volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 06/11/2007 @ 17:49 Sannie | Hey Fie Njah half en half morgen gaat hij terug thuis wonen en ik heb al een andere plek waar ik morgen naartoe verhuis op deze manier kunnen we meer geld sparen ook alles goed met jouw en de spruit? ![]() Muizeke moest je dit lezen je weet dat we der altijd z\ijn voor je moest je de behoefte hebben aan een babbel ofzo ![]() xxxxx |
| 20/10/2007 @ 21:16 Sannie | awwww muizeke wat erg voor je schat -knuffel- ik en matt zijn ook uit elkaar geweest maar ik heb hem toch nog een kans gegeven,we wonen ook samen maar gaan nu ook ff ergens anders wonen hij gaat terug naar zen moeder en ik heb al wat zo kunnen we meer geld sparen... Maar kop op meid het komt heus wel goed ![]() voor alle andere ik hoop dat alles ok gaat met jullie xxxxxxx |
| 05/10/2007 @ 11:57 Sannie | Hey Meiden Alles goed? hier gaat het wat minder kweet ni of ik zo nog verder kan mjah..Awww Muizeke het komt heus wel goed ik weet dat het gemakkelijker gezegt dan gedaan is maar houd de moed erin ja. Fie khoop dat alles goed gaat en dat je je ni te ziekjes voelt xxx |
| 01/10/2007 @ 12:17 Fie ![]() | hope, wat jammer. Maar het was nog maar de eerste ronde he, niet gaan wanhopen he. Je hebt toch een mooie cyclus van 30dagen. Volgende ronde meer geluk |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

Hunkeren naar een kind...

. ik dacht, ik ga na lange tijd nog eens kijken op het de topic van muizeke. Wat vervelend! Hopelijk komt er snel weer zon door die grijze wolken Muizeke. Ik wens je het allerbeste toe. 

.
mjah..

s zouden zijn gedurende 9maand. En ziet ik heb gelijk gekregen. Zoiets kan ook bij u gebeuren. Je moet er in blijven geloven. Het lukt ooit wel eens.