< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Grote gezinnen » supernanny enkel voor supergezin???

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Grote gezinnen
supernanny enkel voor supergezin???
29/10/2006 @ 09:59

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,

we hebben ook een groot gezin en hier heerst orde en netheid en vooral regelmaat met de kindjes.
vaak valt me op bij de nanny dat die regelmaat en opvoeding fout loopt door gebrek aan motivatie door de ouders, de kids zelf worden maar wat je er zelf van maakt .
als je als ouder nooit nee zegt is het makkelijk maar naar later toe loopt het fout en dan zijn het de kids die stout zijn !!
opvoeden doe je van dag één en niet vanaf zes jaar :)
OF JE NU EENTJE OF MEERDERE KIDS HEBT de oorzaak ligt 90% van de gevallen bij de papa's en mama's als het fout loopt maar dit willen maar weinig mensen toegeven.

heb zelf 3 adhd zonen maar alles loopt hier op wieltjes mits een vaste structuur.
we kijken uit naar ons zesde kindjes een beetje meer werk en aanpassing maar ben zeker dat het ook vlekkeloos verloopt.

ze zouden beter eens wat meer voorbeeld grote gezinnen in de kijker zetten dan doe ik zeker mee :)

greats nic

succes met de bevalling

Link naar deze reactie
09/10/2006 @ 11:29
Wen370

Online Status Stuur bericht
ik volg anneke ook een beetje, er worden neit altijd grote gezinnen voorgesteld he. ook vaak maar met 2 kinderen. maar ik begrijp ook goed wat jue bedoeld. maar moest er maar 1 kindje in dat gezin zijn kunnen ze er niet veel tv rond maken natuurlijk. ach ze moeten toch iets uitvinden om te draaien. en zoals het meestal blijkt zijn eht kleine dingen wat de ouders moeten veranderen om hun kinderen weer te laten luisteren. ik zou zeggen stel eht eens even voor aan VTM om de posititeve kant van grote gezinnen aan heel vlaanderen voor te stellen, zullen ze inderdaad wel zien dat dit evengoed werkt.
wendy

Link naar deze reactie
09/10/2006 @ 07:08
Anneke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
k versta je gedachte maar dat zou natuurlijk weinig spectaculaire tv opleveren. Trouwens ik denk dat op vitaya eens zo'n programma geweest is over hoe het is om in een groot (normaal) gezin te wonen.

K denk dat de wakkere kijker wel door heeft dat niet alle grote gezinnen wanordelijk & hectisch zijn. Trouwens vorige week was het een gezin met twee kinderen en was nog erger of er 6 rondliepen !

Link naar deze reactie
07/10/2006 @ 22:24
jess

Online Status Stuur bericht
Hallo,

dit zou misschien meer thuishoren bij het topic discussies maar ik vraag me af wat de mama's van de grote gezinnen vinden van programma's à la supernanny. Ik kom zelf uit een gezin met 6 kinderen en vind het vaak vernederend beelden te zien uit supernanny met grote gezinnen waar complete chaos heerst. Ze doen net uitschijnen dat elk groot gezin met deze problemen te kampen heeft. Alle grote gezinnen bestaan precies uit van die sociale gevallen die niet eens hun kinderen kunnen opvoeden. Ik kom zelf uit een warm nest. Mijn moeder is al haar hele leven huisvrouw, vader arbeider maar toch zijn wij nooit als sociale gevallen bekeken/behandeld geweest. Er heerste bij ons ook ucht en respect voor mijn ouders heb ik nog steeds heel veel. ik vind het dan ook jammer dat door zo'n programma's weer dat hypocriete beeld wordt opgehangen. Waarom tonen ze op tv nooit eens een groot gezin dat toont dat het ook anders kan. Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]