Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 27/02/2007 @ 12:02 Nancy | hey sima... Ohjee wat een begin van je vakantie! Gelukkig is dat ongeluk nog redelijk goed afgelopen! ![]() Gelukkig heb je nog kunnen genieten van je vakantie! ben jaloers op je ![]() Met mij gaat het z'n gangetje... zijn druk bezig met alees te regelen voor het huisje, maar krijgen pas 1 juni de sleutel duurt nog ff.Had je verder nog last van licht bloedverlies toen je doorslikte? Ik heb volgende week pas me stopweek en tot nu toe gaat het redelijk goed ![]() Groetjes |
| 15/02/2007 @ 14:25 Nancy | hey, Voordat ik mijn stopweek heb, krijg ik ook altijd last van die klachten plus dat de menstruatie al half doorkomt ![]() Ben je al echt ongesteld geworden of is het licht bloedverlies? Ik heb mijn stopweek tot nu toe behouden. Als ik jou was zou ik niet doorslikken in je stopweek, want je bent al ongesteld geworden. Maar dat is mijn mening, ik weet niet welke klachten je krijgt als je nu wilt doorslikken in je stopweek. vertel maar wat je hebt gedaan en wat je klachten waren! hopelijk ben je er snel van af! ![]() groetjes! |
| 07/02/2007 @ 14:08 Nancy | hey, Ja dank je wel! Ik ben er erg blij mee! ![]() Ja je mag hem wel doorslikken in je stopweek alleen hoop ik niet dat je er last van gaat krijgen, dat het bv toch wat doorkomt ofzo? Veel succes ermee in ieder geval! We redden ons zeker wel ![]() Groetjes |
| 06/02/2007 @ 17:28 Nancy | hey, Je vertelde dat je de pil wou doorslikken in je vakantie. Ik weet niet of dat verstandig zou zijn omdat het nu niet regelmatig loopt. Over het helemaal stoppen van de pil zal ik het eerst met je huisarts over hebben. Niet vanzelf stoppen hoor! Ik zit nu in mijn stopweek alleen is het nog nergens te bekennen *zucht* ...helaas ben ik ook prikkelbaar en hebben we ruzie om de kleinste dingen en ben ik emotioneler dan normaal...In juni krijgen we de sleutel, ben benieuwd! Veel plezier in Zweden!! Vertel maar hoe het was ![]() xxx |
| 02/02/2007 @ 12:33 Nancy | Hoi, Ow wat ontzettend leuk dat jullie zulke plannen hebben! Zweden lijkt me een erg mooi land. Als ik jou was zou ik wachten met stoppen van de pil want ik weet niet hoe je menstruatie dan gaat lopen omdat je nu nog aan het wennen ben. Zowiezo nog zomaar vanzelf stoppen maar eerst contact opnemen met je huisarts. Jij ook het allerbeste gewenst! ![]() |
| 01/02/2007 @ 16:49 Nancy | hey sima... Gelukkig dat het nu allemaal wat beter gaat! ![]() Met mij gaat het ook beter... heb volgende week mijn stopweek en nu begint het wel alweer een beetje al door te komen dus ben benieuwd...Ja je kan gewoon voor een keer je stopweek overslaan. Hopen dat je er dan geen last van krijgt! Tussen mij en me vriend gaat het ook beter, we staan zelfs op het punt een huisje te kopen! Groetjes |
| 23/01/2007 @ 22:02 | Hallo Nancy ![]() Ik ben bijna mijn stop week voorbij.Zaterdag ben ik ongest. geworden: het was niet zo veel bloed, en het duurde maar 3 dagen . Vandag is het over. Donderdag moet ik weer met nieuwe strip beginen.Ik moet zegen dat het is me tot nu toe voorgevalen. Eindelijk zou ik zegen .Ik vraag me af hoe zou dat volgende maand zijn , want ik ga 0ver 3.5 week op vakantie... en ik denk dat ik zou mijn stop week overslaan. Het staat op de verpakking van TRINORDIOL, dat het kan zo doen.Verder gaat het prima , ook tussen me en mij vriend ... en we kunnen weer genieten .En hoe is het met jou? Groetjes ! ![]() |
| 22/01/2007 @ 14:17 Nancy | hey... Verleden week ben ik ongesteld geworden in mijn stopweek! ![]() helaas was het maar voor 2 dagen ![]() Knufs |
| 11/01/2007 @ 12:59 Nancy | hoi, ja ik zit het te overwegen om een andere pil te nemen maar ik heb het niet zo op die zwaardere... maar misschien helpt het wel beter ...ik wacht nog heel even af en dan ga ik wel weer naar de dokter, maar die heb ik de laatste tijd al zovaak gezien dat ik er ff geen zin in heb ![]() Dikke Knuf |
| 10/01/2007 @ 17:34 Sanne | hey Sima Srry ik was in de war met de fasen pil. dus vergeet over wat ik heb gezecht met het doorslikken. |
| 10/01/2007 @ 14:45 Nancy | hey sima, het maakt helemaal niet uit hoe je schrijft hoor ![]() Ik snap zelf hoe frusie dat is! Ja bij ons is het op intiem gebied ook ver te zoeken op het moment ...Loop al een poosje te kwakkelen en nu bloed ik weer wat heviger, dus ik heb geen idee wanneer het over zal zijn *zucht* Groetjes terug! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

combinatiepil en menstruatie

, ik moet nog 6 pilen te gaan, maar heb nu al lichte buikpijn en lichte bloed en slijm verlies
.
. Eigenlijk heb ik geen zien meer in dat gedoe... mischien moet ik het afblazen
.

duurt nog ff.
.Ik heb een super vakantie gehad. Oslo gezien, sneeuw stormen meegemaakt in Zweden en ook die noodweer in Denemark, het was spek glad en om de 1km stonden ingesneeuwde auto's, na de ongelukken.Op de ferry naar Duitsland schudde zo erg dat niemand rechtop kon lopen
.Maar het scheelde niet veel en was onze wakantie niet doorgegaan, die donderdag ochtend (15.02) waren we bijbetroken bij een kettingbotsing bij Breda.We stonden in de file en een auto met vole vaart ramde in ons busje... onze auto was opgeschouwen en raakte voorliger... samen bij elkaar 4 autos 

...
...helaas ben ik ook prikkelbaar en hebben we ruzie om de kleinste dingen en ben ik emotioneler dan normaal...
. Vandag is het over. Donderdag moet ik weer met nieuwe strip beginen.
, want ik ga 0ver 3.5 week op vakantie... en ik denk dat ik zou mijn stop week overslaan. Het staat op de verpakking van TRINORDIOL, dat het kan zo doen.
... en we kunnen weer genieten 
.
mogelijk.
als ik denk dat ik de helle maand met maandverband moet loopen...