Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/12/2007 @ 08:23 Liesbet ![]() | hoi iedereen, Hier beginnen de zenuwen te komen. En aangezien het niet meer zo druk is hier op 't werk dus veel tijd op te piekeren Groetjes |
| 23/12/2007 @ 20:02 petra ![]() | Meiden, een héél gelukkige kerst voor jullie allemaal !!! |
| 27/12/2007 @ 21:03 Liesbet ![]() | hoi iedereen, Hier zijn we weer. ik heb nog niets bijgelezen; maar ik wil iedereen een vreugdevol 2008 toewensen Groetjes, Ikke |
| 31/12/2007 @ 12:23 ineke ![]() | alvast een gelukkig en gezond 2008 dat er nog vele spruitjes mogen volgen ine en mila ![]() |
| 03/01/2008 @ 18:29 petra ![]() | Sorry voor de late reactie (het is hier nogal druk)... Maar voor jullie allemaal : een héél vreugdevol, gezond en mooi 2008 gewenst ! |
| 03/01/2008 @ 20:40 Liesbet ![]() | Ook wij wensen jullie allemaal het allerbeste voor 2008 |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

30 dagen overtijd en niet zwanger...

. Ook al omdat ik er heel graag gewerkt heb...
. Lekker gegeten en kerstcadeautjes gekocht...

, So HAPPY BIRTHDAY!!!
We zullen de 19de zeker aan je denken!
!? Zijn jullie verjaard? Sorry hoor
. Ik voel al en paar dagen een serieuse bobbel... Aja, hij kan trouwens zitten hé 
!). Nu hebben ze het dus open gebroken en nu moeten we kijken vanwaar het komt... Gelukkig dat we het nu ontdekken en kan het opgelost worden voor de mensen komen zien
.
Waarschijnlijk ook veel cadeautjes ontvangen!?
Ik had traantjes in mijn ogen van de emotie!!!
!
. Op 6 weken tijd maar 150gram. Vorige keer was hij op een maand 600 gram bijgekomen, en ze hoopten dat hij zijn dip een beetje zou inhalen en weer rond de 500gram zou bijkomen. Dat is dus niet gebeurd en misschien zijn er in de toekomst onderzoeken nodig
.