volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
01/08/2007 @ 00:03 ![]() | Mayake, ik denk toch dat hij nog gewoon werkt. hij had vorig jaar geloof ik iets aan zijn hart maar hij heeft wel mijn nichtje op de wereld gezet daarna. |
| 31/07/2007 @ 22:36 Mayake ![]() | Hoi, Werkt dokter Pannemans nog (of terug), ik weet dat hij lange tijd afwezig is geweest (of nog steeds is??) ? Groetjes Maya |
| 30/07/2007 @ 19:53 kelleke ![]() | hey thx voor de naam ga ik zeker het adres opzoeken en op de ijskast hangen als het dan raak is dan kan ik bellen. groetjes xxx |
30/07/2007 @ 18:31 ![]() | hey, ik ben altijd bij Dr. pannemans geweest. hij heeft mijn 3 bevallingen gedaan . als je vraagt om te mogen langskomen voor de 12 weken zal hij je er zeker tussenwringen. |
| 07/07/2007 @ 21:40 Mayake ![]() | Hoi Anntje, Wij zijn ook van Berlaar, we wonen hier ongeveer een jaar! Veel kennen we hier dus nog niet. Welkom ![]() (ps ik was ook uitgeteld voor 15 december) Groetjes Maya&Lore |
| 25/06/2007 @ 21:20 Mayake ![]() | amai nie, zo stillekes ![]() |
16/06/2007 @ 15:13![]() | het is hier wel stillekes... |
22/05/2007 @ 16:23 ![]() | haha wij sinds november . we zijn elkaar mss al tegengekomen . wij wonen in een lange straat tegen het centrum . |
| 22/05/2007 @ 16:11 Biibiii | hoi hoi iedereen, Nijlen is een klein ding haha , maar ik woon er sinds 10 maanden ook. greetZz |
15/05/2007 @ 20:47 ![]() | Is Lore het al wat beter gewoon ondertussen? Noya moet ook aanpassen nu ze naar de 2e groep gaat. Ze weent 's morgens ook eventjes. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

regio lier?

. als je vraagt om te mogen langskomen voor de 12 weken zal hij je er zeker tussenwringen.
Ook van dat behangen heb je achteraf een mooi resultaat 
?
Tis te hopen dat het de volgende keer een beetje beter gaat meevallen. De gyn heeft gezegd dat ik veel kans heb om terug hetzelfde aan de hand te krijgen bij de volgende zwangerschap en dat ik dus al mag gaan rusten van de moment dat we weten dat we terug zwanger zijn
.
. wij wonen in een lange straat tegen het centrum