< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » Hunkeren naar een kind...

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
Hunkeren naar een kind...
06/11/2007 @ 17:49
Sannie

Hey Fie

Njah half en half
morgen gaat hij terug thuis wonen
en ik heb al een andere plek
waar ik morgen naartoe verhuis

op deze manier kunnen
we meer geld sparen ook

alles goed met jouw en de spruit?

Muizeke moest je dit lezen
je weet dat we der altijd z\ijn voor je moest je de behoefte hebben
aan een babbel ofzo

xxxxx

Link naar deze reactie
31/10/2007 @ 11:46
Fie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
heyhey

muizeke, veel sterkte nog he

Sannie, hoe is het ondertussen met jullie gesteld/ al terug wat beter? Wonene jullie terug samen? Ik hoop dat alles uitgepraat geraakt.

Hier is alles goed. Vrijdag naar de gyn voor 2de echo. Hopelijk is alles goed. Broeken passen toch al niet meer.

xFie

Link naar deze reactie
20/10/2007 @ 21:16
Sannie

awwww muizeke
wat erg voor je schat -knuffel-
ik en matt zijn ook uit elkaar geweest maar
ik heb hem toch nog een kans gegeven,we wonen ook samen maar gaan nu ook ff ergens anders wonen hij gaat terug naar zen moeder
en ik heb al wat zo kunnen we meer geld sparen...

Maar kop op meid het komt heus wel goed

voor alle andere ik hoop dat alles ok gaat met jullie

xxxxxxx

Link naar deze reactie
16/10/2007 @ 07:03
Fieke

Hey hey,

Wat lees ik nu . ik dacht, ik ga na lange tijd nog eens kijken op het de topic van muizeke. Wat vervelend! Hopelijk komt er snel weer zon door die grijze wolken Muizeke. Ik wens je het allerbeste toe.

Dikke van mij!!

Link naar deze reactie
15/10/2007 @ 15:22
HOPE

Online Status Stuur bericht
goh muizeke

ik vind het vreselijk voor u, zou er niet aan mogen denken dat dat hier gebeurt. ik hoop voor u dat je snel terug een regelmaat in je leven vindt zodat je alles rustig kan verwerken.
ik snap wel dat je dan niet geconfranteerd wil worden met het zwanger worden van anderen.
ik wou dat ik iets kon doen,maar weet dat dat niet gaat.
amai echt niet leuk.
ik wens je het allerbest toe en hoop mee dat het nog goed komt??
veel succes verder...

Link naar deze reactie
15/10/2007 @ 07:32
Fie

Muizeke, ik vind het allemaal zo ontzettend jammer voor je. Ik hoop dat alles goed komt. Denk aan je meid. Ik zal je nog wel zien op msn he. Moogt altijd een klapke doen tegen mij als ge het ff niet meer ziet zitten.

xFie

Link naar deze reactie
14/10/2007 @ 21:41

Elaba Meiden,
Fie, vind het allemaal super spannend voor jullie...
Moet een onvergetelijk mooi moment geweest zijn!!!

Bij mij is er een domper gekomen op het super mooie sprookje van bijna drie jaar... Mijn vriend en ik zijn uit elkaar...
Deels doordat hij met zichzelf in de knoop ligt en anderzijds omdat hij een kind dus duidelijk niet ziet zitten!Het gaat allemaal veel te snel voor hem en ik had er in al mijn euforie totaal geen oren naar...Had het dus makkelijk kunnen voorkomen, maar was té veel met mijn dromen bezig en zag zijn signalen niet waardoor hij liet blijken dat het te snel ging voor hem...
Heel mijn toekkomst is dus 1 groot vraagteken...
We wonen samen, dus nu is het zoeken naar elk een eigen stekje en maar stiekem hopen dat het ooit nog weer goed komt,al twijfel ik eraan...Een enorme rompslomp...
Ga dus zowiezo minder op forum komen,omdat alles nu voor mij enorm onduidelijk is en ik met niets wil geconfronteerd worden wat mij er zeker onderdoor kan halen...
Sannie,weet dat ik voor je blijf hopen, dag na dag...Ik blijf voor je duimen!!
Fie, ik hoop dat alles super goed verloopt in uw zwangerschap, en ik kom zeker nog eens regelmatig kijken op forum, (en msn eh Fie)want zou niets willen missen van jullie en prutske!!
Tot de volgende eh, meiden, (het word me allemaal wat te moeilijk)
Dikke zoen en knuffel!!
xxx Muizeke

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 10:55
Fie

Heyhey

Gisteren was ik heel vol zenuwen voor de echo. Bang dat het niet in orde was. Ik was dan op tijd daar bij de gyn, heeft mij dan nog een half uur langer laten wachten. Ik was al zo nerveus. Eindelijk was ik dan aan de beurt. Eerste werd ik gewogen (altijd heel leuk niet dus) en daarna mijne bloeddruk genomen. Bloeddruk was 13/8 wat redelijk hoog is ma da is dus van de zenuwen hé. Dat had de gyn dus ook wel door. Nadien heeft hij dus een inwendige echo gedaan. Hij zag ons prutske direct. Het is er maar 1tje en het zit op de goeie plaats. Hij heeft direct het hartje laten horen, het klonk goed, zalig moment gewoon, onbeschrijflijk.
Het was nog maar 6.3mm ben dus minder ver dan ik dacht. Ben een weekje minder ver. Het is voor 03/06/08.
Hij heeft een hele reeks foto's gemaakt. Leuk.
Spijtig genoeg is onze scanner afgekoppeld en opgeborgen met de verbouwingen die hier aan de gang zijn.
Misschien vanavond er terug eens aanhangen aan de pc.
Ik moet normaal over 4 weken terug maar dan is de gyn in verlof. Maar hij moest en hij zou mij rond die tijd terug zien, ik mag dus over 3 weken terug joepie! Het is voor de tripletest. Moet ik zeker laten doen doordat mijn ventje zijn nichtje een mongooltje is.
Dus nieuwe afspraak 02/11 om 11u20.
Na de gyn zijn we dan een soepje gaan eten in het stad en nadien zijn we cactussen gaan kopen. Voor mijn schoonzus. Die opende gisterenavond samen met hare vriend een erotheek. Ik had er ni beter op gevonden dan een rechtstaande cactus en 2 bollekescactussen te kopen en dat samen in een bloempot te zetten.
Gisterenavond dus receptie daar gehad in hun erotheek, heel de avond tussen latexpakjes en vibrators gestaan

xFie

Link naar deze reactie
11/10/2007 @ 21:35
HOPE

hey

alles goed hier hoor. alleen dat ik nog steeds geen werk heb en dat ben ik echt beu. maar ja daar kan niemand iets aan doen.
we zijn ook op zoek naar een huis en hebben er al veel gezien, ofwel te duur ofwel niet naar onze zin dus dat komt er ook nog eens bij.
ondertussen zijn we dan ook nog bezig om zwanger te raken maar ik stel me de vraag of dit nu wel het goede moment is
als het nu moest zijn is het zeker welkom maar als het nog niet is, is het misschien wel het beste.
ach ja we zien wel hoe het komt.

Link naar deze reactie
11/10/2007 @ 08:20
Fie

Heyhey

Sannie, kop op meid. Op een dag kun je hem wel overhalen.

Hope, alles goed met je? Hier valt het goed mee. Af en toe een vlaag van misselijkheid en krampjes. En pijnlijke borsten. Morgen mag ik naar de gyn voor de eerste echo. Ik hoop dat alles in orde is en dat ons prutske goed groeit.

Muizeke, ik hoop dat alles goed met je gaat.

xFie

Link naar deze reactie
10/10/2007 @ 18:19
HOPE

how muizeke dat is niet zo een goed nieuws. Ik lees het nu pas want ik probeer wat minder op het forum te komen, jaag er mij te hard in op en ga dan dingen voelen die er niet zijn.
Ik hoop dat ondertussen alles is opgelost. Als je ventje niet wil praten en je wilt je verhaal kwijt doe je het hier maar. Je mag niet alleen zijn met slechte gevoelens en dat zou je man/vriend? ook moeten beseffen. erover praten is vaak moeilijk maar het los wel veel op. IK wens je het allerbeste toe.

Hoe is het met u FIE??

Oei Sannie hoe komt het dat je het niet meer ziet zitten? Toch ook geen problemen?

Greetz HOPE

Link naar deze reactie
05/10/2007 @ 11:57
Sannie

Hey Meiden

Alles goed?

hier gaat het wat minder
kweet ni of ik zo nog verder kan mjah..

Awww Muizeke het komt heus wel goed
ik weet dat het gemakkelijker gezegt dan
gedaan is maar houd de moed erin ja.

Fie khoop dat alles goed gaat
en dat je je ni te ziekjes voelt

xxx

Link naar deze reactie
04/10/2007 @ 21:01
Fie

Muizeke, ik vind het zo erg voor u. Maar het is begrijpelijk dat je nu eerst je relatie prioriteit geeft. Jullie wondertje moet toch kunnen terecht komen in een warm nestje hé. Hopelijk komt alles terug in orde.

xFie

Link naar deze reactie
02/10/2007 @ 14:03

Elaba meiden,
Ik heb minder goed nieuws...
Mijne vent zit met zichzelf in de knoop, en ook met mij...Dus nu weet ik niet of we er nog voor gaan...
Ik wil wel nog, maar begrijp hem echt niet meer,klussen komt er niet meer van, hij praat er niet meer positief over, dus ik denk dat het voor ons nu belangrijker is om eerst elkaar terug te vinde, voor we verder voor ons wondertje gaan...
zit in pak en as, wil er nog steeds in geloven, maar vrees dat ik weleens zal mogen wanhopen...
Erover praten wil hij niet en hij heeft in niets zin...
Ik hou jullie op de hoogte
Hope, ik hoop voor jou op de tweede ronde, en Fie,hopelijk ben je niet te ziek en gaat het goed met jullie!
Knuffel
Muizeke

Link naar deze reactie
02/10/2007 @ 11:16
HOPE

nee nee wanhopen doen we nog niet. gewoon verder proberen. hoop dat mijn cyclus zo blijft want vroeger was ik nooit regelmatig, maar ja dat is afwachten he we zien wel hoe het loopt misschien volgende keer beter.

hoe ist met u fie? niet te veel ziek?

Link naar deze reactie
01/10/2007 @ 12:17
Fie

hope, wat jammer. Maar het was nog maar de eerste ronde he, niet gaan wanhopen he. Je hebt toch een mooie cyclus van 30dagen. Volgende ronde meer geluk

Link naar deze reactie
01/10/2007 @ 12:00
HOPE

heyla

ik stond deze morgen op met een rode onderbroek aan dus niks. Op naar de volgende ronde. Ik ben toch stiekem blijven hopen tot het laatste moment hoor, het valt dan wel wat tegen maar ja nu weet ik het zeker hé. ach ja volgende keer beter. Muizeke ik doe met u mee verder. Hoe zit het met het klussen????

Link naar deze reactie
01/10/2007 @ 08:04
Fie

Muizeke, ik ben blij dat je me het niet kwalijk neemt. Maar ik kan wel begrijpen dat het je eventjes teveel werd.
Hopelijk heb je de moed terug gevonden om er tegen aan te gaan. Vooral nu, nu dat je in de klusperiode zit.
Blijven positief denken, dat heeft bij mij ook geholpen. De 18de augustus heb ik me zelf voorgenomen dat dit mijn laatste s zouden zijn gedurende 9maand. En ziet ik heb gelijk gekregen. Zoiets kan ook bij u gebeuren. Je moet er in blijven geloven. Het lukt ooit wel eens.

Hope, En??????

xFie

Link naar deze reactie
28/09/2007 @ 16:54
HOPE

voila dat is gesproken muizeke en ik zie dat je in je groene dagen bent geniet ervan en denk eraan vooral plezier maken en niet nadenken. Genieten is de boodschap, doe maar eens goed zot kan soms helpen kan ervan meespreken. hihi

Link naar deze reactie
28/09/2007 @ 07:43

Da is waar Hope, da is mooi gezegd.
Het is idd ni makkelijk, maar Fie,
ik kan enkel enorm blij zijn voor je
en je blijven steunen.
Ik weet dat ons moment ook nog komt, en iedereen wacht er al zolang op,dus Fie, ik neem he je totaal ni kwalijk hoor,
ben opgelucht dat er toch al één iemand op forum is die het is gelukt, bij ons volgt het wel!
Dikke zoen
Muizeke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >