volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
31/01/2008 @ 20:02![]() | iemand in bree bevallen? |
20/11/2007 @ 19:24 ![]() | Zit hier nog iemand??? doei doei |
21/10/2007 @ 15:33 ![]() | Hey E, En ben je er nog? Druk bezig met de laatste werkjes aan de bouw zeker! In november gingen jullie verhuizen hé? Grtjs Sabrina |
| 07/09/2007 @ 20:40 E ![]() | Hey, Waar moet dat zijn? |
| 30/08/2007 @ 20:13 E ![]() | Hey Sabrina, Ben jij er ook nog? |
| 22/08/2007 @ 11:16 silke | Hey, Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraagje aan alle (aanstaande) moeders in Limburg? Ik ging vroeger naar een gynaecoloog in Gent maar na de verhuizing ben ik op zoek naar een goede gynaecoloog in de buurt. Mijn huisarts heeft enkel contacten met gyneacologen die in ziekenhuis van Tongeren werken maar zelf zou ik graag bevallen in het virgajesse of salvator ziekenhuis te hasselt (korter voor familie enz...). Vandaar via dit forum volgende vraag: Aan alle mensen die in Hasselt bevallen zijn of gaan bevallen: graag namen van gyneacologen waar jullie goede ervaringen mee hebben gehad! hopelijk veel reacties. alvast bedankt groetjes Silke |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

Limburg (België) uitgerekend begin 2007

het is wel schattig maar ze heeft er enorm veel last van.
dan begint het er echt op te lijken.
Hij vindt dat mooi zo strak en met die knal rode en donker zwarte stenen en ik zie liever ook strak maar neutraal, bruine tinten... Ja dat is ook een detail waar we allereerst moeten uit geraken want voor de rest heeft onze architect al een voorontwerp gemaakt.
maar ik geloof dat dat wel zal lukken.
... Ik denk dat we haar op 2.5j naar het schooltje (centro italiano) sturen omdat haar zusje die dan 1 jaar hoger zit daar ook naar toe gaat en dan is dat toch wel leuker voor haar. Waar gaan jou kindjes naar school? allé nu voornl Tristan nog alleen ...
gewoon omdat je haar niet echt kunt helpen. Ja de pijn wat verzachten met dat zalfje maar pff ik weet niet of dat echt wel helpt.