< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » stoppen met de pil in januari 2007

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
stoppen met de pil in januari 2007
23/04/2007 @ 09:36
Fie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
goeiemorgen,

Het is hier precies heel stil geweest van het weekend.

Waar is iedereen?

Hier kamp ik met een schimmelinfectie
Vandaar dus het vele witverlies, heb nu ook jeuk
Geen ke voor mij dus

xFie

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 19:23

sorry hoor,moet het even kwijt,bij mn eerste zwangerschap voelde ik dat heel snel aan dat ik zo was,zeer moe na een inspanning waar ik anders geen moeite mee had(was toen na het grasmaaien),nu poets ik mn keuken en terras op en is datzelfde gevoel...nogmaals wil zeker niet op de feiten vooruit lopen,en een gevoel van ongesteld worden terwijl dat pas op 1 mei is,mn rechter eierstok geeft "stekende pijn",mensen mensen,als dit zo blijft duren gaan jullie nog veel gezaag moeten horen tot mn NOD,vergeef me al op voorhand,zeg het bewust niet tegen mn ventje omdat ik me voorgenomen heb pas iets te zeggen als ik zekerheid heb,en daarvoor is het nog wat vroeg vrees ik
allé,tot een volgende hé
xelsx

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 11:57
Fie

Klust toch maar wat verder hoor voor de zekerheid

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 10:39
emmy

Fie; de 10de gaat het zeeeeeer zeker mooi weer worden!! Je krijgt wat je verdient zeggen ze heNeen, echt, ik weet zeker dat t mooi weer wordt!

Hier nog n dagje of wat groen en dan wachten....klussen hebben we goed gedaan

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 08:35
Fie

Goeiemorgen,

Vieke, vorige keer begonnen de pijnen op dag 20 en heb ik ze op dag 40 gekregen, dus ik zie het niet als een symptoom maar als weeral een rottige cyclus.

Yep, ik heb al ander kleren, een wit jurkje voor in je nek te knopen met daaronder een oudroze onderrok die er wat onderuitsteekt.

Ik ga gewoonweg fantastisch weer hebben de 10de, als gulle allemaal de weergoden gaan chanteren

Els, gewoon klussen wanneer ge er zin in hebt, of ge dat nu elke dag doet of om de 2dagen of zonder regelmaat, het moet gewoon plezant blijven, lekker er van kunnen genieten. Want als ge gaat klussen om te klussen dan lukt het niet, omwille van de stress die er bij komt kijken.

Ellen, ja dat is ambetant he als ze er achter vragen van wanneer gij er aan gaat beginnen. Dan moet ge ferm opletten dat ge niet gaat blozen

Emmy, aant wachten?

xFie

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 23:09
ellen7

ja els moeilijk he die onzekerheid of je het allemaal wel goed doet..ze zeggen dat om de dag het beste is omdat dan de kwaliteit van het zaad beter is dan als je je elke dag doet.. en als je het helemaal goed wil doen is het het beste dat je man 4 dagen voor de eisprong helemaal op rust staat. maar ja ik denk dan maar het moet leuk blijven.. als we dan zin hebben... anders is het zo geforceerd.. enne met de beentjes de lucht in he na die tijd. dan kan het de weg makkelijker vinden.. idd je moet er bijna een cursus voor volgen..
ik vind het soms wel eens moeilijk te geloven dat het per ongeluk gaat, als je zien hoeveel moeite iedereen hier er voor doet..
vandaag opgepast op mijn 2 nichtjes van 2.5 en 5 jaar.. druk hoor..
en dan vertel ik er zo enthousiast over dat ik vandaag weer de vraag kreek of het voor ons nog geen tijd is.. mijn vriend is tenslotte bijna 30..
tja.. ik zeg dan maar.. als het gevoel daar is.. met moeite om niet te blozen..
zullen ze mss raar staan te kijken over 3 maanden.. (hoop ik).
dus.. was een lange dag, net de 1e behendigheidstraining gehad,, man wat zweten. ben aardig wat gewend qua sporten maar dit is toch weer compleet wat anders.. wel ontzettend leuk. senna is nu tenslotte ons kindje
welterusten allemaal
xx

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 19:29

hier gaan we weer,tis de tijd van de maand,hmhm,ik ga weer zagen,maar ben zo ongeduldig nu,stevig aan t klussen geweest en verwacht naturlijk positief nieuws,ventje vroeg me of ik me anders voelde,kijkt er dus ook enorm naar uit,sommigen zeggen dat teveel na elkaar klussen niet goed is,anderen zeggen net van wel,wat is het eigenlijk,heb er bij mn eerste zwangerschap nooit bij stilgestaan omdat het daar echt direct raak was....
allé,als jullie het goede antwoord weten,typ maar neer
groetjes
xelsx

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 14:53
vieke

fie! das gewoon euhm...een superzwangerschapsteken!!!
ofwel je eisprong????

zeg, je nieuwe kleertjes, heb je die al gekocht? zo ja, beschrijf eens!!

trouwens, ik heb net de weergoden gechanteerd (ik kan niet zeggen waarmee; top secret), maar op jouw trouwdag zal het 23 graden zijn, volle zon!!!

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 07:25
Fie

goeiemorgen,

alles goed hier?

Niempje, dat is goed dat die rottige s bijna weg zijn.

Emmy en ellen, klussen

Els, mercikes, goed geregeld van u

Hier beginnen de ongipijnen te komen terwijl ik pas op dag 21 zit

xFie

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 07:12
Niempje

Hoi hoi
Ik nog eens hier. Ik heb weinig tijd gehad de laatste dagen, heb het thuis en met het werk dan ook echt druk. Vanaf volgende week is het weer kalmer...
De zijn al een stuk minder, dus mss van het weekend dat we weer kunnen klussen
Iedereen succes hier, en er voor gaan hé! Het wordt tijd dat hier op dit topic ook eens een kindje gemaakt word!
Groetjes

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 18:28

Fie, heb even een persoonlijk gesprek gehad met de weergoden: schitterend weer op 10 mei!!!!
heb gezegd: dank u,en laat fie stralen: zullen we doen kreeg ik als antwoord,lief van hun hé!
dus ....das al een zenuw minder
verder hier alles ok,op zn klusjes....
xelsx

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 13:09
Fie

yep een tas van boo een witte klein

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 12:59
ellen7

en fie?? heb je al een tas.. bibber de bibber zeker he.. hopen dat het mooi weer is..
verder wienig te melden.. slecht weer .. bah niets aan. heb nu al de zomer in de bol!!
xx

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 11:54
Fie

emmy

Ik trouw de 10de mei dat is nog 3 weken en 1dag

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 11:53
emmy

nee nee, nog altijd groen hoor

Hoe is t met jou Fie, wanneer ga je precies trouwen? Komt wel al dichtbij geloof ik he!

groetjes!

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 07:46
Fie

Goeiemorgen,

Hoe is het hier?

Els, klussen klussen en nog eens klussen he

Ellen, jij bent ook bijna in uw groene periode. Veel geluk ermee.

Emmy, ben je al in de wachtperiode? Of nog altijd int groen?

Vieke,

Niempje,cavakes? Hoe ist met de s. Hopelijk ziet ge er niet teveel van af en zijn ze rap weg.

xFie

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 21:40

ellen 7, wat het buitenland betreft,kan erover meepraten,broer woont ook in het buitenland en is net papa geworden,zal zijn kindje dus heel weinig zien,maar ben er zo verliefd op,echt waar!afstand is ver maar de liefde die je in je hartje voelt maakt veel goed hoor,zal voor de toekomstige grotouders ook wel zo zijn,maak je niet teveel zorgen,alles komt goed
xelsx

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 21:38

ellen7, je doet me blozen...
alles voor het goede doel hé

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 21:00
ellen7

naar zuid europa. mijn vriend is ook van daar.
ja ze zullen wel terug komen maar het was leuker geweest als ze hier zouden zijn als het kindje geboren werd he.. dat worden dus vast een echte verwen opa en oma

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 20:14
vieke

aj ellen
waar gaan ze naartoe dan?
misschien komen ze dan toch voor eventjes terug he? wie weet???

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >