volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 12/09/2007 @ 09:34 | na 3 meiden nu zwanger van een jongen!! kan dus toch.groetjes ![]() |
| 01/07/2007 @ 20:15 Tess | ik vin het ook helemaal niet raar dat mensen een voorkeur hebben! ik heb 5 kids 3 meisjes en 2 jongens! en onze oudste is een meisje dan een jongen en dan 2 dochters ik wou doodgraag dat ons laatste terug een zoontje werd want Bojan voelt zich soms wel achteruitgestoken tussen al zijn zussen en ik denk dat dat gaat minderen als mathis wat ouder is en bojan iemand heeft om mee met de auto's te spelen en te voetballen enzo! Ik merk ook wel dat bojan meet aandacht van me wilt omdat hij eigenlijk niet met zijn zussen met de poppen wilt spelen maar nu speelt hij doodleuk met hen mee met de lego je hebt dat voor meisjes en jongens en dat was echt ideaal! dus nu maar hopen dat ikhet bij het rechte eind heb en dat het dan toch betert als mathis wat ouder is! Janne, wij worden op straat ook wel nagekeken precies of we van een andere planeet komen ofzo! maar ikheb al lang geleed om me dat niet meer aan te trekkenik ben gelukkig en laat de mensen maar zijn! mijn familie en vrienden reageerden trouwens heel goed op de het nieuws dat ik zwange was van een 5 de terwijl wij eigenlijk dachten dat dat helemaal zo niet ging zijn! maar een zesde komt er bij ons denk ik niet meer! want nu hebben we alles de kindjes hebben een eiggen kamer en de auto is net groot genoeg ! dus ik denk dat het hier bij 5 blijft al zeg ik nooit nooit ![]() groetjes ![]() |
| 24/06/2007 @ 22:01 Anoniem | ik vind het helemaal niet raar ofzo als mensen een voorkeur hebben! ik zelf heb 2 kinderen en ja wel een jongen en meisje dus ik weet hoe leuk het is om bijde te hebben!!! bij de eerste hoopte ik dat het een meisje zou zijn,echt heel sterk! gelukkig was dit ook het geval, de 2de maakte me niet zoveel uit maar klein beetje had ik het leuk gevonden een zusje voor haar dan. nu hebben we er een zoon bij en leuk dat ik het vind!!!super een jongen! ik kan me heel goed voorstellen als je meerdere kinderen van het zelfde geslacht heb om dan het andere te willen, tuurlijk is de gezondheid het aller belangrijkste maar je wilt toch weten hoe bijde geslachten in je gezin zijn? ik zou me er niet druk om maken hoor mensen hebben altijd wel wat te zeggen, is het niet te veel kinderen dan wel te weinig,ze hebben altijd wel wat. hoop voor jullie dat er ooit komt wat je hoopt! wie weet ![]() |
| 24/06/2007 @ 21:16 nieuweling | Hallo, wij hebben 4 zoontjes. Ik zou dolgraag een meisje hebben maar vind het jammer dat het een taboe is om een voorkeur te hebben voor een geslacht.Je kan er met bijna niemand over praten, alleen hier. Wij zullen waarschijnlijk nog eens proberen maar we zien wel. Alleen jammer dat bepaalde mensen al zoveel kindjes hebben want ge kunt niet blijven proberen hé? En dan ook nog die negatieve kritiek die ze allemaal geven als je zegt dat je mss nog eentje wil.![]() |
| 24/06/2007 @ 20:44 willemien | ik heb 6 mooie dochters cynthia 20 chantal 16 tenday 10 twenbola 5 tanischa 3 en brittania 1 en ik ben er heel gelukkig mee het is dat mijn huis het niet toe laat anders had ik grrag nog een zevende willen hebben maar moet wel zeggen dat ik dan niet echt een voorkeur zou hebben voor een jongen of een meisje ![]() |
| 16/01/2007 @ 21:32 janne | heey sorry dat ik nog zo laat reageer maar ik ben een mama van 5 dochters -> 16 , 14 , 10 , 8 en 4 eigenlijk willen wij ook nog een kindje en graag ook een zoontje maar we twijfelen ook vanwege de reacties we worden ook zo aangekeken van waar zijn die mensen toch mee bezig mjah ik vind dat we toch een perfect leven hebben we hebben allebei een goede job , we hebben een leuk huis en we hebben een pracht van dochters ik heb heel lang een zoontje gewenst en nu doe ik dit nog wel een beetje maar ik vind het niet meer zo belangrijk als het kindje maar gezond is ... groetjes |
| 14/11/2006 @ 13:59 | Hellootje Ann, kan je mij ook zeggen hoe dat je dat doet om iemand bij te schrijven voor msn. hi hi... Weet je, ik heb nog zo lang niet internet en ken nog alle dingetjes niet. Dank je. groetjes ![]() ![]() |
| 14/11/2006 @ 10:37 Ann G. ![]() | Hoi, ik heb je toegevoegd aan msn groetjes |
| 13/11/2006 @ 09:01 | hellootje Ann, maandag is het weer rustig. Ze zijn allemaal de deur uit, behalve 2, waarvan nog 1 slaapt. Dus vlug haasten voor een berichtje op te sturen. Ik ben 43 en ben sinds 17 jaar uit Belgie, maar nog niet vergeten hoor. Mijn man heeft eerst 3j. in Duitsland gewerkt en nu sinds 14j. in Frankrijk. Hijzelf is van Frankrijk. Ik heb hem op mijn werk in Brussel leren kennen. Wij wonen nu in Haute-Savoie, tegen de Mont-Blanc. Wel een mooie streek hoor. En ja ik zou graag per MSN communiceren. Tot ziens. ![]() |
| 09/11/2006 @ 08:17 | coucou Ann, was je ook in vakantie? Wij zijn er een paar dagen tussenuit geweest, naar Elsass, in Strasburg. Doet wel goed hoor. Hopelijk gaat alles goed! Jammer voor je zoontje. Daarvoor heb ik ook een beetje angst, ik die alleen maar jongens heb en toch aandring voor een meisje te hebben. Soms zegt men dat je moeder natuur haar gang moet laten gaan. Over 5 jaar woonden we nog in Elsass en zijn we beginnen bouwen, maar het heeft meer dan 1 jaar geduurd voor we onze bouwvergunning kregen (met veel,veel aandringen). In de maand mei zijn we er dan toch mee begonnen en in de maand augustus kreeg mijn mijn een berichtje dat hij verplaatst werd naar een andere plaatst. Zie je, we hadden beter niet beginnen bouwen! Zo om te zeggen dat het misschien beter is dat we niet aandringen voor een meisje! Daaaag![]() |
| 31/10/2006 @ 15:07 | Hello Ann, sorry hoor, maar ik ben even de kluts kwijt met al die namen en al die kindjes! Vooral dat ik ook hier in Frankrijk op een forum van grote gezinnen ben. Zoals ik al eens gezegd heb, maar ik weet niet meer waar, ja ik zou graag nog eentje maar begin meer om meer te twijfelen. Misschien dat ik nu eindelijk eens de tijd wil nemen voor de oudsten die altijd hun plaats hebben moeten laten voor de jongsten. En ook dat ik een beetje aan mij wil denken. Ik weet niet hoe het bij jou is, maar hier moet ik een beetje aandringen om een beetje aan de computer te zijn. Hoe reageert jouw zoon op het feit dat hij alleen maar zusjes heeft? Nu ben ik juist of niet "4 meisjes en 1 jongen,hé" hi hi.... ![]() ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

zes jongens en geen meisje.

Alleen jammer dat bepaalde mensen al zoveel kindjes hebben want ge kunt niet blijven proberen hé? En dan ook nog die negatieve kritiek die ze allemaal geven als je zegt dat je mss nog eentje wil.

Soms zegt men dat je moeder natuur haar gang moet laten gaan.
Over 5 jaar woonden we nog in Elsass en zijn we beginnen bouwen, maar het heeft meer dan 1 jaar geduurd voor we onze bouwvergunning kregen (met veel,veel aandringen). In de maand mei zijn we er dan toch mee begonnen en in de maand augustus kreeg mijn mijn een berichtje dat hij verplaatst werd naar een andere plaatst. Zie je, we hadden beter niet beginnen bouwen! Zo om te zeggen dat het misschien beter is dat we niet aandringen voor een meisje!
Daaaag