< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » kindje in 2006, weer zwanger worden?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
kindje in 2006, weer zwanger worden?
03/01/2008 @ 11:02
leen

Online Status Bekijk profiel
Ook vanuit Belgie een gelukkig nieuwjaar.

Dikke zoenen
Leen

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 11:27
silly

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoihoi allemaal,

vandaag ben ik 3 uurjtjes helemaal alleen in huis, want Iris is naar de crèche en Niels is aan het wennen. Ik had verwacht dat het tranen zouden zijn, maar eigenlijk had ik het er niet moeilijk mee. Misschien omdat zijn grote zus er is, en het maar 3 uurtjes zijn en omdat ik de crèche vertrouw en het fijne leidsters vind.
Ik heb afgekolfde melk meegegeven en een schriftje met een verhaaltje van Niels erin met foto. (ja, ben weer crea bezig geweest)

Met oud en nieuw ging alles goed hier. Ze sliepen allebei door (Niels slaapt sinds een week door van 22.00 tot ong. 8.00 uur.
Iris werd zelfs om 10.15 wakker! We wisten niet wat we hoorden, hihi. Gisteren sliep ze zelfs door tot 10.45. Ik snap er niks van. Maarja, ik geniet er maar van.
Ik heb lekker weer biertjes gedronken met oudjaar, samen met mijn schoonouders en vriend op het dakterras tot 3 uur naar het vuurwerk gekeken.

Hoe is het met jullie?
Leen, hoe zijn de laatste loodjes voor je? Heb je het zwaar? Denk je dat je overtijd gaat lopen of voel je al gerommel?

Loekie, alles goed met je gezinnetje en je nieuwe baan?
Nog bedankt voor je kerstkaart!

Dusanka, leuk dat je de site van Iris bezoekt en wat schrijft, heeel leuk. Heb je trouwens mijn kerstkaart nog gekregen?

Ik ga weer, boterhammetje eten en dan Niels weer halen, kan ik hem weer knuffelen.

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 11:36
silly

Oja, was ik nog vergeten te vertellen:
Deze week ben ik (en mijn vriend) begonnen met Vammen, (Van Alles Minder) en ik ben al 1 kilo afgevallen. Ik raakte die laatste 5 kilo van de zwangerschap maar niet kwijt en als ik die kwijt ben, wil ik er nog 15 af. Dat is echt nodig, want ik ben te zwaar.
We aten ook altijd teveel, namen geen 1 schaaltje ijs, maar samen 1 hele bak, nootjes chocolade enzo mee naar bed. Echt niet normaal meer. Ineens was ik het zat. En het voelt nu al beter. Ik ben minder met eten bezig.
Vammen is dus minder eten, je mag wel chips, maar dan een handje.
Dit is voor ons de beste methode.
Ben benieuwd wat ik morgen weeg...

doei!

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 19:39
Loekie

Hallo,

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Hier de feestdagen weer overleefd. Eerste kerstdag naar mijn schoonouders geweest. Was wel gezellig, en Guido was helemaal hyper aan het eind van de dag, die stuiterde echt door de kamer. Gelukkig had hij drie kwartier in de auto naar huis om te kalmeren en thuis lekker slapen. Tweede kerstdag waren we gewoon lekker met z'n vieren thuis, heerlijke rustige dag zonder verplichtingen. En oudjaarsavond lekker gegourmet met vrienden. Door de mist (echt, ik heb nog nooit zo'n dichte mist gezien, ongeveer 3 meter zicht) konden ze niet meer naar huis en zijn maar blijven slapen. En Guido en Sarah zijn lekker door het vuurwerk heen geslapen.

Alles gaat hier prima. Sarah groeit als kool, ik moet volgende week naar het consultatiebureau. Ben benieuwd hoe zwaar ze is, maar het gewicht van Xavi, daar zit ze nog niet op denk ik. Ze gaat nu net van maatje 62 naar 68. Heerlijk dat het zo goed gaat met de kleine meid. En Guido gaat ook prima, kletst er echt op los. Op het moment helemaal in de ban van kranen (om te takelen) en hij krijgt echt fantasie, zodat echt van alles een kraan is. Verder is hij niet helemaal fit. Al een week is hij wat jammerig en jengelig en moe, maar wat er aan de hand is??

De eerste daagjes op het nieuwe werk erop zitten en ik ben nog erg enthousiast. Het was ook weer heerlijk om op het werk te zijn!

Silly, fijn dat het zo goed gaat op de creche, en lekker dat ze zo lang slapen zeg! Sarah slaapt nog niet altijd door. Soms maak ik haar om ca 06:45 wakker en soms heeft ze om 05:15 al enorme honger. Guido is erg moe op het moment en slaapt dan ook tot ongeveer 08:00, maar 's middags mag hij nog maar 2 - 2.5 uur slapen.

Leen, hoe gaat het daar. Nu zijn toch echt de laatste loodjes begonnen. Ik ben heel benieuwd naar je kleine mannetje hoor!

Dusanka, wat lekker dat je nog zo lang vrij hebt zeg! Ga er heel erg van genieten!

Groetjes Loekie

Link naar deze reactie
05/01/2008 @ 07:11
Dusanka

Haaaaaaaaaaaai dan,

Leen...meis ik hoop dat de kleine man zich zsm aandient !!!! Misschien is hij er zelfs al wel.... ik hoop met je mee.

Loekie ; fijn dat je werk goed bevalt !!! en wat betreft dat jengelen en jammeren...hier idem... het lijkt wel weer een sprongetje...maar hier ook in combi met kiezen..pffffff die schieten er echt uit als paddestoelen...en dat praten..zoooooo schattig he hahahaha...de meest rare dingen kopieeren ze nu.
Xavi hier slaapt wel door maar heeft echt een 'raar' ritme... gisteren bijv. om 17.00 laatste fles en vanmorgen om 06.00 weer... overdag slaapt hij dus bijna niet...meneer wil niets missen
Gertje op het moment hetzelfde dus ze zullen wel een 'pact' hebben gesloten hahahaha

Wat ze hier wel doen is als de een bij mij op schoot zit dan MOET de ander ook.... Xavi zet het op een gillen en Gertje kruipt er gewoon bij...wel gezellig.

Silly ; Nee heb je kaart nog niet gehad...wat ik wel gehad heb 3 weken terug...het geb. kaartje van Niels....tis wat he... dus het komt allemaal wel maar soms een beeeeeeeeeeeeeeeetje traag hahahaha
Ik heb van niemand nog een kerstkaart gehad terwijl ik weet dat er aardig wat onderweg zijn....lekker Spaans dus he.
Vammen...goed idee....daar ben ik ook mee begonnen hahahaha ipv een reep chocola een stukje (lol) ik kan dat ook niet hoor helemaal niets meer.
Maar dan heb je nog een aardige weg te gaan pfffff....maar je zal dan ook als een stralende slanke bruid staan he....hihihi
Fijn dat Niels het zo goed doet !!
Hoe is het nu met Iris ??

O&N hier was rustig..de vader van Dirk vroeg of ik mee uit wilde maar ik heb bedankt...vorig jaar was ik aan het werk en er was hier nogal wat vuurwerk en aangezien Gertje ziek was en al heel lang geen oppas heeft gehad durfde ik het niet aan...zou het zielig vinden als hij wakker werd en mama was er niet. Dirk was om 23.00 al thuis dus we hebben het lekker saampjes gevierd...heel gezellie !!
Die zaterdag ervoor zijn we uit eten geweest echt super...voor het eerst sinds tijden weer heerlijk aan de wijn en bailey's gezeten..mjummie dat was lekker maar ook wel weer genoeg.
Ik geloof dat ik in het verleden wel genoeg op stap ben geweest en gedronken heb hahahaha ik mis het ook echt niet.

Heb trouwens gedroomd dat Loekie en Silly ineens bij me op de stoep stonden hahahahaha en Silly had 'ineens' een zoon waar ze ons niet over verteld had... Leen was er niet bij want die was aan het bevallen.... raar he..

Nou liefjes tot laterrrrrrr
Kus

Link naar deze reactie
06/01/2008 @ 18:28
leen

Hey dames,

Ik loop nog steeds rond hoor. Maar van mij mag hij gerust beginnen komen. Heb ondertussen al een weekje een serieuze verkoudheid. Khoop dat ik er nog vanaf geraak tegen dat ik moet bevallen.
Heb al veel harde buiken en soms enorm pijnlijke steken. Morgen moet ik terug op controle. Ben eens benieuwd of ik nu al opening zal hebben en of mijn baarmoederhals al wat is ingekort.
Voor de rest voel ik me eigenlijk zeer goed.
Alles is al op orde thuis voor de baby dus we zijn er helemaal klaar voor.

Loekie,fijn dat je je amuseert op je werk. Is dan minder moeilijk om je kinderen ergens achter te laten hé.

Silly, amai Iris kan lang slapen. Hier is dat zeker het geval niet. Robbe is er meesatl al tegen een uur of 7. Maar mama is dan nog zo moe want ik slaap toch o zo slecht. Kan ook niet anders zeker met mijn dik buikje.

Dusanka, vreemd hé dat een mens zo kan dromen. Maar helaas ben ik nog niet aan het bevallen.

Groetjes
Leen

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 14:42
leen

Hey dames,

Deze morgen naar de gyn geweest. Ik heb al bijna 2 cm opening maar mijn baarmoederhals is nog niet veel ingekort.
Ik mag op 16 januari terug op controle en eventueel zullen ze het op 18 januari inleiden. Ik hoop natuurlijk dat alles spontaan begint. Is altijd beter.

Groetjes
Leen

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 14:56
silly

Hoi!

Leen, wat spannend!! Wel raar dat je een opening hebt, maar je baarmoeder nog niet verkort is. Dat kan dus nog eventjes duren, niet? Maar ook vanavond gebeuren?
Hopelijk voor jou gebeurd het spontaan, want inleiden is geloof ik niet zo leuk!
Heb jij ook Hyves? Kunnen we naar mekaar krabbelen, lijkt me leuk! Dusanka en Loekie staan ook in mijn lijst, is gezellig.

Dusanka, is Gertje ziek? aahh. Wat heeft hij? Verkoudheid? Kiesjes?
Gelukkig heb je toch mijn kaartje gekregen. Maar wat duurt dat lang zeg. Niels is over 3 dagen alweer 3 maanden. (en Iris over 3 weken 2 jaar, leuk hè die 3en)
Lekker hè, weer wat alcohol drinken. Heb hier 3 speciale biertjes gedronken en gelukkig sliep Niels door vanwege de borstvoeding. Maar ik had wel melk in de koelkast staan voorals hij wakker zou worden. Maar wat smaakte ze heeeerlijk.
Wat droom jij raar! hahaha Wel gezellig, zo met z'n alle bijelkaar.

Loekie, leuke hyvesmail stuurde je. Leuk om wat meer van je te weten te komen. We schrijven hier toch meestal over onze kinderen en nu lees ik wat over jullie zelf. Leuk hoor.

Hier is Niels 2 dagen niet zo lekker geweest. 2 x Spugen en koorts. Maar nu gaat het wel weer.
Iris slaapt de laatste week tot 10 uur uit, maar daardoor mist ze haar middagslaapje. Daardoor wordt ze moe aan het eind van de dag en zó sjagrijnig en vervelend dat wij al liters bahngplaksel hebben gemaakt om haar erachter te plakken. Vanaf vandaag ga ik haar weer om 8 uur wakker maken. Tis toch beter als ze haar oude ritme weer heeft.
Oh, ze wordt wakker zie ik (heb een webcam boven haar bed hangen, zie haar dus beneden wakker worden)
Ik heb Niels net lekker in badje gedaan, vind hij heerlijk.

doei!! kus

oja, ben al 2 kilo kwijt sinds ik met vammen ben begonnen en ik doe het pas een week! (nog niet eens) Ben er dus blij mee!!!!
De kerstboom heb ik vandaag weggehaald. (6 jan. 3 koningen, dus dan mag het pas, ben niet gelovig, maar deze regel vind ik wel leuk)

Link naar deze reactie
08/01/2008 @ 11:23
silly

Hoihoi,

Leen, is er wat aan de hand of nog steeds rustig? Ja, we gaan je nu echt stalken hoor.

Iris gaat steeds beter om met Niels. Ze slaat en bijt hem niet meer, maar is alleen maar lief tegen hem. Aaien en kusjes geven enzo.
Het voordeel is ook dat Niels 3 maanden is, dus al wat sterker. Dus áls Iris hem ruw op haar schoot neemt, is dat ietsjes minder erg dan bij een pasgeboren baby.
Met de crèche ging het goed. Iris was niet van zijn zijde weg te slaan, haha. Ze heeft er alleen maar naast gezeten. Zovan: die is van mij. De leidsters hebben Iris maar een spelletje gegeven aan tafel, om haar eventjes af te leiden. Lief hè. Vrijdag gaat hij weer 3 uurtjes wennen, maar dan 'smiddags. Ik ben nu vollop aan het kolven, voor als hij volgende week voor echie gaat. jaja, ik moet volgende week weer werken, ik vind het niet leuk, maar ik ontkom er niet aan.

doei!!!!!!!!

Link naar deze reactie
08/01/2008 @ 13:12
leen

Hey dames,

Silly, loop nog steeds rond hoor maar ik heb enorm veel voorweeen. Alleen zijn deze nog niet regelmatig. Kan alleen maar meer opening geven zeker. Khoop echt dat het niet te lang meer duurt. Het kan zoals je zegt nog eventjes duren maar voor hetzelfde geld is dat vandaag nog.
euhm hyves. Weet eigenlijk niet zo goed wat dat is Is dat een soort van chatten met elkaar? Bij ons is dat anders hotmail messenger. Ik ben eigenlijk een leek in al die dingen hoor. Mijn mannetje kent daar alles van.

Amai volgende week al terug aan het werk. Wat vliegt de tijd zeg. Alleen nu niet Al 2 kilo kwijt proficiat hé kzou zo zeggen: DOE ZO VERDER!!!!

Een vriendin van mij is op 6 januari bevallen van een zoontje: Tristan. Hij woog 3600g en 50 cm. Ons kindjes zullen veel samen kunnen spelen. Al die knechtebrokken samen. Zal nog leuk worden

Dams
tot later
Leen

Link naar deze reactie
08/01/2008 @ 13:39
silly

Gefeliciteerd met je vriendin. Leuk hoor, zo 2 kleintjes die elkaar hebben om mee te spelen! Gezellig. En voor jullie moeders ook, kunnen jullie samen over de ontwikkeling praten. (en elkaar advies vragen) Al merk ik wel dat het nu met een 2e veel makkelijker en ontspannen gaat. Als Niels koorts heeft, kijk ik het nog even aan, ben er rustiger mee. Met Iris was ik meer onwetend zeg maar.

Hyves is een netwerk van allemaal mensen. Je kan je vrienden uitnodigen en dan staan ze in je lijst. Je kan elkaar berichtjes sturen, maar chatten kan volgens mij ook. Kijk er maar eens naar: http://www.hyves.nl en dan moet je zoeken op mijn voornaam.
(is hyves niet Nederlands? of over de hele wereld? ik weet het niet, misschien ken je het daarom niet)

Jaja, 2 kilo. En dat van alleen maar minder snoepen. Kan je nagaan hoeveel we snoepten. We doen nu minder kaas over de gerechten, gezonder beleg op brood ect. Dus niet lijnen, maar minderen.

Succes met je voorweeen, ik heb ze nooit gehad, dus weet niet goed hoe ze voelen. Jij wilt toch in het ziekenhuis bevallen? Ga je er dan heen als je weeen beginnen? Spannend allemaal hè. Ik denk veel aan je.

[Laatst gewijzigd door silly - 08/01/2008 @ 13:40] - Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 14:49
leen

Hey Silly,

Hyves is waarschijnlijk nederlands aangezien het nl is. Zal er eens naar gaan kijken.

Ik zal idd in het ziekenhuis bevallen. Hier in Belgie is dat meer de gewoonte. Eenmaal mijn weeen regelmatig zijn vertrek ik naar het ziekenhuis. Ik moet zorgen dat ik voordat mijn vliezen breken in het ziekenhuis ben want toen mijn vliezen braken bij Robbe had ik de ene wee na de andere (zonder pauze) en zeer pijnlijk. Daardoor ben ik wel zeer snel bevallen. Ze gingen mij niet meer moeten vervoeren. Zou nooit gelukt zijn. Ik heb wel geluk dat ze deze keer geen baxter moeten steken.
Ik heb nog steeds veel voorweeen. Soms denk ik echt van nu gaat het beginnen maar dan valt het precies stil Nu ja nog max een 2-tal weekjes geduld zeker.

Zal tot later zijn. Misschien morgen misschien ook niet
Groetjes
Leen

Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 20:56
Dusanka

Leen..heel goed meid....net als wij toen, heb jij nu ook gewoon MELDINGSPLICHT...hihihi...echt lieverd ik hoop zooooooo dat je mannetje zich snel aandient.En al 2 cm. Toppie zeg..het begin is er ..en het is inderdaad echt zo dat je met voorweeen al heel wat voorwerk verricht..je kan nl. ook maar zo ineens op 5 cm. zitten...
Het persen gaat ook een stuk vlotter !!!
Hyves is leuk hoor Leen, ook als Belgische kan je je gewoon aanmelden !!! We helpen je er wel doorheen....ennuh doe maar lekker na je bevalling.
Maar het leuke hieraan is dat je veel meer foto's kwijt kan en je bij elkaar even kunt kijken....je ziet dan toch ook veel meer van een persoon...het is net wat Silly zegt; hier is het babytalk en daar gaat het ook over ons als vrouw.

Silly..al 2 kg. kwijt..jeetje wat goed zeg !! je mag trots zijn op jezelf. En wat fijn dat Iris nu zo lief voor Niels is... ook kindjes hebben gewoon echt ff de tijd nodig om te wennen...tis ook niet niks natuurlijk !!

Loekie..hoe is het met jou lieveke.... hoe vindt je het nu een meisje... lekker tutten of valt het mee. En wat fijn dat je het op je werk zo naar je zin hebt...jij bent geloof ik laborante he...??

Hier is het ff drama tijd....Dirk heeft weer bronchitis en is heel benauwd...altijd als hij dit krijgt dan komt er ook een koortslip opzetten..... maar het vervelende nu is dat Gertje hem nu ook heeft...ik baal echt als een stekker omdat het dus zo besmettelijk is als de pest en het gevaarlijk kan zijn voor Xavi...in het ergste geval kan het zelfs hersenletsel veroorzaken...je moet er toch gadverdamme niet aan denken....ik moet hem dus nu bij die kleine weghouden en dat vind ik echt heel erg en Gertje zelf ook...gisteren hebben ze voor het eerst samen gespeeld op het kleed en dat was zoooooo lief.... ik moet ze dus nu beide in de gaten gaan houden.
Gertje is ook nog steeds niet lekker door zijn kiezen en hoektanden..echt alles tegelijk pffffff en ik loop hier met een ontstoken teen ...al meer dan 2 weken...maar sinds vandaag kan ik dus echt niet meer lopen.... tja eigenwijs he...morgen toch maar ff naar de dokter zucht.... als er wat komt dan komt het goed he.
Nog wel wat leuks hoor.... de uitverkoop is als een gek gestart hier dus voor Xavi nog ff een leuke slaapzak gekocht omdat de nachten nog wel erg koud zijn en voor mezelf een wat wijdere trui...heb echt geen 38 meer zucht....Had nog meer leuks gezien maar alles was ziek zwak en misselijk dus dat werkt dan echt niet....ach komt wel weer.

Nou weer een heel verhaal he.....

Kus

Link naar deze reactie
10/01/2008 @ 13:57
leen

Hey dames,

De nog altijd zwangere is hier terug
Ik denk dat ik vanmorgen mijn slijmprop verloren ben. Zag er wel wat anders uit dan van ons Robbe. Bij Robbe was ik die verloren rond 11u en zijn mijn weeen rond 16u begonnen. Ben eens benieuwd of het nu ook zo zou zijn. Mijn ventje is al super zenuwachtig. Hij durft haast niet te gaan werken uit angst dat het zal beginnen. Hij heeft juist de nacht. Gelukkig heeft mijn zus examens en blijft ze hier overnachten. Ben dus nooit alleen.

Zal dan na de bevalling eens die hyves grondig bestuderen.

Dusanka, tis daar voor de moment blijkbaar de moeite bij jullie. Hopelijk worden jullie snel allemaal beter.
Ik zit hier al bijna 2 weken met een verkoudheid. Om zot van te worden. Handelaars van papieren zakdoekjes doen gouden zaken bij mij voor het moment

Dames tot later
Als je morgen niets van mij hoort weet je hoe laat het is
Groetjes
Leen

Link naar deze reactie
10/01/2008 @ 19:58
Loekie

Hallo,

Hier was ik weer! Leen, wat ontzettend spannend zeg!!!! Ik hoop zo voor je dat de bevalling snel doorzet! Kan je ook gaan genieten van de baby. Veel sterkte nog, en hou ons op de hoogte.

Dusanka, wat een gedoe bij jullie zeg. Arme familie daar in Spanje, en ik maar denken dat de slechte weerstand en grote hoeveelheid koudjes enzo te maken hadden met de R in de maand en het slechte en kwakkelende weer in Nederland. Maar blijkbaar ontkomt Spanje ook niet aan deze malaise. Ik hoop dat jullie allemaal snel weer zijn opgeknapt. Heel veel beterschap in ieder geval.

Silly, fijn dat het met Niels goed gaat op de creche. Ik merk inderdaad ook dat je met een tweede veel makkelijker bent dan met de eerste. Ik ben veel zekerder, weet beter wat ik kan verwachten en maak me veel minder zorgen. Sarah wordt ook een steeds makkelijker baby, ze huilt bijna niet meer. Alleen maar als er iets is, moe, gepoept of als ze iets echt niet wil (bv in de box liggen).

Afgelopen dinsdag ben ik weer met Sarah naar het CB geweest. Ze is nu 62 cm lang en weegt 6700 gram. Verder was alles goed. Ze is wat langzamer met de ontwikkeling als dat Guido was. Guido kon zich met 4 maanden al omrollen, maar Sarah vindt dit niet zo interessant. Net zo als speeltjes, als ik ze in haar handje stop, houdt ze ze wel vast. Maar hoeft niet zo nodig in haar mondje. Ze vindt het wel heel leuk om overal naar te kijken. Ach, het komt allemaal vanzelf wel. Het hoeft ook allemaal niet zo snel. En Guido is echt een kletsmajoor. Hij is ook wel veranderd de laatste tijd. De Bumba rage is hier ook voorbij, hij is nu helemaal weg van Thomas de trein. En een kraan is het helemaal. Bij de supermarkt zijn ze bezig met grondwerkzaamheden voor een stuk nieuwbouw. Zodra we er heen lopen zegt hij al "kraan kijken". Wel heel leuk en gezellig!

Groetjes Loekie

Link naar deze reactie
11/01/2008 @ 13:21
leen

Hey dames,

Hier nog altijd hetzelfde. Veel voorweeen maar geen weeen die zich doorzetten. Ik weet wel dat het in principe nog 11 daagjes is maar stiekem hoop ik dat het toch wat vroeger zal zijn. Begint serieus zwaar te worden. Ik slaap ook zo slecht. Vannacht weer maar een 4 uurtjes geslapen. Tja dat hoort er nu eenmaal bij hé.

Tot later
Leen

Link naar deze reactie
12/01/2008 @ 14:40
Dusanka

Haaaaaaaaaaaallo poepies !!!

Loekie....nou Sarah doet het toch harstikke goed !!! Ennuh volgens mij zijn jongens fysiek gewoon wat sneller dan meisjes...let maar op dat ze straks veel eerder babbelt !!
En buiten dat...zo is nog net ff wat langer baby..hmm

Leen...Al meer dan 24 uur niets gehoord....ist wat..of ist niks.
En tja die zakdoekjes gaan gewoon nog ff door hoor...straks omdat je zo moeten huilen van blijdschap hihi

Silly VAMMEN vond Dirk ook een goed idee....hij neemt voor mij nu 2 x in de week taart mee ipv 4 x hahahahaha...erg he... nee hoor geintje... hoe is het nu

Hier alles godzijdank weer opgeknapt en hoe...Xavi heeft zich voor het eerst omgerold eergister...Gertje heeft zijn eerste zin gezegd en heeeeeel duidelijk; Mama en papa ook eten ...naaaaaaah goed he..ben zoooo trots op m...het praten gaat echt zo snel dat is echt te bizar voor woorden..nah ja die komen dan ook als een idioot.
Ik merk wel dat hij nu wat rustiger wordt en hij is zoooooo vreselijk zorgzaam voor Xavi...hij wil dat Xavi bij ons zit als we eten en dan voert hij hem kleine stukjes hahahaha je weet niet wat je ziet...en die bolle maar lachen ( Xavi heeft echt een bolle toet hahaha) en dan zegt Gertje weer'biebie blij ...schattig he...

Nou dames ik ga ff verder glunderen !!
Kusssss

Link naar deze reactie
12/01/2008 @ 15:36
leen

Hey,

Tis nog nikske hoor. Loop nog steeds als een pingiun. Heb wel nog veel weeen maar blijkbaar nog niet genoeg. Morgen vertrekt mijn schoonvader op zakenreis. Hij zal er dus weer niet bij zijn als zijn kleinkind geboren wordt. Normaal keerde hij volgende week terug maar het is weer verlaat pfffffffffffff.

Gertje ook al aan het babbelen geslagen. Robbe zegt hier zoveel maar is nauwelijks verstaanbaar. Af en toe kunnen we iets verstaan. Hij zegt wel heel duidelijk zijn naam. De R niet inbegrepen (obbe)

Dames
tot later
Leen

Link naar deze reactie
13/01/2008 @ 11:04
Dusanka

Silly...heb je kaart gehad...zooooooooo schattig !!

Leen.... als je wil dan kan ik alvast een hyves pagina voor je aanmaken ?? Laat maar even weten

Liefs

Link naar deze reactie
13/01/2008 @ 12:42
Loekie

Hallo,

Hier was vandaag ook het eerste zinnetje van Guido wat echt goed Nederlands was. We waren aan het wandelen en toen we niet richting de winkel liepen (waar ze bezig zijn met een nieuwbouwproject) zei hij: "ik wil kraan kijken". Ik was even helemaal verbaasd. Maar Guido verbaasd ons wel vaker. Laatst was ik de vaatwasser aan het uitruimen en toen lag er water op de deksel en uiteraard zat Guido er met z'n handen in te smeren. Ineens doet hij een stap achteruit en zei "Tido nat". En in bad wist hij ineens te melden dat hij tenen heeft. Nou, dat nat en tenen hebben wij hem niet geleerd. Misschien op de creche. Maar soms is het een raadsel waar hij het leert. Sinds een paar weken zingt hij "slaap kindje slaap". En wij denken dat hij dat op de creche heeft geleerd, maar nee hoor, dat liedje zingen ze daar niet. Zo leuk al dat gebabbel.

Dusanka, leuk dat Gertje zo betrokken is bij Xavi. Dat is hier niet zo hoor. Al vindt Guido Sarah wel steeds leuker worden, echt veel bemoeit hij zich nog niet met haar, of ze moet dingen die ze toch echt nog niet kan. (Wawah (=Sarah) ook lezen, moet ze zijn boekjes lezen en Wawah afpakken, net alsof ze dat kan)

Leen, vreselijk die laatste loodjes. Nog even volhouden. Waarom gaan ze je inleiden als het dan nog niet spontaan is begonnen?

Groetjes Loekie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >