< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » combinatiepil en menstruatie

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
combinatiepil en menstruatie
01/03/2007 @ 09:52
sima

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hi Nancy
Het gaat weer niet goed
, ik moet nog 6 pilen te gaan, maar heb nu al lichte buikpijn en lichte bloed en slijm verlies .
Ik word hellemaal crazy van .
Ik ben opgefokt als wat, en prikbaar van alles.
Ergste is dat komende 3 maanden heb ik zo veel te regelen, dat ik weet niet waar ik moet er beginnen.
Volgende week is mijn zwangerschap verlof aan het einde, dus weer aan het werk.
Ik moet nog van alles regelen voor onze bruilof. het zo niet zo grote feestje worden ( voor allebij 2-e huwelijk) maar wel voor 30 mensen. We willen dat in onze tuin te organiezeren, met barbeq, dus moet eerst alles opruimen , weg zetten, etc.
Ik moet ook nadenken over jurk, dus zoeken ...
Als ik over alles nadenk dan begien ik te janken... hoe moet het alles in gods naam.... Eigenlijk heb ik geen zien meer in dat gedoe... mischien moet ik het afblazen .
Helaas moet ik in groten deel alles zelf doen en regelen, want mijn vriend is altijd onderweg (vrachtwagenchauffeur)
Hij zeg alles kom goed maar ik weet dat de tijd begien te dringen en het is zo 21.05...
Zoals je ziet, ik heb niet zo goed humeur... en als ik nog over die pil aan denk... dan word ik helemaal .
Sorry voor die gezeur,maar ik ziet het alles hellemaal niet zieten

Link naar deze reactie
27/02/2007 @ 12:02
Nancy

hey sima...

Ohjee wat een begin van je vakantie! Gelukkig is dat ongeluk nog redelijk goed afgelopen!

Gelukkig heb je nog kunnen genieten van je vakantie! ben jaloers op je
Met mij gaat het z'n gangetje... zijn druk bezig met alees te regelen voor het huisje, maar krijgen pas 1 juni de sleutel duurt nog ff.
Had je verder nog last van licht bloedverlies toen je doorslikte? Ik heb volgende week pas me stopweek en tot nu toe gaat het redelijk goed

Groetjes

Link naar deze reactie
26/02/2007 @ 19:09
sima

Hello Nancy
Ik ben terug op holandse bodem .Ik heb een super vakantie gehad. Oslo gezien, sneeuw stormen meegemaakt in Zweden en ook die noodweer in Denemark, het was spek glad en om de 1km stonden ingesneeuwde auto's, na de ongelukken.Op de ferry naar Duitsland schudde zo erg dat niemand rechtop kon lopen
.Maar het scheelde niet veel en was onze wakantie niet doorgegaan, die donderdag ochtend (15.02) waren we bijbetroken bij een kettingbotsing bij Breda.We stonden in de file en een auto met vole vaart ramde in ons busje... onze auto was opgeschouwen en raakte voorliger... samen bij elkaar 4 autos ... ik was naar ziekenhuis megenomen door een ziekenwagen, want mijn nek deed zeer, maar gelukkig heb ik alleen een nek spier verrekt.Ik dacht dat onze wakaniet niet door zouden gaan, maar mijn vriend heb alles geregeld en zijn wej nog die zelfde dag, sāvonds om 19 uur vertroken.
Ik heb geen stop week gehad, ik ben gelijk met nieuwe strip begonen, ondanks die bloeding (ik denk menstruatie, maar wie weet ????)
Tot nu toe heb ik geen klachten, ik moet nog 9 piletjes en dan stopweek. Ik houd je op de hoogte .
En hoe is het met jou?
Groetjes ! Sima

Link naar deze reactie
15/02/2007 @ 14:25
Nancy

hey,

Voordat ik mijn stopweek heb, krijg ik ook altijd last van die klachten plus dat de menstruatie al half doorkomt
Ben je al echt ongesteld geworden of is het licht bloedverlies?
Ik heb mijn stopweek tot nu toe behouden. Als ik jou was zou ik niet doorslikken in je stopweek, want je bent al ongesteld geworden. Maar dat is mijn mening, ik weet niet welke klachten je krijgt als je nu wilt doorslikken in je stopweek.

vertel maar wat je hebt gedaan en wat je klachten waren! hopelijk ben je er snel van af!

groetjes!

Link naar deze reactie
12/02/2007 @ 10:42
sima

Hello Nancy
En ik dacht dat ik problemen voorbij was ...
Ik moest nog 2 pille nemen (en donderdag stopweek beginnen), maar zoals het nu eruit zit... ben ik vandag ongesteld geworden, dus bloedverlies, buikpijn en heel erg prikbaar .
Ik weet niet of dat normaal is ? En wat moet ik nu doen, met die stop week? Doornemen- zoals ik van plan was, of beter stop week behouden? Maar mischien word ik weer ongesteld bjv op maandag ...
Ik word het hellemaal gek van .
Groetjes !
Sima

Link naar deze reactie
07/02/2007 @ 14:08
Nancy

hey,

Ja dank je wel! Ik ben er erg blij mee!

Ja je mag hem wel doorslikken in je stopweek alleen hoop ik niet dat je er last van gaat krijgen, dat het bv toch wat doorkomt ofzo? Veel succes ermee in ieder geval!

We redden ons zeker wel

Groetjes

Link naar deze reactie
06/02/2007 @ 18:39
sima

Hi Nancy
Gefeliciteert met jullie nieuwe huisje .
Ik wou die pil door sliken zonder stop week, om geen ongemaak te krijgen tijdens vakantie .Op de verpakking stond dat het mag, om menstruatie te verschuiven.
O ja ik heb dat ook: ik ben ook heel emotioneel en gevoelig, vooral nu, bij die derde fase. Ik moet nog 8 nemeen, en dan stop week, maar die wil ik dus overslaan.
Hou je taai, we komen er door heen .!!!!!.
Groetjes!!!

Link naar deze reactie
06/02/2007 @ 17:28
Nancy

hey,

Je vertelde dat je de pil wou doorslikken in je vakantie. Ik weet niet of dat verstandig zou zijn omdat het nu niet regelmatig loopt. Over het helemaal stoppen van de pil zal ik het eerst met je huisarts over hebben. Niet vanzelf stoppen hoor!
Ik zit nu in mijn stopweek alleen is het nog nergens te bekennen *zucht* ...helaas ben ik ook prikkelbaar en hebben we ruzie om de kleinste dingen en ben ik emotioneler dan normaal...
In juni krijgen we de sleutel, ben benieuwd!
Veel plezier in Zweden!! Vertel maar hoe het was

xxx

Link naar deze reactie
03/02/2007 @ 11:30
sima

Hi Nancy
O ja, Zweden is heel mooi, we gaan daar met carnaval vakantie en met werkbezoek ... om te orienteren.
Over die pil nog... wat bedoel jij met de menstruatie? Zou die dan lang kunnen uitblaven of juist vaak voorkomen ?
Als dat alleen aan me laag, zou ik niet zo snel stoppen, maar einige die me nog zorgen maak, is dat ik laatste 2 weeken heel prikbaar ben, en dat kom door omstandigheiden van die periode ( ik heb over geschrijven in de paneel "voer voor discusie").
Heb jij nog steeds laast van die prikbaarheid en kwetsbarheid?
Groetjes ! en succes met jullie nieuwe nestje .

Link naar deze reactie
02/02/2007 @ 12:33
Nancy

Hoi,

Ow wat ontzettend leuk dat jullie zulke plannen hebben! Zweden lijkt me een erg mooi land.
Als ik jou was zou ik wachten met stoppen van de pil want ik weet niet hoe je menstruatie dan gaat lopen omdat je nu nog aan het wennen ben.
Zowiezo nog zomaar vanzelf stoppen maar eerst contact opnemen met je huisarts.

Jij ook het allerbeste gewenst!

Link naar deze reactie
01/02/2007 @ 17:53
sima

Hi Nancy
Ja ik ben nu al 8 dagen met nieuwe strip bezig, en ik wacht met spanning of er tussen bloedding zou komen, maar hoop dat het niet zou gebeuren .
Ik begin al te wennen aan die pil, en het bevalt me goed , tot grote verontrusting van mijn vriend. Sinds paar dagen ... hij zou nog een kindtje willen hebben, dus elke dag komen we op die onderwerp. Alleen nu is het omgekerde wereld .
Ik wou niet aan die pil, maar het was einige optie voor ons, en nu wil hij dat ik binnenkord zou stopen, maar ik weet nog niet zeker. We zijn bezig om naar Zweden te emigreren, hebben trouw planen... dus dat zou voor gaan, als dat aan me zou liggen.
Groetjes en allerbeste !!!

Link naar deze reactie
01/02/2007 @ 16:49
Nancy

hey sima...
Gelukkig dat het nu allemaal wat beter gaat!
Met mij gaat het ook beter... heb volgende week mijn stopweek en nu begint het wel alweer een beetje al door te komen dus ben benieuwd...
Ja je kan gewoon voor een keer je stopweek overslaan. Hopen dat je er dan geen last van krijgt!
Tussen mij en me vriend gaat het ook beter, we staan zelfs op het punt een huisje te kopen!

Groetjes

Link naar deze reactie
23/01/2007 @ 22:02

Hallo Nancy
Ik ben bijna mijn stop week voorbij.Zaterdag ben ik ongest. geworden: het was niet zo veel bloed, en het duurde maar 3 dagen. Vandag is het over. Donderdag moet ik weer met nieuwe strip beginen.
Ik moet zegen dat het is me tot nu toe voorgevalen. Eindelijk zou ik zegen.
Ik vraag me af hoe zou dat volgende maand zijn, want ik ga 0ver 3.5 week op vakantie... en ik denk dat ik zou mijn stop week overslaan. Het staat op de verpakking van TRINORDIOL, dat het kan zo doen.
Verder gaat het prima, ook tussen me en mij vriend
... en we kunnen weer genieten .
En hoe is het met jou?
Groetjes !

Link naar deze reactie
22/01/2007 @ 14:17
Nancy

hey...

Verleden week ben ik ongesteld geworden in mijn stopweek!
helaas was het maar voor 2 dagen ...ik ben benieuwd hoe het nu weer gaat lopen, heb gelukkig op dit moment nog geen last van rare dingen
Knufs

Link naar deze reactie
18/01/2007 @ 07:17
sima

Hello
Vandag begin mijn stop week. Twee weken geleiden ben ik ongestel geweest (en wel 8 dagen), midden in de strip.
Ik weet dus niet of ik nu weer zou ongest. worden... hoe lang duurt dat op gaang komen en hoe lang zou het duuren.
Ik hoop niet 8 dagen weer...
Volgende donderdag moet ik weer met nieuwe strip beginen. Groetjes!!!

Link naar deze reactie
11/01/2007 @ 12:59
Nancy

hoi,

ja ik zit het te overwegen om een andere pil te nemen maar ik heb het niet zo op die zwaardere... maar misschien helpt het wel beter ...ik wacht nog heel even af en dan ga ik wel weer naar de dokter, maar die heb ik de laatste tijd al zovaak gezien dat ik er ff geen zin in heb

Dikke Knuf

Link naar deze reactie
11/01/2007 @ 11:01
sima

Hoi
Dank jullie wel voor reactie.
Hellas ik ziet nog geen verbetering , verlies nog steeds bloed, al is het iets minder .
Nancy, je slikt die pil al bijn half jaar, en nog steeds met problemen... tegen me zei huisarts dat moet 3 manden probieren en als iets niet goed gaat, terug komen.Heb jij dan niet overwogen om andere pil te vragen?
Als gaat over intime leven... hoop dat het beter zou gaan, want ik heb hellas geen andere alternatief, dan de pil... mijn vriend kan/ wil geen condom gebruiken, en ik wil geen spiral (door etische reden), dus blijven niet veel keuze mogelijk.
Dus blijf maar hopen.
Groetjes !!!

Link naar deze reactie
10/01/2007 @ 17:34
Sanne

hey Sima

Srry ik was in de war met de fasen pil. dus vergeet over wat ik heb gezecht met het doorslikken.

Link naar deze reactie
10/01/2007 @ 14:45
Nancy

hey sima,

het maakt helemaal niet uit hoe je schrijft hoor
Ik snap zelf hoe frusie dat is! Ja bij ons is het op intiem gebied ook ver te zoeken op het moment ...Loop al een poosje te kwakkelen en nu
bloed ik weer wat heviger, dus ik heb geen idee wanneer het over zal zijn *zucht*

Groetjes terug!

Link naar deze reactie
10/01/2007 @ 07:45
sima

Hello Nancy
Ik heb 2 jaar geleden (voor het eerst in mijn leven) andere pil geslikt Microgiyonon 30. Het was ook geen succes: ongesteld in de helf in de strip en hoofdpijn, prikbaarheid. Nu heb ik die pil gekrijgen, maar zo te zien, weer loop het niet zo als het moet .
het maak me crazy als ik denk dat ik de helle maand met maandverband moet loopen....
Met de intieme leven gaat het ook moelijk, als je veel en te vaak ongesteld word . Sorry dat ik zo schrijf, maar ook door dat ongemaak hebben we ook vaak "stille dagen ", aangezien dat we vroeger zeer actief waren op dat gebiet .
Ik hoop dat het beter zou gaan , want anders word het niet leuk meer ...
Groetjes !!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >