Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 20/04/2007 @ 11:57 Fie ![]() | Klust toch maar wat verder hoor voor de zekerheid ![]() |
| 20/04/2007 @ 10:39 emmy | Fie; de 10de gaat het zeeeeeer zeker mooi weer worden!! Je krijgt wat je verdient zeggen ze he Neen, echt, ik weet zeker dat t mooi weer wordt!Hier nog n dagje of wat groen en dan wachten....klussen hebben we goed gedaan ![]() |
| 19/04/2007 @ 07:12 Niempje | Hoi hoi Ik nog eens hier. Ik heb weinig tijd gehad de laatste dagen, heb het thuis en met het werk dan ook echt druk. Vanaf volgende week is het weer kalmer... De zijn al een stuk minder, dus mss van het weekend dat we weer kunnen klussen ![]() Iedereen succes hier, en er voor gaan hé! Het wordt tijd dat hier op dit topic ook eens een kindje gemaakt word! Groetjes |
| 18/04/2007 @ 13:09 Fie ![]() | yep een tas van boo een witte klein |
| 18/04/2007 @ 11:54 Fie ![]() | Ik trouw de 10de mei dat is nog 3 weken en 1dag ![]() |
| 18/04/2007 @ 11:53 emmy | nee nee, nog altijd groen hoor ![]() Hoe is t met jou Fie, wanneer ga je precies trouwen? Komt wel al dichtbij geloof ik he! groetjes! |
17/04/2007 @ 21:38 ![]() | ellen7, je doet me blozen... ![]() alles voor het goede doel hé |
| 17/04/2007 @ 20:14 vieke ![]() | aj ellen waar gaan ze naartoe dan? misschien komen ze dan toch voor eventjes terug he? wie weet??? |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

stoppen met de pil in januari 2007

ke voor mij dus

Neen, echt, ik weet zeker dat t mooi weer wordt!

s bijna weg zijn.