Hoihoi,
druk hier, maar ik neem toch even de tijd om jullie te schrijven.
Leen, wat zielig voor Lucas, of heeft hij er geen pijn aan?
Je buik, tja, die zal nog eventjes boller blijven. Die van mij is nu sinds een maandje wat minder aan het worden. Maar met een ks durt het altijd iets langer lees ik. Ben wel weer 0.5 kg aangekomen, vreemd, want ik snoep niet en Vam alleen.
Dusanka, wat goed van je dat je lessen zo goed gaan! Als je je rijbewijs hebt, kom je dan een keeertje naar Nederland? Gaan we elkaar ontmoeten, hahaha.
Wat heb jij toch een snelle baby, die Xavi van je. Straks loopt hij nog voor zijn 1e jaar! Iris was ook zo'n snelle, bij 7 maanden staan, bij 10 maanden stapjes zetten. Ik ben wel blij dat Niels lekker traag is, dan heb ik langer een baby in mijn armen, hihi.
Wat leuk als je kindje zo veel gaat praten hè. Hier gaat het ook ineens heel snel bij Iris. Ze hoort 1 woord en gebruikt hem ook gelijk. Ze maakt soms al zinnen met 3 woorden.
En waar ik zo om moet lachen is als je niest, ze Zondheid zegt, haha, zó lief!
Loekie, zou het kunnen zijn dat Sarah een groeisprongetje maakt? Je ziet dan vaker dat ze zo hangerig zijn.
Wat fijn dat zeal doorslaapt!! Hier nog steeds 1 a 2 keer per nacht. Begin een beetje moet te worden, want Iris komt ook sinds een week 1 x per nacht. Ws een enge droom. Dus 3 x eruit per nacht is een beetje vermoeiend.
Ben je nog zo aan het hoesten of ben je alweer genezen?
Hier gaat alles goed. Ik heb aardig goed mijn draai gevonden met 2 kleintjes. Het draait allemaal op regelmaat, goed plannen en struktuur. Zo probeer ik elke dag hetzelfde te laten zijn. Zoals half 8 op, naar beneden, eten, boodschappen doen, spelen, 12 uur naar bed, 15 uur eruit, eten, spelen (buiten, binnen in de tuin) en om 18 uur eten en om 19.30 naar bed. Dit werkt goed, voor Iris is er zo duidelijkheid en ik word er ook rustig van. Ik merk dat als ik bv op bezoek ga en het slaapje van iris is later, ik dan veel moeier ben.
En Iris krijgt nu ineens 3 kiezen tegelijk en is snachts 1x wakker, huilend, het lijkt wel of ze eng droomt. Dan nemen we haar bij ons in bed of ik blijf bij haar bedje zitten. Dan is het goed en slaapt ze weer.
Met Niels gaat alles goed. Hij drinkt om de 3 uur bij me, slaapt dus nog niet door, heeft het prima naar zijn zin op de crèche en kan al een paar seconde alleen rechtop zitten.

Het kolven gaat goed op mijn werk. Ik lees ontspannen een boekje en voor ik het doorheb, zitten de flesjes vol. Niels drinkt dan 2x 200cc op de crèche om de 4 uur.
Hij is zó lief en makkelijk. Hij lacht alleen maar en vooral naar zijn grote zus. hihi.
Doei! Ik ga weer, Iris naar bed brengen, die wrijft in haar oogjes.