< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » zwangere dertigers gezocht

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
zwangere dertigers gezocht
27/07/2007 @ 16:12
nari

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht

Hi Jullie,

ik ben ook actief op een ander forum , misschien leuk voor jullie om daar ook eens te lezen.
http://9maand.nl/forum/...ons/pid/1894999#1894999

maar goed, met Mark gaat het heel goed hij is nu 8215 gr en 67cm lang.
hij pruttelt en kijkt zijn ogen uit, elke dag is er weer meer te ontdekken.
ik zit al een tijdje op het zelfde schema dat is:
5.30 wakker
7.00 opstaan en een fles 200cc
9.00 fruithap (slapen)
11.00 fles 200cc
13.00 diksap(slapen)
15.00 fles 200cc
16.30 slapen ong.
18.00 groentehap
18.30 in bad
19.00 fles 200cc + rijstebloem en naar bed

en jullie?

volgende week gaan we een weekje op vakantie, en ben benieuwd hoe dat gaat in een tent.

Link naar deze reactie
27/07/2007 @ 13:57
madre

Hoi Allemaal,

Das weer ff geleden dat ik hier was.

Nou Nari Mark is al een flinke kerel

Hier gaat alles prima,Timo doet het perfect.

Hoe is het voedingsschema nu bij jullie?

groetjes

Link naar deze reactie
01/07/2007 @ 23:17
Hannie

Hey Nari!

Toevallig dat ik weer eens in Zwanger rondstruin en ons topic weer zie.
De tijd gaat zeker hard en ik probeer ook de momentjes af en toe vast te houden. Ik geniet heel veel van mijn kindje. Toenstraks nog lekker een half uurtje met hem samen in bad gespettert.
Moet zeggen dat ik het ook nog steeds supergaaf vind om moeder te zijn.
Ik heb het ook erg druk. De tijd vliegt voorbij!
Ik werk 32 uur in de week. Hoeveel uur werk jij?
Liefs, Hannie

Link naar deze reactie
26/06/2007 @ 11:38
nari

Hallo allemaal, hoe gaat het met jullie,
gaat de tijd ook zo snel?
pfff het is niet bij te houden, soms zit ik op de bank en wil ik het moment vast houden maar dat gaat niet.
best jammer, en aan de andere kant vindt ik het ook heel leuk om te zien hoe Mark groeit en ontwikkelt.
hoop nog eenswat van jullie te horen
liefs Nari

Link naar deze reactie
29/03/2007 @ 11:20
Hannie

Positive van harte!
5 weken, dat lijkt voor mij alweer zo lang geleden, hoewel de tijd snel is gegaan. Heerlijk die spanning en verwachting die je dan voelt!
Vraag aan ons ook maar hoor als je iets wil weten. Wij zijn al zo ervaren! haha

Suze, ik woon in een dorpje boven Amsterdam en ik voed op verzoek. Ik merk in mijn omgeving geen duidelijke voorkeur voor op verzoek of een schema. Heb zelf ook gewoon maar gekozen voor op verzoek omdat ikzelf niet zo van schema´s hou.

Groetjes, Hannie

Link naar deze reactie
27/03/2007 @ 12:56

Online Status Bekijk profiel
ja de eerste, best spannend allemaal, ben nu veel aan het lezen op internet en er gaat en hele nieuwe wereld voor me open

Link naar deze reactie
27/03/2007 @ 12:51
madre

Spannend hoor
Wij begonnen ook op dit forum toen we 5 weken waren..en nu hebben we allemaal al ons hummeltje..gaat zoooo snel !!
Is het je eerste kindje???

Link naar deze reactie
27/03/2007 @ 12:39
nari

gefeliciteerd Positive,

Link naar deze reactie
27/03/2007 @ 12:17

dank je. Vanmorgen heb ik gebeld om een afspraak te maken met de HA, maar ze zou me terugbellen voor een afspraak bij de verloskundige....we wachten af....

Link naar deze reactie
27/03/2007 @ 12:12
madre

Gefeliciteerd Positive

Link naar deze reactie
27/03/2007 @ 11:26

yes hier een zwangere 30-iger. Vers zwanger

Link naar deze reactie
27/03/2007 @ 09:24
madre

Hier begint het zodra hij wakker word,meestal rond 7 uur.
En dan zit er voor de rest van de dag ongeveer 3 uur tussen zijn voeding,de ene keer wat korter de andere keer wat langer. Ik geef hem de fles,speel ff met hem,daarna gaat hij ff in de box en dan zodra hij moe word weer zijn bedje in. Hij krijgt ook 135 cc,zijn laatste voeding rond 23u en slaapt dan mooi door tot ong 7 uur al..word steeds langer. Op cb zeiden ze dat ik moest proberen de laatste voeding steeds minder te doen zodat ik naar 5 voedingen ga,maar hij drinkt het nog goed leeg en ik vind die nachten door slapen heerlijk,dus wacht daar nog ff mee.

En rust,tja merk het smorgens dan is hij ff lekker klaar wakker,word dan moe,maar dan zijn papa en zijn grote zus zich aan het klaarmaken en hoort hij van alles waardoor hij gaat jengelen...zodra hun weg zijn en het stil is dut hij lekker in.Maar dat is enkel smorgens,overdag slaapt hij ook met lawaai in...als zijn zus met vriendinnetjes aan het dansen en zingen is op haar kamer,slaapt hij ook gewoon in,en dat is wel fijn dat zij ook gewoon haar ding kan doen.

Link naar deze reactie
27/03/2007 @ 09:01
nari

Hi Suze, '
Ik gebruik mijn eigen schema en ik woon op de Veluwe (Ned)
De eerste 2 weken waren borstvoeding op verzoek, maar daar werd ik helemaal kriebelig van, en sindsdien ben ik gaan zoeken.
Nu krijgt Mark om 23u een fles (135ml) en dan slaapt hij tot hij wakker wordt, de afgelopen paar dagen is dat om 4,4.30 ongeveer dan krijgt hij weer een fles, of borst ( Dit hangt van de vulling af) om ongeveer 7 a 8 uur weer en dan is hij wakker en in de box vermaakt hij zichzelf dan een tijdje, om ong. 9 u 9.30 wordt hij moe en valt dan in mijn armen in slaap om vervolgens om ongeveer 11 uur in bad te gaan.
dan krijgt hij weer een flesje en gaat hij zijn middagdut doen.
Als Mark daar van wakker wordt na 3 a 4 uur krijgt hij weer drinken is ie wakker tot ongeveer 7 uur savonds en dan probeer ik hem weer tot slapen te krijgen met een borst, wat aardig lukt,
Dus om de 3 á 4 uur krijgt hij voeding.
Binnenkort ga ik overstappen om het badje savonds te gaan doen, want dan moet ik ook weer gaan werken.
Ja Hannie, Brammetje klinkt idd wat knuffeliger, maar goed ik wil wel dat hij later een stoere jongen wordt dus dan zal Mark wel weer goed passen.
hahahah

[Laatst gewijzigd door nari - 27/03/2007 @ 09:04] - Link naar deze reactie
26/03/2007 @ 20:18
Suze

Hallo allemaal,
Wat voor een soort schema gebruiken jullie dan? Wonen jullie in Nederland of Belgie?
Ik voed ook niet op verzoek en hier (Amsterdam) kijken ze raar op als je dat zegt.
Mijn zoontje is 3 maanden en begint nu pas nachtjes door te slapen, van middernacht tot half zeven.
Groetjes. Suze

Link naar deze reactie
26/03/2007 @ 19:54
Hannie

Haha, Nari! Een brammetje. Vind je Brammetje soms wat liever en knuffeliger klinken dan Mark?

Ik ben zelf ook van de rust en regelmaat. M´n moeder moet daar soms wel om lachen.
We waren gisteren bij m´n schoonmoeder op verjaardag en er werd vaak in Jayden zijn wiegje gekeken en om zijn aandacht gevraagd. Hij werd ook een paar keer op schoot genomen door voor hem vreemde mensen.
Dat zorgde ervoor dat hij een beetje onrustig en huilerig werd. Hij was uit zijn doen.
Ik kon het dus meteen aan hem merken.

Liefs, Hannie

Link naar deze reactie
26/03/2007 @ 16:37
nari

HI,

Nou ik vind Mark een beetje een Brammetje, ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen.
Soms kom je mensen tegen en die naam past precies bij hun, en soms denk je "goh die naam past voor geen meter"
En op dit moment vind ik dat Mark beter Bram had kunnen heten qua karakter, maar dat kan nog wel weer veranderen
hoor.

Mark vind het ook niet vervelend in zijn bedje, hij slaapt nog beneden bij ons, dus dat is wel makkelijk, in zijn wiegje.

Ik weet nog steeds niet welke kleur ogen Mark krijgt, soms zijn ze blauw en dan weer bruin/groenachtig.
Ik hoop het laatste want die kleur heb ik.
Maar ach, het maakt niet zoveel uit, ik vind hem gewoon mooi en lief.

Link naar deze reactie
26/03/2007 @ 12:48
madre

Hihi Nari wat bedoel je?? Vind je hem geen Mark??
Timo is heel licht,ik ben wat donkerder ( ben half spaans) en mijn vriend is blond met blauwe ogen.Ik vind Timo ook echt een naam voor een beetje geteint kind hahah maar hij begint al wat bij te trekken,zijn ogen worden al bruin haha dus zal wel goed komen.

Timo is ook het best in zijn sas als hij regelmatig rust heeft. Hij geniet van aandacht,maar lacht ook als ik hem in zijn bedje leg. Echt zijn plekje waar hij lekker tot rust kan komen.

Groetjes

Link naar deze reactie
25/03/2007 @ 10:04
nari

Hi,
ik heb dat schema ook gehad, maar opzich loopt het bij mij thuis wel lekker, behalve in het weekend.
dan vinden anderen dat het ook kan dat de baby zich moet aanpassen, daar ben ik het dus niet zo mee eens, want ik vind rust en regelmaat erg belangrijk.
Dat blijkt ook wel want gisteren was hij helemaal van slag. vandaag doen we het dus maar weer op mijn manier.
aankomende vrijdag ga ik voor het eerst naar babymassage, het lijkt me geweldig lekker voor Mark.
het is 3x dus dat wordt genieten.
Hebben jullie ook, dat nu je je baby leert kennen, dat je een andere naam beter bij hem vindt?
Nari

Link naar deze reactie
24/03/2007 @ 21:54
Teigetje

Goed om te lezen dat bij iedereen alles zo goed gaat.

Nari, Jens lachte ook niet zoveel eigenlijk meer het tegenovergesteld. Hij bleek te veel overgestimuleerd te zijn. Hij reageert op elk geluidje en beweginkje. Dat was zo erg dat hij niet meer kon slapen en de hele dag aan het jengelen was. Van het CB heb ik het boekje rust en regelmaat gehad en ben ik begonnen met Jens via een strak stramien eten te geven en te slapen te leggen. De eerste twee dagen begon ie hartverscheurend huilen maar ik heb doorgezet en we zitten nu op de derde dag en het gaat uitstekend. Jens heeft nu al meer gelachen dan in de twee maanden ervoor. Echt geweldig goed werkt dit. En nog een geluk, de eerste nacht van het nieuwe stramien sliep hij gelijk een hele nacht door.

Tja, Jens heeft wat problemen gehad met zijn temperatuur en daarom konden we hem niet aanleggen toen hij net geboren was. Verder zijn mijn tepels te vlak. Met een tepelhoedje lukt het opzich wel maar een of twee keer en daarna word ie boos. Dus we zijn maar gestopt met de frustratie en ik ben gaan kolven. En dat hou ik vol totdat er hele niets meer uitkomt.

Wie van jullie gaat een cursus Babymassage doen? Onze Yoga lerares geeft ook babymassage en voor onze zwangerschapsyoga klas gaat ze een speciale cursus babymassage geven. Lijkt me echt geweldig om te doen.

Groetjes Teigetje en Jens

Link naar deze reactie
22/03/2007 @ 13:44
nari

leuk is dat he madre, als je dochter het ook leuk vindt.
Mijn dochter is ook helemaal verliefd.

de prikjes hebben we vandaag gehad, heel zielig natuurlijk, en voor de rest valt het nog mee, Mark slaapt veel, ik hoop dat hij vanacht niet zoveel last heeft.

MArk lacht nog niet, dat vind ik wel jammer, maar ik denk dat het snell genoeg komt.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >