Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/10/2007 @ 21:11 E.V.A | Wat is het hier stil. Alles ok met iedereen? Caroline: mooie foto's! Sofie: Alles ok? Hoe ist met Milan? Anneke: Hoe ist met buikske? Cindy: Heb foto ook gezien en artikel...nu nog op de andere foto's wachten van de shoot!! Nog twee dagen en tis congé payé!!! kben der niet treurig om! Greetz Eva |
| 25/10/2007 @ 08:52 vlinder ![]() | Sinds gisteren in zw-verlof!! Milan is beter, hij heeft bv nu geslapen tot 8u30 en 1x wakker!! EEN DROOM!!! ![]() HIj heeft ook al nachten gehad dat hij niet wakker werd!! Zodus op dat punt beterschap! NU is het iest anders!! ![]() Gisteren op controle geweest bij de gyn... er zit vocht (vruchtwater) in de darmen van m'n kindje.. HIj zei dat hij dat zeker in het oog moest houden dat dat niet verslecht.... Ik ben natuurlijk zelf beginnen opzoeken wat dat kan zijn en kom de ergste verhalen tegen ![]() richting: syndroom van down, operatie... je moet zelf maar lezen http://www.medischforum.nl/onderwerp/6880 IK ben natuurlijk superongerust. Mag ik nu echt eens niet gaan genieten van deze zw-schap? ![]() |
| 25/10/2007 @ 14:58 E.V.A ![]() | CIndy en andere dames op vraag van mijn schoonmoeder ==> gelieve de commentaar te verwijderen over haar C ya |
| 25/10/2007 @ 16:37 Anneke ![]() | hihi, ik ben toch een brave hé, t is nog raar dat ik niets schreef. |
| 26/10/2007 @ 09:42 Heidi | Huishoudhulp Hallo, omdat ik zelf van Gent afkomstig ben, kom ik hier af en toe eens meelezen... Nu kwam ik gisteren in de bakker in Zomergem (De Roose) en lag daar een reclame-papierke van een Huishoudhulp in Ronsele (Zomergem). Zelf zwanger van m'n tweede spruit overweeg ik om er eens naartoe te bellen, maar ik wou deze dienst hier ook eens vermelden omdat ik las dat Sofie ook naar iemand opzoek is. Huishoudhulp Haek Haek Caroline Parklaan 31 9932 Ronsele 0475 599 031 09 372 86 13 c_haek@skynet.be (met dienstencheques) Groetjes, Heidi (uit Ursel) |
| 29/10/2007 @ 08:39 E.V.A | Goede morgen dames, De vakantie is begonnen!!! Ik had gelijk vandaag willen uitslapen maar Guust staat nog op zomertijd (twas kwart voor 7 vanmorgen )Kvind het een superperiode nu met Guust. Hij kan een beetje alleen staan, stapt nu met een handje. Ah kben er zo trots op !Alles ok met de andere dames? Hoe stelt Milan het nu Sofie? Greetz Eva |
| 29/10/2007 @ 09:00 vlinder ![]() | ik ben ook naar de kermis geweest gisteren in sdw! om oliebollen ![]() we hebben er efkens rondgelopen maar milan is nog te klein om iets te doen. groetjes |
| 29/10/2007 @ 09:35 E.V.A ![]() | Guustjes site is aangepast. ![]() |
| 29/10/2007 @ 09:51 vlinder ![]() | mooie foto's van guust!! ik heb nu eindelijk ontdekt dat er een gastenboek is ![]() anneke, bij jou kan ik geen berichtjes nalaten??? ik heb geen msn.... |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Gent en omstreken

is?
Wat ga je doen voor zijn verjaardag?
, typisch iets voor ons, als we dat hebben, kunnen we dat niet wegsteken
, wel een paar keer wakker maar daar kunnen we mee leven! HIj heeft al nachten flink doorgeslapen ook! HIj heeft nu voor het eerst in de VM niet geslapen! Ben eens benieuwd hoelang hij nu zal slapen!
)
!
.