volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 17/01/2008 @ 20:29 karin ![]() | p.s. heb mijn profiel aangepast met 4 recente foto's van mijn liefjes! ![]() ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

Oefenen voor 2de vanaf '07

Zal wel passeren zeker?
)
. Het voelt toch snel aan. We houden eigenlijk gewoon een klein feestje in de familie, met taart enzo ... 
, echt schatjes!

schiet al aardig op, 10 weken alweer en 'k voel me wel goed. af en toe wat misselijk maar niet zo erg dat het eruit komt en moe vooral. Hier op 't werk weten ze nog van niks maar ik heb wel al een aardig buikje. Heb vandaag ook alweer mijn eerste zw-broek aan en daarover een lange trui die wat camoufleert. Moet maar 2 dagjes meer werken en dan heb ik 2.5 weken verlof want nu vrijdag vertrekken we op cruise!!! Dus tegen dat ik weerkom ben ik 12.5 weken, kan ik het zeker niet meer wegsteken, maar dan mogen ze het ook wel weten.
zijn nog maar van vandaag gedaan, dus dat ging toch niet. En mijn ventje mar klagen; zal hem straks eens goed verwennen.
nu vrijdag de echo: ben me toch zo benauwd dat het weer gaat mis zijn! Noem me bijgelovig, maar mijn vorige echo die fout was was ook op een 25e van de maand,...
Oh, mooie foto's trouwens op je profiel.