< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » combinatiepil en menstruatie

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
combinatiepil en menstruatie
03/02/2007 @ 11:30
sima

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hi Nancy
O ja, Zweden is heel mooi, we gaan daar met carnaval vakantie en met werkbezoek ... om te orienteren.
Over die pil nog... wat bedoel jij met de menstruatie? Zou die dan lang kunnen uitblaven of juist vaak voorkomen ?
Als dat alleen aan me laag, zou ik niet zo snel stoppen, maar einige die me nog zorgen maak, is dat ik laatste 2 weeken heel prikbaar ben, en dat kom door omstandigheiden van die periode ( ik heb over geschrijven in de paneel "voer voor discusie").
Heb jij nog steeds laast van die prikbaarheid en kwetsbarheid?
Groetjes ! en succes met jullie nieuwe nestje .

Link naar deze reactie
06/02/2007 @ 17:28
Nancy

hey,

Je vertelde dat je de pil wou doorslikken in je vakantie. Ik weet niet of dat verstandig zou zijn omdat het nu niet regelmatig loopt. Over het helemaal stoppen van de pil zal ik het eerst met je huisarts over hebben. Niet vanzelf stoppen hoor!
Ik zit nu in mijn stopweek alleen is het nog nergens te bekennen *zucht* ...helaas ben ik ook prikkelbaar en hebben we ruzie om de kleinste dingen en ben ik emotioneler dan normaal...
In juni krijgen we de sleutel, ben benieuwd!
Veel plezier in Zweden!! Vertel maar hoe het was

xxx

Link naar deze reactie
06/02/2007 @ 18:39
sima

Hi Nancy
Gefeliciteert met jullie nieuwe huisje .
Ik wou die pil door sliken zonder stop week, om geen ongemaak te krijgen tijdens vakantie .Op de verpakking stond dat het mag, om menstruatie te verschuiven.
O ja ik heb dat ook: ik ben ook heel emotioneel en gevoelig, vooral nu, bij die derde fase. Ik moet nog 8 nemeen, en dan stop week, maar die wil ik dus overslaan.
Hou je taai, we komen er door heen .!!!!!.
Groetjes!!!

Link naar deze reactie
07/02/2007 @ 14:08
Nancy

hey,

Ja dank je wel! Ik ben er erg blij mee!

Ja je mag hem wel doorslikken in je stopweek alleen hoop ik niet dat je er last van gaat krijgen, dat het bv toch wat doorkomt ofzo? Veel succes ermee in ieder geval!

We redden ons zeker wel

Groetjes

Link naar deze reactie
12/02/2007 @ 10:42
sima

Hello Nancy
En ik dacht dat ik problemen voorbij was ...
Ik moest nog 2 pille nemen (en donderdag stopweek beginnen), maar zoals het nu eruit zit... ben ik vandag ongesteld geworden, dus bloedverlies, buikpijn en heel erg prikbaar .
Ik weet niet of dat normaal is ? En wat moet ik nu doen, met die stop week? Doornemen- zoals ik van plan was, of beter stop week behouden? Maar mischien word ik weer ongesteld bjv op maandag ...
Ik word het hellemaal gek van .
Groetjes !
Sima

Link naar deze reactie
15/02/2007 @ 14:25
Nancy

hey,

Voordat ik mijn stopweek heb, krijg ik ook altijd last van die klachten plus dat de menstruatie al half doorkomt
Ben je al echt ongesteld geworden of is het licht bloedverlies?
Ik heb mijn stopweek tot nu toe behouden. Als ik jou was zou ik niet doorslikken in je stopweek, want je bent al ongesteld geworden. Maar dat is mijn mening, ik weet niet welke klachten je krijgt als je nu wilt doorslikken in je stopweek.

vertel maar wat je hebt gedaan en wat je klachten waren! hopelijk ben je er snel van af!

groetjes!

Link naar deze reactie
26/02/2007 @ 19:09
sima

Hello Nancy
Ik ben terug op holandse bodem .Ik heb een super vakantie gehad. Oslo gezien, sneeuw stormen meegemaakt in Zweden en ook die noodweer in Denemark, het was spek glad en om de 1km stonden ingesneeuwde auto's, na de ongelukken.Op de ferry naar Duitsland schudde zo erg dat niemand rechtop kon lopen
.Maar het scheelde niet veel en was onze wakantie niet doorgegaan, die donderdag ochtend (15.02) waren we bijbetroken bij een kettingbotsing bij Breda.We stonden in de file en een auto met vole vaart ramde in ons busje... onze auto was opgeschouwen en raakte voorliger... samen bij elkaar 4 autos ... ik was naar ziekenhuis megenomen door een ziekenwagen, want mijn nek deed zeer, maar gelukkig heb ik alleen een nek spier verrekt.Ik dacht dat onze wakaniet niet door zouden gaan, maar mijn vriend heb alles geregeld en zijn wej nog die zelfde dag, sāvonds om 19 uur vertroken.
Ik heb geen stop week gehad, ik ben gelijk met nieuwe strip begonen, ondanks die bloeding (ik denk menstruatie, maar wie weet ????)
Tot nu toe heb ik geen klachten, ik moet nog 9 piletjes en dan stopweek. Ik houd je op de hoogte .
En hoe is het met jou?
Groetjes ! Sima

Link naar deze reactie
27/02/2007 @ 12:02
Nancy

hey sima...

Ohjee wat een begin van je vakantie! Gelukkig is dat ongeluk nog redelijk goed afgelopen!

Gelukkig heb je nog kunnen genieten van je vakantie! ben jaloers op je
Met mij gaat het z'n gangetje... zijn druk bezig met alees te regelen voor het huisje, maar krijgen pas 1 juni de sleutel duurt nog ff.
Had je verder nog last van licht bloedverlies toen je doorslikte? Ik heb volgende week pas me stopweek en tot nu toe gaat het redelijk goed

Groetjes

Link naar deze reactie
01/03/2007 @ 09:52
sima

Hi Nancy
Het gaat weer niet goed
, ik moet nog 6 pilen te gaan, maar heb nu al lichte buikpijn en lichte bloed en slijm verlies .
Ik word hellemaal crazy van .
Ik ben opgefokt als wat, en prikbaar van alles.
Ergste is dat komende 3 maanden heb ik zo veel te regelen, dat ik weet niet waar ik moet er beginnen.
Volgende week is mijn zwangerschap verlof aan het einde, dus weer aan het werk.
Ik moet nog van alles regelen voor onze bruilof. het zo niet zo grote feestje worden ( voor allebij 2-e huwelijk) maar wel voor 30 mensen. We willen dat in onze tuin te organiezeren, met barbeq, dus moet eerst alles opruimen , weg zetten, etc.
Ik moet ook nadenken over jurk, dus zoeken ...
Als ik over alles nadenk dan begien ik te janken... hoe moet het alles in gods naam.... Eigenlijk heb ik geen zien meer in dat gedoe... mischien moet ik het afblazen .
Helaas moet ik in groten deel alles zelf doen en regelen, want mijn vriend is altijd onderweg (vrachtwagenchauffeur)
Hij zeg alles kom goed maar ik weet dat de tijd begien te dringen en het is zo 21.05...
Zoals je ziet, ik heb niet zo goed humeur... en als ik nog over die pil aan denk... dan word ik helemaal .
Sorry voor die gezeur,maar ik ziet het alles hellemaal niet zieten

Link naar deze reactie
01/03/2007 @ 12:09
Nancy

sima,

Wat rot dat het slecht gaat. maar je bent niet de enige. Ik heb volgende week mijn stopweek en nu begin ik weer last te krijgen van licht verlies... ik word er ook moe van want ondertussen moet mijn lichaam gewend zijn aan de pil! Ik heb geen zin om heel mijn leven zo rond te lopen...

nee joh je zeurt helemaal niet, ik kan het begrijpen! Maar je bruiloft moet je niet afblazen! achteraf valt het misschien wel mee? maar is er verder niemand die je om hulp kan vragen gezien je alles alleen moet regelen? denk dat dat voor jou wel wat beter zal zijn...

dikke knuf

Link naar deze reactie
01/03/2007 @ 22:28
sima

Hello Nancy
Dat is dus net zo als bij jou... volgende week stop week , maar beginted al nu.Beitje bloed verlies , en ongelovelijk prikbaar .Ik ben beniuwd wat me te wachten staat volgende week, word ik dan ongesteld, of is het als nu begonen ?????? .... nog 6 pilen. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, gaan naar de huisarts om nieuwe pil te halen, of nog een maand te probieren (maar in principie 3 maanden heb ik als geprobered-met niet zo super efect ).
En de bruiloft... ik heb zo veel dilemas: mijn vriend wil wel een grote feestje, met familie en vrienden. Hij wil dat ik een trouwjurk zou dragen (dat zou voor me voor eerste keer zijn want in vorige huwelijk heb ik dat niet gehad)en dat ik me als bruigedom voel, maar ik vraag me af of is dat gepast??? We hebben namelijk nu al sammen 2 kinderen.... en we zitten nu al in andere sprokje
, maar naturlijk, diep in mijn hart zou ik dat willen memaken . Andere kant vooral nu in deze week komen alle heringeringen van vroeger... en dan word ik eerst kwaad, dan ben ik heel stil , en dan val ik in sort depresie... waarom me musten die nare dingen overkomen, waarom heb ik mijn vriend eerder niet ontmoet, waarom ??? En nu nog die rot pil, ik heb gewoon pech... .
Trouwens, familie van mijn vriend zegt dat het voor 2-e keer is voor ons allebij en gepast zou zijn (aangezien kinderen, verleden, en onze leeftijd - boven 30) bescheiden feestje, met een einvoudig klediengstuk...
Dus je ziet het zelf...ik moet moelijke beslissing nemen, die zou me besparen mezelf belagelijk te makken , wat moet ik doen ?
Net zoals mijn vriend heb geplend ( diep in mijn hart zou ik het wel willen), of doen zoals ouders van hem vinden ???
Ik weet het niet meer .
Groetjes !!!

Link naar deze reactie
05/03/2007 @ 13:09
Nancy

sima,
Ik heb nu mijn stopweek maar het is nog nergens te bekennen, ben benieuwd...

Wat betreft de bruiloft, je moet doen wat jij echt wil! Niet wat zijn ouders zeggen. Het hoort jouw mooiste dag te zijn!

Je vriend wilt dat jij een trouwjurk draag, en in je vorig huwelijk had je dat niet, dus waarom gun je het jezelf nu niet?! Diep in je hart wil jij het ook. Dus waarom doe je het gewoon niet?
dalijk heb je achteraf spijt dat je nooit je bruiloft heb gevierd zoals jij het wou... je maakt jezelf echt niet belachelijk als jij voor een trouwjurk zou kiezen!
Ook al is het voor jullie beide het 2e huwelijk dan is dat nog geen reden om het bescheiden te houden. ( dat is mijn mening)
Ik zou het lekker vieren met familie, vrienden en jullie kids. En als ik jou was zou ik aan mezelf denken en doen wat jij echt wilt meid!

Knufs

Link naar deze reactie
05/03/2007 @ 13:53
sima

Hi Nancy
Dank je voor je antwoord.
Tot overmaat van ramp, ben ik gisteren mijn pil vergeten ... ik had nog 4 moeten sliken, maar die van sondag ben ik vergeten. Om 3 uur snacht`s werd ik wakker en toen gelijk die genomen, wat heel stom was . Ik kon die stopweek eerder beginnen en pas volgendeweek met nieuwe strip door gaan.Nu lees ik pas dat moet ik doorgaan met oude 3 pillen + nieuwe strip, anders ben ik niet veilig meer . Maar ik heb al een stopweek overgeslagen .
Dus nu moet het weer. Ik weet niet of dat goed is, 2 keer achter elkaar .
Ik weet nie hoe moet het nu oplossen... ik word het helemaal crazy van ...
Groetjes !

Link naar deze reactie
06/03/2007 @ 12:04
Nancy

hey sima,,

ja je moet idd je pillen doorslikken volgens mij.
Denk dat het niet zoveel kwaad kan als het 2 keer gebeurd achter elkaar, maar niet langer.
Anders moet je misschien de dokter ff bellen, kijken wat hij zegt?

Groetjes

Link naar deze reactie
08/03/2007 @ 14:33
sima

Hi Nancy
Ik ga met mijn pil door, zonder stop week.Ben naar apotheek geweest, en gevragt.Zij ze dat het kan maar als die menstruatie zo onregelmatig zou optreden, moet ik naar de huisarts .
Ik begin vandag aan 4 strip, ben beniuwd hoe zou het gaan ...
Groetjes !

Link naar deze reactie
09/03/2007 @ 12:13
Nancy

hey sima,

oh dus je moet weer doorslikken? en ga je naar de huisarts? wat een gedoe telkens...
Ik zit in mijn stopweek, bijna alweer voorbij en ik ben het maar 2 dagen heel licht geweest ...was niet echt menstruatie maarja *zucht*

hoe gaat ie verder?

groetjes

Link naar deze reactie
09/03/2007 @ 20:49
sima

Hallo Nancy
Hier loop alles zeer slecht...Ik heb heel veel stress, ik ben zo uitgeput, Ik kan dat allemaal niet aan.
Onze trouwerij gaat niet door... dat heb voor me nu weinig zin.
Heb problemen met mijn relatie, met kinderen, ik ben zo goed als dood.

Heb vanmiddag 3 uur geslapen, als een steen. Heb nergens zin in.
Ik dacht dat ik alles onder kontrole had, maar hellas, alles storte in.
Ik heb me nog nooit zo slecht gevoel...

Link naar deze reactie
12/03/2007 @ 13:03
Nancy

sima,

oh wat rot dat alles nu zo slecht gaat!! wat jammer dat de bruiloft nu niet meer doorgaat...
een paar weken geleden stond mijn relatie ook op knappen hoor, ik was zelfs al mijn spullen aan het inpakken... maar ik was toen erg gestresst. na veel rust gaat alles weer erg goed!

Ben jij gewoon niet overspannen geraakt door alles wat je moest regelen enzo? Denk dat het echt beter is als jij nu je rust gaat vinden! veel rusten en afleiding zoeken... Dan voel je je hopelijk snel beter en kijk je weer anders tegen je relatie en problemen aan.

groetjes

Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 09:18
sima

Hallo Nancy
Met me gaat het redelijk...
Ik heb heel slecht tijd achter de rug, met veel spanning en veel verdriet. Ik ben nog steeds niet die oude, maar ik probeert elke dag te opstaan en mezelf inpraten dat de leven moeite waard is...
Onze bruilof gaat definietief niet door. Mijn vriend zei tegen onze dochter dat het warschijnlijk ergens in september zou worden... maar ik wil niet. Het is over, voor me tenminste.
Ik heb me zo voorbereid, en dan alles voor niets... dus dat doe ik niet 2-de keer, geen teleursteling meer. Over is over.
Ik ga morgen met mijn strip beginen... afgelopen vrijdag werd ik ongesteld, het duurde tot maandag ( 4 dagen) en vandag is het over. Ik had gelukkig geen bloed verlies tussendoor. Alles ging volgens "afspraak" . Ik den dat het nu beter zou gaan, en dat mijn lijf al gewent is aan die pil, maar je weet maar nooit
.
Eind april gaan we met ons tweeien week op vacantie. Ik ben echt aan toe. We willen gaan naar Valkenburg (bad, en sauna ect..) en dan naar Luxenburg. Ik ben heel blij, ik moet nog wel bijn hele maand wachten .
Hoe is het met Jou?
Groetjes ! Sima

Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 12:04
Nancy

hey sima!

Gelukkig gaat het ietsje beter, ik maakte me al zorgen om je...
Met mij gaat ie z'n gangetje. Toevallig zit ik in mijn stopweek en ben ik vandaag licht geworden gelukkig, want ik was een paar dagen flink chagerijnig.
Verder moeten wij nog 8 weekjes wachten tot we de sleutel krijgen, duurt zo lang!

Wel jammer dat de bruiloft definitief niet doorgaat, maar als je het niet ziet zitten moet je het absoluut niet doen.
Oh wat lekker dat je op vakantie ga! Sauna doet wonderen
Wij gaan dit jaar na de verhuizing heel misschien naar Bulgarije, maar staat nog niet vast. Hoop van wel!
Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >