< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » kindje in 2006, weer zwanger worden?

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
kindje in 2006, weer zwanger worden?
05/03/2008 @ 13:44
leen

Online Status Bekijk profiel
Hey dames,

Dusanka, ik kan het geloven dat het weer begint te kriebelen om te gaan werken. Ten slotte zitten we ook bijna 24 op 24 bij onze kindjes. Ik voel dat toch dat ik er eens nood aan heb om eens een momentje voor mezelf te hebben. Ik ga nu 2 keer in de week naar de kinesist en ik moet zeggen dat ik er deugd van heb.

Loekie, amai das knap dat Guido al in een groot bed slaapt. Robbe is daar zeker nog niet aan toe. Ik heb zo de indruk dat Guido een rap ventje is in alles. In het praten, in een groot bed slapen,.. Totaal anders dan bij Robbe. Heb soms het gevoel dat Robbe daar niet in vooruit geraakt. Maar aan de andere kant zien we dat hij een zeer fijne motoriek heeft en dat hij zeer snel iets onthoudt of iets doorheeft.

Wij zijn van vrijdag tot maandag op weekend geweest naar Duitsland. Dat was nog een cadeau voor mijn ouders hun 30ste huwelijksverjaardag. Twas zeer tof. Ook eens een beetje kunnen uitblazen.
Lucas blijft het zeer goed doen. Hij slaapt nog altijd heel goed 's nachts en blijft op 1 voeding 's nachts. Overdag is hij al meer wakker en kijkt echt rondom zich geen. Hij begint ook echt naar jou te lachen. Vooral naar Robbe. Als Robbe nog maar in zijn buurt komt begint hij al te lachen. Die 2 zien elkaar echt graag. Nu nog
Straks terug naar de heelkundige voor het aanstippen van zijn navelstompje. Hopelijk zit hij er dit keer niet te veel naast.

Dames
zal tot later zijn
Groetjes
Leen

Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 08:18
Loekie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Dusanka, lekker voor je dat je de beslissing hebt genomen. Ik kan me helemaal voorstellen dat je het leuk vindt om weer iets buiten huis te gaan doen. Heb ik zelf ook. En aan het begin van het seizoen weer beginnen, dat is natuurlijk helemaal mooi. Ik hoop dat je goede opvang voor je kindjes kan vinden. Wat een lekkere verhalen over de kleintjes, zo leuk die kleintjes. Ik kan me wel voorstellen dat je er heel moe van wordt dat Xavi nog niet doorslaapt. Ik zou daar volgens mij echt niet tegen kunnen. Sarah is net als de rest van de familie hier een enorme slaapkop. Ze gaat er om 20:00 in en slaapt tot ongeveer 07:00. Nee, wij klagen hier niet.

Hier gaat alles goed. Guido slaapt prima in zijn grote bed. Hij vindt het geweldig. En hij heeft ook door dat hij zelf uit bed kan komen, dus vanochtend om 6 uur banjerde hij al lekker door zijn kamertje. Is natuurlijk ook wel heel spannend dat je zelf uit je bedje kan komen. Hopelijk wordt dat nog iets later, ach, zes uur is ook nog niet midden in de nacht. En hij is dol op slapen, dus het wordt vast nog wel weer beter.

Dikke kus,

Loekie

Link naar deze reactie
01/03/2008 @ 20:54
Dusanka

Haaaaaaaaaai

Nou ik ben er voor mezelf helemaal uit....ik ga weer lekker aan het werk !!!
Vanaf volgende maand, na pasen dus, start hier het seizoen weer en ik moet je zeggen....IK WIL WEER !!!!

Ik loop mezelf de laatste tijd zo vreselijk in de weg...ben ontevreden en niet blij met mezelf...tja wat dan he...nou ik mis het werken...de omgang met collega's ....even wat anders dan luiers.

Dat het weer wat avonden worden is zeker maar ik merk ook aan Gertje dat hij echt toe is aan andere kindjes....dus ik ga deze week eens goed informeren bij het kdv en kijk dan ook maar gelijk voor Xavi zodat ik misschien ook 1 of 2 middagen kan werken.....

Nou ik ben blij dat ik eruit ben voor mezelf hahahah

Kus

Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 17:50
Dusanka

Silly net ff zitten luupen op je site ....wat een dotjes zijn het toch zeg !!

En wat lijkt Niels op papa...zoooooo zeg...maar och je zou ze zo opeten he.

Ennuh...die foto met die creme hahahahahaha HOE HERKENBAAR....ik moet ook ogen in mijn achterhoofd hebben met Gertje die doet dat dus ook...o ...en Make up naar buiten gooien....das ook leuk....lol

Dus ja het is echt overal hetzelfde he

Liefs
D

Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 17:42
Dusanka

Hey meisjes,

Nou druk valt wel mee hoor...gewoon ff geen zin...bluuuuuuuuuuuh ik weet het ook ff niet...ik verveel me en ik heb het druk....maw ik loop mezelf vreselijk in de weg !
Probleem is dat als ik nu ga werken ik veeeeeel minder binnenbreng dan dat ik nu doe..... moet maar een paar avonden gaan zwart werken ofzo... begin de mensen nu toch wel een beetje te missen moet ik toegeven...... aan de andere kant ook weer niet omdat Xavi nog steeds niet doorslaapt.....dus de nachten zijn erg kort en ik ben nog steeds als een loempia zo moe... maar goed het zal erbij horen denk ik.
Silly...ik zit dus net als jij ...een beetje zoekende naar ??? ik weet het niet....

Trouwens....top hoor dat je al zoveel kwijt bent...ben hartstikke trots op je !!!!

Loekie, worteltjes zijn lekker zoet he...dus ja natuurlijk fietst dat er heerlijk in...mjummie !!
En...is het nog gelukt met het bed

Leen...ocharme Lucas..wat een gedoe zeg... en ook nog eens dat ze ernaast tippen.... tuurlijk doet dat zeer op zn velletje

De mannen hier doen het echter bijzonder goed !!! Gertje lijkt wel weer een sprongetje gehad te hebben....hij heeft op een dag minimaal 3 woorden die hij erbij leert en zegt ze zomaar ineens.....net als met boodschappen halen...zegt hij ineens...zooooooo mama...thuis.... hahahaha en hij klom al veel maar nu echt overal in en op...onvoorstelbaar. Blokken vindt hij ook ineens fantastisch...hij heeft er echt nooit naar omgekeken maar nu is het vooral heel hoog bouwen.
Xavi pruttelt lekker door en het is echt een mama's kindje...hij lacht de hele dag en hij is echt zoooooo lief...en het is zo'n ander kind als Gertje..ik blijf me erover verbazen.
Eten gaat erg goed...eigenlijk alles wel, qua groenten dan he... en hij zit ook steeds vaker in zijn loopwagentje....springen dat kind hahahaha hij vindt het echt helemaal super, hij snapt nu ook dat, dat ding, hem ook verplaatst dus hij schuift echt iedere hoek in.
Samen zijn ze ook superlief...Gertje weigert te eten of weg te gaan zonder dat Xavi dus ook krijgt of mee gaat....hele verhalen hangt hij tegen hem op...en Xavi...die pakt hem beet en zit alleen maar lief te lachen naar hem hhihi.

Nou wastie weer ff...ga nog ff wat doen hier

Kus

NB...zit net naar mijn banner te kijken...eisprong komt...daarom loop ik mezelf in de weg zucht

[Laatst gewijzigd door Dusanka - 27/02/2008 @ 17:51] - Link naar deze reactie
26/02/2008 @ 13:30
Loekie

Hallo,

Leen, wat ontzettend zielig voor je kleine mannetje. En natuurlijk ook voor jou, want dat gaat een mama heel erg aan het hart. Laten we maar hopen dat het nu klaar is, en dat de operatie niet nodig is.

Silly, wat een leuke foto's! Wat een mooie kindjes heb jij. En wat is Niels al weer groot. Hier gaat het met het lachen net zo hoor. Ik moet hele toeren uithalen voor een schaterlach, en Guido, die krijgt ze gewoon kado.

Alles gaat hier verder goed! Sarah zit op 4 flessen. De fles van 18:00 is vervangen door een warme maaltijd met een beetje diksap. En vooral de wortels zijn hier heel erg populair. Bij flesvoeding moet er wel een fles af, anders krijgen ze gewoon op den duur te veel. Moedermelk past zich aan aan de behoefte van je kindje, maar flesvoeding niet. En Sarah is echt een kindje van strakke schema's en dat had even tijd nodig om haar te overtuigen dat een ander schema ook wel goed is. En Sarah heeft iets nieuws ontdekt. Als ik haar kamertje binnen kom lopen, dan tilt ze haar hele hoofd even op om te kijken wie er aan komt (terwijl ze op haar rug ligt). Het liefst zou ze op die manier gaan zitten, maar dat kan natuurlijk nog niet.

Guido's grote bed is net gebracht door de beddenzaak, even kijken of ik hem straks in elkaar kan zetten. Kan Guido alvast wennen aan een groot bed. En hij mag natuurlijk kiezen waar hij wil slapen.

Dusanka, lekker aan het genieten van het warme weer in Spanje?

Groetjes Loekie

Link naar deze reactie
25/02/2008 @ 14:06
silly

Ja, iedereen is aan het moederen, hihi. Maar dat is ook heel erg leuk om te doen.
Wat vervelend dat Lucas zijn huidje verbrand is! Dat is niet zo netjes van die man geweest. Hij had het veel voorzichtiger moeten doen. Arme Lucas. En onder voledige narcose lijkt me ook eng! Zo'n klein mannetje en dan al helemaal weg. Maar zou dat dan nu al moeten gebeuren? Kan je er niet een jaartje mee wachten? (ik heb er geen verstand van hoor)

Loekie, grappig dat wij dezelfde ritme's hebben. Waarom wil je van 5 naar 4 flessen gaan? Als Sarah er nog behoefte aan heeft, zou ik haar lekker die 5e fles geven. Misschien heeft ze wel honger, ik heb ook wel eens honger na mijn gebruikelijke 3 boterhammen 's middags.
Ik voed zelf op verzoek bij Niels, soms is het 2 uur ertussen, soms 4, maar soms ook 1.5. Ik vind het niet erg, ik geniet erg van de borstvoeding.
Zo te lezen heb je het wel erg naar je zin met je 2 kindjes.

Dusanka, alles goed?

Hier is Niels alweer 8.5 kg en 68 cm. Ook zo'n beertje dus.
Maar hij heeft nog wel maatje 68, en die zoals Xavi maatje 74.
Het gaat heel goed met hem. Hij ligt al goed en stevig met zijn enkje op zijn buik. Lacht de hele dag, vooral naar Iris. Wat die 2 toch hebben, zo mooi om te zien! Ik kan soms heel gek doen en dan kan er net een glimlachje vanaf bij meneer, maar dan komt Iris voorbij, en dan begint hij toch te schaterlachen!
Op de site van Iris en Niels staan weer nieuwe foto's.
Met mij gaat alles erg wisselen. Met drukke dagen kan ik er helemaal niet tegen en ben geïriteerd en voel me er schuldig onder, de andere dag (zoals vandaag) kan ik alles aan en hebben we het hier echt gezellig. Dan gaan we wandelen en knuffelen, alleen maar gezellig. Hebben jullie dat ook? Dat het je soms teveel wordt, die drukte met 2 kindjes? En dan werk ik maar 2 dagen. Ben benieuwd naar jullie ervaring en gevoelens enzo.

Ik ga verder met het huishouden, ben de keuken aan het soppen, de koelkast, de vloer, keukenkastjes ect. Lijkt wel of ik ongesteld moet worden, haha. Maar dat ben ik gelukkig nog niet geweest.
Wel 5 kilo eraf (was er eventjes weer 1 kg aangekomen?) Maar ben nu op mijn oude gewicht en kan mijn oude kleren weer aan!Joepie!

[Laatst gewijzigd door silly - 25/02/2008 @ 14:06] - Link naar deze reactie
25/02/2008 @ 13:07
leen

hey dames,

Tis hier zo superrustig. Iedereen heeft blijkbaar zijn handen meer dan vol.
Vrijdag zijn we dus met Lucas terug naar de heelkundige geweest. Hij heeft het stompje opnieuw aangestipt met zilvernitraat. Blijkbaar heeft hij een beetje op Lucas zijn velletje gezeten want rond zijn naveltje was het allemaal verbrand. Dat ventje heeft waarschijnlijk veel pijn daaraan. Khoop dat dat zo snel mogelijk achter de rug is. Hopelijk moet het niet chirurgisch verwijderd worden want heb nu pas vernomen dat ze daarvoor onder volledige verdoving moeten. Zie dat toch niet zitten. Is toch altijd een risico.

Dames, zal jullie moeten laten
Groetjes
Leen

[Laatst gewijzigd door leen - 25/02/2008 @ 13:07] - Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 13:39
Loekie

Hallo,

Leen, wat vervelend met Lucas. Wel heel fijn dat het verder goed gaat natuurlijk, maar ellende met zo'n navelstompje is toch wel heel zielig hoor. Hoop maar dat het nitraat helpt. Nu al geopereerd, zo'n klein mannetje.

Silly, onze regelmaat ziet er ongeveer net zo uit. Sarah om 06:45 de fles, dan moeders onder de douche. Rond half 8 Guido uit bed, aankleden en dan eten Guido en ik samen een broodje. Om 08:00 Sarah weer naar bed. Even televisiekijken en spelen en om ca. 09:30 Sarah uit bed en aankleden, flesje drinken, Guido fruit eten. En daarna als iedereen aangekleed en voorzien is lekker wandelen, naar de winkel, op visite. Om ca 11:00 wil Sarah weer slapen en Guido om ca 12:00 een broodje en naar bed. Sarah om 14:00 weer een fles en Guido om 15:00 weer uit bed. Sarah gaat dan meestal weer naar bed. Nog even spelen (bij voorkeur buiten) en dan om 17:30 eten, om 18:00 Sarah een potje groente en een flesje. 19:00 Guido en Sarah in bed. Sarah krijgt om 20:30 nog een flesje en dan slapen. Strak in het dagschema. Meestal gaat het prima op deze manier.

Op het moment probeer ik er bij Sarah een fles af te krijgen (van 5 naar 4) en dat is nog niet zo'n succes. Ze is erg gehecht aan haar dagschema en wil daar dan ook niet graag van afwijken. Ik geef nu 's ochtends een fles met Nutrix er bij in, maar nog steeds wil ze de fles om 10:00. En niet later. Ik snap het niet, ze kan dan echt nog geen honger hebben, maar ze wil echt die fles. Volgende week proberen we het nog wel een keer. Eerst weer drie dagen werken en die zijn niet geschikt voor voedingsschema's experimenten.

Dusanka, verkeerd gehecht, klinkt niet echt prettig. Hoop dat het voor jou een beetje meevalt? En Xavi al weer 9 kilo. Klinkt al een gezonde man! Sarah heb ik gisteren even gewogen (ik eerst zonder Sarah en daarna met Sarah) en ze was ook al 7.7 kg. Ook al een flinke meid. Maar ze doet nog niet zo veel hoor. Lekker om zich heen kijken, maar voor omrollen nog geen aanstalten. Ze begint het eten met een lepeltje nu een beetje te snappen. 's Avonds gaat er al bijna een heel potje Olvarit groenten in (zo'n klein potje). Sarah doet ook alles lekker op haar gemakje. Maar op haar buikje liggen vindt ze nu wel erg leuk! Dus dat omrollen komt vast vanzelf.

Met mijn hoesten gaat het wel beter, ik hoest niet meer de hele dag en 's nachts helemaal niet meer. En mijn stem weet het hoesten nog goed te herinneren (bijna weg....) Maar ben nog wel erg verkouden, mijn hele hoofd lijkt wel vol te zitten. Ik kan ook niet ruiken op moment en proef niets. Dat is wel heel gek. Heb ik ook nog nooit eerder gehad. Tijdens het verschonen van een poepluier is het wel erg prettig. Ik ruik de poep niet en de luierdoekjes niet. Ik heb twee bloeiende hyacinten in huis en ik ruik er niets van.

Ga maar even iets nuttigs doen.

Dikke kus,

Loekie

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 12:02
silly

Hoihoi,

druk hier, maar ik neem toch even de tijd om jullie te schrijven.

Leen, wat zielig voor Lucas, of heeft hij er geen pijn aan?
Je buik, tja, die zal nog eventjes boller blijven. Die van mij is nu sinds een maandje wat minder aan het worden. Maar met een ks durt het altijd iets langer lees ik. Ben wel weer 0.5 kg aangekomen, vreemd, want ik snoep niet en Vam alleen.

Dusanka, wat goed van je dat je lessen zo goed gaan! Als je je rijbewijs hebt, kom je dan een keeertje naar Nederland? Gaan we elkaar ontmoeten, hahaha.
Wat heb jij toch een snelle baby, die Xavi van je. Straks loopt hij nog voor zijn 1e jaar! Iris was ook zo'n snelle, bij 7 maanden staan, bij 10 maanden stapjes zetten. Ik ben wel blij dat Niels lekker traag is, dan heb ik langer een baby in mijn armen, hihi.
Wat leuk als je kindje zo veel gaat praten hè. Hier gaat het ook ineens heel snel bij Iris. Ze hoort 1 woord en gebruikt hem ook gelijk. Ze maakt soms al zinnen met 3 woorden.
En waar ik zo om moet lachen is als je niest, ze Zondheid zegt, haha, zó lief!

Loekie, zou het kunnen zijn dat Sarah een groeisprongetje maakt? Je ziet dan vaker dat ze zo hangerig zijn.
Wat fijn dat zeal doorslaapt!! Hier nog steeds 1 a 2 keer per nacht. Begin een beetje moet te worden, want Iris komt ook sinds een week 1 x per nacht. Ws een enge droom. Dus 3 x eruit per nacht is een beetje vermoeiend.
Ben je nog zo aan het hoesten of ben je alweer genezen?

Hier gaat alles goed. Ik heb aardig goed mijn draai gevonden met 2 kleintjes. Het draait allemaal op regelmaat, goed plannen en struktuur. Zo probeer ik elke dag hetzelfde te laten zijn. Zoals half 8 op, naar beneden, eten, boodschappen doen, spelen, 12 uur naar bed, 15 uur eruit, eten, spelen (buiten, binnen in de tuin) en om 18 uur eten en om 19.30 naar bed. Dit werkt goed, voor Iris is er zo duidelijkheid en ik word er ook rustig van. Ik merk dat als ik bv op bezoek ga en het slaapje van iris is later, ik dan veel moeier ben.
En Iris krijgt nu ineens 3 kiezen tegelijk en is snachts 1x wakker, huilend, het lijkt wel of ze eng droomt. Dan nemen we haar bij ons in bed of ik blijf bij haar bedje zitten. Dan is het goed en slaapt ze weer.
Met Niels gaat alles goed. Hij drinkt om de 3 uur bij me, slaapt dus nog niet door, heeft het prima naar zijn zin op de crèche en kan al een paar seconde alleen rechtop zitten.
Het kolven gaat goed op mijn werk. Ik lees ontspannen een boekje en voor ik het doorheb, zitten de flesjes vol. Niels drinkt dan 2x 200cc op de crèche om de 4 uur.
Hij is zó lief en makkelijk. Hij lacht alleen maar en vooral naar zijn grote zus. hihi.

Doei! Ik ga weer, Iris naar bed brengen, die wrijft in haar oogjes.

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 12:47
leen

Hey dames,

Vanmorgen al naar de heelkundige geweest met Lucas. Hij heeft het naveltje nog maar eens behandeld met nitraat (zoals voor de wratten) Volgende week vrijdag moeten we terug. Als het stukje navel al een beetje gekrompen is dan nog maar eens met nitraat en als het niet zo is dan wordt het uiteindelijk chirurgisch verwijderd.
Hij heeft op zijn naveltje ook dan nog een ziekenhuisbacterie. We moeten het nu nog behandelen met een zalfje.

Dusanka, het is dus een stukje navelstreng die helaas niet wil afsterven.
Tja en dat buikje zal wel verdwijnen hé. Van ons Robbe was dat buikje gewoon direct weg.

Xavi al 9 kilo zeg. Nog 2kg500 en hij weegt evenveel als Robbe. Hij is dan ook wel een lichtgewichtje.

Tot later
Groetjes
Leen

Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 18:51
Dusanka

Heeeeeeeeeey dames,

Daar zijn we dan weer even.

Leen...wat vervelend met Lucas... maar wat mankeert zijn naveltje dan...geneest het niet ofzo....
En die buik...hahahaha wen er nog maar even aan..en je bent net bevallen he lieverd..dus nog eeeeeeeeven geduld.
( hier begint het NU pas te normaal te worden )
En ik ben ook heel trots op Robbe...grote stoere vent, zo ontzettend lief !!!

Loekie....Toch maar niet gewacht tot 6 maanden hihi..leuk he die 1e hapjes.
Guido is lekker op dreef he.... het zijn echte bijdehandjes die peutertjes hahahaha

Silly..alles wel met de kids.

Hier alles weer in orde...mannen zijn weer opgeknapt...Xavi zijn 1e tandjes staan op doorbreken en hij is ook alweer uit maat 68 meneer weegt 9 kg. ik weet niet hoe lang hij is want hij ligt niet stil hahahahaha.
Gertje gaat met praten als een idioot... hij vindt het fantastisch ..kleuren boeit hem niet dus hij luistert ook gewoon niet...Tellen vind hij fantastisch maar hij telt echt in zijn eigen taal...1 en dan komt zes ( en dan steekt hij 2 vingers op )
Maar buiten dat....Eten nou dat gaan snel hihi...ham, kaas,jam, worst..brood...nou ja ga maar door...jaaaaaaa dat snapt hij wel.

Mijn lessen gaan ook goed..al is theorie in het engels best pittig omdat ik sommige uitdrukkingen niet weet...maar goed dat komt wel... rijden gaat erg goed...ik heb aanleg hahahaha Dus ik rijd al zelf... ik denk dat ik nog eerder af zou mogen rijden dan dat ik mijn theorie heb....mag wel opschieten he...

Xavi slaapt verder nog steeds niet door...ben nu begonnen met Kindival en hopelijk betert dat...hij slaapt nu van 18.30 tot 04.30/05.00 en ook al maak ik hem tussendoor wakker voor voeding...hij blijft die tijd komen.... hij slaapt daarna wel weer door tot 08.00 dus nou ja..... het komt dan wel denk ik maar zo he...

Ik ben vast nog wat vergeten maar dat komt dan nog wel....

O ja...maandag naar de gyne.... de vk. heeft me na de bevalling van Xavi een beetje 'raar' gehecht...heb het idee dat er nu wild vlees groeit...het voelt iig niet prettig.....heb ik weer

Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 14:06
leen

hey dames,

Blij te horen dat het bij iedereen zo goed gaat. Onze Lucas doet het ook zeer goed. Hij groeit echt supersnel (54.3 cm al en hij weegt nu 3kg960) We zijn maandag wel terug gemoeten naar de kinderarts want zijn naveltje is nog steeds niet in orde. Het zal waarschijnlijk ook maar opgelost geraken door een chirurgische ingreep Pfff tventje is nog zo klein. Donderdag moet ik bellen om te weten of hij al dan niet antibiotica moet nemen en dan weet ik ook wanneer ik vrij naar de chirurg moet. Dan zullen we weten wat ze er uiteindelijk mee gaan doen. Zo blijft ne mens steeds maar bezig hé. Hopelijk is dat snel opgelost.
Lucas weet echt al het verschil tussen nacht en dag denk ik want hij slaapt 's nachts van 10u tot 4u 's morgens en dan meestal tot 8u 30. Ik voel mij dan ook steeds uitgeslapen.

Robbe doet het nog steeds fantastisch. Hij is toch zo'n schatje. Hij luistert steeds beter.

Loekie, Guido is echt wel een slim kereltje. Knap dat hij al kan tellen tot 10. en dan nog die kleuren. Robbe daarentegen verstaat alles wat we zeggen maar het babbelen blijft helaas nog steeds uit. Ik denk dat hij het zoals zijn stappen zal doen. Hij zal plots alles in een keer zeggen. en wij zullen ons een bult verschieten

Dusanka, hoe gaan de lessen?

Silly, amai Iris is echt wel een grote meid. Robbe heeft nog steeds 86 soms 92. Maar hij is ook niet echt groot.
En al 5.5 kg kwijt echt knap van jou hoor.
Hier ben ik zo goed als al mijn kilo's kwijt maar ik heb nog een buikje. Ben precies nog steeds zwanger. Ik geraak nog steeds niet in mijn gewone broeken.

Dames
tot later
Leen

Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 09:56
Loekie

Hallo,

Even weer een berichtje van mij. Alles gaat prima hier. Sarah heeft haar eerste happen gehad. Ze snapte echt helemaal niet van het lepeltje, maar na een paar dagen ging dat veel beter. En gisteren ging er al een half potje worteltjes naar binnen. Wel weer heel erg leuk.

En Guido wordt een echt bijdehandje, hij kletst je de oren van je hoofd. En hij snapt al heel erg veel. Hij kan tot tien tellen, oke, soms wordt er een getal vergeten, maar ze staan dan nog wel in de goede volgorde. En er zijn nog weer bekende kleuren bij gekomen, hij kent nu groen, blauw, geel en oranje. En hij kon net zijn aardbeien zelf met een vorkje eten, heel trots was hij zelf!

Ik ben zelf afgelopen week heel erg aan het hoesten geweest, nu gaat het gelukkig weer wat beter. Maar het was zo erg, dat ik een aantal nachten op de bank geslapen heb, zodat Alex ten minste wel kon slapen.

Volgens mij wil Sarah naar bed, die is op het moment een beetje aan het miepen met niet willen slapen, maar wel heeeeeeel moe zijn, een hazeslaapje maken en dan er weer uit willen. Heel vermoeiend, maar goed, 's nachts slaapt ze wel, dus mij hoor je niet klagen!

Tot snel,

Dikke kus Loekie

Link naar deze reactie
09/02/2008 @ 09:56
Dusanka

Heeey

Kom snel weer uitgebreid posten hoor....alles gaat goed en iedereen is beter !!

Maandag ga ik eindelijk weer beginnen met mijn theorie en lessen....spannend hahahaha

Dikke kus

Link naar deze reactie
07/02/2008 @ 13:27
silly

Hoi dames!

Leen,je bent niet de enige. Zou ook niet goed zijn als je alleen maar achter de computer zou zitten.
Je kindjes willen ook aandacht!
Hier is het ook druk. Werken en moeder zijn, ik vind het een drukke combi, maar wel een fijne.
Wat fijn dat het zo goed met Lucas gaat! Geniet er maar van, ik merk dat Niels al weer helemaal baby-af is, al een grote jongen gaat worden. Gaat snel een 2e.

Loekie, wat schrijf je toch altijd leuk, haha.
Wat knap dat je de boel hebt ingepakt en bent gaan winkelen! Je hebt wel gelijk, het is even een gesjouw, maar je bent er wel lekker eventjes uit. Het was zeker genieten?
En wat fijn dat alles goed gaat op de crèche. Hier ook, alleen vind ik het nog steeds niet leuk om ze achter te moeten laten. Met Iris komt het wel goed, die rent rond en heeft haar vriendjes, maar Niels is nog zo klein. Dan kom ik hem halen en zit in zo'n wippertje...zucht. Ze zijn heel erg lief voor hem, maar toch..ik blijf vinden dat een baby bij zijn moeder moet zijn tot 1 jaar. Lekker de hele dag knuffelen enzo. Het vertrouwde geven aan je kindje...maargoed, ik dwaal af,hahaha

Dusanka, hoe is het met de zieken thuis? Is alles weer in orde en geen poep en snot meer? Als er 1tje ziek is, volgt vaak de ander ook.
En Xavi al tandjes?! Wat is dat knulletje toch snel van je.

Iris had een fijne verjaardag met veel kusjes en cadeautjes.
Ze heeft er 2 nachten niet van kunnen slapen, zó druk had ze het. De arme meid. Maar gelukkig mocht ze bij papa en mama in bed. En nu slaapt ze weer goed.
Ze heeft haar 5e kiesje gekregen en de 6e zit erook aan te komen.
Het eten gaat ook beter, ze eet nu ook rijst, dus de nasi is favoriet hier. Er zitten nog steeds dagen tussen dat ze niks wil eten, maarja, dan geef ik haar maar fruit, dat gaat er altijd in.
Vandeweek weer kleertjes gekocht voor haar. Alvast voor de voorjaar. De C&A en de Hema hadden weer veel moois! Dus heb een broekje en was shirts en tuniekjes gekocht. Maat 104 alweer, wat gaat dat toch hard.
Met mij gaat het goed, al 5.5 kg kwijt met het Vammen!!
En ik heb gewoon 3 dagen taart gegeten met Irs haar verjaardag en elke avond een bakje borrelnootjes (heerlijk), en dan afvallen! Fijn hè.
Ik ga weer, snel even het huis opruimen, heb net de buurvrouw met 2 kindjes op bezoek gehad, het hele huis is een troep! (maar het was wel gezellig, das het belangrijkste)

dag meiden, tot snel weer!

Link naar deze reactie
04/02/2008 @ 14:41
leen

Hey dames,

Amai zeg ik geraak hier bijna niet meer Zooooooo druk nu mijn mannetje weer gaan werken is. Er komt dan nog eens bij dat hij dubbele shiften moet kloppen omdat er op zijn werk zoveel zieken zijn. En dan nog eens veel kraambezoek.

Maar mijn kleine mannetjes doen het heel goed. Vorige week dinsdag moesten we nog eens op controle met Lucas. Hij was toen 53.5 cm (hij was in 2 weken maar liefst 2.5 cm gegroeid) Hij zal zoals zijn papa een grote mageren worden. Hij zat wel nog niet terug op zijn geboortegewicht. (3kg580)
Hij slaapt en eet anders wel zeer goed. Hij is ook al eens regelmatig wakker. Hij kijkt dan rondom zich heen.
Robbe doet het ook nog steeds zeer goed. Hij is zo lief voor zijn broertje.

Dusanka, amai wat gaat de tijd snel hé.

Loekie, zo'n schatje zeg. Ziet er en hele lieve uit.

Silly, alles ok??

Dames zal tot een volgende zijn
Groetjes
Leen

Link naar deze reactie
04/02/2008 @ 08:09
Dusanka

Loekie wat een mooi popje !!!!! Leuk om te zien hoe ze toch wel veranderen en dat het nu echte minimensjes zijn hihi....alweer bijna 5 maanden.

Silly....hoe is tie dan...

Leen.... Beetje druk met de mannen ?!?!?!

Link naar deze reactie
02/02/2008 @ 07:35
Loekie

Ik heb een paar fotootjes toegevoegd aan mijn profiel.

Kus Loekie

Link naar deze reactie
02/02/2008 @ 07:28
Loekie

Hallo,

Dusanka, hoe gaat het met de zieken. Hopelijk gaat het al wat beter. Is altijd zo zielig als de kindjes ziek zijn. Gelukkig ben je zelf niet ziek, dan is al dat wassen nog veel minder leuk.

Hier gaat alles prima, de werkweek er weer opzitten. Heerlijk om te werken. En op de creche gaat het hardstikke goed met de kindjes. Nog even en Guido mag ook knutselen. Dat mag pas vanaf 2 bij onze opvang. Ik ben zelf niet zo knutselig, dus komt goed uit dat ze dat daar doen. Ga ik wel met hem buitenspelen en boekjes lezen. Bij Sarah zijn ook de eerste tandjes op komst. Er zitten al flinke bultjes op haar onderkaakje, maar wanneer ze echt door gaan komen? We wachten het wel af.

Een druk weekend voor de boeg. Vanmiddag gaan we naar een vriendin van mij en blijven we daar eten. Kids op bed en nog even als volwassenen onder elkaar. Om een uur of 11 de kindjes wakker maken en naar huis. Hopelijk gaat dat weer goed. En morgen komen er nog vrienden even op bezoek. En morgenavond moeten we natuurlijk weer boer zoekt vrouw kijken, net als de rest van Nederland. En morgenavond komt ook het programma van Peter R. de Vries over Natalee Holloway. Ben wel benieuwd, maar dat moeten we maar even opnemen op video, want dat duurt tot half 12 en dat is toch echt een beetje te laat voor ons.

Nou genoeg geluld, zal een kijken of er hier nog iemand wakker te porren is (Sarah ligt al in de box te spelen, maar verder slapen de mannen hier nog).

Groetjes Loekie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >