volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 16/02/2008 @ 12:02 | waarschijnlijk zwanger hallo, nou waarschijnlijk ben ik zwanger. ik ben misselijk als ik opsta. een test wijst nog steeds negatief aan maar ik ben dan ook zwanger sinds vrijdag 8-2-08. ik voel dat het zo is. wanneer geeft een zwangerschaptest aan of iemand zwanger is? ik denk namelijk dat het voor mij nog te vroeg is omdat het pas een week is. met twee weken? ik hou jullie op de hoogte. |
| 14/02/2008 @ 20:25 sjalot | hallo, ik heb sinds 2 jaar een relatie met een hele lieve jongen... ik heb 2 jaar de pil gepakt en ben daar sinds een jaar mee gestopt. de eerste maand kwam mijn menstruatie niet, maar de 11 maand erachter ging alles weer terug zoals voordien. ik had een cyclus van ongeveer 30 dagen, met ongeveer 5 dagen menstruatie. de laatste keer dat ik ongesteld was, was midden oktober... (nu dus al ongeveer 4 maand geleden). ik heb last van een gespannen buik en borsten, moet heel vaak naar het toilet en ben ook meer moe dan gewoonlijk. in het begin dacht ik dat het wel terug normaal zou worden, maat sinds een week of 2 begin ik er echt aan te denken dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn, alleen verdik ik totaal niet. ik heb wel een licht buikje maar mijn gewicht is volledig normaal, ben zelfs wat afgevallen! wat denken jullier hiervan? zou ik zwanger zijn of zou ik misschien aan een erge ziekte ofzo lijden? veel liefs, X |
| 14/02/2008 @ 12:21 | geen ring hallo, nou ondanks het verzoek van de huisarts om de ring weer te plaatsen doe ik het toch maar even niet. volgens de huisarts kan iemand minder ongesteld worden door de nuvaring. maar ik heb hier nog nooit last van gehad en nu ineens wel. ik vind het toch raar! kan je als je wel zwanger zou zijn toch wat bruinverlies hebben? in plaats van een gewone ongesteldheid. ik heb verder nergens last van alleen steeds soort van opvliegers(opeens heel warm en klamme handen),vreetbuien en veel plassen. en ik zie steeds meer aders op mijn borsten en ze zijn ietsje groter.maar dat kan natuurlijk ook komen van het eten,al ben ik verder niet aangekomen. maar toch hoop ik misschien ook wel een beetje dat het zo is!! ik heb al 2 jaar een dijk van een relatie. |
| 13/02/2008 @ 14:12 | zwanger? nou ik heb contact gehad met HA en die zegt dat ik weer ''gewoon'' de nuvaring moet indoen. wel raar want ik moet om de 10 minuten plassen en ben nog geen dag ongesteld geweest. wat zouden jullie doen? even wachten met de ring of weer beginnen? als ik zwanger zou zijn dan is dat nu 4 dagen. |
| 13/02/2008 @ 11:54 talletje | Hey meiden, Schijnzwanger dat geloof ik niet, ben er eigenlijk nooit mee bezig geweest meer. Ben juist veel met mn hoofd bij mn opleiding en werk enzo en ja uiteraard ook bij mn vriend en dat we willen gaan samenwonen. Maar een kind nu al met zn tweetjes? Dat vind ik wel erg snel... En daar zijn we het samen gelukkig ook wel over eens. En ja dat klopt dat ik een keer eerder schijnzwanger ben geweest maar was er toen oko echt onbewust en tja tussen door oko bewust veel mee bezig. Ik droomde er zelfs van, en dat heb ik nu allemaal niet. Ben zo vezig geweest met de opleiding en nu nog dat ik daar helemaal niet aan dacht. Dit is allemaal begonnen nadat ik de heb gekregen en stond er eigenlijk niet bij stil dat het anders was dan anders.En misschien dat mn lichaam idd iutzich zelf weer is begonnen ivm dat ik er wel aan toe ben maar goed een andere verklaring heb ik er niet voor. En ben ook al bij de huisarts geweest en die zegt doodleuk zonder verder te willen kijken van je doet maar over 2/3 weken een nieuwe test ![]() Daar word je dan ook echt niet veel wijzer van. Kheb er zelf al mee in mn gedachten gelopen om de verloskundige te gaan bellen, het verhaal uit te leggen en dan kijken ofdat er evnetueel een echo gemaakt kan worden. Maar goed dat vind ik ook weer zo tja hoe moet ik het zeggen.....sorry weet er even geen woorden voor. Maar neem aan dat jullie me wel begrijpen. Nu heb ik zoiets van ik zie wel wat er gaat gebeuren ik wacht netjes tot ik de weer moet krijgen en dan ga ik weer verder stappen ondernemen.Als het weg blijft. Dus dan ga ik weer een test doen, maar dat is nu een paar weken wachten. En toen ik schijn was toen was het echt heel anders dan met de zwangerschap die ik vorig jaar gehad heb. Was chagerijnig was helemaal opgeblazen was elke dag misselijk en ga zo maar door. En nu als ik terug kijk naar vorig jaar gaat zo'n beetje hetzelfde eigenlijk. Alleen mn borsten zijn niet gevoelig zijn wel een stuk voller. En tussen door het gevoel dat de komen maar daar is dus niks van waar dat het door komt, en het zou ook nog niet kunnen.Tussen door een paar keer flink misselijk geweest, ben overdreven vrolijk soms en voel me goed. Enopm dat bolletje van mn buik kan ik niet heen het zit er echt, en heb ook soms een soort van vlinders in de buik. Dus nu is het afwachten tot de volgende en komt er niks uit de test dan dan wil ik eerst een afspraak maken met de veloskundige voor een echo en dan naar mn huisarts om mij medicijnen te gaan geven als het idd schijn is.Hij doet er namelijk verder helemaal niks mee ![]() En dat maakt me eerlijk gezegd best boos !! En mee kan ik nu zelf ook even niet doen. Ja naar mn werk gaan en me daarmee bezig houden en met mn opleiding ![]() Liefs van Talletje |
| 13/02/2008 @ 10:46 | misschien zwanger?? hallo Anke, bedankt voor je reactie. ik ben tot vandaag nog niet ongesteld geworden. gisteren en zondag heel iets maar niet echt bloed meer bruin. ik zou vandaag de ring weer in moeten brengen maar ik denk niet dat ik dat doe. ik heb vanochtend een test gedaan en die was negatief maar als ik zwanger zou zijn dan is dat volgens mij pas 4 dagen. woensdag de ring uitgedaan en vrijdag onveilige sex gehad. ik heb nu de huisarts maar gebeld en die vond het ook raar want het heeft niets met de nuvaring te maken. vorige maand was ik heel erg ongesteld(nooit eerder gehad) en nu amper een dag. misschien was ik vorige maand al zwanger en heeft mijn lichaam zich schoon gemaakt?? ik heb wel vreetbuien maar verder nergens last van. HEEFT IEMAND EEN IDEE?? nu zit ik zo in de rats en er de hle dag aan te denken. |
| 12/02/2008 @ 16:23 esther | help!! kan ik zwanger zijn? maar ik heb geen klachten niks. wel vreetbuien en erg moe. zou ik nou moregen wel mijn nuvaring weer indoen?? ik weet het namelijk niet. als het wel zo zou zijn kan ik dan wel een test al doen? |
| 12/02/2008 @ 15:43 esther | help!! kan ik zwanger zijn? hallo lieve mensen, ik heb een dringende vraag: ik ben altijd 4 tot 5 dagen ongesteld en 23 jaar. ik heb de nuvaring sinds 3 maanden. en ik had zaterdag ongesteld moeten worden. maar... nu ben ik het(iets lichtbruin verlies) zondag geworden maar heel weinig en 's avonds was het al weer over. maandag niks gehad en vandaag weer wat lichtbruin verlies. geen rood bloed te zien.. woensdag de ring verwijderd en vrijdag onveilige seks gehad. maar ik moest het zaterdag worden. WEET IEMAND OF IK ZWANGER KAN ZIJN? |
| 27/01/2008 @ 22:41 talletje | Hey meiden alles goed bij jullie? Bij mij wel en toch ook weer niet ![]() Zoals ik laatst al liet weten was dat ik naar de dokter toe moest. De bloeduitslagen waren en zijn helemaal oke....ik mankeer totaal niks. Dus dat is alleen maar goed nieuws Alleen ben vorige week al een aantal keer behoorlijk misselijk geweest en tja ben ook best veel moe, maar goed ik ga gewoon werken en slapen de ene nacht gaat dat beter dan de andere nacht. Een collega kwam al van ben je zwanger? Dus ik meteen nee echt niet ik slik de pil dus kan mooi niet zwanger zijn ![]() En komt me dat helemaal niet uit ivm dat ik vanaf volgende week de opleiding ga afmaken. Toch voor de zekerheid een test gedaan en die was negatief ![]() Kheb dan 1.5 week geleden mn gehad en ben donderdags weer begonnen.Niet afgelopen donderdag maar die week ervoor. Kheb geen gevoelige borsten en of tepels maar wel andere rare dingen. In mn vagina heb ik tussen door steken of eerder een soort van steken het komt in 1 keer op en het trekt weer weg. En normaal als ik gegeten heb dan is heel mn buik opgezet en nu is het weer zo'n buikje van een zwangerschap zeg maar. Anders dan anders in ieder geval. Terwijl dat ik toch gewoon elke dag netjes de pil slik. Kheb het er al met mn moeder over gehad en als ik over 2 weken klaar ben dan ga ik nog maar een test doen. Misschien dat ik te vroeg getest heb ik weet het niet ![]() Maar begin me nu toch wel een beetje ongerust hierover te maken. Ben blij dat Ries en ik elkaar al 3 jaar kennen en hij heeft ook al gezegd van gebeurt het dan gebeurt het....maar toch nu ik de opleiding in ga kan ik het er niet bij hebben eerlijk gezegd. Stel dat het zo is dan ga ik er samen goed met Ries over babbelen uiteraard, maar 1 ding weet ik wel zou het niet over mn hart kunnen verkrijgen stel dat het zo is om het weg te laten halen. Dan maar een half jaar terug gezet worden en er iets langer over doen dan nog een kind te moeten verliezen...ook al zou je er bewust voor kiezen. Sorry weet even niet hoe dat ik het moet neerzetten maar neem aan dat jullie me wel begrijpen. Jullie horen snel weer van me en zodra ik zelf meer weet dan weten jullie het ook. Liefs van Talletje |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

ben ik nu zwanger??

heb gekregen en stond er eigenlijk niet bij stil dat het anders was dan anders.

pffff word er gek van.