Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/12/2007 @ 16:14 saartje ![]() | waar kunnen wij dat profiel van niempje zien? ![]() |
| 30/12/2007 @ 17:02 Niempje | Saartje, ik had dat via prive bericht doorgestuurd, maar ik kan jou geen sturen, je hebt geen ballonnetje bij je naam staan. Heb je geen mail? Dan stuur ik je de link zo door. Nu moet ik écht gaan, het is hier druk druk druk Na de nieuwjaar kom ik weer regelmatiger ![]() |
| 03/01/2008 @ 16:20 Jenny ![]() | hallo allemaal! Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien moest ik gisteren ongesteld worden maar tot nu toe zijn mijn nog nergens te bespeuren. pff, wat duurt dat wachten weer lang. langs de ene kant weet ik bijna zeker dat het niks is deze maand, want ik heb ongi-krampjes en oh wel,... 't zou moeten lukken zeker dat het nu mijn eerste normale cyclus na curretage meteen prijs is terwijl het vorige keer 10 maand heeft geduurd! Zo'n geluk kan ik wel niet hebben toch?Langs de andere kant,... ik heb mijn eisprong wel heel duidelijk gevoeld op 19 december, dan moest ik gisteren toch ongi worden? niet? ik word helemaal kriegel hier! maar durf echt niet testen. Want wat als het wel zo is, ik ben zoooooo bang dat het dan weer misloopt,... ![]() Verder wel goed nieuws hier: Teaghan heeft gisteren voor het eerst in haar groot bed geslapen! We hadden haar voor haar Nieuwjaar een bedovertrek van Samson gekocht in de hoop dat ze er zou inwillen en ja hoor, gisteren vroeg ze er ineens zelf naar. En ze heeft meteen heel flink de hele nacht doorgeslapen! wat ben ik fier! Ilse, maak je maar geen zorgen in Kobe zijn taalontwikkeling hoor. er zijn heel wat kindjes die laat praten. Misschien is hij dan wel veel sneller in andere dingen, motorisch bijvoorbeeld. Lies, Robin komt wel op zo'n leeftijd waarop hij op alles omgekeerd gaat reageren hé. troost je, 't is een fase die overgaat. 't is toch normaal dat je afvalt als je een tijdje niet goed bent geweest. ik zou me er niet teveel zorgen in maken. alles gaat toch perfect goed met jullie kleintje! Oh ja, mijn kookkunst was weer eens perfect, zoals elk jaar, hihi,... 't is allemaal heel goed verlopen. Het hotel waar we geweest zijn in 't Zwarte Woud: Schwarzwald Park hotel in Königsfeld. website: http://www.schwarzwaldtreff.de/ Groetjes, Jenny |
| 11/01/2008 @ 15:33 Niempje27 | Jenny, een dikke proficiat in de eerste plaats, denk niet dat ik dat al had gedaan ![]() En dan gecondoleerd met het verlies... Altijd jammer als iemand gaat Hier in de straat stierf mijn over buurvrouw haar moeder toen in net wist dat ik zwanger was, het lijkt wel zo een soort regel.Saartje, ik zie dat je ondertussen ook al dik de 12 weken gepasseerd bent, leuk hé, kan je gaan genieten! Hoe is het met de rest ondertussen? Lies, nog bloedverlies gehad of is dat nu van de baan? Ilsie, vermoedens? Karin, alles goed met de kids en jezelf? Iedereen die ik vergeet...? Hier gaat alles met de zw goed, kwaaltjes genoeg in ieder geval! En al een zichtbare buik Die kunnen jullie zien op mijn echt profiel, helemaal benedenVoor de rest ook alles ok, laat maar bollen hé Groetjes |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Oefenen voor 2de vanaf '07

nog nergens te bespeuren. pff, wat duurt dat wachten weer lang. langs de ene kant weet ik bijna zeker dat het niks is deze maand, want ik heb ongi-krampjes en oh wel,... 't zou moeten lukken zeker dat het nu mijn eerste normale cyclus na curretage meteen prijs is terwijl het vorige keer 10 maand heeft geduurd! Zo'n geluk kan ik wel niet hebben toch?

, zowel voor Robin als voor de nieuwe baby, best wel grappig. Ik vind zo'n fleece slaapzakken redelijk duur, maar we zijn er wel supercontent van dus ja ... En dan nog een fietsstoeltje en autostoelen, ge kent dat wel ...
. Is minder he, zonde van al dat lekker eten!
Die kunnen jullie zien op mijn echt profiel, helemaal beneden