< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Gent en omstreken

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
24/10/2007 @ 21:11
E.V.A

Wat is het hier stil. Alles ok met iedereen?

Caroline: mooie foto's!

Sofie: Alles ok? Hoe ist met Milan?

Anneke: Hoe ist met buikske?

Cindy: Heb foto ook gezien en artikel...nu nog op de andere foto's wachten van de shoot!!

Nog twee dagen en tis congé payé!!!

kben der niet treurig om!

Greetz
Eva

Link naar deze reactie
25/10/2007 @ 08:45
Anneke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey

nog geen moed gehad voor bij te schrijven, arthur zijn nachten zijn rampzalig te laatste week met als gevolg dat ik doodop ben.
Deze nacht was het beter, maar 1 x eruit, zal wel met die perdolan van gisteren te maken gehad hebben. Er moet nog een tand uitkomen en die duwt hem verschrikkelijk.

Dit weekend gaat hij bij mijn ouders zodat wij eens kunnen bijslapen.

Morgen ga ik opnieuw naar de gyn, heb gisteren gebeld om toch nog een afspraak te krijgen voor 3/12 en k mag morgen al gaan, 2 maanden niet gaan is me te lang.

@caroline, mooie foto's
Oja, op de kermis bij het eendjeskraam is het god zij dank geen trompet geworden maar een geluidloze gitaar!

@sofie, ben je thuis?

@eva, geniet volgende week maar van je verlof.

Link naar deze reactie
25/10/2007 @ 08:52
vlinder

Online Status Stuur bericht
Sinds gisteren in zw-verlof!!

Milan is beter, hij heeft bv nu geslapen tot 8u30 en 1x wakker!! EEN DROOM!!!
HIj heeft ook al nachten gehad dat hij niet wakker werd!!

Zodus op dat punt beterschap!

NU is het iest anders!!
Gisteren op controle geweest bij de gyn... er zit vocht (vruchtwater) in de darmen van m'n kindje.. HIj zei dat hij dat zeker in het oog moest houden dat dat niet verslecht....
Ik ben natuurlijk zelf beginnen opzoeken wat dat kan zijn en kom de ergste verhalen tegen
richting: syndroom van down, operatie...
je moet zelf maar lezen
http://www.medischforum.nl/onderwerp/6880
IK ben natuurlijk superongerust.

Mag ik nu echt eens niet gaan genieten van deze zw-schap?

Link naar deze reactie
25/10/2007 @ 09:26
E.V.A

Online Status Bekijk profiel
Ah lieve sofie...hoop dat het allemaal snel duidelijk wordt en hopelijk is er niets aan de hand.

Oh Anneke een geluidloze gitaar...dat is de eerste stap naar een elektrische he!!!

Greetz
Eva

Link naar deze reactie
25/10/2007 @ 12:15
Anneke

@sofie, een goede raad, lees al die dingen niet te veel, als je meer info wil bel naar je gyn want je mag je nu echt niet teveel zorgen gaan maken.

Maar k snap het wel hoor, ik zoek ook altijd alles op en da's idd niet altidj goed nieuws dat je dan krijgt.

Het gaat precies wel beter met Milan met die nieuwe medicatie, ik blijf duimen voor je.

@eva, mijn vader spreekt al van bij de geboorte van een electrische gitaar voor Arthur, hij mag er gerust eentje hebben voor bij zijn oma en opa mee te spelen

Link naar deze reactie
25/10/2007 @ 12:17
Anneke

zie net het gewicht van Guustje, wat een droom toch, Arthur woog met zijn eerste verjaardag net 9 kg en ik was dolgelukkig dat hij daar geraakt was want het is een gevecht geweest om hem op 9 kg te krijgen.
De laatste maanden gaat het wel erg goed met zijn gewicht, hij zit nu zelf al boven de 12 kg

Link naar deze reactie
25/10/2007 @ 14:58
E.V.A

CIndy en andere dames op vraag van mijn schoonmoeder ==> gelieve de commentaar te verwijderen over haar

C ya

Link naar deze reactie
25/10/2007 @ 16:37
Anneke

hihi, ik ben toch een brave hé, t is nog raar dat ik niets schreef.

Link naar deze reactie
26/10/2007 @ 09:42
Heidi

Huishoudhulp
Hallo,
omdat ik zelf van Gent afkomstig ben,
kom ik hier af en toe eens meelezen...

Nu kwam ik gisteren in de bakker in Zomergem (De Roose) en lag daar een reclame-papierke van een Huishoudhulp in Ronsele (Zomergem).

Zelf zwanger van m'n tweede spruit overweeg ik om er eens naartoe te bellen, maar ik wou deze dienst hier ook eens vermelden omdat ik las dat Sofie ook naar iemand opzoek is.

Huishoudhulp Haek
Haek Caroline
Parklaan 31
9932 Ronsele
0475 599 031
09 372 86 13
c_haek@skynet.be
(met dienstencheques)

Groetjes, Heidi (uit Ursel)

Link naar deze reactie
26/10/2007 @ 19:20
vlinder

Ik heb vanmorgen met alle mod die ik had, naar de gyn gebeld.
HIj was niet echt blij dat ik weer maar eens op internet dingen ben gaan opzoeken (hij had me daar de vorige zw-schap al eens voor verwittigd; je vindt altijd wel dingen waar je ongerust kan over zijn, vandaar dat ik niet direct durfde bellen!)
HIj zei dus dat hij er wel gerust in is, dat het kindje geen down heeft:
1/ nekplooi was ok
2/ triple test was ok
maar ik ben natuurlijk DOODGERUST

HIj zei dat waarschijnlijk de spijsvertering nog niet echt goed werkt en dat dat de volgende echo in orde zou moeten zijn of toch zeker de keer erna! Maar het moet opgevolgd worden want het is een complicatie

Ik heb een 3d echo (bij een andere gyn) op 12/11 maar heb gebeld en ik zou eventueel vroeger mogen gaan aangezien het toch om een belangrijke reden is. Voor mijn eigen gemoed ook wil ik snel terug een echo.

Ik zie het allemaal even niet meer zitten, alle boekjes dat ik opendoe staan vol leuke babyspullen, maar durf gewoon niets meer kopen, gewoon uit angst

Anneke,
hoe was jouw echo? ben je nu 100 % zeker dat het een is?

EVA,
alles ok?

Heidi, ben jij annelien????
bedankt voor het adres, heb al een mailtje gestuurd.

groetjes

Link naar deze reactie
27/10/2007 @ 09:22
E.V.A

Hey dames,

Hier alles ok. Was gisteren Halloween voor de mama's en papa's in de kribbe. Was echt gezellig, beetje praten met medeouders. LEUK!

Ah Sofie Milan is bijna jarig!!! Wat ga je doen voor zijn verjaardag?
Wat krijgt hij voor zijn verjaardag?
Trouwnes je gyne heeft gelijk hoe meer je leest hoe meer slechte dingen je zal vinden. Wacht de echo's maar af. Kversta ook je ongerustheid hoor, zou der gelijk ook niet goed van zijn!

Alle andere dames? Long time no see he!

Greetz
Eva

Link naar deze reactie
27/10/2007 @ 09:28
Anneke

@sofie, echo was ok maar ons meisje hield haar beentjes toe. De gyn zei dat het wss een meisje was maar zekerheid hebben we nu nog niet. Op naar week 20 dus.

Voor de rest liep alles normaal, heb mooie echo's, ga volgende week eens werk maken van de babysite.

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt maar k zou me niet teveel zorgen maken hoor sofie. De gyn zou het zeker zeggen moest het ernstig zijn.

@eva, geniet van je vakantie!!!!

Link naar deze reactie
27/10/2007 @ 13:52
vlinder

dat alles goed was anneke!!! jullie zullen nog een maandje moeten wachten op zekerheid!

EVA?
ik heb schoentjes gekocht voor Milan en dan nog het pretpark van vtech, hij had dringend wat nieuw speelgoed nodig want de rammelaars en zo interesseren hem niet meer.
Dat pretpark vindt hij de amx (kheb het natuulijk al gegeven , typisch iets voor ons, als we dat hebben, kunnen we dat niet wegsteken )

het feest gaat door bij m'n zus, 't is daar groter + 19 man uitgenodigd (ze kunnen wel nie allemaal komen) + dan kan ik ervoor rusten....

Nog een weekje en 't is zover

Milan slaapt sinds dat ik thuis ben heel goed, vanmorgen heeft hij zelf geslapen tot 9u30 , wel een paar keer wakker maar daar kunnen we mee leven! HIj heeft al nachten flink doorgeslapen ook! HIj heeft nu voor het eerst in de VM niet geslapen! Ben eens benieuwd hoelang hij nu zal slapen!
De overdagslaapjes zijn nog steeds kort maar ja, de nachten zijn veel beter!
De omeprazole helpt dus ECHT wel!!!

Ik heb gisteren nog eens veel foto's op milan zn site album gezet + de echo van woensdag op m'n zw-album.
NU zal ik weer veel tijd hebben om foto's te nemen!

groetjes

Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 08:39
E.V.A

Goede morgen dames,

De vakantie is begonnen!!! Ik had gelijk vandaag willen uitslapen maar Guust staat nog op zomertijd (twas kwart voor 7 vanmorgen)

Kvind het een superperiode nu met Guust. Hij kan een beetje alleen staan, stapt nu met een handje. Ah kben er zo trots op!

Alles ok met de andere dames?

Hoe stelt Milan het nu Sofie?

Greetz

Eva

Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 08:56
Anneke

@eva, leuk hé als ze zo beginnen die losse stapjes te zetten, k kon daar uren naar kijken bij arthur

Gisteren zijn we naar de kermis geweest in St Denijs, we hadden nog twee ritjes op de draaimolen dus die moesten op. Chantal was daar ook net met haar zoontje.

Voor de rest niet veel nieuws, arthur heeft zijn eerst zwemdimploma, een berenbrevet. Het zwemmen op zondag zit er alweer op. Vanaf nu is het weer op eigen krachten op zaterdag.

Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 09:00
vlinder

ik ben ook naar de kermis geweest gisteren in sdw!

om oliebollen
we hebben er efkens rondgelopen maar milan is nog te klein om iets te doen.

groetjes

Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 09:35
E.V.A

Guustjes site is aangepast.

[Laatst gewijzigd door E.V.A - 27/11/2007 @ 20:09] - Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 09:39
Anneke

@sofie, voo mij was het ook vooral voor de oliebollen hoor. Nu ja, ben nog altijd aan het vermageren dus het mag hé.

@eva, wat een schatteke toch hé. K hoop dat ik van ons tweede kindjes ook zo'n mooie 'gezonde' foto's mag hebben ipv allemaal foto's van een bleek ziek kindje.

Ik heb gisteren ook nog wat foto's bijgezet in de map 20 maanden op arthur zijn site.

Lap, k krijg hier net een slag van de hamer van arthur, even duidelijk maken dat een hamer voor op zijn werkbank is.

doei

Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 09:51
vlinder

mooie foto's van guust!! ik heb nu eindelijk ontdekt dat er een gastenboek is

anneke,
bij jou kan ik geen berichtjes nalaten??? ik heb geen msn....

Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 10:01
Anneke

@sofie, eind deze week zou ik een nieuwe pc moeten hebben en ga'k eindelijk eens werk maken van een deftig site voor onze twee sloebers, kurt gaat me een programma erop zetten waarmee zelfs ik een site zou moeten kunnen maken, k ben benieuwd.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >