< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Limburg (België) uitgerekend begin 2007

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
Limburg (België) uitgerekend begin 2007
09/03/2007 @ 01:39

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag dames

en hoe gaat het ermee?

Hier gaat alles rustig z'n gangetje, Gioia slaapt nog niet door maar word enkel nog wakker voor 1 voeding tss 23.00 en 07.00 dus daarover ga ik niet moeilijk doen hé want ze slaapt dan onmiddelijk weer in van zodra haar buikje goed vol zit
en vol zit dat hoor want gisteren hebben we die van K&G over de vloer gehad en madam woog al 4.280kg het is al een flinke meid aan het worden

Be, mijn vriendin had dat opgemerkt dat Gioia spruw had en zij heeft toen met een steriel compresje over haar tong gewreven en zei toen als het los komt is het gewoon van de melk anders is het spruw en het kwam niet los. Ik vond het raar en de dag erna vroeg ik dit aan die van K&G en die deed net hetzelfde en ja het was spruw maar een paar daagjes Daktarin op haar tutje en het was opgelost hoor, toen was het probleem dat Gioia haar tut niet meer wou als er geen zalf meer opzat zo lekker vond ze het blijkbaar hihihihi maar dat hebben we haar gelukkig snel afgeleerd

zo ik ga richting mijn bedje want kan die uurtjes slaap best gebruiken hahaha

doei doei
Sabrina

ahja E de pijn is weg, heb alleen nog wat last van mijn bekken, dat probleem had ik ook tijdens de zwangerschap ... dus dat zal wel weer overgaan hé, mijn lichaam is zich wellicht terug aan het herstellen

Link naar deze reactie
12/03/2007 @ 10:08
E

Hey,

Emily woog vorige week woensdag 5kg650, het is een dikkertje ze is wel beetje bol, dikke wangetjes en flinke billen onder. Ik was ook een dikke baby en mijn zussen ook dus dat zal ze van mijne kant hebben
Verder mag ik niet klagen, vaak slaapt ze door, en dan weer eens niet. De borstvoeding begint te minderen, geef af en toe al flesje bij maar wil ook stilaan stoppen, ik heb het idee dat ze zich na bv veel sneller terug meldt dan na een flesje!?

Volgende week ga ik weer naar de gyn, ga een spiraaltje laten plaatsen. Ik ben benieuwd maar hij zou het eventueel wat verdoven dus ben ik alweer wat geruster. Na de laatste keer toen twee weken na mijn bevalling had ik zoveel pijn gehad dat ik nu behoorlijk schrikachtig ben geworden.

Zo dat was weer een kleine update.
Tot gauw, E

Link naar deze reactie
19/03/2007 @ 11:17

Hallo

Wij zijn vorige vrijdag op controle geweest bij K&G voor de gehoortest, dat was allemaal prima in orde. Ons meisje is weer goed bijgekomen, ze weegt nu 4kg460 en is nu 54cm groot dus ze is ook goed aan het groeien

Ze slaapt nogsteeds 's nachts vanaf een uur of 23.00 door dus daar ben ik enorm blij mee, het enige wat ze wel heeft is dat ze meestal vanaf een uur of 19.00 lastig word en echt een huilbui krijgt die niet zomaar over gaat, ik heb al geprobeert om haar badje dan te geven met daarna haar voeding en ook dat krijgt haar niet rustig. Ze schreeuwt dan ook met momenten zo hard dat je haar echt ziet zweten.. Als jullie tips hebben???

E ik heb morgen een afspraak met mijn gynea, ik heb hem niet meer gezien sinds het ziekenhuis en ik hoop dat hij mij morgen ook al een spiraal zet, ik weet niet of je daarvoor eerst je menstruaties moet gehad hebben, want dat is nog niet gebeurt... Ja ik heb nog gehoord dat dat kan pijn doen maar liever die pijn dan over een aantal maanden nog een baby'tje erbij en dat zie ik echt niet zitten...

Grtjs
Sabrina

Link naar deze reactie
19/03/2007 @ 16:06
E

Hey,

Ik heb morgen ook een afspraak bij de gyn en dan wordt het spiraaltje geplaatst, dat heeft hij vorige keer voorgeschreven en moet ik dus eerst zelf halen bij de apotheker. Normaal zou dat de eerste dag van de menstruatie gezet worden, ik ben nog niet ongesteld geweest en aangezien ik bv geef zou dat nog lang kunnen duren. Nu zet hij het zo en als het niet heel goed gaat verdoofd hij het plaatselijk. Ook liever dit dan dit jaar weer een baby erbij
Hoe laat moet je er zijn? Het is weeral veranderd daar hé die parking enzo.

Emily slaapt nu ook door, ze heeft zich de laatste tijd niet meer gemeld ´s nachts.

Als Emily zo´n huilbui heeft krijg ik haar getroost door het op mijn arm te pakken schuin en tegen me aan te drukken en beetje te wiegen of als ze weent en we gaan met de auto weg, ze is al stil vanaf dat ik ze in de maxicosi leg, dat vindt ze precies fijn daarin...

Groetjes E

Link naar deze reactie
22/03/2007 @ 21:35

Hey,

pff wat een drukke dagen zijn dat geweest... We zijn te weten gekomen dat ons meisje last heeft van reflux, het viel ons wel op dat ze vooral na de voeding van 17.00 en vooral die van 21.00 behoorlijk lastig kon doen, sommige avonden schreeuwden ze het zelfs uit. Dus ben ik eergisteren ochtend naar Van de Casseye geweest omdat het echt soms zo erg was dat ze zichzelf blauw schreeuwde en ja ze heeft volgens hem een lichte vorm van reflux dus moet ik haar 4 x per dag voor het eten motilium geven en na haar eten een zalfje doen op haar tutje dat geeft een vetlaag over de slokdarm zodat het haar niet zo een pijn doet als ze weer zure melk voelt omhoog komen

Maar voor de rest was alles prima in orde, ze weegt nu 4.720kg en is al 55.5cm groot

En ahja, ik moest normaal naar de gynea die dag maar ik heb de avond ervoor een telefoontje gehad van een assistent om te zeggen dat mijn afspraak niet kon doorgaan maar verzet werd op 30/03.

Zo dan ga ik maar alles gereed zetten want ze gaat nog in bad, dat doe ik vaak rond 22.00 dan is ze lekker rustig voor haar laatste flesje en gaat daarna flink haar bedje in!!

En hoe gaat het met jullie?

Grtjs
Sabrina

Link naar deze reactie
25/03/2007 @ 11:30
E

Hallo,

Hadden jullie een afspraak bij van de casseye of op spreekuur, zijn daar laatst geweest, meer dan twee uur zitten wachten. Is dat zo´n roze gel, die heb ik hier ook.
Gelukkig weet je nu wat de reden van dat wenen was want ik denk dat zo´n kindjes niet zomaar huilen hoor! Als Emily huilt heeft ze meestal een echte reden. Moet je Gioia nu ook hoger leggen om te slapen?

Ik heb een spiraaltje nu, hij heeft het wel moeten verdoven. Normaal wordt dat in het begin van de menstruatie gezet maar in mijn geval ging dat niet aangezien het nog lang duren kan eer ik ongesteld word ivm bv dus nu met verdoving. Ach ja ben er weer vanaf zullen we maar zeggen !!! Moet nu over een maand weer gaan om te controleren of het goed is blijven zitten.

Ik was Emily bijna altijd ´s morgens, is een gewoonte denk ik.

Ons huisje schiet ook op, kijk er zo naar uit om te verhuizen ze zijn nu begonnen met de muren, de kelder is klaar. Hopelijk kunnen we er voor kerst gaan wonen! Zijn jullie nog aan het zoeken nu dat appartement niet is doorgegaan of nu even niet?

Hoeveel CC doe jij in een flesje nu? En drinkt ze dan alles op?

Zo nu ga ik te voet naar mijn ouders want het is super weer, lekker genieten voor het weer gedaan is.

Groetjes E

Link naar deze reactie
26/03/2007 @ 15:57

Hello,

Het is idd lekker weer om te wandelen, ik hou Gioia toch een paar dagen binnen want haar neusje is goed verstopt en ik wil dat niet erger maken...

Wij hebben ondertussen bouwgrond gekocht op de oude baan het is een halfopen en we bouwen tegen een tandarts, dus dat kan ook altijd van pas komen ... Ben blij dat we dus toch terug gaan komen, ik verheug mij al om te kunnen beginnen.

Bij VDCasseye had ik geen afspraak, zijn vrouw zei gewoon kom om half 12 en zorg dat je zeker optijd bent dan ben je als 1ste aan de beurt en dat was ook zo...
Hoeveel voedingen geef jij Emily nu? Ik zou normaal volgens K&G moeten afbouwen naar 4 voedingen maar ze zit toch nog aan de 6 voedingen hoor, soms zelf 7 ...

Grtjs
sabrina

Ik doe nu nog altijd 120cc in haar melk en dat krijgt ze 3 van de 4 keer niet op ze laat altijd zo een 20cc over, enkel de fles van 20.30 drinkt ze leeg (en soms moet ik wat bijmaken) maar dan is ze rustig tot 04.00, ze heeft zich weer van uur verandert en om 04.00 drinkt ze ook een hele fles en dan slaapt ze nog tot 09.00 ...

Link naar deze reactie
28/03/2007 @ 16:25
E

Hey,

Ah op de Oude Baan, waar is dat dan precies want ik weet daar geen tandarts...wanneer gaan jullie beginnen?
Wie weet zitten onze kindjes ooit nog samen op school

Jullie zijn bij zijn thuis geweest dus!? Ik was toen in het zkh geweest. Wist niet dat je bij hem aan huis kon gaan.

Hier krijgt Emily nu ook regelmatig flesjes erbij en die heeft al 180CC nodig, eerst gaven we 150CC maar daar heeft ze niet langer genoeg mee. ´s Morgens geef ik haar meestal afgekolfde moedermelk en dan drinkt ze 200CC. Ik moet afkolven omdat zij vaak tot half 9 - 9u slaapt en dat hou ik zolang niet.

Ik heb waarschijnlijk al werk gevonden. Mijn zw-verlof eindigd zaterdag, ik heb vandaag een soll gesprek gehad en vrijdag heb ik een tweede gesprek en dan hoor ik het maar als het doorgaat dan begin ik maandag al langs ene kant fijn maar ik heb nu al hartpijn om mijn meisje achter te laten! En ik vraag me af hoe het moet met de bv ik moet nu serieus gaan afbouwen en snel ook. Wanneer ga jij weer werken? Moest jij ook opnieuw iets zoeken?

Groetjes E

Link naar deze reactie
29/03/2007 @ 11:05

Hey

Op de nieuwe oude baan, als je van (pff hoe kan ik het hetbeste uitleggen) aan je rechterkant het cercle voetbalplein hebt en je dan doorrijdt richting opgrimbie - nog voor die rotonde ergens aan je linkerkant, het is een half open bebouwing, ook die tandarts zit in een nieuwbouw. Waar zijn jullie weer aan het bouwen?

Zelf ben ik ook op zoek naar werk, mijn bevalingsverlof loopt af eind deze maand dus het zal gaan doppen worden tot ik iets vind, nu ik ben al enkele keren op gesprek mogen gaan deze week maar heb nog niets gehoord dus blijven we rustig verder zoeken (heel heel rustig want voor mij hoeft niet echt om dadelijk te beginnen hihihi, maarja de centjes zijn natuurlijk wel welkom )

Ik ben toen bij VDCasseye thuis geweest, het is dus echt wel in zijn huis, met de inkomhal als wachtzaal en zijn vrouw die voor het onthaal instaat

Grtjs
Sabrina

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 21:38
E

Hey,

Als ik er nog eens langs kom moet ik eens goed kijken!
Wij zijn aan het bouwen op de Lindenlaan. Zijn jullie al bezig met plannen ofzo? Bij ons zitten ze nu bijna aan het verdiep.

Ik ben dus terug aan het werk sinds vorige week maandag. Ben onverwachts toch terug op mijn vorige werk kunnen beginnen op een andere afdeling maar kon ook nog ergens anders beginnen. Dit is pas vrijdag beslist, zaterdag liep mijn zw-verlof af en maandag ben ik al begonnen, is wel fijner zo want nu hoef ik niet te gaan doppen. Hoe zit het met jou al iets gehoord van je gesprekken? Wat voor werk zoek je? Ik had ook voor mijn gevoel liever nog wat thuis gebleven maar inderdaad zijn ook hier de centjes meer dan welkom met de bouw enzo...
Ik mis de kindjes wel heel erg als ik werken ben. Ik was ook al een hele tijd thuis nu hé van augustus omdat ik ivm risico niet meer mocht werken.

Zo ik ben er weer mee weg, tot gauw E

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 11:22

Hey,

In de Lindelaan, ik ken daar een paar mensen die daar ook aan het bouwen zijn momenteel... hebben jullie ook zo een open bebouwing met 1 blinde gevel... moet zeggen dat ik het wel origineel vind om zo te bouwen

hier zijn het drukke dagen geweest, eerst was ons klein prutske ziek (goed verkouden en was wat lastig) endaarna werden zowel mijn vriend als ikzelf ook nog ziek pff leuk was anders...

Eergisteren heeft ze haar eerste spuitje gekregen en daar is ze ook niet echt goed van geweest... ze is vandaag terug een beetje meer in haar gewone doen!

Gioia slaapt al goed door, al zeg ik het zelf, ze slaapt nu toch van 22.00 tot 08.00 dus daar ben ik al heel tevreden mee ik moet wel bekennen dat ik meer wakker word dan zij zelf hihi omdat ik het nog niet zo gewoon ben dat zij door slaapt

en hoe gaat het met Emily? Ben je nog op controle geweest met haar bij K&G? Gioia hebben ze woensdag nog gewogen en gemeten, ze weegt nu 5kg220 en is 57.5cm groot...

Grtjs
Sabrina

ahja moet zeggen ben sinds zaterdag ook met fruitpap begonnen en dat gaat echt goed ze vind het heerlijk...

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 09:18
E

Hallo,

Ah je kent daar wat mensen op de Lindenlaan er bouwen dan ook voornamelijk jonge koppels...Nee wij hebben een half open bebouwing als je van de sporthal afkomt richting station het allereerste huis.

Hier zijn de kindjes ook weer verkouden hoor, het is echt erg hoe vaak dat dit is de laatste tijd vooral Tristan ook maar dat komt ook door die sterke weersveranderingen. Ik en mijn man stonden vanmorgen ook alweer op met keelpijn.

Emily heeft al twee keer spuitjes gehad maar had hier niet echt last van. Heb jij ook dat vaccin tegen rotavirus gegeven?

Emily woog een dikke week geleden al 6kg400 en was 60cm. Ze is dus blijkbaar niet van de slankste

Verder alles ok, ik begin stilaan mijn ritme terug te vinden met werken enzo.

Seg maar is het niet erg vroeg om al fruitpap te geven? Is hier een speciale reden voor? Ik dacht dat je daar pas mee mag beginnen op 4mnd? Hier krijgt ze nog steeds enkel pap!?

GroetjeS E

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 14:55

Hey

Ik weet nog niet op welk perceel hij gaat bouwen maar een neef van m'n vriend heeft daar een stuk gekocht en nog iemand die ik ken (hij is getrouwd met een meisje van mm) die heeft ook halfopen gebouwd ergens in het begin van de Lindelaan (tegen een huis met zwarte steen, zij zelf hebben in het geel gebouwd) maar ik ben zelf niet meer gaan zien ...

Ik ben met fruitpap begonnen op aanraden van Dr v/d Casseye omdat Gioia wat last heeft van reflux en ik moet wel zeggen sinds ze fruitpap eet is ze rustiger en slaapt ze nu door van haar laatste voeding om 20.30 tot 07.00 ong dus ik klaag niet dat ze daar te vroeg mee begonnen is... Ze is er trouwens gek op, ze doet haar mondje echt goed open en ze eet al 3/4 van zo een klein potje Olvarit op. Ik heb zondag zelfs geprobeerd met zo een potje wortel/aardappel en dat ging ook goed, maar ik geef haar voorlopig nog potjesvoeding omdat dat toch veel vloeibaarder is dan als ik het zou zelf maken

gioia krijgt haar 2de spuitje ergens half mei en dan moet ik eerst ook naar de apotheek voor dat vaccin tegen rotavirus.

ff een vraagje, ik wou donderdag gaan zwemmen in prinsenpark met de kleine samen met een vriendin en haar zoontje, zou dat kwaad kunnen? Ik weet dat daar een klein verwarmd badje is dus ik veronderstel dat als ik haar er gewoon niet te lang in laat en zorg dat er een handdoek in de buurt is om haar te drogen dat het geen probleem zou mogen zijn... Ben jij al gaan zwemmen?

Grtjs
Sabrina

Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 10:05
E

Hallo,

Sorry dat ik nu pas reageer, ik ben eerder niet meer op de pc geweest. Doe ik veel minder nu ik terug werk. Het zwemmen is dus al geweest neem ik aan. Ben je geweest?
Ik ben er bij Tristan pas mee begonnen toen hij 6 maanden was maar hij was dan ook prematuur. Met Emily ben ik nog niet geweest maar als het zich binnenkort eens voordoet ga ik wel. In het prinsenpark is inderdaad een klein badje met warm water maar ik zou dan wel niet langer dan een half uurtje gaan denk ik. Je hebt ook speciale zwembanden waar de baby zo in kan zitten, dat is ook wel fijn.

Dat geel en zwart huis ken ik wel ja. Maar ik ken tot nu toe enkel onze buren dus die wat tegen ons aan gaan bouwen. En verderop in de straat nog iemand.

Bij k&g hebben ze ooit gezegd dat potjes absoluut geen kwaad kan en dat dat soms zelf gezonder is dan wat je zelf maakt omdat dat allemaal heel steriel wordt bereidt. En Tristan had in de tijd een voorkeur voor potjes hij had niet graag verse fruitpap. Ik heb ze al gekocht en ga binnenkort ook beginnen met fruitpap denk ik.

Kijk maar want in sommige apothekers moeten ze dat vaccin tegen rotavirus bestellen zodat je het zeker hebt. Ik heb dat op voorhand gehaald en dan hier in de ijskast bewaard.

Zo ik ga weer, vandaag van de kinderen en de zon genieten want morgen weer werken. Tot gauw, E

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 18:41

Hey E,

Sorry dat het al zo lang geleden is maar ben ondertussen opnieuw begonnen met werken (ik heb nl werk gevonden) en we hebben hier vorige week een helse week meegemaakt.

De neef van mijn vriend had ook een dochtertje even oud als Gioia, ik zeg inderdaad "had" Vorige week zondag is het tragische gebeurt, ze is niet meer wakker geworden na haar flesje van 07.00 ... Het is echt zo oneerlijk dat kun je je niet voorstellen, onze dochtertjes scheelde zich maar 5 dagen, dus ik zit nu met zo een raar gevoel. Ik voel me schuldig tov hun maar toch gelukkig dat ik haar nog heb...

En hoe gaat het met jullie? Vertel me gerust wat leuker nieuws ik kan het gebruiken... Is kleine Emily al flink gegroeid?

Grtjs
Sabrina

Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 23:00
E

Hallo,

Ik dacht al dat dat familie van je vriend was ja, ik had het in de krant gezien. Ik denk dat ik de broer en zus van de papa van dat kindje ken. Echt verschrikkelijk, ik ben er niet goed van geweest toen ik dat hoorde en daarna in de krant zag!

Hebben jullie trouwens een zilverkleurige auto?

Emily groeit echt als kool, is net een michelin vrouwtje heeft heel veel laagjes en is superschattig. Ze lacht echt naar me als ik terug kom van het werk. Ze stelt het erg goed. Ze gaf op een gegeven moment veel terug na de fles (krijgt nu totaal geen bv meer) en ik had op internet gelezen van wat nutriton bij de pap te doen, ik heb dit geprobeerd en doe nu telkens 1 schepje bij de fles en ze geeft echt niks meer terug! Een supermiddel dus.

Woensdag moeten we weer naar k&g ben eens benieuwd wat ons meisje nu weegt en meet ik denk echt dat het een flinke is voor haar leeftijd. Ze wil precies ook de hele tijd zitten en probeert zelf recht te komen. Maar dit lukt nog niet heel goed. Vanaf hoe oud zitten ze normaal zelfstandig recht? Weet jij dat, ik niet meer het is dan ook al bijna 4j geleden met Tristan. Wanneer moeten jullie weer op controle?

Wat voor werk doe je? Fulltime? Valt het mee? En wie let er op Gioia?

Zo dit was het weer. Ik begrijp dat je je schuldig voelt en dat het nu niet makkelijk is en dat er weinig woorden zijn voor zoiets tragisch dus sterkte en geniet van je kleine meid en daar mag je je niet schuldig over voelen want dit is je kindje en ze is maar 1 keer zo klein en de tijd vliegt!

Tot gauw, liefs E

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 12:31

Hey E,

Pff het is toch serieus wat aanpassen hé van zodra je aan het werk bent... Ben wel blij dat het fijn werk is want anders zag ik het echt niet zitten om haar zo achter te laten iedere dag. Ik werk nu bij Heidebloem in Lanaken, ja heb maar werk gezocht vlakbij MM aangezien ik daar hopelijk volgend jaar terug woon!

Ik weet ook nie goed vanaf wanneer die rechtzitten maar heb zo de indruk dat ook Gioia liever zit dan ligt, alhoewel vaak als ik haar aan haar handje pak om omhoog te komen komt ze recht tot op haar teentjes en ze houdt haar benen zo stijf dat die niet wil zitten... Dan lacht ze omdat ze het leuk vind maar mij lijkt het nog niet gezond om haar nu al zo te laten opkomen....

Ahja, ivm je vraagje, ja wij hebben een zilverkleurige bmw... Ben je ons al ergens tegen gekomen ofzo? JA je weet nooit hé zo groot is mm ook niet

grtjs
Sabrina

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 20:42
E

Hallo,

Ja ik denk je gezien te hebben aan de rotonde oude baan met k.albertlaan, ik herkende je van je profiel

Werk je fulltime? Wie past er dan op?

Wanneer gaan jullie beginnen met de bouw?

Emily die trekt zich op aan twee vingers en als ze dan zit gaat ze zowat voorover hangen, volgens mij duurt het niet meer lang. Het is echt heel lief dat ze al echt zo lacht als ik terug kom van het werk alsof ze dan blij is ik vind dat echt geweldig.

Woensdag bij k&g geweest. Moest daar om 19u zijn, was er om 18u45 en kwam buiten om 20u10 dat is toch niet normaal meer vind ik zolang wachten! Ze heeft de voorlopig laatste prikjes gehad en heeft niet gehuild ongelooflijk, wel de dag erna koorts gehad en wat huilerig. Hoeveel weegt en meet Gioia nu?

Tot gauw, Groetjes E

Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 12:28

Hey E,

Gioia moest vorige dinsdag naar K&G, voor haar 2 spuitjes (ik heb ook die voor het rotavirus laten geven). Ze woog al 6kg120 en was 60.5 cm groot. Gehuild heeft ze niet met het prikken maar ze was wel 's avonds wat huilerig en wou echt veel geknuffeld worden, daar werd ze rustig van dus dat heeft mama ook gedaan hé...

Ja ik werk nu fulltime, valt wel mee op het werk maar ik vind het toch lastig om haar zo lang te moeten achterlaten ook al blijft ze gewoon bij mijn moeder. Waar blijft Emily als jij gaat werken? Werk je ook fulltime?

WIj zijn eigenlijk nu pas aan het beginnen met ons plan, dus het zal wel voor volgend jaar zijn vrees ik eer we gaan beginnen
Hoever staan jullie nu met de bouw?

grtjs
Sabrina

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 22:19
E

Hey Sabrina,

Hier ben ik nog eens en ja het is al heeeeel lang geleden. Heb het heel erg druk de laatste tijd. Werk, kindjes alles regelen voor het huis e.d....

Ja ik werk fulltime en de kindjes gaan afwisselend naar ma en schoonma. En mijn man is elke week 1 of 2 dagen thuis dat ligt eraan maar 1 altijd. Tristan die gaat ook naar school dus die is minder bij de oma´s of thuis.

De bouw, ik hoop er dit jaar te kunnen gaan wonen. De ruwbouw is klaar, het dak zal nu komen en de ramen.
Het is volgens mij wel een groot huis waar jullie tegenaan gaan bouwen hé!?

Hoe is het met Gioia? Heb je nog een recente foto om me te laten zien? Emily heeft afgelopen nacht slecht geslapen met de warmte, ze is 3 keer wakker geweest en dan Tris ook nog een keer dus ik was vanmorgen een wrak en dan werken

Verder alles ok hier. Gaan jullie nog een kindje nemen of blijft het bij 1?

Tot gauw E

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >