beginnen voor nagelstyliste wil m'n eigen nagel studio beginnen.

Xx

Noena

Link naar deze reactie
08/01/2008 @ 10:40
moniek

He Noena
Leuk! Als je ooit een proefkonijn nodig hebt! Haha

Liefs Moniek

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >