Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/12/2007 @ 19:58 snuitje ![]() | SMDJ ik hoop dat je gelijk hebt ![]() ik ben blij voor jou dat er een mooi follikel klaarzit, laat je ventje maar eens helemaal gaan ![]() |
| 18/12/2007 @ 10:47 tamara | Hallo allemaal ik kon niet wachten en heb net getest maar helaas negatief ![]() Ben nu toch wel een beetje bang en onzeker aan het worden het duurt al zo lang straks is er wat aan de hand ofzo?!? En iedereen roept maar van:je heb toch al een kind dus moet het vast lukken en je moet er maar niet te veel mee bezig zijn.Nou dat helpt echt niks!! ![]() Ik had zo gehoopt om met kerst iedereen het goede nieuws te vertellen maar helaas. Maar geef het nog niet helemaal op want ben nog niet ongi. Liefs Tam |
| 18/12/2007 @ 19:59 SMDJ ![]() | hey iedereen tamara jammer van je testje he hopelijk te vroeg getest he snuitje groetjes smdj |
| 18/12/2007 @ 22:14 snuitje ![]() | en ik duim voor jou ! Hopelijk klus je op het goede moment en is het raak ! ![]() |
| 19/12/2007 @ 13:44 snuitje ![]() | hihi... en ik hoop ECHT dat wij beiden 2007 afsluiten met zen drietjes en niet met zen tweetjes ! ![]() |
| 19/12/2007 @ 19:43 SMDJ ![]() | hey snuitje ja he zou kei tof zijn he het jaar afsluiten met zijn drieetjes he veel succes he groetjes smdj |
| 19/12/2007 @ 23:06 tamara | Vandaag mn ![]() Kan wel janken waarom duurt het toch zo lang ![]() ![]() ![]() Succes allemaal Liefs Tam |
| 20/12/2007 @ 13:43 snuitje ![]() | ocharme toch, kon ik je maar troosten...! Zit ook heel effetjes in een dipje, maar geraak er weer uit. Reden: Weeral een typisch voorbeeldje van accidentjes... lees het maar eens, ik vind het echt oneerlijk...ben jaloers op die vrouw http://www.hln.be/hln/n...t-van-vijfde-kind.dhtml |
| 20/12/2007 @ 19:45 SMDJ ![]() | hey iedereen tamara wat jammer he hopelijk brengt 2008 je een baby'tje he veel succes he groetjes smdj |
| 23/12/2007 @ 10:56 tamara | Hey meiden Thanks voor de steun!!! Snuitje ik heb het verhaal gelezen ben idd ook erg jaloers!!!!! Wou dat het bij ons allemaal zo makkelijk ging Liefs Tam |
| 24/12/2007 @ 16:41 SMDJ ![]() | hey snuitje ja das inderdaad waar onze kindjes komen inderdaad in een warm en liefdevol nest he veel succes morgen he groetjes sdmj |
| 31/12/2007 @ 16:52 tamara | Hey meiden! Ik wou jullie even een gezond gelukkig liefdevol en vooral vruchtbaar jaar toewensen!En laten we hopen dat in dit jaar onze wens word vervuld! Heel veel liefs Tamara |
| 01/01/2008 @ 11:13 SMDJ ![]() | hey iedereen prettig nieuwjaar en hopelijk een vruchtbaar jaar vol mooie wensen he ![]() ![]() |
| 02/01/2008 @ 22:18 SMDJ ![]() | hey iedereen ik heb me niet kunnen inhouden en getest YES ![]() ![]() WIJ ZIJN ZWANGER ![]() ![]() ben echt heel gelukkig wauw kan het bijna niet geloven ![]() ![]() ![]() |
| 03/01/2008 @ 11:41 snuitje ![]() | Proficiat ook hier ! |
| 03/01/2008 @ 12:06 SMDJ ![]() | hey snuitje bedankt he echt heel lief van je ze volg me maar snel he ![]() ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie ook vanaf aug. 2007 zwanger worden?

hihi... en ik hoop ECHT dat wij beiden 2007 afsluiten met zen drietjes en niet met zen tweetjes !