< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » regio lier?

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
14/08/2007 @ 11:56
Mayake

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,

ff een vraagje voor de mensen van Berlaar:
Hebben jullie ook een enquête gekregen ivm kinderopvang?
Bij mij zat er geen lijst met (deel)gemeenten bij, je moet dit ergens invullen. Welk nummer heeft berlaar heikant? Weet iemand dit??

Verder alles ok!! Ons Lore heeft sinds vorige week 1 tandje. Ze is er wel goe ziek van geweest, amai.

Groetjes
Maya

Link naar deze reactie
11/08/2007 @ 08:32

Online Status Stuur bericht
heist en berlaar zijn blijkbaar in trek!
hier is alles in orde.
jochen heeft 7 tandjes en kruipt nu sins een dikke week!maar het valt zowat te zien welke ondergrond het is,want hij kruipt niet overal.

Link naar deze reactie
01/08/2007 @ 00:03

Mayake, ik denk toch dat hij nog gewoon werkt. hij had vorig jaar geloof ik iets aan zijn hart maar hij heeft wel mijn nichtje op de wereld gezet daarna.

Link naar deze reactie
31/07/2007 @ 23:03
coyote

hoi,ik ben afkomstig van berlaar-heikant,heb 3jaar met men vriend in bevel(nijlen) gewoond en nu wonen we al 2jaar in heist o/d berg,is ook niet ver éh.
ik ben naar dr joos herni geweest en vond em wel goed toen ik er begon naartoe te gaan deed hij zijn consulaties nog in het ziekenhuis maar nu heeft hij een eigen praktijk,ook op de baan van het ziekenhuis,weet de straatnaam niet.
groetjes

Link naar deze reactie
31/07/2007 @ 22:36
Mayake

Hoi,

Werkt dokter Pannemans nog (of terug), ik weet dat hij lange tijd afwezig is geweest (of nog steeds is??) ?

Groetjes
Maya

Link naar deze reactie
30/07/2007 @ 19:53
kelleke

hey

thx voor de naam ga ik zeker het adres opzoeken en op de ijskast hangen als het dan raak is dan kan ik bellen.

groetjes
xxx

Link naar deze reactie
30/07/2007 @ 18:31

hey, ik ben altijd bij Dr. pannemans geweest. hij heeft mijn 3 bevallingen gedaan. als je vraagt om te mogen langskomen voor de 12 weken zal hij je er zeker tussenwringen.

Link naar deze reactie
30/07/2007 @ 14:48
kelleke

hey

ben nieuw hier.. woon nog niet zo lang in lier en wij zouden voor een 2de gaan nu was mijn vraagje of jullie een gynecoloog weten waar je voor 12 weken zwangerschap op controle kunt gaan.

groejtes
xxx

Link naar deze reactie
10/07/2007 @ 10:19
sjattieke

ik spam jullie overal natacha

Maya geniet van je vakantie, ook al is het om te werken Ook van dat behangen heb je achteraf een mooi resultaat

En ja wij hebben ook de nodige ups en dows al meegemaakt tijdens de toch om zwanger te worden, tot nu toe is de zwangerschap vlekkeloos verlopen (op wat bloedverlies na op 7 weken), misschien een 'beloning' voor al dat harde werk?

Groetjes!

Anntje

Link naar deze reactie
09/07/2007 @ 19:28

hey Anntje, hier ook al?

Maya, ik heb het ook eens gelezen in je profiel. dat is idd absoluut geen makkelijke zwangerschap geweest maar zoals je zelf zegt, je krijgt er iets prachtigs voor terug.

Link naar deze reactie
09/07/2007 @ 14:12
Mayake

Hoi,

Een spannende zwangerschap was het wel ja. Tis te hopen dat het de volgende keer een beetje beter gaat meevallen. De gyn heeft gezegd dat ik veel kans heb om terug hetzelfde aan de hand te krijgen bij de volgende zwangerschap en dat ik dus al mag gaan rusten van de moment dat we weten dat we terug zwanger zijn .
Gelukkig krijgen we er iets moois voor in de plaats

Jij hebt anders ook wel het nodige meegemaakt, lees ik net.

Ik heb 2 weken verlof nu, we zijn aant behangen.

Groetjes
Maya

Link naar deze reactie
08/07/2007 @ 23:21
sjattieke

hey maya!

Ik lees net je profiel, waat een spannende zwangerschap heb jij gehad zeg!!! En uiteindelijk is jullie kleintje nog een dikke maand te vroeg gekomen.

Gelukkig dat alles toch goed verlopen is!

Ik ben eens benieuwd hoe het bij ons zal lopen, tis allemaal ook ZO spannend ...

Groetjes!

Anntje

Link naar deze reactie
07/07/2007 @ 21:40
Mayake

Hoi Anntje,

Wij zijn ook van Berlaar, we wonen hier ongeveer een jaar! Veel kennen we hier dus nog niet.

Welkom

(ps ik was ook uitgeteld voor 15 december)

Groetjes
Maya&Lore

[Laatst gewijzigd door Mayake - 07/07/2007 @ 21:51] - Link naar deze reactie
06/07/2007 @ 14:08
sjattieke

Hey dames!

Ik zie dat het hier redelijk stilletjes is maar toch had ik me graag erbij gevoegd

Moemnteel wonen we nog in Pulle vlak bij grobbendonk en dus naast nijlen Maar binnen een goeie maand verhuizen we naar berlaar ... wat dan weer lekker dicht bij Lier is!!

Wij verwachten in december ons eerst kindje!!!

groetjes!

Anntje

Link naar deze reactie
25/06/2007 @ 23:48

ja idd, stillekes. zow, de laatste week school alweer zeg. gaat toch snel voorbij he? Jamie zijn eerste schooljaar zit er bijna op. en volgend jaar mag Alexi ook naar school, zit ik hier nog alleen met nicky thuis. gaat stil worden denk ik. hebben jullie al plannen voor tijdens de vakantie? wij hebben nog niets vaststaan. wss wel eens tussendoor een dagje weg, naar plopsaland of zoiets.

Link naar deze reactie
25/06/2007 @ 21:20
Mayake

amai nie, zo stillekes

Link naar deze reactie
16/06/2007 @ 15:13

het is hier wel stillekes...

Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 16:23

haha wij sinds november. we zijn elkaar mss al tegengekomen. wij wonen in een lange straat tegen het centrum.

Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 16:11
Biibiii

Online Status
hoi hoi iedereen,

Nijlen is een klein ding haha , maar ik woon er sinds 10 maanden ook.
greetZz

Link naar deze reactie
15/05/2007 @ 20:47

Is Lore het al wat beter gewoon ondertussen? Noya moet ook aanpassen nu ze naar de 2e groep gaat. Ze weent 's morgens ook eventjes.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >