Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/12/2007 @ 15:34 Fie ![]() | Heyhey Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar. Dat al jullie wensen mogen uitkomen in het jaar 2008. xFie ![]() |
| 23/12/2007 @ 16:48 Niempje27 | Niet ongerust worden als je merkt dat ik geen banners en profiel meer heb hé. Binnekort als ik vertel dat ik zwanger ben met mijn echte naam, wil ik niet door de mand vallen hé Niemand moet weten hoelang we al bezig waren en wat er allemaal bij kwam kijken. Dat heb ik alleen met jullie gedeeld ![]() Ik blijf jullie op deze manier wel op de hoogte houden en zal jullie tegen dan doorgeven wie ik ben zodat jullie dan daar naar de banners en profiel kunnen gaan kijken. Groetjes |
| 23/12/2007 @ 16:48 Niempje27 | En natuurlijk ook de beste wensen voor 2008, maar we spreken elkaar toch nog zeker?! |
01/01/2008 @ 22:58 ![]() | Beste wensen meiden!!!!!!!!! en ooh, twee zwangeren erbij! proficiat ! Tot gauw en laat allen iets weten xxxxxxxxx xelsx |
| 08/01/2008 @ 13:21 Emmy ![]() | hoe is t met iedereen? t is hier wel erg stil... |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

stoppen met de pil in januari 2007

Niemand moet weten hoelang we al bezig waren en wat er allemaal bij kwam kijken. Dat heb ik alleen met jullie gedeeld 

en dan ronde 14 alweer

voor jou.