< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » 30 dagen overtijd en niet zwanger...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
30 dagen overtijd en niet zwanger...
10/12/2007 @ 14:01
petra

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Ine,

Mijn baas begreep het, hij had indertijd hetzelfde probleem gehad met opvang vinden voor zijn zoontje en wist dus perfect wat we hier doormaken... Hij was er wel een beetje door aangedaan, maarja. Weinig aan te doen... Hij zei wel als het echt aan de flexibele uren ligt dan wil ik je uurrooster gerust iets 'vaster' maken. Maarja, we hebben nu de knoop doorgehakt om terug naar Limburg te gaan, dus.
Ik vond het wel prettig omdat hij me toch begreep. Ik had hier echt tegen opgezien . Ook al omdat ik er heel graag gewerkt heb...
Nu hoor ik binnenkort hoeveel opzeg ik moet doen.

Ja, als we terug naar Limburg verhuizen dan gaat mijn mama part-time oppassen ! Da's wel ideaal hé. Hopelijk vind ik dan snel werk enzo, maar dat zien we dan wel weer.

Het was heel gezellig in Hasselt . Lekker gegeten en kerstcadeautjes gekocht...

Vic is linksonder een hoektandje aan het krijgen geloof ik. Hij heeft er erg veel last van ocharme...

Hoe is het met jullie???

[Laatst gewijzigd door petra - 10/12/2007 @ 14:04] - Link naar deze reactie
10/12/2007 @ 14:52
Sandry

Online Status Bekijk profiel
Hey meiden!!!

Ik schrijf eventjes uit Zutendaal!
We zijn vannacht om 2.00h aangekomen, na 12 uur rijden zijn we uiteindelijk aangekomen.. Ik kon jullie niet meer updaten, want internet hebben ze bij ons thuis al afgesloten.
Morgenvroeg vertrekken ik en mijn man terug, dan gaan we onze auto halen.

petra tof dat jullie terug in Limburg komen wonen!!!!
Dat kan ik goed geloven dat jullie heel blij zijn, dicht bij ouders en vrienden, goed zo!!
Maar goed dat je baas je begreep i.v.m. je opzeg.. Die van mij begreep het gelukkig ook, want hij had ook hetzelfde meegemaakt.. Alee, dan zijn we al met twee om een nieuw jobke te gaan zoeken!
Mijn man heeft een goede aanbieding gehad, maar hij is nog op antwoord aan het wachten van een ander bedrijf. Dus het is dan gewoon eventjes kiezen welke van de twee het gaat worden.

Ine, ik wou je de 7de een dikke proficiat met je verjaardag wensen, maar ik had geen internet meer... maar beter laat dan nooit hé.., So HAPPY BIRTHDAY!!!

Liesbet, je operatie is inderdaad sneller dan verwacht.. We zullen de 19de zeker aan je denken!

Ik ga er nu vandoor, snel wat inkopen doen voor Valentina, zo kunnen ik en mijn man morgen rustig vertrekken, tot over een weekske!

xxx

[Laatst gewijzigd door Sandry - 10/12/2007 @ 22:48] - Link naar deze reactie
11/12/2007 @ 20:54
ineke

hey

sandry voor jou ook een dikke proficiat met je verjaardag
wel een beetje te laat. heb je het een beetje kunnen vieren met de verhuis?
drukke dagen bij jullie dan blijft valentina voor het eerst alleen?
je zal haar wel missen.

petra kan eens plezant zijn he er nog eens op uit met zijn tweetjes.
wij zijn vrijdag voor mijn verjaardag en dagje naar suana geweest en s'avonds iets gaan eten in hasselt was heeel gezellig.
dit weekend blijft mila voor het eerst bij oma en opa slapen ben eens benieuwd hoe haar dat gaat meevallen.

ze is wat ziek momenteel verkouden en lichte koorts morgen effe langs de dokter. eten gaat nu wel weer iet beter

petra heeft vic vanboven al tanden? hier zijn er geen meer bijgekomen.

liesbeth spannend je operatie komt nu wel al dichter bij .
hoe was sinterklaas een groot feest voor de kindjes ?

groetjes

Link naar deze reactie
12/12/2007 @ 08:04
Liesbet

hoi iedereen,

Hoe gaat het met jullie?

Sandry, binnenkort zijn jullie terug

petra, leuk Hasselt, daar gaan we ook regelmatig naar toe

ineke, lukt het een beetje met de fruitpap nu?

Hier beginnen de zenuwen voor volgende week op te komen. Gelukkig heb ik nog een drukke agenda tot dan. Vanavond gaan we naar Bert Kruismans. vrijdag heb ik dan nog een prijsuitreiking voor het bedrijf en zaterdag ga ik met een vriendin naar de kerstmarkt. Het voordeel is wel dat ik al alle kerstcadeautjes gekocht heb want anders laat ik dat liggen tot de laatste dag.

met de kindjes is alles OK. itske kruipt gelijk een sneltrein zelfs de trap op tegenwoordig. Wel heeft ze nog steeds geen tandjes

Zo nu moet ik aan 't werk

Groetjes

Link naar deze reactie
14/12/2007 @ 19:48
petra

Hallokes!!

Meiden, wat lees ik nu !? Zijn jullie verjaard? Sorry hoor ben niet zo'n held in zo'n dingen onthouden (als ik het al wist ) maar toch nog ne gelukkige hé ! Leuke cadeautjes gehad?

Sandry hoe vlot het in Zutendaal? Begint alles terug een beetje in de plooi te vallen? En hoe is het met jullie grote meid? Heeft ze niet teveel last gehad van de grote verhuis? Weet ge al iets meer van uwe man zijn werk?

Ine nee hoor Vic heeft alleen nog 2 ondertandjes, en de 3de zit eraan te komen. Maar niet vanboven dus, vanonder, een hoektandje . Ik voel al en paar dagen een serieuse bobbel... Aja, hij kan trouwens zitten hé wel nog fel naar voren gebogen maar hij blijft toch al beter zitten... Als em niet te hevig is ...

Liesbet, ik kan da heel goed begrijpen dat ge nerveus begint te worden, ook hier draaien de duimen overuren voor je hoor ! Wat geweldig dat Itske de trappen onveilig maakt! Dus overal volgen?

Dit weekend nog wat appartementjes kijken... Eentje in Genk en eentje in Dilsen. Vooral dat 2de staat me wel aan als ik de foto's zie (voor zover ge dat kunt zien natuurlijk). Hopen jullie dat er iets bijzit wat ons aanstaat? Verder hebben we ons huisje hier laten schatten en eens gevraagd hoeveel huur we mogen vragen enzo... En het valt allemaal nog beter mee dan we hadden verwacht ! Altijd fijn natuurlijk !

Met Vic ook nog steeds alles goed, hij buikschuift nog steeds de hele kamer door (liefst achterwaarts). Zo grappig om te zien! Alleen de flesjes zijn nog steeds een ramp! Zo'n 400 cc krijgt em max. binnen. Achja...

[Laatst gewijzigd door petra - 14/12/2007 @ 19:52] - Link naar deze reactie
16/12/2007 @ 13:49
ineke

hey

petra ja sandry en ik hadden toevallig ontdekt dat we met 1 dag verschil verjaren geeft niet hoor.

mila kan ook al beter zitten als je iets voor de voeten legt of ze zit bij mij op schoot lukt het al maar niet als ze links of rechts draait dan valt ze nog om grappig.

sommige dagen krijgt ze ook geen 500 cc binnen. ik probeer wel als ze weinig groenten of fruit eet er nog een flesje achter te geven en dan haalt ze dat wel. vandaag had ze 150 gr groenten en dan nog 135 cc melk.

liesbeth spannend voor jou wat goed dat itske zo goed kan kruipen dan maakt ze het huis onveilig.
we zullen voor je duimen deze week.

sandry jij zal wel bijna terug in belgië zijn denk ik?
heb je valentina moeten achter laten? je zal haar wel gemist hebben he.

groetjes

Link naar deze reactie
17/12/2007 @ 08:23
Liesbet

hoi iedereen,

Hier beginnen de zenuwen te komen. En aangezien het niet meer zo druk is hier op 't werk dus veel tijd op te piekeren

Groetjes

Link naar deze reactie
18/12/2007 @ 17:41
ineke

hey

liesbeth we duimen voor je

vandaag in nederland gaan shoppen met schoonzus op de solden
ik heb me weer niet kunnen inhouden heb weer vanalles gekocht

hebben jullie je ook ongeschreven bij het belang van limburg voor de babyspecial? kan nog tot 1/01/08 is wel leuk dan komt het kleintje in de krant.

sandry ben je al in belgie aangekomen?
petra alles ok bij jullie?

Link naar deze reactie
20/12/2007 @ 12:08
petra

Hoihoi, hier zijn we weer...

De laatste dagen zijn hier ongelofelijk druk geweest, we hadden een groot lek op de gang en dus liepen de loodgieters hier in en uit (met bijhorende viezigheid !). Nu hebben ze het dus open gebroken en nu moeten we kijken vanwaar het komt... Gelukkig dat we het nu ontdekken en kan het opgelost worden voor de mensen komen zien .

Hoe gaat het Liesbet? Is het een beetje meegevallen?

Ineke hoe gaat het daar? Heeft Mila nog nieuwe dingen geleerd?
Ja Vic komt ook in de babyspecial!!! Is leuk hé?! Ik weet nog dat ik daar zelf altijd in aan het bladeren was vroeger! En nu staat onze eigen ventje erin!

Sandry schiet het een beetje op allemaal? Hoe gaat het meid?

Vic heeft hier nog steeds de grootste lol met buikschuiven ! En als ik hem nu rechtzet ergens tegenaan dan blijft hij ook al even staan! Fier dat em dan is!

En hebben jullie leuke plannen voor met de kerst?
Wij hebben echt een overvolle agenda ! Is altijd wel plezant natuurlijk!
Kerstavond eten bij mijn schoonouders, kerstdag eten met onze hele familie, de 27ste bij mijn tante gaan eten, en met de nieuwjaar daar zijn we nog niet over uit . Maar we gaan zeker ergens naartoe!
Verder dit weekend nog 2 appartementjes gaan kijken, alletwee in Dilsen. Ik hoop dat er iets bijzit naar onze zin ! Dan nog naar de kapper, naar de kinderplaneet (we hadden een waardebon in de bus van 65 euro ) en dan nog naar Nederland om een autostoel voor Vic te kopen (ze zijn daar nu al op de afslag : hoeraaa want dat scheelt toch wel wat!).

[Laatst gewijzigd door petra - 20/12/2007 @ 12:31] - Link naar deze reactie
23/12/2007 @ 20:02
petra

Meiden, een héél gelukkige kerst voor jullie allemaal !!!

Link naar deze reactie
26/12/2007 @ 09:47
Sandry

Dag meiden!!!!!

Iedereen een fijne kerst gevierd!?? Waarschijnlijk ook veel cadeautjes ontvangen!?

We hebben het echt druk gehad, maar t'is nu eindelijk allemaal voorbij. Ik had Valentina voor 5 daagjes niet gezien en heb haar ontzettend veel gemist!!! Maar...toen ik haar terug zag, was er een mooi nieuwtje bij! Ze zegt 'Mama'!!!!!!!!! Ik had traantjes in mijn ogen van de emotie!!!
Verder kruipt ze ook een beetje en haar derde tandje is ook aan het doorsnijden, links boven.. tot nu toe heeft ze er nog niet veel last van. We zijn sinds maandagavond weer in Italie, in het zuiden dan bij mijn schoonouders en vertrekken terug deze zaterdag naar Belgie. Dan is het wel eventjes gedaan met reizen, ik heb deze maand meer valiezen gezien dan wat anders!

Liesbet, hoe gaat het? Is de operatie meegevallen?

Ine, ik ga ook een fotootje doorsturen van Valentina naar de babyspecial! Hoe gaat het verder met je? En met Mila? Is ze goed geknuffeld geweest met de cadaeutjes?

Petra en met jullie? Hebben jullie al een leuk huisje gezien? Plezant zeg, dat jullie terug in Limburg komen! Ik denk dat het bij ons jammer genoeg niet zal duren in Limburg.. Mijn man gaat 99% in Brussel werken en dan gaan we daar iets dichterbij wonen, waar precies weet ik nog niet, maar voor nu gaat we van Zutendaal genieten tot de lente, dan zien we wel.

Een fijne kerst heb ik niet kunnen wensen, dus iederen een spetterend 2008 toegewenst!!!!!

xxx

Link naar deze reactie
26/12/2007 @ 19:45
ineke

hey

hopelijk hebben jullie leuke kerstdagen gehad
hier is het goed meegevallen lekker geten veel te veel natuurlijk.

mila is wat ziekskes eet al 4 dagen geen groenten en fruit meer ben ik nog naar de ka kunnen gaan. er zouden 4 tanden klaarstaan om door te komen en ze had wat oorontsteking. t'is vandaag gelukkig al beter.
ze babbelt er nu echt op los met momenten en schreeuwen doet ze nu ook. zij kan ook al even staan als ik haar aan het park zet maar voor de rest is er niet veel beweging hier

liesbeth hoe is het bij jou geweest?

sandry alle leuk dat jullie verhuisd zijn. en wat fijn dat valentina mama zegt moet wel heel speciaal zijn he.

petra hebben jullie al een appartementje gezien naar jullie zin?
en goed geshopt?

groetjes
ine

Link naar deze reactie
27/12/2007 @ 21:03
Liesbet

hoi iedereen,

Hier zijn we weer. ik heb nog niets bijgelezen; maar ik wil iedereen een vreugdevol 2008 toewensen

Groetjes,
Ikke

Link naar deze reactie
31/12/2007 @ 12:23
ineke

alvast een gelukkig en gezond 2008
dat er nog vele spruitjes mogen volgen

ine en mila

Link naar deze reactie
03/01/2008 @ 18:29
petra

Sorry voor de late reactie (het is hier nogal druk)...
Maar voor jullie allemaal : een héél vreugdevol, gezond en mooi 2008 gewenst !

Link naar deze reactie
03/01/2008 @ 20:40
Liesbet

Ook wij wensen jullie allemaal het allerbeste voor 2008

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 13:56
petra

Halloookes!!!

Ik hoop dat het jaar bij iedereen goed van start is gegaan? Bij ons alvast wel : we hebben een appartement gevonden naar onze zin in Dilsen. 1 maart kunnen we erin, en een weekje eerder (24 feb) beginnen we met verhuizen !

Het is hier dus erg druk, er komt ZOVEEL bij kijken!!! Om dan nog maar te zwijgen van Vic, die zit momenteel in een mega-sprong en wil allemaal nieuwe dingetjes uitproberen ! Als je hem bv recht trekt wil hij altijd gaan staan, hij kan nu al stevig zitten (probeert zelf al te gaan zitten maar dat lukt nog niet), zijn derde tandje is erdoor (hoektandje rechtsboven) en zijn buikschuiven gaat ook steeds meer op kruipen lijken.

Hoe gaat het met de spruiten en met jullie?

Link naar deze reactie
08/01/2008 @ 12:03
ineke

hey

petra wat tof dat jullie iets gevonden hebben
dan heb je iets om naar uit te kijken de komende weken

bij mila gaat zitten ook al beter t'is wel niet haar favoriete bezigheid. ze zit nu in de babbelfase echt op kort tijd vele nieuwe klanken geleerd. is wel grappig.

sandry hoe bevalt het jou hier in limburg
zijn jullie een beetje uitgepakt?

groetjes

ine

Link naar deze reactie
11/01/2008 @ 11:48
petra

Hey

Hoe gaat het met jullie??? Het is hier zo stillekes?

Ineke wat fijn dat Mila zo goed brabbelt! Dat is echt niet Vic zijn grootste hobby, af en toe heeft em zo'ne dag dat hij nieuwe geluidjes uitprobeerd, maar meestal is het gegil of van hard naar zacht .

Whoewoew er is wel iets waar ik blij mee ben! Ik mag morgen eens gaan solliciteren ! Nu hadden wel al veel mensen gesolliciteerd, maar ik ga toch zeker mijn kansje wagen . Het is heel erg kort bij waar we nu wonen gaan, een crèche! Zou ik echt het einde vinden... We zien wel of het iets word . Duimen jullie alvast mee?

Minder nieuws is dat we eergisteren met Vic naar K&G zijn geweest en dat hij weer bijna niks was bijgekomen . Op 6 weken tijd maar 150gram. Vorige keer was hij op een maand 600 gram bijgekomen, en ze hoopten dat hij zijn dip een beetje zou inhalen en weer rond de 500gram zou bijkomen. Dat is dus niet gebeurd en misschien zijn er in de toekomst onderzoeken nodig .
Ik hoop dat het niet nodig is, maar natuurlijk is het dan beter dat het onderzocht word. Nu ben ik hier niet echt ongerust over ofzo, Vic is gewoon een erg actieve baby, hij is ALTIJD bezig en ligt nooit stil. Hij verbruikt gewoon superveel denk ik...
Over 2 weken moeten we terug, dan zien we wel weer...

Dikke kus

Petra & Vic

Link naar deze reactie
11/01/2008 @ 22:06
ineke

hey

petra wat spannend he
hopelijk kiezen ze jou eruit. heb je dan een opleiding als kinderverzorgster?

ik ben vandaag weeral met mila naar de dokter moeten gaan haar hele gezicht staat vol uitslag een infectie heeft ook te maken met tanden die doorkomen. ziet er echt niet uit.
ze is ook niet veel bijgekomen hoor de laatste weken ik ben laatste keer half november naar k&g geweest toen 7200 en nu 7800 is ook maar 600 gram op 2 maand wel heel fel gegroeid 71.5 cm. zoals je zegt zij kan ook niet stil liggen of zitten die moet altijd bewegen zelfs als ze in haar stoeltje zit om te eten wiebelt ze met de beentjes.

sandry hoe is het met jou?
en bij jou liesbeth nog geen 4 de spruit op komst?

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >