< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Grote gezinnen » 7de kindje?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
11/05/2007 @ 12:17
Lotte

Hallo,

Als je hartje zegt dat je nog een kleintje wil, dan moet je dat volgen, anders blijf je heel je leven lang spijt hebben.
Zelf ben ik momenteel 32 weken zwanger van een tweeling. Een jongen en een meisje. Ik heb al 4 jongens en 2 meisjes, dus sevens 8 kids en ooooo zooooo blij !!!! Als men lichaam het toelaat zou ik graag 10 kinderen willen, dat lijkt me super. Mijn man staat er volledig achter en dat is wel nodig natuurlijk.

Link naar deze reactie
21/12/2006 @ 21:58
Hilde

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Doen! Zou ik zeggen.
Ik vind het super zo'n grote gezinnen. Ik ben er helaas zelf niet echt voor gemaakt denk ik. Vooral lichamelijk dan.
Doe gewoon wat je hart je ingeeft, da's 't bijzonderste

Link naar deze reactie
21/12/2006 @ 20:16
ik

Hoi,

Ik zou zeggen volg je hart,ik ben onlangs bevalllen van ons 8ste kindje,de mensen verklaren ons ook voor zot enzo,wel ze doen maar,wij zijn gelukkig met onze kids

Groetjes

Link naar deze reactie
18/12/2006 @ 18:06

hoi els,
geen 7 maar wel 6 kindjes hier en daar houdt het op omdat ik het lichamlijk niet meer aan zou kunnen. maar als je dat samen graag wil en het kan waarom zou je het niet doen ? jullie moeten ze verzorgen , opvoeden enzo voort niet de buitenwereld die je voor gek zou verklaren hoor !!!!
ga der voor meis !!! ik wou dat ik het nog aankon ...
groetjes mie en co

Link naar deze reactie
18/12/2006 @ 13:36
Mau

Hallo allemaal,ik ben nieuw op het forum en zou het leuk vinden om af en toe met jullie te kletsen.Ik zit helemaal in Egypte en heb pas ontdekt dat ik zwanger ben.Ga vandaag naar de dokter(voor het even zeker weten).Wij hebben vier jongens en nu willen we een vijfde (meisje).Een meisje zou leuk zijn,maar ik ben ook gek met mijn mannen en als het weer een jongen wordt zou ik net zo blij zijn.Ik ben nou eenmaal dol op kinderen en begon dat kleine enorm te missen.(mijn jongsten zijn al negen jaar namelijk).Ik wil wel graag weten of het weer een tweeling wordt.Vind het wel weer heel spannend na zoveel jaren weer zwanger te zijn.Vraagje...na hoeveel maanden hebben jullie je andere kinderen op de hoogte gebracht dat je zwanger was? Bij mijn vorige zwangerschappen waren mijn kids nog zo klein, dat ik het pas vrij laat heb verteld. Groetjes, Mau

Link naar deze reactie
18/12/2006 @ 08:27
natje

hey,
als je zelf er met twee achterstaat waarom dan niet?????
aan je omgeving moet je niet denken zolang het gaat en je het zelf wilt !!!
liefs natje

Link naar deze reactie
17/12/2006 @ 19:59

Els, degene die jou zot verklaren zijn zelf zot

Het is jou leven, en wanneer jij voelt dat er nog eentje bijkan, dan is dat jou gevoel!

Luister gewoon naar je hartje

Veel succes met je beslissing

Link naar deze reactie
17/12/2006 @ 10:43

Hey Els,
Gewoon voor gaan zou ik zeggen. Mij hebben ze al gek verklaard toen ik een derde keer zwanger werd. We hebben hier een tijdje getwijfeld voor nog een zesde maar hebben uiteindelijk beslist om te stoppen. Zwanger worden gaat niet zo vlot bij mij en ik ben al 41 jaar....
Als je mee wilt komen praten met grote gezinnen kom dan naar : zwanger worden, dan (nog) een kindje en dan : nog een vijfde kindje, wie ook. In het weekend worden er bijna geen berichtjes geschreven maar in de week zijn we een druk kletsend groepje. Allemaal mama van vier of vijf kindjes en eentje probeerd zwanger te worden van een zesde.
Groetjes,
Veerle

Link naar deze reactie
17/12/2006 @ 08:14
els

Wij zijn reeds gezegend met 6 lieve kindjes
Toch zou ik nog graag 1 wondertje op de wereld zetten Ben ik nu helemaal zot of zouden we er gewoon voor gaan ondanks dat iedereen ons zot verklaard? Financieel geen probleem en ook huisvesting niet, alleen zal er een nog grotere auto moeten komen Zijn er nog met 7 kindjes op dit forum?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]