< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's uit heist op den berg en omstreek

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
mama's uit heist op den berg en omstreek
30/05/2007 @ 15:09

Online Status Stuur bericht
ja dat is hier ook! geregeld huilen vele uren op een nacht maar ook overdag!

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 15:03

wat een zware week voor de meisjes.dinsdag is het schoolreis,donderdag heeft femke sportdag en vrijdag heeft gina sponsortocht.geluk hebben ze woensdag geen school!kunnen ze al wat bijrusten!!
hoe gaat het bij jullie?

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 16:51
cecemel

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi

hier gaat alles goed wel wat moe zaterdag naar concert bryan adams gaweest.
gisteren naar een beurs.
nino slaapt nog slecht maar denk dat het tandjes zijn zie 2 witte streepjes op zijn tandvlees maar voel nog niks
stoffel heeft volgende week dinsdag schooluitstap hidroedoe

groetjes

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 14:52

een collega is ook geweest.het was heel goed zei ze maar warm!
de meisjes zijn bijna thuis van de schoolreis,ze hebben toch goed weer gehad.gina is naar "speelstad" in wechelterzande en femke naar testelt "de gabber"
jochen kan da-da doen.superlief en schattig.hij doet het ook spontaan als je zegt:"ik ben weg,hé"moet binnen 3 weken naar k&g,hij zal al ferm gegroeid zijn,hij draagt een 74 en is zeker niet te groot.
ben zondag met de kindjes naar planckendael geweest.veel volk!!

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 16:50
cecemel

hoi

het was er indedaad warm veel te warm binnen
nino kan ook dada doen hij doet da door zijn polsje te bewegen
ben nino aant leren blokjes op elkaar zetten{torentje bouwen} maar hij breekt het liever af hihi
tandjes zijn er nog niet door hoop dat da ni te lang meer duurt nachten zijn wel heel kort nu

groetjes

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 07:42

ja van die tanden,verschrikkelijk hé!jochen slaapt nu ook terug beter,1 tand is er volledig door maar er piepen er nog 2.ik denk dat de 1ste het meest pijn doen en ze het dan gewoon worden.
weet je ik was toch sinds april met de pil gestopt?nu wil mijn man plots niet meer voor een 4de!ik vind dat heel erg!
heb gevraagd om er nog is over na te denken.vraag me af of er iets geweest is,hij zegt van niet maar ik weet het niet.ik zag er zo naar uit eigenlijknu moet ik plots tegen vriendinnen zeggen dat het niet doorgaat...

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 08:17
cecemel

hoi

ik vind het heel erg voor je dat je man er geen 4 nde meer bij wil
ik hoop dat hij nog van gedachte veranderd nancy
als je er wil over praten doe dat dan he

groetjes

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 18:43
cecemel

nancy hier zal er ook geen meer bijkomen

[Laatst gewijzigd door cecemel - 12/06/2007 @ 15:48] - Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 20:09

oei oei wat is er allemaal aan de hand? dat klinkt allemaal wel serieus!!zijn jou kindjes in de week dan niet thuis?verblijven ze elders?
heb je nog iemand anders om er onder vier ogen mee te praten?een vriendin?kan ik helpen?
hier is het ook stil...ik ben nog even gestopt met de pil in de hoop hij nog van gedacht veranderd...maar ik denk het slechtste...
maar hij praat ook zo slecht,ik weet er niet veel van,snap je?hij is een slechte prater.heb ik het goed uitgelegd?
ik hoop dat we er allemaal uitgeraken,anders heben we elkaar nog

lieve groetjes,laat iets weten als er iets is
je hebt mijn e-mailadres he

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 20:32
cecemel

nee nancy heb je email adres niet jij hebt het mijn

[Laatst gewijzigd door cecemel - 12/06/2007 @ 15:54] - Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 20:36
cecemel

ja begrijp het
soms is praten over iets niet makkelijk ik ben ook ne slechte prater heb daar wel oplossing voor ik schrijf het op en laat da dan lezen is voo mij makkelijker dan babbellen

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 09:45

hey cecemel,hoe gaat het nu? is de storm al aan liggen? ik hoop van wel...hier heb ik ook nog niks gevraagd,mss een van de dagen...gisteren zei hij toch of ik de pil terug neem of terug ga nemen,dus zal het niks zijn.ben je nu eigenijk overtijd?aan je banner te zien wel?!

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 09:53
cecemel

hoi nancy

de storm ligt nog niet
we zijn dus uit elkaar gisteren heeft hij nog wat spullen komen halen ik was 1 dag over tijd zou ik je email adres mogen hebben is makkelijker praten denk

groetjes

[Laatst gewijzigd door cecemel - 12/06/2007 @ 15:53] - Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 12:35

wou zeg,wat gebeurt allemaal....een prive bericht zou ook kunnen hé.anders mail ik het wel door aan jou.
de regen maakt het humeur wel erger natuurlijk.en weet je waar hij naar toe is dan?
ja de jongens willen nu de grote man spelen natuurlijk,maar laat je vooral niet doen hé,jij hebt de bovenhand.
doe iets leuk binnen dat hun gedachten verzet,bak pannekoeken,cake,of speel spelletjes,vraag waar zij zin in hebben,...hun mening telt ook,en heb een luisterend oor voor hun,mss willen ze iets zeggen,maar durven ze niet,omdat er spanning is.

Link naar deze reactie
11/06/2007 @ 14:18

cecemel hoe gaat het nu?

Link naar deze reactie
11/06/2007 @ 16:01
cecemel

ik heb je een pb gestuurt

Link naar deze reactie
12/06/2007 @ 14:56

jochen heeft 3 tandjes en schuift achteruit op zijn buikje weg!leuk om te zien.er zijn avonden dat hij nog altijd moeilijk inslaapt,zoals gisterenavod bv,maar ik weet niet waarom???

Link naar deze reactie
12/06/2007 @ 15:40
cecemel

hoi

wat goed van jochen dat hij al schuift en al 3 tandjes
nino nog geen voel wel 2 bultjes van onder
nino trok zijn eigen altijd recht int park heb gisteren schoentjes gekocht in heist
vandaag deed ik ze aan en wat zie ik nino loopt zijdelings rond in park
mooi om te zien hij is nu een koekje aant eten

Link naar deze reactie
16/06/2007 @ 14:36

hallo,
hoe gaat het hier?
nog twee weken en dan zijn de kindjes weer thuis!een lange vakantie.wat gaan ze dan weer doen.wij gaan al niet met vakantie.wij hebben onze centen nog hard nodig voor de afwerking van ons huis.
onze kuikens hebben hun eerste stapjes buiten gezet.ik had via de colruyt een groter hok gekocht waarin ze buiten zitten maar toch toezonder dat de vogels ze kunnen meenemen.een paar keer per dag laten we de kloek is buiten en volgen er wel eens kuikens.maar nu heben we wat anders aan de hand!onze konijnen zijn bij elkaar geraakt,vraag me niet hoe!en wat dacht je!!!natuurlijk waren ze druk bezig om voor nageslacht te zorgen!we zllen zien binnen drie weken!!
god,wat kan jochen zeuren de laatste tijd.hij is wel heel moe maar geraakt niet in slaap.ook 's avonds geeft dat wel is problemen.behalve als hij al in slaap valt als hij zijn laatste flesje eet....maar anders moet ik vaak naar boven lopen om hem te sussen en bij het minste stapje kijkt hij al op en huilt hij weer.hij was een gemakkelijke baby,maar nu....verlatingsangst?
donderdag moet ik naar k&g,mss weten zij wel raad.

Link naar deze reactie
16/06/2007 @ 15:12
cecemel

hoi

ja het kan verlatingsangst zijn nino slaapt terug goed
opt moment ist hier moeilijk nino is met zijne papa mee en komt om 17 uur terug thuis allee da hoop ik toch ge weet da nooit he
wij zullen de hele vakantie ook thuis zitten heb gisterenavond de stop vant zwembad uitgetrokken
en van morgen uitgekuist nu is het terug vol water aant lopen kunnen ze er in alst goed weer is
morgen gaan we naar averechten wandellen en spelen

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >