Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/01/2008 @ 11:02 leen ![]() | Ook vanuit Belgie een gelukkig nieuwjaar. Dikke zoenen Leen |
| 08/01/2008 @ 13:39 silly ![]() | Gefeliciteerd met je vriendin. Leuk hoor, zo 2 kleintjes die elkaar hebben om mee te spelen! Gezellig. En voor jullie moeders ook, kunnen jullie samen over de ontwikkeling praten. (en elkaar advies vragen) Al merk ik wel dat het nu met een 2e veel makkelijker en ontspannen gaat. Als Niels koorts heeft, kijk ik het nog even aan, ben er rustiger mee. Met Iris was ik meer onwetend zeg maar. Hyves is een netwerk van allemaal mensen. Je kan je vrienden uitnodigen en dan staan ze in je lijst. Je kan elkaar berichtjes sturen, maar chatten kan volgens mij ook. Kijk er maar eens naar: http://www.hyves.nl en dan moet je zoeken op mijn voornaam. (is hyves niet Nederlands? of over de hele wereld? ik weet het niet, misschien ken je het daarom niet) Jaja, 2 kilo. En dat van alleen maar minder snoepen. Kan je nagaan hoeveel we snoepten. We doen nu minder kaas over de gerechten, gezonder beleg op brood ect. Dus niet lijnen, maar minderen. Succes met je voorweeen, ik heb ze nooit gehad, dus weet niet goed hoe ze voelen. Jij wilt toch in het ziekenhuis bevallen? Ga je er dan heen als je weeen beginnen? Spannend allemaal hè. Ik denk veel aan je. |
| 13/01/2008 @ 11:04 Dusanka ![]() | Silly...heb je kaart gehad...zooooooooo schattig !! Leen.... als je wil dan kan ik alvast een hyves pagina voor je aanmaken ?? Laat maar even weten Liefs |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

kindje in 2006, weer zwanger worden?

Is dat een soort van chatten met elkaar? Bij ons is dat anders hotmail messenger. Ik ben eigenlijk een leek in al die dingen hoor. Mijn mannetje kent daar alles van.
Al 2 kilo kwijt proficiat hé kzou zo zeggen: DOE ZO VERDER!!!!

hahahahaha...erg he... nee hoor geintje... hoe is het nu